![]() |
Strona 3 z 4 |
[ 31 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3, 4 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Targowisko
Autor | Wiadomość |
---|---|
Taernijczyk z ekwipunkiem
![]() |
mam inny pomysł , mozna wprowadzic tablice ogloszeniową gdzie informujemy o posiadaniu jakiegoś przedmiotu,i wtedy ktoś pisze na pw że go kupi, nie zespsuje to tej całej interakcji
_________________ Pomysł dobry ale wprowadzimy dopiero po 3d. |
26 Sie 2015, o 18:59 |
![]() |
![]() |
|
Uczeń Simona
![]() |
Ogłoszenia istnieją i są całkowicie ignorowane przez zdecydowaną większość graczy. Handel jest zbyt dynamiczny by miało to jakikolwiek sens. Nawet w przypadku przystępowania do sojuszy większość gildii woli reklamować się na czatach, o ile nie jest to karane.
Jeśli ktoś czuje potrzebę ogłoszeń, ma od tego forum. |
26 Sie 2015, o 19:07 |
![]() |
![]() |
|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 25 Sie 2015, o 13:08 Posty: 9 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz Nick w grze: DeVolta ![]() |
Trzeba wymyślić coś co przyspieszy handel... Na czacie handlowym mozna zamieszczać ogłoszenia co 15 minut i do tego to co zamiescimy jest natychmiast wypierane przez inne ogłoszenia...
|
26 Sie 2015, o 20:25 |
![]() |
![]() |
|
Współpracownik Gnarla ![]() Rejestracja: 20 Cze 2013, o 12:30 Posty: 206 Miejscowość: Laedmoor Podziękowano: 133 razy Otrzymanych podziękowań: 52 razy Nick w grze: GoQu ![]() |
Nakin125 napisał(a): Trzeba wymyślić coś co przyspieszy handel... Na czacie handlowym mozna zamieszczać ogłoszenia co 15 minut i do tego to co zamiescimy jest natychmiast wypierane przez inne ogłoszenia... Co 15 minut? Nie, co dziesięć. Natychmiast wypierane? Zamiast przez cały czas wstawiać swoją ofertę popatrz, czy ktoś nie chce kupić tego co sprzedajesz. Problem rozwiązany. ![]() _________________ Weź sobie te słowa do serca: jeśli Ty będziesz dla mnie miły, ja również. Jeśli będziesz zachowywał się jak glupiec i egoista - zerwiemy kontakt. |
26 Sie 2015, o 21:25 |
![]() |
![]() |
|
Inżynier ![]() Rejestracja: 13 Cze 2012, o 11:49 Posty: 413 Podziękowano: 220 razy Otrzymanych podziękowań: 159 razy Nick w grze: Rughes Serwer: Tolnor ![]() |
Wg mnie targowisko nie powinno mieć niskiego priorytetu, bo jest po prostu potrzebne, jest kilku malkontentów co to i tak będą na to narzekać wymyślając durne powody itd. ale możliwość wystawienia swojego towaru na rynku z dodatkową opcją licytacji przedmiotu, byłoby świetną opcją dla każdego handlarza jak i kupującego, który mógłby trafić na okazyjną cenę. Zaoszczędziłoby się trochę czasu, no i nie musiałoby się ciągle pilnować żeby co 10 minut klepać oferte na handlowym, albo sprawdzac go co chwila jak tylko zamiga kropeczka, bo może akurat ktoś wstawił to co chce sie kupić. Co więcej w opcji premium dałbym opcję że gracz może zaznaczyć jakiego przedmiotu szuka i gdy tylko taki pojawi sie na rynku dostaje kopertkę z wiadomością o tym. Nie wydaje mi się by targowisko było taką trudną rzeczą do wprowadzenia, a tłumaczenie że Taern to jedna z niewielu gier bez targowiska jest jak gadanie, że Polska to jeden z niewielu krajów bez elektrowni atomowych, co oznacza zwyczajne zacofanie. Podobnie z "zabiciem" integracji między graczami, w biznesie nie ma miejsca na "pieszczoty", chcesz sie z kims integrować to chodzisz na bossy grupowo, targowisko nikomu nie zaszkodzi, jedynie ułatwi i usprawni handel.
|
27 Sie 2015, o 08:05 |
![]() |
![]() |
|
Uczeń Heremona ![]() ![]() |
@ Budda, optymista z CIebie.
80% graczy nie potrafi poprawnie napisać nazwy danego rara, więc jak takie powiadomienie miałoby przychodzić? Poza tym targowisko w takiej formie jak proponujesz sprawiłoby ze ceny rarów by spadły |
27 Sie 2015, o 10:06 |
![]() |
![]() |
|
Jedną nogą w Haligardzie
![]() |
@Torkil
Oczywiście że ceny rarów po wejściu targowiska spadną, pytanie tylko czy to wada czy zaleta?:) Nie wiem jak radzą sobie nowi gracze, którzy chcieliby się ubrać np. w Derengil + Martumal które na s7 osiągają ceny rzędu 80k/szt. Odnośnie powtarzanego argumentu "targowisku zaburzy interakcję graczy".. Szczerze to większość takiej rozmowy przebiega mniej więcej w ten sposób: "Ile?"- "1kk"-"konwo/dz". Jeśli próbuję omijać takiego delikwenta to nie mogę sprzedać swojego przedmiotu niestety.. Nie wiem czy tylko ja mam takiego pecha?:) |
27 Sie 2015, o 10:23 |
![]() |
![]() |
|
Jedną nogą w Haligardzie ![]() Rejestracja: 15 Gru 2013, o 23:17 Posty: 43 Podziękowano: 13 razy Otrzymanych podziękowań: 11 razy Nick w grze: Kessai ![]() |
Nie, nie tylko Ty. Tak właśnie z reguł przebiegają rozmowy handlowe i też wiele więcej nie jest potrzebne.
Dla mnie osobiście wprowadzenie targowiska nie byłoby najlepszym rozwiązaniem, bo lubię sobie zarobić korzystając z tego chatu, więc spłaszczenie cen wcale by mi nie służyło ![]() ![]() _________________ Druid 54 i rośnie Barba 40 (szykowany pod PVP) |
27 Sie 2015, o 13:36 |
![]() |
![]() |
|
Uczeń Heremona ![]() ![]() |
Respekt napisał(a): @Torkil Oczywiście że ceny rarów po wejściu targowiska spadną, pytanie tylko czy to wada czy zaleta?:) Nie wiem jak radzą sobie nowi gracze, którzy chcieliby się ubrać np. w Derengil + Martumal które na s7 osiągają ceny rzędu 80k/szt. 80k szt? Nawet dla nowego gracza na tym 20 lvl 80k to nie tak dużo. Dla mnie spadek cen rarów to wada. Każdy by chciał dropić, jak nie po to by się ubrac to po to by to sprzedac. Ale już sprzedawać po niższych cenach to nie chce nikt. I tak w grze są rary które jak na swój poziom są załośnie tanie. Natomiast cena wymienionego przez Ciebie martumala jest spowodowana ceną esencji, i nawet po wprowadzeniu targowiska niżej niż te 80k nie spadnie, dopiero wprowadzenie zmiany rangi lub cen esek by to zmieniło. Ale nie po to zmieniano rangę rarom z np krzyzaka by teraz znów w tym grzebac |
27 Sie 2015, o 17:14 |
![]() |
![]() |
|
Uczeń Simona ![]() Rejestracja: 6 Sty 2015, o 17:58 Posty: 48 Podziękowano: 7 razy Otrzymanych podziękowań: 7 razy Serwer: Ostlor ![]() |
Targowisko nie może przejść, spotykamy się w konwo. Taki system jest zdrowy. Targowisko z punktu widzenia mojego by się mi szczególnie przydało jednak biorąc pod uwagę pewne kwestie jak np to by gra się rozwijała nie powinno wejść.
|
27 Sie 2015, o 20:39 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Strona 3 z 4 |
[ 31 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3, 4 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |