![]() |
Strona 2 z 2 |
[ 12 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2 |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Doświadczenie bojowe.
Autor | Wiadomość |
---|---|
Inżynier ![]() Rejestracja: 24 Lut 2015, o 15:00 Posty: 157 Miejscowość: Wrocław Podziękowano: 34 razy Otrzymanych podziękowań: 181 razy Nick w grze: Daro ![]() |
Quis napisał(a): @ namebis Nie rozumiem intencji ułatwiania bossa nawet jeśli ubijesz go 300 razy. Niedawno pisałeś bodajże, że morena jest za prosta i to żadne wyzwanie - pada przecież w 5 rund. Po co robić ją i inne bossy łatwiejsze? Jeśli miało by być coś takiego jak doświadczenie bojowe powinno się wiązać bardziej z pozyskiwaniem expa, psychoexpa czy złota. Faktycznie tak pisałem, nie zaprzeczę, bo taka jest rzeczywistość. Tylko tutaj kluczem do sukcesu jest dobry, zgrany team, bez tego Morana nadal jest wyzwaniem. Możliwe że dodawanie kolejnych bonusów, które przyśpieszą ubijanie, nie jest do końca trafionym pomysłem, ale czemu by się nie zastanowić nad bonusem do dropa/golda/psycho w takim przypadku? Z drugiej strony takie doświadczenie bojowe zwiększające dmg/modyfikatory przydałoby się do solowania bosów - np. Aqua w tej chwili jest w zasięgu tylko dr i jednostkowo vd/sh, a z pewnymi bonusami inne profy mogłyby to zrobić. _________________ Barb 140, Tolnor. |
27 Paź 2017, o 17:07 |
![]() |
![]() |
|
Współpracownik Gnarla ![]() Rejestracja: 25 Lip 2014, o 19:56 Posty: 176 Podziękowano: 21 razy Otrzymanych podziękowań: 36 razy Nick w grze: XionzeDrut Serwer: Tolnor ![]() |
Nawiązując do tego co napisał autor.
Pomysł byłby bardziej celny ale dla petów, po za biciu iluś tam mobów/bossów uczyłyby się defić na te konkretne. Korzyść z tego nie wielka, ale ma jakiś logiczny sens. Robiąc jakiś bonus dla samej postaci też trzeba wziąć pod uwagę, że po zabiciu tych przykładowo 1000 drzewców u geo, urośniemy i to dużo od stanu w którym zaczelismy je bić. Po osiągnięciu pewnego poziomu już się ułatwić nie da bardziej, ponieważ lekki bonus nie da korzyści a duży stanie się bez celowy - po co ułatwiać coś co juz jest łatwe. Ubijanie aquy solo? Gdyby się nad tym głębiej zastanowić, to jeżeli ekipa chciałaby aby aqua była bossem pod solowanie to inaczej by urządziła całą instę. Gdyby ekipa zmieniła zdanie, że w sumie zróbmy aque dla hlvl pod solo, to znalazłaby prostsze rozwiązania niż doświadczenie bojowe. Ogólnie pomysł przyciągania większych lvl na instancje przeznaczone dla mniejszych z niczym nie pasuje. _________________ Smok w dalszym ciągu siedział na pagórku, wesoło machając ogonem. ~A. Sapkowski. Zabijcie gorgunów! Zabijcie orków! Niczym innym nie ucieszycie Dzikich Ludzi —odparł Ghan-buri-Ghan. —Rozpędźcie złą pogodę i ciemności jasnymi mieczami! ~J.R.R. Tolkien |
28 Paź 2017, o 00:10 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Strona 2 z 2 |
[ 12 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2 |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |