Osobiście ten wątek mnie cieszy, bo oznacza, że jest duża grupa graczy, którym zależy na opowieści w MMO, to raz, a dwa - mimo krytycznych uwag Ludinn się wkręcił
. Ale do meritum.
Zgadzam się, że brakuje ciągłości głównego wątku między levelami 1 i 40. Ludinn - uwierz mi - również chcielibyśmy zobaczyć "jak wygląda deszczowa stolica Magroth. Jak wygląda Moal, rolnicze miasto Haligardu" itd. itp. Poza Trentis możesz już wyjść i to dosyć daleko. Tylko 20 poziom to jeszcze trochę mało
. Tylko rozbudowa świata gry wymaga czasu, a jeszcze mamy masę zadań związanych z obsługą już istniejących elementów (np. pisanie tego posta
). I tak podjęliśmy pewne kroki, które przyspieszyły nam "proces technologiczny" powstawania nowych krain, ale to nadal wymaga czasu :/. I z taką samą niecierpliwością (albo i większą) niż Ludinn ja sam czekam na deszczowe Megroth i rolniczy Moal (które na razie istnieją tylko na moich nieudolnych szkicach).
Taern jest grą MMO, co niesie ze sobą ogromne konsekwencje, dlatego porównania do jakiegokolwiek tytułu single player są po prostu chybione. Aczkolwiek robimy co możemy, żeby to co kochamy w cRPGach dla jednego gracza znalazło się w Taernie i Waszych przeglądarkach. Plus te rzeczy, które oferują tylko MMO. Dlatego Ludinn; nigdy w Taernie nie stworzysz drużyny z NPCów - od tego masz żywych graczy. Jeśli chcesz nosić beczki i mąkę - pozbieraj Romanowi ziemniaki albo pomóż Lesgarowi zadbać o bezpieczeństwo jego gości i wybijaj wilki w okolicy, chcesz mieć swój domek - załóż gildię.
Dzięki za ten wątek i czekam na więcej komentarzy
. Ciągle się od Was uczymy i staramy prowadzić grę w tę stronę, aby była najlepsza z najlepszych
. Mamy sto tysięcy własnych pomysłów na grę, plus milion pomysłów od Was. Tylko, że to wymaga czasu
. Pozdrawiam.