Strona 3 z 3 |
[ 29 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3 |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Zmiany w magu ognia
Autor | Wiadomość |
---|---|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Witam,
krótko i na temat postaram się odpowiedzieć. Skoro grasz profesją jaką jest mag ognia, to ten pomysł wydaje Ci się idealny, natomiast inny profesją on się raczej nie spodoba. Mag ognia jakbyście nie zauważyli posiada podpalenie od 18lvl , z czego atakuje zwarciem i obrażeniami od następnej rundy. Pomysł sam w sobie nie był by taki zły jakbyś wziął pod uwagę to iż mo, juz posiada podpalenie i skoro już by mieli to wprowadzić ( w co bardzo mocno wątpię ) mo by został za dobrą postacią troszeczkę. Natomiast porównywanie go do takich profesji jak VooDoo czy łucznik jest banalne, Łucznik i VooDoo są debuferami , Mag Ognia robi za hitera , a obrażenia to jak już zostały wspomniane dzięki inkantacji i wrażce są przeznaczone własnie do używania i zwiekszania DMG Magowi , więc proszę was To tak samo jakby Sheedowi dać przy unikach iloś 5 zamiast 3, kto Ci pójdzie na ten pomysł ? Nikt, dlatego że Sh by był prawie nie do zabicia w walce pvp 1 na 1 np. PzDr. Shac _________________ Pielęgnuje tę nienawiść w sercu na dobre i karmie ją głupotą ludzi, którą widzę ciągle. Mój Kanał YouTube |
24 Kwi 2013, o 15:40 |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Ja powiem tak:
Pomysł genialny. spodobała mi się na 1 stronie wypowiedź o ulu z osami kolesia o pseudo rzuff xd dobrze dowalił temu druidkowi xd. No ale z drugiej strony (pomimo iż jestem mo) to trochę by dało jeszcze większa przewagę niż juz jest mo nad innymi profami. Tak samo jak ogien logicznie podpala tak samo u łucznik strzała logicznie zabija człowieka, lub powoduje krwawienie. A po strzale z łuku wcale przeciwnik nie krwawi (krwawieniem takim jak barbarzynskie gryzienie) |
24 Kwi 2013, o 22:23 |
|
Chodząca legenda
|
Odpowiedzcie mi na jedno pytanie, po co ta zmiana?
|
25 Kwi 2013, o 10:29 |
|
Błądzący w Tunelach
|
To Vd dajcie krwawienie zamiast zatrucia w cieniu .
Mo już jest koxem widzę że chyba za małym co dla niektórych . Radzę po prostu rozwinąć podpalenie i z niego korzystać. A zuzuzu3 robi porównanie jak przecież Mo posiada inke która mu zwiększa atak . Carrot niema co porównywać mo do vd szpila nie zależy od nas w pvp czasami ją się wrzuca przez 3 rundy jak i na bossach też czasem tak bywa _________________ VD 120 + Czegoś nie potrafisz to rób to częściej i więcej żeby przełamywać progi w codziennym Życiu Ostatnio edytowany przez Boogiboy, 25 Kwi 2013, o 15:16, edytowano w sumie 1 raz |
25 Kwi 2013, o 10:45 |
|
Błądzący w Tunelach
|
Boogiboy napisał(a): A zuzuzu3 robi porównanie jak przecież Mo posiada inke która mu zwiększa atak . A VD ma szpilę dzięki której lepiej trafi (niby to debuff, więc nie ma 100% na wejście, ale daje dużą różnicę), łucznik zmysły dzięki którym lepiej trafi... @topic: gdyby wprowadzili takie coś umiejętność podpalenie straciłaby na wartości, jak już to zwiększyć troszeczkę obrażenia kuli, bo te 220% to trochę mało jak na DMG dealera, ale wtedy mag ognia mógłby być trochę zbyt mocny. W każdym razie większy w tym sens niż w podpaleniu z kulli. |
25 Kwi 2013, o 14:00 |
|
Pogromca Valdaroga
|
Zaletą MO są względnie wyższe obrażenia na mobach. Jeśliby zwiększać jego obrażenia, to w znacznie większym stopniu niż w PvP byłoby to odczuwalne w PvM. Wtedy powinno się zwiększyć resów u WSZYSTKICH mobów o jakąś część tego, co by zostało podniesione w kuli (aby nagle przeciętny MO nie bił o kilkadziesiąt/kilkaset obr. mocniej). Od groma roboty...
Inaczej mówiąc - zaleta MO, jaką jest większe obrażenia na mobach skutecznie utrudnia zwiększenie obrażeń MO w PvP. Barbarzyńca ma 320%+55% obrażeń, MO 220%+29% obrażeń... a mimo to, w trakcie bicia bossów dobry MO niewiele ustępuje barbie (pozbawionego transu/poświęcenia). A różnica to aż 126% obrażeń ! Oczywiście, gdyby planowano zmienić dużo... gdyby dodać 5-10% (z 220% do 230%) różnica byłaby symboliczna - równie symboliczna co znaczenie tego tematu w zmianach MO. |
25 Kwi 2013, o 14:52 |
|
Walczący z drzewcami
|
Kyth - a te procenty to się nie liczy przypadkiem w ten sposób?
Barb 320% * 1.55 MO 220% * 1.29 |
25 Kwi 2013, o 19:48 |
|
Pogromca Valdaroga
|
Matilon napisał(a): Kyth - a te procenty to się nie liczy przypadkiem w ten sposób? Barb 320% * 1.55 MO 220% * 1.29 Możliwe. Musiałbym sprawdzić w grze, by mieć pewność. Lecz to tylko zwiększa przewagę barbarzyńcy nad MO, co jeszcze bardziej podkreśla różnicę resów u mobów. |
25 Kwi 2013, o 20:50 |
|
Uczeń Simona
|
BassticO napisał(a): Wpadłem na taki pomysł żeby zrobić zmianę w magu ognia. O to chodzi ze gdy on zadaje obrażenia z kuli ognia żeby miał jakieś szanse na podpalenie przeciwnika tak jak ma VD z cienia na otrucie Kolego pomysł genialny! Jednak zachwiałoby to równowagę, Mo byłby jeszcze lepszy niż jest. Za pomysł dostajesz "kufla" odemnie, ale wydaje mi się, że nie przejdzie _________________ s5 | nick Combo | profa Sheed | lvl 43 (postać Turkowa, PvP, również pod bossy, pod expa, pod czat handlowy, pod czempy, POD GRĘ..) inne postacie to tajemnica, liczy się Combo - PJK |
26 Kwi 2013, o 17:22 |
|
Strona 3 z 3 |
[ 29 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3 |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 60 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |