Odpowiedz  [ 34 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4
 [IDEA] "Ożywienie" wyspy 
Autor Wiadomość
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Lip 2013, o 16:26
Posty: 173
Podziękowano: 56 razy
Otrzymanych podziękowań: 31 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] "Ożywienie" wyspy
Seba
mi chodziło oto, że gdy wbiją rs i nupki to takie levele idą na 1 ogień, a na rybkach to sb spookojnie łowią.

_________________
AVE S3: Miachavelli/Druid (ciągle rosnie)


28 Lip 2013, o 14:40
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Mar 2013, o 13:05
Posty: 517
Podziękowano: 189 razy
Otrzymanych podziękowań: 241 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] "Ożywienie" wyspy
Sulti napisał(a):
@up racja ale my tu rozmawiamy o idei zarobkowej dla graczy 12-30 gdzie na malzach wiekszych szans nie maja.

No i? Co lvl graczy ma do możliwości zrobienia zółtego pola na wyspie?
W skrócie:
Qmacz dał jedną z propozycji, aby osłabić/zlikwidować drzewce, ja napisałem żeby zamiast tego zrobić żółte pole, on że taka "wyspa" jest bez sensu :arrow: więc mu podałem przykłady. I dalej nie wiem co te przyklady mają wspólnego z podanymi przez Ciebie lvlami. Co do samej idei zółtego pola zaś to powiem, że faktycznie, na 12 lvl ciężko takiego drzewca jest pokonać, a po walce zostaje nam marny % hp i wszystko nas atakuje. Gdyby tam gdzie stoją drzewce było żółte pole. a do tego respiły się one wolniej, to sprawa byłaby o wiele prostsza. Na dodatek nie trzeba byłoby zużywać potek.
P.S.
Jeśli pomysł aby umieścić na wyspie czempiony został by zrealizowany, to historie o tym że na wyspie pojawialiby się tylko gracze 12-30 lvl, można by było włożyć między bajki... A wtedy żółte pole by uciec przez agresorem i odpocząć byłoby jak znalazł

P.P.S.
Co do małż... pierwszy raz poszedłem tam chyba na 25 lvl. I było bardzo miło. Jakiś mid lvl nawet ustąpił mi miejsce przy ognisku: (niestety nie pamiętam nicku a szkoda, chciałbym się jakoś odwdzięczyć) on łowił i wrzucał, ja sobie wyciągałem :D . Przestałem chodzić gdyż łowienie i prażenie nie jest dla mnie - to śmiertelnie nudne i monotonne.


29 Lip 2013, o 18:08
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Lip 2013, o 10:16
Posty: 87
Podziękowano: 184 razy
Otrzymanych podziękowań: 76 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] "Ożywienie" wyspy
Myśle , że temat można zamknać i tak nie zostanie wprowadzony bo ekipe to nie obchodzi .

Pozdrawiam

_________________
tu podpis, za którego dostałem bana, bo gdy moderator poprosił o zmianę postanowiłem się z nim droczyć zamiast posłuchać


29 Lip 2013, o 21:21
Profil
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 26 Mar 2012, o 20:07
Posty: 228
Podziękowano: 92 razy
Otrzymanych podziękowań: 162 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] "Ożywienie" wyspy
Jestem rękami i nogami na NIE. Moim zdaniem wyspa powinna być enklawą, miejscem nienaruszonym przez wszelkie up'y. Żadnych zmian na wyspie, jedyne miejsce nie zmieniane od... hu hu... niech to będzie pamiątka po dawnych czasach.


1 Sie 2013, o 00:20
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 34 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 425 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron