Strona 3 z 5 |
[ 43 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Pomysł do dodania
Autor | Wiadomość |
---|---|
Uczeń Heremona
|
@Cloaka: racja, ale wierz mi, że to raczej problem druida a nie łucznika. Gdy projektowano te umiejętności nikt nawet nie myślał o tym, że druid będzie leczył po 1000+, czyścił się na raz, doskonale się bronił (wtapianie) i do tego jeszcze miał 4k HP w ekstremalnych przypadkach (obecna norma na 100+ to 2700-3000HP) i to jeszcze na 1 PA więc zostaje mu 6-7 PA na obronę. Nikt też nie myślał, że będzie relatywnie mocno nawalał z osek/kija dodatkowo z megaprzegiętym modyfikatorem do trafienia. Nikt nie myślał, że od pewnego poziomu wystarczy właściwie mana z regeneracji na wszystkie akcje druida (nie tylko dla posiadaczy epików). Problem leży w samym druidzie a nie w łuczniku. Łucznik jeśli dostanie te 8% szans na zamrożenie będzie praktycznie nieuchwytny dla rycerza/barbarzyńcy (już teraz mają wielki problem) czy MO/VD. Trzeba raczej myśleć nad tym jak osłabić druida w walkach 1 na 1 w ten sposób, żeby się to nie odbiło za bardzo na walkach w drużynie i na druidach do okolo 50 poziomu gdzie mają względnie ciężko. Jeśli już rozdawać Nowe efekty to w taki sposób, aby wzmocnić daną klasę tylko przeciw druidowi (w przypadku walk z innymi klasami ta zmiana powinna być niezauważalna).
_________________ REDDE, QUOD DEBES ACCUSARE NEMO SE DEBET ACTUS HOMINIS,NON DIGNITAS IUDICETUR DA MIHI FACTUM, DABO TIBI IUS |
28 Sty 2013, o 15:00 |
|
Uczeń Heremona
|
Rozwiazania nie ma bo jedyne co moznaby w tym wypadku zrobic to :
- zwiekszyc minimalna ilosc pa na rzucenie buffa do 2 Odpada gdyz w tym momencie poszkodowani sa nie tylko druidzi a wszyscy ze 160+ wiedzy. Glownie rycki. - zmniejszyc efektywnosc wiedzy przeciwko atakom dystansowym Odpada gdyz uderza to we wszystkich magicznych i nie tylko przeciwko lukom a i w PvE. - Zmniejszenie efektywnosci Wtapiania. Nie wiem jak to by mialo sie w praktyce ale zapewne z wtopki ktora teraz jest jednym z naj skilli na hlvlu (nie ma co sie oszukiwac w PvP wszystko co poprawi def jest naj) moze stac sie czyms do dupy a i w tym wypadku nie ma pewnosci ze to cos zmieni. - Zmniejszyc efektywnosc leczenia. j/w odbije sie na PvE i PvP grupowym. To samo niestety tyczy sie luka. Kazda zmiana w nim zmieni tez jego pozycje w starciu z innymi klasami. Odpornosc na korzenie nic tu nie pomoze jedynie przedluzy czas do zgona o kilka rund ewentualnie da wiecej czasu na ucieczke (a nie o to chodzi zeby uciekac) _________________ *Shortbow* - 119 - s3 - DELETED (Assassins of Kings 4 ever) (In)famous asian women lover from s3. |
28 Sty 2013, o 16:48 |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
Rejestracja: 31 Maj 2012, o 23:05 Posty: 17 Miejscowość: Bydgoszcz Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 3 razy |
Shorty napisał(a): - zwiekszyc minimalna ilosc pa na rzucenie buffa do 2 Odpada gdyz w tym momencie poszkodowani sa nie tylko druidzi a wszyscy ze 160+ wiedzy. Glownie rycki. Akurat rycerzom było by to na rękę. Bo pkt z wiedzy by przeznaczyli w zr/sil. Dzięki tej zmianie w końcu by można było uderzyć druida przy wtapianiu, bo by nie miał tyle PA ustawione w deffa. |
28 Sty 2013, o 18:40 |
|
|
A ja wam powiem że to zależy od łucznika
jeden będzie cię trafiał na 17% i zabierze ci te -6pa a inny nawet ci pa nie zabierze |
28 Sty 2013, o 18:45 |
|
Pogromca Valdaroga
|
W obu przypadkach jest to bez znaczenia. Oczyszczenie na 1 PA, 5 pozostałych w deff dystans, a drugi raz taka sztuczka się nie uda.
|
28 Sty 2013, o 18:49 |
|
|
Tylko nikt nie robi afery, kiedy idąc na ducha zimno ten najpierw wrzuci Wam aure by za chwilkę Was zamrozić, jakoś każda profesja sobie radzi, są caraty, markhalmy itp z odpornościami na zimno, a i MO nie może narzekać bo ma tak zaniedbywaną i niedocenianą umiejętność odporność na zimno..
|
28 Sty 2013, o 19:47 |
|
|
cloaka napisał(a): Tylko nikt nie robi afery, kiedy idąc na ducha zimno ten najpierw wrzuci Wam aure by za chwilkę Was zamrozić, jakoś każda profesja sobie radzi, są caraty, markhalmy itp z odpornościami na zimno, a i MO nie może narzekać bo ma tak zaniedbywaną i niedocenianą umiejętność odporność na zimno.. Jeżeli ja bym mial coś do Ducha Zimna to tylko to że ma za dużo krytyków i często trafia seriami na 30% +/- PS:Duch Zimna to chyba wcielenie MAGA??? |
28 Sty 2013, o 19:50 |
|
Uczeń Heremona
|
Shorty napisał(a): Rozwiazania nie ma bo jedyne co moznaby w tym wypadku zrobic to : - zwiekszyc minimalna ilosc pa na rzucenie buffa do 2 Odpada gdyz w tym momencie poszkodowani sa nie tylko druidzi a wszyscy ze 160+ wiedzy. Glownie rycki. Nie przejdzie, ew przy niektórych tylko skillach, ale to będzie wybitnie krzywdzące dla druida. Shorty napisał(a): - zmniejszyc efektywnosc wiedzy przeciwko atakom dystansowym Odpada gdyz uderza to we wszystkich magicznych i nie tylko przeciwko lukom a i w PvE. jw, odpada - Shorty napisał(a): - Zmniejszenie efektywnosci Wtapiania. Nie wiem jak to by mialo sie w praktyce ale zapewne z wtopki ktora teraz jest jednym z naj skilli na hlvlu (nie ma co sie oszukiwac w PvP wszystko co poprawi def jest naj) moze stac sie czyms do dupy a i w tym wypadku nie ma pewnosci ze to cos zmieni. Ja bym wywaliła wtapianie i zastąpiła to czymś innym, czymś co by nie wzmocniło druida w walkach i na 1 ani nie osłabiło go za bardzo w drużynie. Taki pomysł na szybko: skill ciernie: z ziemi wyrastają ciernie (urok negatywny, grupowy) raniąc każdego kto się znajdzie w ich zasięgu (w praktyce drużynę przeciwną). Trwa 1 rundę, bez dodatkowych efektów. Dmg na poziomie gradu strzał, podobna celność. Co do samego wtapiania... skill jak skill, nie miałabym nic przeciwko gdyby się znajdował w arsenale łucznika, VD czy barby, ale POSTAĆ KTÓRĄ TRZEBA ŚCIĄGNĄĆ W RUNDĘ NIE MOŻE MIEĆ BUFFÓW UTRUDNIAJĄCYCH TRAFIENIE. Kto kiedykolwiek walczył z hlev druidem wie, jak mocny to skill. Na niskich poziomach mało kiedy się go używa, więc zmiana powinna zaboleć tylko hlev druidów i tylko w pvp, dając im możliwość w miarę szybkiego solowania lowlev instancji. Shorty napisał(a): - Zmniejszyc efektywnosc leczenia. j/w odbije sie na PvE i PvP grupowym. Tutaj proponuję jeszcze coś innego. Jak wiemy leczenie staje się przegięte dopiero od któregoś tam poziomu i proste cięcia we wzorze za bardzo osłabią druidów na niskich poziomach, jednak przywracanie za jednym zamachem 1200+ HP minimalnym kosztem many i PA też jest przegięte. Tutaj widziałabym ograniczenie typu: do 200 wiedzy leczysz normalnie, od 201 wiedzy masz karę za każdy punkt wiedzy z przedziału 201-250 20%, za każdy punkt z przedziału 251-300 40% itd, więc siła takiego leczenia przy 300 wiedzy wynosiłaby 200+50*80%+50*60%=270 zamiast 300, podobnie do mocy (wartości przykładowe). Nie odbije się to za bardzo na nisko i średniopoziomowych druidach, wysokopoziomowi i koxy zostaną osłabieni, nie na tyle, żeby mieli jakieś wybitne problemy w pve, ale w walkach 1 na 1 mogą już potrzebować 1 kółka więcej. Shorty napisał(a): To samo niestety tyczy sie luka. Kazda zmiana w nim zmieni tez jego pozycje w starciu z innymi klasami. Odpornosc na korzenie nic tu nie pomoze jedynie przedluzy czas do zgona o kilka rund ewentualnie da wiecej czasu na ucieczke (a nie o to chodzi zeby uciekac) Tutaj proponuję zmiany w oczyszczeniu. Zamiast max ilości możliwych do usunięcia debuffów można przypisać każdemu debuffowi % szansę na zmycie i tak ustawić %, żeby każda klasa miała choć 1 debuff którego usunięcie byłoby bardzo trudne. Wtedy debuffowanie dru miałoby sens. Łucznik i sheed w omawianym przedziale zadają na tyle małe obrarzenia, że praktycznie niemożliwe jest zabicie druida mającego więcej niż 2500 HP w rundę (zwykle druidzi mają 2500-3000, rekordzista ponad 4000). Łucznik powinien mieć możliwość skutecznego debuffowania druida (a więc nie takiego, gdzie po 1 oczyszczeniu wszystko schodzi), więc strateg powinien być bardzo trudny do zmycia (20-30%) a aura zimna średnio trudna ok (50%). Nie wzmocni to nijak łucznika ani druida w walkach 1 na 1, zmiany w pve też będą raczej niewielkie. U sheeda bym widziała efekt "uniemożliwia regenerację many w walce" do wbicia na 2-3 rundy. Również nijak nie wzmocni go to przeciw innym klasom, a w pve nie bedzie to miało żadnego wpływu. Co do rycerza i barby ciężko mi się jest wypowiedzieć... te klasy mają na tyle silne obrazenia, że potrafią ściągnąć druida w rundę. Mierzony oraz taran powinny mieć jednak szansę zmycia taką jak strateg. To chyba tyle. Jakieś zmiany są konieczne, ale nie powinny rozwalać balansu gry. _________________ REDDE, QUOD DEBES ACCUSARE NEMO SE DEBET ACTUS HOMINIS,NON DIGNITAS IUDICETUR DA MIHI FACTUM, DABO TIBI IUS |
28 Sty 2013, o 21:02 |
|
Uczeń Heremona
|
Cytuj: Ja bym wywaliła wtapianie i zastąpiła to czymś innym, czymś co by nie wzmocniło druida w walkach i na 1 ani nie osłabiło go za bardzo w drużynie. Taki pomysł na szybko: skill ciernie: z ziemi wyrastają ciernie (urok negatywny, grupowy) raniąc każdego kto się znajdzie w ich zasięgu (w praktyce drużynę przeciwną). Trwa 1 rundę, bez dodatkowych efektów. Dmg na poziomie gradu strzał, podobna celność. Co do samego wtapiania... skill jak skill, nie miałabym nic przeciwko gdyby się znajdował w arsenale łucznika, VD czy barby, ale POSTAĆ KTÓRĄ TRZEBA ŚCIĄGNĄĆ W RUNDĘ NIE MOŻE MIEĆ BUFFÓW UTRUDNIAJĄCYCH TRAFIENIE. Kto kiedykolwiek walczył z hlev druidem wie, jak mocny to skill. Na niskich poziomach mało kiedy się go używa, więc zmiana powinna zaboleć tylko hlev druidów i tylko w pvp, dając im możliwość w miarę szybkiego solowania lowlev instancji. Taa i zrobić kolejną maszynkę do zarabiania kasy na miesku z druida _________________ _______ |
28 Sty 2013, o 21:07 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Cytuj: Ja bym wywaliła wtapianie i zastąpiła to czymś innym, czymś co by nie wzmocniło druida w walkach i na 1 ani nie osłabiło go za bardzo w drużynie. Taki pomysł na szybko: skill ciernie: z ziemi wyrastają ciernie (urok negatywny, grupowy) raniąc każdego kto się znajdzie w ich zasięgu (w praktyce drużynę przeciwną). Trwa 1 rundę, bez dodatkowych efektów. Dmg na poziomie gradu strzał, podobna celność. Co do samego wtapiania... skill jak skill, nie miałabym nic przeciwko gdyby się znajdował w arsenale łucznika, VD czy barby, ale POSTAĆ KTÓRĄ TRZEBA ŚCIĄGNĄĆ W RUNDĘ NIE MOŻE MIEĆ BUFFÓW UTRUDNIAJĄCYCH TRAFIENIE. Kto kiedykolwiek walczył z hlev druidem wie, jak mocny to skill. Na niskich poziomach mało kiedy się go używa, więc zmiana powinna zaboleć tylko hlev druidów i tylko w pvp, dając im możliwość w miarę szybkiego solowania lowlev instancji. Ja jako druid jestem za tym pomysłem, w pvp się nie bawię a taki skil obszarowy był by bardzo fajny na mniejsze instancje Ale szczerze wątpię żeby ten pomysł przeszedł, taki skil znowu z druida zrobił by koxa w drugą stronę i solowamie instancji, czy zbieranie mięska było by zbyt łatwe. _________________ Spakie lvl 64 MO s2 Myrlin lvl 95 Druid s2 |
28 Sty 2013, o 21:26 |
|
Strona 3 z 5 |
[ 43 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 89 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |