Strona 4 z 4 |
[ 36 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3, 4 |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Dodatkowy przedmiot
Dodatkowy przedmiot
Autor | Wiadomość |
---|---|
Błądzący w Tunelach
|
Dobre
_________________ Druid 140 poziom [on/off] Sheed 53 poziom [on/off] Serwer: Larkas Gildia: TITANIUM 16.07.2018 - Washi Pierwsza Morana ubita na 110 poziomie - 18.01.17 22:17 - ..., Madziox, Balitazaar, Jaackob, Sabazios. |
9 Kwi 2016, o 12:41 |
|
Inżynier
|
Wg mnie nie powinny to być talizmany, a coś indywidualnego dla kazdej profesji. Ryc ma tarcze z której korzysta 100% czasu. Więc np. VD powinien mieć lalkę voodoo która trzyma w ręce i podnosi staty i procent wbijania uroków np., łuk powinien mieć kołczan również zwiekszajacy staty i dajacy jakiś bonus np. do dmg., MO "orba" zwiększajacego dmg, druid rune która zwiększa leczenie itd
|
9 Kwi 2016, o 14:34 |
|
Uczeń Simona
|
Wgl Ten dodatkowy Item mógł by być zdobywany u bossów jak i mistrzow profesji by mieć mozliwosc zakładania dodatkowego itemu musieli bysmy przejsc Hero Q pod Profesje : VD musiał by nauczyć się tajnej sztuki Wskrzeszenia zmarłych, MO Tajnej sztuki Pozyskiwania Ognia z Przestrzeni, Rycerz Walke z Smokiem by uratować Księzniczke, Łucznik Wygrać Turniej pod Celność Swojej Strzały ,Druid Nauki czytania Starożytnych Run , Sheed Tajna Sztuke Walki , Barbarzynca Krytyczne Uderzenie 1 hitem rozcieło By Drzewo
_________________ BartSimpson MO 110 And LisaSimpson AR 15 S7 |
9 Kwi 2016, o 15:02 |
|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 26 Gru 2015, o 13:30 Posty: 7 Podziękowano: 2 razy Otrzymanych podziękowań: 0 raz Nick w grze: Itoleqq Serwer: Tolnor |
Mr_Crash napisał(a): A ja jestem za dodaniem takiego przedmiotu jak "orb" bylby on dla magow,zwiekszajac minimalnie statystyki... A fizole? _________________ "No bo to bycie normalnym cię czyni wyjątkowym" ~Białas Serwer Larkas i Ostlor Masz sprawę? Pisz do mnie "Itolowskyyy - Larkas " "Itoleqq - ostlor" Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCxnEjT ... GqIRvlJdJA |
10 Kwi 2016, o 15:10 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
Rejestracja: 2 Sie 2015, o 05:04 Posty: 31 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 32 razy Nick w grze: GoodTank |
W wersji 3D z tego co wiem wygląd ekwipunku ma być inny, a więc ten pusty slot najprawdopodobniej zniknie.
|
10 Kwi 2016, o 16:42 |
|
Walczący z drzewcami
|
GoodTank napisał(a): W wersji 3D z tego co wiem wygląd ekwipunku ma być inny, a więc ten pusty slot najprawdopodobniej zniknie. Nie najprawdopodobniej a na pewno, był już podobny temat i tak się wypowiedział jakiś "kolorowy" Poza tym czysta logika - na prawdę chcesz przebudować od początku cały balans gry, stworzyć grafiki nowych itemów, wymyślić z czego ma to lecieć (być może wprowadzić od razu nowego bossa lub kilka)... nierealne, za dużo jest pracy przed ekipą i bez tego. Tomeczeeq napisał(a): Mr_Crash napisał(a): A ja jestem za dodaniem takiego przedmiotu jak "orb" bylby on dla magow,zwiekszajac minimalnie statystyki... A fizole? Technicznie rzecz biorąc orb (z angielskiego sfera) czyli jako przedmiot magiczna kula jest trzymana w 2 ręce przez magów z jednoręczną laską czyli jakby nie patrzeć wyłącznie zamiast tarczy a nie jako dodatek (częściej orb jako właśnie owa sfera to rodzaj magicznej aury otaczającej wojownika a nie przedmiot, ale tu definitywnie chodziło o kulę/sferę magiczną). Nazwij sobie smugę orbem słońca i masz. Najwyżej opcja wprowadzenia itemu koło 25-30lvla dla "małych:" magusów" jako dodatek do tężca/derengilu z braku innej opcji. Zresztą o alternatywach dla magów do drugiej ręki już też było... fajnie by było widzieć w sklepach różne itemki sklepowe i parę rarów do drugiej ręki magicznej, ale i na balans by to wpłynęło wzmacniając wcale nie słabych dru i vd... inne argumenty też zapewne mogą paść. Ogólnie jak dla mnie lekko wręcz nieklimatyczne jest to, że sh am kastety i to mega wybór w każdym sklepie i kilka rarów, łuk ma łuki, bb toporu, obuchy, ryc w jednoręcznych też może przebierać i młotki i sieczne cuda znajdzie na pęczki, do tego tarcz też bez liku i często na wymianę w trakcie walki 2 alternatywy (np na pewnym lvlu ciężko spotkać sh co nie stoi w tarczy z mieczykiem póki nie wbije debufa i dopiero wtedy zmienia na kastety), a magiczni mają wszyscy trzej takie samo eq. Jak już jest jakiś mieczyk magiczny to pomyślany z kolei mocno pod ryców i inne profki chcące mieć alternatywę z wiedzą - tężec co daje mało mocy, aby nie bolało ale za to wiedza mana i hp, co jest prawie uniwersalne. Dereng akurat o idealnych statach bo nawet mo na 15lvlu jeszcze często bije zwykłym atakiem, choćby dla oddefienia przeciwnika z dystansu i/lub z braku many i ta odrobina siły wiele zmienia, nie mówiąc o dru i vd mających do dyspozycji z ataków przed 18lvlem - odpowiednio oski i hak a mocą żaden z nich nie grzeszy, idą głównie w manę i hp na tym lvlu jeszcze.no i oczywista przydatność Derengila dla rycka. Ale nie do tego zmierzam jakie są itemy, tylko, że o ile są profy mające dedykowany dla siebie sprzęt to dla mnie wręcz z lekka nieklimatyczne jest, że nie ma w sklepie lalek dla vd, czy jakichś trzymanych w rękach atrybutów druidztwa czyli szeroko pojętych związków z przyrodą, nie mówiąc już, o tym, że magowie chodzą w zbrojach nie mając magicznych płaszczy... większość gier pozbawia "magików" pancerza a daje im stanowiące res fizyczny magiczne aury wokół przedmiotów i postaci absorbujące część obrażeń, ale nie chciałbym tu aż tak modyfikować technicznych założeń czy klimatu gry. Tak czy inaczej co do dodatkowego slota na item, to już takie tematy były i na początku mojego posta sparafrazowałem wypowiedź kogoś kompetentnego i to by zamknęło temat. EDIT wypowiem się jeszcze co do procentowych wartości... Argumentujecie, że dla H-lvla dawałoby to dużo bo ma dużo stat i mialoby być lepsze od innych itemów... To proszę bardzo - vd około 30lvla 100 wiedzy podstawy, 10% czyli dałoby mu +10 MO około 100lvl 300 mocy podstawy - 10% dałoby mu +30 czyli 3x tyle i teraz dla porównania itemki na te lvle: Khalam 28lvl ilość stat 22 Htagan lvl 100 ilość stat 65 - czy mi się wydaje czy to 3x tyle? i w obu przypadkach 2x tyle stat niż te 10%? Jednym słowem czyżby procentowy motyw byłby nie tylko sprawiedliwy dla lov i h-lvli a jeszcze do tego 10% wcale nie czyni przedmiotu silnym? _________________ Nephalem 104 (sh) i rośnie NephaleMo 101 (mo) XioncDawid 65 (dr) NephalemUk 50 (łuk) i rośnie |
10 Kwi 2016, o 21:23 |
|
Strona 4 z 4 |
[ 36 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3, 4 |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 26 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |