Strona 3 z 6 |
[ 53 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3, 4, 5, 6 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Barba - zakażenie - balans - nazwij to jak chcesz :)
Autor | Wiadomość |
---|---|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Rhobar121:
Procenty są do modyfikacji. Ja podałem raczej tylko wzór. Ale musi być mocniejszy od kamyka. Coś w stylu dyńki. Furia w PVP prawie w ogóle nie ma racji bytu. Jeśli ktoś ogarnia to zmachasz się jak świnia zanim go trafisz. W pve raczej skill dużo nie zmieni. Większość profesji atakuje wszystkie sfery, dodatkowo ma ataki obszarowe, tylko barba jest tu pokrzywdzony. Edit: Założenie jest takie, aby barba nadal skupiał się na jednym celu, robił spory dmg, a tym samym miał szanse w PVP. Jeśli ktoś będzie musiał rozsądnie rozkładać PA szansa trafienia wzrośnie. Musicie zrozumieć, że jest to profa ofensywna i niczym innym się nie wyróżnia. |
28 Sie 2013, o 16:01 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Plucie nie ma sensu z ponieważ omija reski przez co barb z dużą siła i zręką mógłby rozwalić każda profe w rundę. Jak już można dodać np. rzut toporem mającym większy dmg od kamyka ale mniejsza szanse trafienia. Tylko po co? Znowu będzie płacz jaki to niecelny jest barb i nie skończy się on dopóki ludzie będą używać przestarzałych poradników.
_________________ Ryc 92lvl --> Ostlor (jeszcze żyje) Dr 53lvl --> Duneb (off) |
28 Sie 2013, o 16:22 |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Dodam, że zakażenie również jest redukowanie poprzez odporności na uroki, tak samo jak gryzienie nawet spotęgowne dynką, więc to samo co dotyczy odporności na ogień u MO. Poza tym wzór bym nieco zmodyfikował bo istotnie jest zbyt mocny i dałbym podobne parametry do kamienia.
Rzut kamieniem - tabelka: http://screenshooter.net/0566059/hcfvper analogicznie do powyższego wzoru: OBR: (0.7 * Siła + 0.3 * Zręczność) * 1.8 Należałoby nieco zmodyfikować go do mniejszych obrażeń np: (0,7* siła + 0,3* zręczność) * 1,5 1 poziom 80% obrażeń 80 % szans trafienia 15% na zakażenie 2 poz 85% 85 % 20% 3 poz 90% 90% 25% 4 poz 95% 95% 35% 5 poz 100% 100% 40% 6 poz 105% 105% 45% 7 poz 110% 110% 50% Dmg z zakażenia po wbiciu efektu liczona z 0,5 siła + 0,3 wiedza jak jest obecnie aktywne na 6 rund. Lub też nieco obrażeniea od efektu zmodyfikować do 0,5 +0,7 wiedza, bo być może skłoniło by to barbów do inwestowania w wiedzę. Pomijając bufy na 1/2pa (skora, furia) na 100% przy odpowiednio 60 i 140 wiedzy. @Edit:Aha no i oczywiście zapomniałem dodać,że aby zakażenie wogóle mogło wejść, musi być aktywne krwawienie u przeciwnika. Inaczej szansa na zakażenie wynosi 0%. Wzór można nieco zmodywikować ale kierunek jest dobry moim zdaniem. Będzie to słabszy i mniej celny atak niż kamień, jendak po wbiciu zakażenia ta strata w dmg w ogólnym rozrachunku bardziej korzystna niż sam kamyk. Dodam, że kamyk to obrażenia obuchowe więc działaje również resy na obuch przy dmg z kamyka. Nie bardzo wiem jak rozwiązać kwestię obrażeń, który res by redukował to plucie ale dajmy na to że, to atak dystansowy ( ze śliny? ) to również może być zmniejszony o resy na uroki tak jak w przypadku kamyka resy na obuch. Ostatnio edytowany przez zax_91, 28 Sie 2013, o 16:37, edytowano w sumie 1 raz |
28 Sie 2013, o 16:24 |
|
Chodząca legenda
|
Trich napisał(a): snoowman napisał(a): Trich napisał(a): Tego właśnie brakuje barbie, ataku na sfere dystansową. Przypominam, że to profesja typowo ofensywna, niech więc taka będzie. Oczywiście jednocześnie każdy przyzna, że sheed atak dystansowy posiada... Sorry, ale jak czytam takie rzeczy to mnie krew zalewa. Barba z kamienia (szczególnie na 7) przy furii bije właśnie mniej więcej tyle co sheed z hadu (nie zapominajmy, że szeedy inwestują w wiedzę, barbarzyńcy już niekoniecznie), dorzucić do tego trans i poświęcenie i może zawstydzić też VD i łuka, a kamień kosztuje tylko 8-15 kondycji. Widać jak zerowe, a nawet mniejsze jest twoje pojęcie na temat gry barbą. Nie chcę mi się tłuc tego szczegółowo ale ci podpowiem kolego. Otwórz sobie wiki i porównaj umiejętności. ... i zastanów się kogo krew zalewa. Tak dokładnie przestudiuj wszystkie umki, %, koszta i buffki obu profesji. Powiedz gdzie się pomyliłem ? Noooo konkretna odpowiedź - nic nie mówiąca. Chyba poza tym, że nie schylasz się do dyskusji gdy ktoś ma inne zdanie Koszt hadu > koszt kamienia Dmg zbufowanego barby z kamienia > dmg z hadu Celność kamienia (7) > celność hadu (7) Także "dokładnie przestudiuj wszystkie umki, %, koszta i buffki obu profesji" z dojdziesz do konkluzji, że barb jest postacią typowo zależną od grupy (bufy, konda, czasem ochro). On nie musi bić z dystansu (PvM) a w kwestii PvP możemy rozmawiać o buildach pod PvP a nie postaci "z ulicy" która sobie w PvP nie radzi. Jakie masz doświadczenie w grze barbarzyńcą? Jaki lvl wbiłeś? Chyba mignęło mi że ~40 na wcześniejszych stronach... Barb nie otrzyma plucia, nie zamierzamy modyfikować zakażenia. Prace nad balansem profesji są już prawie skończone (~99%). @zax_91 - Nie Ciebie cytowałem. Poza tym żadnego hejtu tutaj nie ma. _________________ "Fałszywa skromność to najgorszy rodzaj pychy." "Nie znam się, to się wypowiem." "Znam się na wszystkim, na niczym dobrze." |
28 Sie 2013, o 16:36 |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
des przecież ja się przy swoim nie upieram, tylko daje taką propozycje. Fakt zapomniałem dopisać kosztów ataku dystansowego ale musiałby być ze 2-3-4 razy droższy niż kamień w dodatku również uwzględniający adekwatną stratę many. Poza tym nie ja jestem twórcą tematu więc wrzuć na luz. Mam nadzieje, że nie do mnie są skierowane twoje uwagi i hejt:P
|
28 Sie 2013, o 16:43 |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
desacred:
Pierwsze nie tobie oceniać czy prace nad balansem są już skończone bo jeśli ja i kilka osób ma podobne zdanie nie ten temat znaczy, że tak nie jest. Nie zarzucaj mi, że unikam rozmowy bo wydawało mi się, że dojdziesz do pewnych wniosków sam. Zresztą powiedz mi co ty wniosłeś do tematu jeśli porównałeś tutaj dwa skille. Bo odebrałem to jedynie jako strach przed znerfowaniem twojej profy. Sory stary ale nie da się ukryć, że gra solo w tej grze jest bardzo istotna. Tak samo mamy walki na arenach 1 vs 1. Nie zawsze nosze przy sobie ryca, druida i łuka. Nie wiem czy wiesz ale właściwie tym co napisałeś przyznałeś mi racje. Cytuj: Także "dokładnie przestudiuj wszystkie umki, %, koszta i buffki obu profesji" z dojdziesz do konkluzji, że barb jest postacią typowo zależną od grupy (bufy, konda, czasem ochro). On nie musi bić z dystansu (PvM) a w kwestii PvP możemy rozmawiać o buildach pod PvP a nie postaci "z ulicy" która sobie w PvP nie radzi. No tak bo ten skill jedynie wpłynie na pvp i ja właściwie to o tym od początku. Nie będę ci kopiował wzorów z wiki i pisał całej rozprawy więc dam kilka luźnych argumentów za Shed > Barb. Front kick: Obrona wręcz - 70% Furia + wbita dyńka + wbity ryk Obrona wręcz - 39% No i prócz gryzienia tyle z debufów barby bo zakażenie jest słabe. Z gryzienia też nie masz jakiegoś super dmg. Dodatkowo, masz atak dystansowy, uniki, cios w wątrobe, który barbie robi wielką krzywde, spore dmg z uderzenia Chi... Zresztą popatrz sobie i pomyśl co tam chcesz bo będzie, że wymieniam na siłe. Uprzedzam, żebyś nie wyskoczył mi tu zaraz, że wszystkiego nie da się rozwinąć bo kazałeś inwestować w kamienie |
29 Sie 2013, o 02:18 |
|
Chodząca legenda
|
Wlasnie nie tobie oceniac czy prace nad balansem dobiegly konca bo w pracach nad balansem nie uczestniczyles. Ten temat to tradycyjny placz pt "bo moja profesja slaba, wzmocnijcie ja". Barba dostanie dystansowy najwczesniej w podklasach. Z testow balansu wyniklo ze ogarniety barba ma szanse z : mo,vd, rycem. A po reformie z : druidem, sheedem.
Prace nad balansem dobiegly konca. Barba nie dostanie plucia i zmienionego zakazenia. |
29 Sie 2013, o 09:15 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Trich napisał(a): desacred: Pierwsze nie tobie oceniać czy prace nad balansem są już skończone bo jeśli ja i kilka osób ma podobne zdanie nie ten temat znaczy, że tak nie jest. Nie zarzucaj mi, że unikam rozmowy bo wydawało mi się, że dojdziesz do pewnych wniosków sam. Zresztą powiedz mi co ty wniosłeś do tematu jeśli porównałeś tutaj dwa skille. Bo odebrałem to jedynie jako strach przed znerfowaniem twojej profy. Sory stary ale nie da się ukryć, że gra solo w tej grze jest bardzo istotna. Tak samo mamy walki na arenach 1 vs 1. Nie zawsze nosze przy sobie ryca, druida i łuka. Nie wiem czy wiesz ale właściwie tym co napisałeś przyznałeś mi racje. Cytuj: Także "dokładnie przestudiuj wszystkie umki, %, koszta i buffki obu profesji" z dojdziesz do konkluzji, że barb jest postacią typowo zależną od grupy (bufy, konda, czasem ochro). On nie musi bić z dystansu (PvM) a w kwestii PvP możemy rozmawiać o buildach pod PvP a nie postaci "z ulicy" która sobie w PvP nie radzi. No tak bo ten skill jedynie wpłynie na pvp i ja właściwie to o tym od początku. Nie będę ci kopiował wzorów z wiki i pisał całej rozprawy więc dam kilka luźnych argumentów za Shed > Barb. Front kick: Obrona wręcz - 70% Furia + wbita dyńka + wbity ryk Obrona wręcz - 39% No i prócz gryzienia tyle z debufów barby bo zakażenie jest słabe. Z gryzienia też nie masz jakiegoś super dmg. Dodatkowo, masz atak dystansowy, uniki, cios w wątrobe, który barbie robi wielką krzywde, spore dmg z uderzenia Chi... Zresztą popatrz sobie i pomyśl co tam chcesz bo będzie, że wymieniam na siłe. Uprzedzam, żebyś nie wyskoczył mi tu zaraz, że wszystkiego nie da się rozwinąć bo kazałeś inwestować w kamienie W tym momencie trochę przesadziłeś. -Po pierwsze nikt ci nie każe furii dawać w pvp -Po drugie sheed nie może zabierać PA a barb tak i to nie wcale mało bo 4. -Po trzecie gryzienie jest mocne i to bardzo -Po czwarte barb posiada najlepszy buff w grze czyli grubą -Po piąte dyńka+ryk+okrzyk na poziomie 1 zmniejszają szanse trafienia przez przeciwnika o 30% a szanse obrony o 27% -Po szóste zakażenie mimo że nie zadaje tak wielkich obrażeń jak krwawienie jest niezwykle przydatne w pvp np. przeciw sheedowni lub rycowi -Po siódme barb ma najwięcej możliwości rozwoju postaci Mam wymieniać dalej? _________________ Ryc 92lvl --> Ostlor (jeszcze żyje) Dr 53lvl --> Duneb (off) Ostatnio edytowany przez Rhobar121, 29 Sie 2013, o 09:42, edytowano w sumie 1 raz |
29 Sie 2013, o 09:35 |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
DevV napisał(a): Barba dostanie dystansowy najwczesniej w podklasach. Z testow balansu wyniklo ze ogarniety barba ma szanse z : mo,vd, rycem. A po reformie z : druidem, sheedem. Prace nad balansem dobiegly konca. Barba nie dostanie plucia i zmienionego zakazenia. Balansem postaci uwazasz to ze luka barb i tak nie zabije? Zapomniales go dopisac czy to prawda ze nie ma wogole balansu pomiedzy tymi postaciami? |
29 Sie 2013, o 09:40 |
|
Błądzący w Tunelach
|
Czyli nadal barb ma być gorszym damagerem od emo?! Proszę porównać hity i celność emo i barby na losowych. Na s1 od dawna wołają barb z epikiem/zwykłe emo, czyli coś nie jest hallo. Barb z "Furią" ma najgorszą celność ze wszystkich klas. Jak vd marudzili,że są gorsi we wbijaniu debuffów od łuka to balans jest, a w sprawie barbariana balansu nie widać.
_________________ Druid/Barbarian Są epiki, jest zabawa. |
29 Sie 2013, o 12:07 |
|
Strona 3 z 6 |
[ 53 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3, 4, 5, 6 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 232 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |