Strona 3 z 3 |
[ 29 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3 |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
[IDEA] Dodatkowy Item - Trofea [W]
Autor | Wiadomość |
---|---|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Gzergu nie jestes Wulgarfem Drygu wprowadza tylko to co wulgarf wymyśli
Pomysł jak najbardziej na + Zamiast trofeum można by było dac w to wolne miejsce w eq branzoletke _________________ Natura dałam nam dwoje oczu, dwoje uszu, ale tylko jeden język, po to abyśmy więcej patrzyli i słuchal, niż mówili. |
24 Paź 2012, o 08:56 |
|
Zabójca Tilsai
|
złe nie jest, dupy też nie urywa jednakże widziałem lepsze pomysły na zagospodarowanie tego miejsca
_________________ We are all the same, players in the game. |
24 Paź 2012, o 10:07 |
|
Zabójca Tilsai
|
Pomysł bardzo ciekawy i starannie opisany , jednak jego realizacja wymagała by sporo pracy
_________________ Gram od: 2011-04-13 PEWNE INFORMACJE POZOSTANĄ UKRYTE ! ; ) MALDITO OSTLOR 101 TOLNOR 60 HELLSINGMO OSTLOR 44 VIP OSTLOR 37 OZ TOLNOR 31 |
24 Paź 2012, o 14:13 |
|
Uczeń Simona
|
+
_________________ I chodź bym szedł ciemną doliną zła się nie ulęknę. Nieograniczona władza w rękach ograniczonych ludzi zawsze prowadzi do okrucieństwa. |
24 Paź 2012, o 18:29 |
|
Duma Forum!
|
Pomysł został przeniesiony do Strefy Inżyniera i zostanie omówiony na spotkaniu.
Następnym razem za każde nic nie znaczący "+/-", marudzenie, bręczenie, oczernianie, dezawuujące, negujące pisanie nic nie znaczących postów w kontekście "byleby zaistnieć w temacie" będę wnioskował o tygodniowego bana na forum (at least sam go wlepię), żebym nie tracił czasu na czytanie powyższych w istotnych tematach. _________________ Kreatywność, obiektywizm, optymizm = TESTER! The First 100 lvl on the Lands of Taern - at 114 the Career has been sacrificed. |
30 Paź 2012, o 19:08 |
|
Pogromca Valdaroga
|
Ja lubię marudzić !
1. Jakiekolwiek to nie nazwać, to pomysł na dodatkowe miejsce w ekwipunku i jednocześnie na nowe przedmioty na zapełnienie tej luki. Czy zwie się on "trofea", "bransoletka", "amulet", czy może "przyjazny duszek natury"... bez znaczenia. Ten pomysł sprawi, że postacie na danym lv będą odpowiednio silniejsze. Oznacza to, że bez zmiany mobów, gra stanie się łatwiejsza - będzie łatwiej bić bossy. A może to reakcja na wzmocnienie herszta/krzyżaka? Autora zachęcam do rozwinięcia pomysłów o konkretne rozwiązania: np. spis trofeów z każdego bossa wraz ze statystykami i ewentualnie opisem. 2. Na forum istnieje wiele takich pomysłów. Próby wprowadzenia "branzoletek", przedmiotów dopasowanych do klasy (np. kołczan dla łucznika, laleczka dla vd, płonący kamień dla MO itd) zdarzają się w miarę często, w zależności od użytkowników i mody na pomysły. Warto przypomnieć choćby Umagicznianie i uszlachetnianie, czyli Alchemia w Taernie. Ten pomysł zaproponował w pewnym sensie to samo: więcej punktów statystyk, tylko nie poprzez dodatkowy item, a ulepszanie aktualnych. Również wspomniane jest, żeby uzależnić to w pewnym stopniu od liczby zaszlachtowanych bossów. 3. Statystyki są... takie nudne. Lepiej postarać się o nowe właściwości przedmiotów. Dają one o wiele większe możliwości kombinowania i wymyślania. Co byście powiedzieli na przedmiot "kula martwiaka", która sprawia że obie strony nie mogą uciec z pola walki? Jak zmieniłoby się pvp, gdyby istniał przedmiot "zakłócenie", który uniemożliwiałby wszystkim druidom korzystanie z odczarowania? Przedmiot "no lucky" wykluczający krytyki i trafienia poniżej 30%? +30 hp dają rary. +5% do celności dają sety/epiki Czas na nowości ! Czy wobec tego administracja pokusi się o przypomnienie wielu niezłych pomysłów z ostatnich lat? To tylko 32 stron forum... Do tej pory pamiętam całkiem niezłe pomysły zaproponowane przez byłego moderatora forum, Saintxa. |
30 Paź 2012, o 19:58 |
|
Uciekinier Taernijczyk
|
Gram w to od kilku godzin ale z tego co przeczytałem na wiki i tu + wypowiedz Kyth moire to widze jakoś słabo ten plan.
Pzdr. Kaktusak _________________ Kaktusak 7 lvl Barbarek Ciągle rośnie |
31 Paź 2012, o 22:23 |
|
Uczeń Simona
|
Kyth Moire - nie chciałbym zabierać całej pracy inżynierom, pomysł to pomysł nie opracowanie wszystkiego, tym bardziej jeżeli opisałbym to dokładnie tutaj, a nuż by weszło to były to typowy spoiler.
Druga sprawą jest to, że poświecę na to godziny pracy wejdzie taka osoba marudząca na forum, która sprawi że w głowach osób decyzyjnych może ten pomysł odejdzie na plan dalszy, a może zostanie całkowicie zapomniany. Ok, jeżeli jednak chcesz jeszcze jakąś ideę co do atrybutów takich trofeów by nie były typowe jak rary poniżej jeszcze jedna propozycja. Każde z trofeum otrzymywałoby 3 różne wartości 1. statyski podstawowe (HP, mana, konda, widza, moc, siła, zręka) od 5 do 40 pkt zależnie od poziomu trofeum, z dodatkową formą losowości statystyk od +/- 20% 2. bonusy - (krytyki, podwójne ataki, modyfikator obrażeń, rozproszenie Holma, skok Farida) - wartości od 1 - 4 % w zależności od rangi Trofeum, z dodatkową formą losowości +/- 1 pkt (jednak nie niżej niż 1%) 3. wartości ochronne - (bonusy chroniące przed jednym z dowolnych ataków danej profy t.j. - ryk, osy, twoja stara, wrażliwość na ogień, otępienie, dotkliwe uderzenie, mierzony cios) - wartości od 10 - 40 % w zależności od rangi Trofeum, z dodatkową formą losowości statystyk od +/- 20% np. Trofeum - Oko z Węża (Losowe) mógłby dawac: 100 HP, 50 kondy, 10 wiedzy, 3 zręki, 3% na podwójny atak, 35% na ochronę na osy. ale biorąc pod uwagę losowośc wartości trofeum mógłby dawac: 80 many, 30 kondy, 7 siły, 10 zręki, 4% skoku farida, 30% odporności na wrażliwośc na ogień. |
1 Lis 2012, o 10:54 |
|
Duma Forum!
|
@Gzerg
Spokojnie, marudzenie malkontentów i trolli jest selektywnie odrzucane i ignorowane, więc tym się nie przejmuj to jedynie strata czasu na przeczytanie tego co dany troluś napisał. Niestety to moje zmartwienie. Opisanie szczegółowo projektu leży jak najbardziej w gestii pomysłodawcy, gdyż nawet jeżeli nie w całości zostanie wprowadzony to może pokazać, zainteresować w danym aspekcie pomysł na modyfikację czegoś innego. Innymi słowy jeden pomysł można podzielić i wykorzystać na modyfikację trzech innych. @Kyth Masz dużo racji w tym co piszesz. Nie za bardzo jesteśmy skłonni na trywialne zwiększanie statystyk, gdyż to już oklepany pomysł. Jesteśmy bardziej nastawieni na nowości, nowe bonusy, umiejętności, które pozwolą Wam graczom na szersze pole działania i większą frajdę z odkrywania, kombinowania, modyfikowania nowych rzeczy. Ogólnie wszystkie sensowne i przemyślane idee są ciekawe, gdyż mogą zainspirować inne osoby to opisania swoich - nie mówię tu o plagiatach, ale o dodatkowym powiewie świeżości i weny. _________________ Kreatywność, obiektywizm, optymizm = TESTER! The First 100 lvl on the Lands of Taern - at 114 the Career has been sacrificed. |
1 Lis 2012, o 20:06 |
|
Strona 3 z 3 |
[ 29 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3 |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 23 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |