Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
 Q/zlec zachecajace do pvp 
Autor Wiadomość
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Gru 2011, o 16:51
Posty: 499
Podziękowano: 153 razy
Otrzymanych podziękowań: 197 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Q/zlec zachecajace do pvp
W sumie nie jest to taki głupi pomysł. Ja to widzę w następujący sposób (wymagałby stworzenia kilku nowych narzędzi):
- specjalny przycisk PVP. Jeśli jest wyłączony, można atakować na kolorowych polach daną postać, generalnie nic się nie zmienia. Jeśli jest włączony, postać dostaje bonusy dzienne, prestiż, honor, może nawet ze 2-3 esencje, jakiś dukat/imperiał w zależności od poziomu, wachlarz możliwości jest naprawdę pokaźny. No ale coś za coś. Taką postać można by atakować na żółtym polu po spełnieniu określonych warunków.
- istniałby specjalny system zleceń na daną postać. Moja wizja: idziemy do karczmy, wybieramy postać (ograniczenie w zakresie 20% większy/mniejszy level) i idziemy go szukać (system krzyżyków, pokazywałby jedynie mapkę gdzie jest delikwent, a nie dokładną jego pozycję). Jeśli jest sam oramy, jeśli jest w grupie to czekamy aż będzie sam, ewentualnie zbieramy swoją ekipę i atakujemy tamtych. Można brać zlecenia TYLKO na osoby z włączonym przyciskiem pvp (można zmienić raz na miesiąc).
- Co z tego mamy? Oprócz bonusów dziennych mamy 2 pozostałe rodzaje nagród. Jakaś symboliczna nagroda, powiedzmy 5 000 expa x level postaci zabitej, może troszkę złota, a także: Nagroda wyznaczana przez gracza, czyli np. jak ktoś mnie zaorał, zbluzgał, krzywo się popatrzył, albo tylko urodził się (czasem to wystarcza) i ma włączony przycisk PVP wpłacamy dowolną sumę NPC jako nagrodę. Po zabiciu gracza NPC wypłaca nagrodę killerowi.

*jeśli bierzemy zlecenie na kogoś (widzę to w formie DQ) dana osoba nie wie, że jest śledzona.
*wychodzę z założenia, że jeśli chce się bawić w pvp, to można robić więcej, ale też trzeba być gotowym na wszystko.
*uważam, że to powinno nieco "rozruszać system" walk.

_________________
REDDE, QUOD DEBES

ACCUSARE NEMO SE DEBET

ACTUS HOMINIS,NON DIGNITAS IUDICETUR

DA MIHI FACTUM, DABO TIBI IUS


5 Cze 2017, o 06:46
Profil
Inżynier
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, o 15:00
Posty: 157
Miejscowość: Wrocław
Podziękowano: 34 razy
Otrzymanych podziękowań: 181 razy
Nick w grze: Daro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Q/zlec zachecajace do pvp
Twoje rozwiązanie będzie premiować kolejne ustawki pvp po exp, a do tego bezsensowne prześladowanie poniektórych graczy z racji wyznaczania nagród za ich głowy.

Już kiedyś pojawił się zarys pomysłu na bonusy za PvP.
I był to pasywny bonus do obrony/ataku, bądź jakieś ciekawe modyfikatory. Ich wartość powinna być skalowana wraz z ilością statusu. Tu przydałaby się zmiana, żeby max status nie wynosił 10k, a np. 25k żeby ciężej było taki pułap osiągnąć.

Myślę, że wtedy ludzie by chcieli biegać z RS/BS to teraz jest to zwyczajnie nieopłacalne i go wbijać. 0 bonusu, a można nas atakować na wszystkich kolorowych polach (bez zielonego ofc).

_________________
Barb 140, Tolnor.


5 Cze 2017, o 09:11
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 368 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron