Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
 Arena pvp, arena team pvp 
Autor Wiadomość
Inżynier
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Cze 2012, o 11:49
Posty: 413
Podziękowano: 220 razy
Otrzymanych podziękowań: 159 razy
Nick w grze: Rughes
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Arena pvp, arena team pvp
Nie nie, wtedy automatycznie przeskakuje dalej, do kolejnej ligii, jednak ze swoim wynikiem z poprzednich przedziałów.


24 Sty 2018, o 19:48
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Cze 2016, o 19:39
Posty: 112
Podziękowano: 31 razy
Otrzymanych podziękowań: 32 razy
Nick w grze: Havada
Serwer: Ostlor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Arena pvp, arena team pvp
Hmm, mógłby przeskoczyć, ale bez wyniku - w momencie wskoczenia na wyższy przedział powinno tracić się swoją pozycję. To, że było się super w przedziale 10-19, nie czyni z nas koksów w 20-29. Mogłoby dochodzić do absurdów typu barb najlepszym 1 vs 1 w przedziale 40-59.

_________________
Jeżeli chcesz poznać różnicę między samouczkiem a prawdziwym Taernem, odwiedź nas na hc.


24 Sty 2018, o 23:12
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Wrz 2013, o 11:50
Posty: 132
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 25 razy
Nick w grze: xxxxxx
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Arena pvp, arena team pvp
Bardzo fajny pomysł Budda, można by było te rankingi utworzyć na takiej zasadzie że wynik osiągnięty w danym przedzielę zostaje nawet po jego przekroczeniu, a w następnym zaczyna się zdobywać punkty od nowa. To jeszcze bardziej pokazało by jakie klasy dominują i czy nie trzeba czegoś w pvp zmienić :)

_________________
Life is change. If you stop changing, you stop living.


24 Sty 2018, o 23:42
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Cze 2016, o 19:39
Posty: 112
Podziękowano: 31 razy
Otrzymanych podziękowań: 32 razy
Nick w grze: Havada
Serwer: Ostlor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Arena pvp, arena team pvp
Ktoś kompetentny mógłby przeczytać ten temat i podsunąć go komu trzeba tam na górze? Po otwartej dyskusji ostateczna propozycja zmian wygląda tak:

1) dodać możliwość walk na arenie o ustalone przed walką nagrody, np.:
- jeden gracz stawia 300k, a drugi 1kk
- jeden gracz stawia garthil, a drugi 800k

Czyli zasady takie jak w zwyczajnym handlu - można tam postawić wszystko, co można normalnie przekazać drugiemu graczowi.

2) Usunąć limit walk na arenie oraz otrzymywany na niej exp i złoto. Być może kiedyś, w zamierzchłych czasach, limit i ten maluczki exp miały jakieś uzasadnienie, ale z pewnością czasy te dawno minęły.

3) Usunąć aktualny ranking 1 vs 1 i zastąpić go zestawem rankingów turniejowych z wyszczególnionymi przedziałami levelowymi, typowymi dla turniejów. Taki ranking można rozwiązać na kilka sposobów, na przykład punktując 1-sze miejsce w danym przedziale za 3 punkty, 2-gie za 2 oraz 3-cie za 1 punkt. W efekcie mielibyśmy cuś takiego:

Ranking 10-19
1. Drygu 17 pkt
2. Porsche 16 pkt
3. Orlen 12 pkt
4. ...

Raking 51-69
1. Konewka 25 pkt
2. LolekTuras 19 pkt
3. HavadaKedavra 19 pkt
4. ...

Nie ma tu znaczenia, czy dany gracz zdobył 3 punkty za 1-sze miejsce, biorąc udział w turnieju 5 vs 5, czy w turnieju 1 vs 1 - po prostu wszyscy członkowie drużyny dostają tyle samo punktów rankingowych. Pod uwagę brane by były wyłącznie miejsca z podium. Można ewentualnie podzielić jeszcze ten ranking na 1 vs 1 / 2 vs 2 i tak dalej, co w sumie jest całkiem sensowne, ale to już mniej istotna kwestia.

Stworzenie oddzielnego rankingu dla każdego z typowych turniejowych przedziałów levelowych wydaje mi się być niezbędne. To, że poulepszany na +10 lolek łucznik lvl 19 wygrywa wszystkie turnieje 10-19, nie oznacza, że ten gracz albo ta postać są najlepsi w turniejach w ogóle - oznacza to tyle, że ten gracz, grający tą postacią, jest najlepszy w turniejach na przedziale 10-19 lvl, i w takim właśnie rankingu powinna ta postać widnieć - nie mówiąc o tym, że turnieje dla różnych przedziałów levelowych pojawiają się z różną częstotliwością.

4) Uruchomić drużynową arenę pvp, a przynajmniej uruchomić ją ze startem 3d. Co do pozostałych zmian - są na tyle banalne, że, jak sądzę, jesteście w stanie wprowadzić je w jeden dzień.

Te kilka niewielkich zmian (punkty 1-3) zdecydowanie poprawią jakość pvp. Możliwość walki o hajs i itemki na arenie to by był prawdziwy cymes, wyobraźcie sobie jaka to by była gratka dla youtuba - nikogo nie obchodzi filmik typu "80 mo vs 93 bb arena trentis", ale za to każdy by chciał obejrzeć "vd 60 vs vd 80 - walka o attawę" :)

_________________
Jeżeli chcesz poznać różnicę między samouczkiem a prawdziwym Taernem, odwiedź nas na hc.


3 Cze 2018, o 02:36

Podziękowali: fertyno (18 Gru 2018, o 23:51)
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 14 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 230 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron