Odpowiedz  [ 57 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
 równowaga - postacie typu meele vs ranged 
Autor Wiadomość
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 8 Lis 2010, o 01:32
Posty: 4230
Miejscowość: Cagliharmon
Podziękowano: 107 razy
Otrzymanych podziękowań: 303 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: równowaga - postacie typu meele vs ranged
@ Blammor odpowiedz na pytanie:
Fakt, w PvP taki skill by sie sprawdzil, ale wtedy tez idac na wyprawe na bossa druid rzuca mu korzenie, barb (czy tam inna profesja) blokuje ataki dystansowe i boss moze tylko rzucac jakies uroki, ktore bez atakow sa bezsensowne i patrzec, jak go inni zabijaja.

PS odpowiedz na to pytanie miales zreszta 2 w moim poprzednim poscie, pomysl nie jest stracony, ale trzeba go znacznie bardziej przemyslec i udoskonalic.


24 Kwi 2012, o 16:31
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Gru 2011, o 16:51
Posty: 499
Podziękowano: 153 razy
Otrzymanych podziękowań: 197 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: równowaga - postacie typu meele vs ranged
Faktycznie, nieco zboczyliśmy z tematu po części z mojej winy za co przepraszam. Żeby ruszyć temat z miejsca odpowiedzmy sobie na następujące pytania:
-mowa tu o "stunie". Jaka byłaby szansa na jego wbicie zakładając że trafimy w maga (bliska 100% czy byłby to raczej odpowiednik lodowej u łucznika - ok 20%).
-jak długo miałby działać i jakie umiejętności miałby blokować (jeśli każdy atak magiczny to wybacz, ale MO zostaje podpalenie a VD ssanie; trochę mało)
-czy miałaby to być umiejętność tylko dla barbarzyńcy? Z tego co pisałeś to tak. Wybacz, ale dawanie tego tylko klasie mającej 5 bardzo dobrych debuffów i do tego zadającej prawie największe obrażenia może być krzywdzące. Bardziej pasuje mi to do rycerza który ma tylko 1 debuff.
-Jak słusznie zauważyła Mystheria co wtedy z bossami? Grześ, duszki, fyo, DZ stałyby się warzywkami po wbiciu takiego stuna.
-I najważniejsze: jeśli ma być główny cel takiej zmiany? Na początku pisałeś o krzakach stąd moja krytyka. Tylko ten jeden skill wyłącza postać walczącą w zwarciu, podczas gdy stun o ile dobrze rozumiem miałby działać na wszystkie ataki magiczne.

_________________
REDDE, QUOD DEBES

ACCUSARE NEMO SE DEBET

ACTUS HOMINIS,NON DIGNITAS IUDICETUR

DA MIHI FACTUM, DABO TIBI IUS


24 Kwi 2012, o 20:37
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 1 Lip 2011, o 14:00
Posty: 13
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: równowaga - postacie typu meele vs ranged
W ogóle jest możliwe wprowadzenie debuffa blokującego wszystkie ataki magiczne?
W końcu na upartego można za takie uznać wszystkie umki używające manę. A wtedy taki Mo straciłby wszystkie zdolności swojej klasy, a vd i druty mogliby tylko ssać manę i atakować wręcz, a z tego, co kojarzę, twoim celem jest zrównoważenie klas, a nie zrobienie megakoksa niszczącego w pvp innych magów.

Ja osobiście uważam, że najłatwiej byłoby posłuchać pierwszego pomysłu Calipsis i zmniejszyć dmg z korzeni, (do 100% obrażeń na 7 poziomie?) a jeśliby administracja znalazła czas, to może na przykład dorzucić główce stun, który wyłącza uroki na tyle tur, co trwa ogłuszenie z niej. wtedy, gdyby drutowi w pierwszej turze weszłyby korzonki to miałby 3 tury spokoju, a jak nie to na dwie tury nie mógłby debuffować barby (ale buffować mógłby ciągle i wtapianie mógłby sobie wrzucić) i pozostałoby mu do ataku uderzenie.

Wtedy pojedynki z drutów z barbami byłyby bardziej zaciekłe, a żeby połączenie tych dwóch klas nie było niszczycielskie, w obu skillach byłoby napisane, że nie stakują się (jeśli są korzonki to dynka tylko wzmaga krwawienie i zmniejsza obronę wręcz, a jeśli ogłuszenie to korzonki nie wchodzią).

W takim układzie najbardziej byłby poszkodowany vd, który, jeśli nie zdebuffowałby przeciwnika na tyle, żeby nie trafił, przez dwie tury mógłby tylko bić dmg z uderzenia cienia. Ale wierzę, że co bardziej ogarnięte osobniki poradziłyby sobie także z tym problemem.

Reasumując widzę dwa rozwiązania problemu z drutami w pvp, z czego jeden wspomaga wszystkie klasy walczące wręcz, a drugi tylko barbę.

Pozdrawiam Hannya

PS
chociaż być może wystarczy tylko zmniejszenie trwania krzaków do maksymalnie 2 tur :?:

_________________
S.1 - Batto lv. 27+
Grałem w taern zanim ulepszyliście Trentis :P


24 Kwi 2012, o 21:57
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Lis 2010, o 23:14
Posty: 173
Miejscowość: Kabaty
Podziękowano: 12 razy
Otrzymanych podziękowań: 43 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: równowaga - postacie typu meele vs ranged
Mystheria mówisz ze wtedy barb+druid byłyby nie do ruszenia, watpie zostaja bossy typu modliszka/valdek/gmo ktore nie wykorzystuja 'siły umysłu' a bedac w krzakach potrafia zrobic sieczke, ja tam uwazam ze juz predzej zestaw ryc+druid to jest chodzacy czołg ktorego nie da sie ruszyc na pewnym lvlu
Calipsis 5 bardzo dobrych debuffow
Słucham gdzie one sa bo jesli dobrze kojarze to ryk, taran, głowka(kwestia sporna czy to az taki oh ah debuff, nie mowie skill a debuff) to sa 3 chyba ze doliczymy ogolnodostepny okrzyk
Jedno pytanie czemu skille
okrzyk/ryk/twoja stara sa zalezne od wiedzy? nie uwazacie ze np ryk u barby powinnien byc zalezny juz predzej od sily co ma to wspollnego z wiedza, tak wiem ze chodzi o silnik gry ale jesli juz to wolalbym zeby zmiany pobiegly w tym kierunku i zmontowac 4 rodzaj atakow czyli 'uroki fizolskie'
Wtedy by to zwiekszylo szanse dla postaci fizycznych, bo przyznam szczerze ze krew mnie zalewa gdy wrzucam moj ryk (na 7) postaci magicznej 100+ i widze 14% albo inne fikusne liczby

_________________
Lex retro non agit, chyba ze w taernie :)


24 Kwi 2012, o 22:19
Profil WWW
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 8 Lis 2010, o 01:32
Posty: 4230
Miejscowość: Cagliharmon
Podziękowano: 107 razy
Otrzymanych podziękowań: 303 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: równowaga - postacie typu meele vs ranged
Modliszka - bez atakow dystansowych i fizycznych moze sie tylko i wylacznie bronic.
Gmo - to samo co modliszka.
Valdek - fakt, powkurza troche debuffami, ale zadnego debuffa zadajacego dmg nie ma.

Dopoki te bossy beda mialy zablokowane ataki fizyczne i dystansowe nie sa w stanie zabic zadnego gracza, wlasciwie jedynymi bossami, ktore teoretycznie sa to w stanie zrobic sa Garthmog i Gregorius.


24 Kwi 2012, o 22:32
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Gru 2011, o 16:51
Posty: 499
Podziękowano: 153 razy
Otrzymanych podziękowań: 197 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: równowaga - postacie typu meele vs ranged
Folky: jeszcze gryzienie i zakażenie, kwestia sporna czy to debuff, dla mnie tak i to naprawdę świetny.
Ryk zależny od siły? Musisz wiedzieć, jak opierniczyć, w przeciwnym razie co najwyżej uszkodzisz komuś bębenki:) Polecam inwestycję w wiedzę, opłaca się. Ale skoro podpałka jest liczona z wiedzy...

Mystheria: "plujka" u modliszki to chyba atak fizyczny, bossy typu gmo, modła nie używają ataków magicznych. Taki stun ma chyba wyłączać jedynie ataki magiczne.
Co do przydatności w pvp... moim zdaniem raczej wątpliwa w walce z Dru, jeśli już to z MO i VD, ale czy te klasy akurat tu należy osłabiać?

_________________
REDDE, QUOD DEBES

ACCUSARE NEMO SE DEBET

ACTUS HOMINIS,NON DIGNITAS IUDICETUR

DA MIHI FACTUM, DABO TIBI IUS


24 Kwi 2012, o 22:58
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 8 Lis 2010, o 01:32
Posty: 4230
Miejscowość: Cagliharmon
Podziękowano: 107 razy
Otrzymanych podziękowań: 303 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: równowaga - postacie typu meele vs ranged
Hmm, z tym stunem na ataki magiczne tez mogloby byc ciezko, choc tu juz drygu by sie musial wypowiedziec, bo przykladowo ataki lucznika i MO sa magiczno-fizyczne (dla jasnosci chodzi mi o mechanike, a nie o klimatycznosc). Co do zmiany skilli rzucanych ze zrecznosci itp. to tak jak pisalam, balans 6 klas jest dosc dobry i nie warto w nich nic ruszac, jedyny przekoks, to druid i nie jest wykluczone, ze nie bedzie on w taki czy inny sposob ponownie oslabiany.


24 Kwi 2012, o 23:42
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Lis 2010, o 23:14
Posty: 173
Miejscowość: Kabaty
Podziękowano: 12 razy
Otrzymanych podziękowań: 43 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: równowaga - postacie typu meele vs ranged
Calipsis napisał(a):
Folky: jeszcze gryzienie i zakażenie, kwestia sporna czy to debuff, dla mnie tak i to naprawdę świetny.
Ryk zależny od siły? Musisz wiedzieć, jak opierniczyć, w przeciwnym razie co najwyżej uszkodzisz komuś bębenki:) Polecam inwestycję w wiedzę, opłaca się. Ale skoro podpałka jest liczona z wiedzy...

Nie tylko podpałka, ale np uderzenie u druida tez leci z wiedzy, to czemu denny ryk u barby me leciec z wiedzy?:) a argumenty typu musisz wiedziec gdzie uderzyc zeby było bolesnie prosze sobie darowac :)

_________________
Lex retro non agit, chyba ze w taernie :)


25 Kwi 2012, o 09:00
Profil WWW
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 1 Lip 2011, o 14:00
Posty: 13
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: równowaga - postacie typu meele vs ranged
Czemu Mytheria mówisz o wyłączeniu ataków strzeleckich? Blammor zaproponował wyłączenie ataków magicznych, a ja zaproponowałem w poście 3 na stronie 5 licząc od góry, żeby dynka barby miała stuna wyłączającego na dwie tury uroki , a nie ataki strzeleckie. Nie będę się o tym rozpisywał bo jest to w poście, którego położenie podałem wyżej. Tam jest napisane, że byłaby taka sama blokada wyłączania kilku stref ataku, jak przy próbie wbicia zakażenia zakażonej postaci. Po prostu te debuffy nie wchodziłyby.

Pozdrawiam Hannya

_________________
S.1 - Batto lv. 27+
Grałem w taern zanim ulepszyliście Trentis :P


25 Kwi 2012, o 11:02
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 8 Lis 2010, o 01:32
Posty: 4230
Miejscowość: Cagliharmon
Podziękowano: 107 razy
Otrzymanych podziękowań: 303 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: równowaga - postacie typu meele vs ranged
Od przeszkadzania w urokach jest juz odpornosc na uroki (zadna inna odpornosc poza ta nie niweluje szansy wejscia ataku), wiec dokladanie do tego umiejetnosci wylaczajacej uroki byloby juz przesada. Poza tym takie cos uderzyloby glownie w VD (7 z 9 atakow to debuffy) a dopiero co wyciagnelismy VD z nieciekawej sytuacji, nie bedziemy przechodzic z jednej skrajnosci w druga, bo my chyba chcemy uderzyc glownie w druida, a tu bardziej przydalaby sie umiejetnosc wylaczajaca buffy (uroki pozytywne) bo to nie korzenie czynia druida koksem, a leczenie, bez leczenia druid nie ma szans z nikim (nawet barb z korzeniami zabije go kamieniem), ale tak jak pisalam, na takie rozwiazania poczekamy do podklas (o ile admin sie w ogole zgodzi).

Folky dawanie barbowi Ryku ze zrecznosci (bo raczej nie z sily) tez nie jest odpowiednim rozwiazaniem, bo barb obecnie jest dosc silny, a gdyby do tego posiadal mozliwosc latwego oslabienia powodzenia atakow i obrony przeciwnika (juz i tak ma dynke i taran) to zaraz po druidzie bylaby to druga klasa do oslabiania. MO dostal podpalke z wiedzy, poniewaz byl niemal bezuzyteczny w PvP, a ta niby drobna zmiana wywrocila to o 180 stopni w sposob, ktory pewnie nawet administracja nie przewidziala (no bo takich rzeczy nie da sie do konca przewidziec). Barb wczesniej tez byl bezuzyteczny, wiec dostal grupowa gruboskornosc, a jego celnosc zostala poprawiona, poza tym ma on 2 mozliwosci wyprowadzania silnych atakow (krytyczne, badz gryzienie+dynka).


25 Kwi 2012, o 11:19
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 57 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 367 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron