Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
 Przedmiot zwiększający wytrzymałość rara. 
Autor Wiadomość
Uczeń Simona

Rejestracja: 5 Lut 2011, o 14:50
Posty: 79
Podziękowano: 5 razy
Otrzymanych podziękowań: 20 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Przedmiot zwiększający wytrzymałość rara.
Onion

Skąd wziąłeś te liczby ? (Chodzi mi głównie o tą szanse na 47-50, która ma wynieść niby 25%)

Co do pomysłu zwiększenia wytrzymałości sprzętu na zasadzie craftingu nie jest zły, wszystkim się nie dogodzi.
Teoretycznie każda forma ma swoje plusy i minusy.
Crafting trzeba zbalansować - co zajmie długi czas.
Ponowny roll ("reroll"), też jest ciekawą sprawą, ale dopiero wtedy, gdy cena wzrastałaby proporcjonalnie - kilka prób byłoby opłacalne i tyle (kto miałby szczęście to miałby dobry % w taniości, reszta musiałaby uzbroić się w cierpliwośc, zapas "środka płatniczego)


24 Maj 2018, o 08:11
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Przedmiot zwiększający wytrzymałość rara.
Przedstawiony pomysł mi się nie podoba, jak wspomniano zbyt łatwo, zbyt tanio, wytrzymałość przedmiotu straciłaby znaczenie.

Nie podoba mi się opcja z losową zmianą wytrzymałości.

Byłbym jednak skłonny przychylić się do pomysłu aby taki "ulepszacz" przedmiotu był możliwy do zdobycia, jednak ogromnym nakładem nie tylko kasy, ale i czasu, wysiłku, na drodze skomplikowanego craftingu. Tak, aby podbicie permanentnie o ten 1% wytrzymałości było czymś trudnym. Należałoby jakoś wypracować balans aby nie przesadzić - żeby nie był to jedynie martwy element w grze, tylko aby gracze korzystali. Oszacować zyski z wytrzymywania przedmiotu, ocenić koszty poniesione na ulepszenia z resetami - może uzależnić od rangi przedmiotu, wyciągnąć z bazy serwerowej średni poziom ulepszenia, średnią ilość prób ulepszania i jakoś dobrać koszt całego procesu. Wiemy jednak jak same ulepszenia wyglądają, niby ta wytrzymałość się sprawdza, działa w skali globalnej (sam testowałem na tysiącach ulepszeń) to jednak losowość i wybiórczość wytrzymania nieudanego ulepszenia czy zresetowania przedmiotu jest kluczowa. Na +1 to niech się pali, ale na +15 to każdy by chciał, żeby wytrzymywało.

Pozdrawiam

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


25 Maj 2018, o 02:09
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 12 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 223 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron