Strona 5 z 7 |
[ 62 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Zrobcie cos wreszcie zeby mozna bylo pograc tym VD!!!
Autor | Wiadomość |
---|---|
Współpracownik Gnarla
|
Vera napisał(a): np S3 na ponad 100 osob majacych 100+ lv jest tylko 7 vd wszysko mowi jak sie fajnie expi tym charem !!! MOZE kochani tworcy zrobia cos zeby vd byl przydatny tak jak drut albo ryc w pt a NIE TYLKO dodatkiem do luka Hyhy teraz mi powiedz co ma ranking do profesji? Ok na początku jeszcze jak był pierwszy temat odnośnie vd każdy pisał co myśli co przydało by się zmienić i w ogóle, ale ludziska dajcie spokój już.. Vd jest taki a nie inny i najwyższa pora się już chyba z tym pogodzić nie jest to profesja, którą gra się solo a jedynie w grupie. Każdy kto wybiera sobie profesje wybiera ją po to by nią grać.. A nie ciągle narzekać... Ja rozumiem że można mieć żal o to że nie jest to kox typu "druid" ale każda z profesji jest w jakiś sposób potrzebna i nie mów że vd jest "Tylko dodatkiem do łuka" bo to nie prawda raczej łuk jest dodatkiem do vd A prawda jest taka, że dobrze dopracowany vd z porządnymi ulepszeniami z dobrym eq też jest koxem w pvp w chwili obecnej lvle 90+ (podkreśle może nie wszystkie profesje) są dla mnie na 3 haki więc tragedii na prawde nie ma zawsze można się pocieszać mówiąc że mogło być gorzej _________________ "Jak szczęśliwie żyliby niektórzy, gdyby o sprawy innych ludzi tak samo mało troszczyli się, jak o swoje własne...." Nasti-VD 127 Ostlor NastiiiV- Dru 50 Larkas http://scr.hu/0exu/mfv5r |
29 Lis 2012, o 17:40 |
|
Błądzący w Tunelach
|
mi tylko chodzi zeby Vd byl tym do czego zostal storzony czyli debufferem i jak dru czy ryc postacja ktora byla by naprawde potrzebna w pt :powinien miec przewage w stosunku do luka w tej kwestii chocby glupia szpila powina wchodzic na 5 a nie 3 rundy dlaczego niema zadnego debufa ktory zabiera pa?! ukaz powiniej isniec jako samodzielny debuff i nie potrzebowac pozostalych do oslabienia mobka tylko przy dedaniu potrzebne byly by pozostale
_________________ JA CHCE GRAĆ A NIE STAĆ>VD OFF TERAZ DRU 80+ LATARKA I bogiem TU JESTEM XD |
30 Lis 2012, o 18:13 |
|
Uciekinier Taernijczyk
|
Vera napisał(a): ! ukaz powiniej isniec jako samodzielny debuff i nie potrzebowac pozostalych do oslabienia mobka tylko przy dedaniu potrzebne byly by pozostale A czy zdajesz sobie sprawę jak silnym debuffem byłby ukaz wtedy? Dodam wiecej, ja najczęściej ukazuje nie po to by zabić tylko debuffowac i staram się to zrobić jak najszybciej (czesto juz w 2 rundzie). To teraz wyobraź sobie ze w 1 rundzie na start osłabiam każdego o 75% w ataku i obronie... masz z moba warzywo - ded kwestia czasu... Dodaj teraz do ukazu w 1 rundzie szpile aurę i okrzyk i nikt z kim walczysz nie trafi w stodole a co dopiero w Ciebie. Nie staraj się przeginać w druga stronę... Pozdrawiam Tris... |
30 Lis 2012, o 18:19 |
|
Błądzący w Tunelach
|
Cytuj: A czy zdajesz sobie sprawę jak silnym debuffem byłby ukaz wtedy? Dodam wiecej, ja najczęściej ukazuje nie po to by zabić tylko debuffowac i staram się to zrobić jak najszybciej (czesto juz w 2 rundzie). _________________ JA CHCE GRAĆ A NIE STAĆ>VD OFF TERAZ DRU 80+ LATARKA I bogiem TU JESTEM XD |
30 Lis 2012, o 18:34 |
|
Duma Forum!
|
A ja mam inny pomysl. Niech otepienie zmniejsza odp na uroki, samo otepienie bedzie ciezko wsadzic (a jakby bylo za latwo, to mozna obnizyc szanse na jego wejscie), ale jak juz wejdzie, to reszta bedzie wchodzic latwiej. Do tego zmienic nieco uderzenie cienia, bo przy zmniejszonej odp na uroki VD walilby jak MO, wiec lekko je oslabic i zmienic rodzaj obrazen z 'uroki' na 'uroki / obuch' dzieki czemu oslabienie obrony magicznej nie zwiekszy dmg w duzym stopniu (a i jak mobek da sobie odp 100% na uroki, to uderzeniem bedzie mozna choc troche dmg zadac).
|
30 Lis 2012, o 18:40 |
|
Uciekinier Taernijczyk
|
Vera w 2 rundzie jestem w stanie ukazać wiekszosc midlvlowych bossow, wiec mi nie mów że się nie da, tym bardziej że mam świadków. To ze ty ukazujesz dopiero jak zbijesz te 60%hp to już nie mój problem...
A tak btw skoro nie idzie Ci gra vd (a stwierdzam tak poprzez Twój lament na forum), to zmień char... @up Jak najbardziej pomysł jest przedni:) szczerze mówiąc na obecnym etapie poza dodatkiem do ukazu i w pvp nie widzę innego zastosowania dla otępu a z Twoja propozycja wiele by się zmieniło. Aczkolwiek taki pomysł był już rzucony w podobnym temacie (chyba przez Hassa, ale nie jestem pewien) i jakoś ekipa propozycje puściła mimo oczu:D Ostatnio edytowany przez trisbvymu, 30 Lis 2012, o 20:01, edytowano w sumie 1 raz |
30 Lis 2012, o 19:42 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Mystheria - jako Vd stwierdzam że Twój pomysł jest ciekawy zważywszy na to iż odporność np. na ogień zmniejsza obrażenia a odporność na uroki utrudnia ich wejście bez wpływu na obrażenia. Realnie - jakie szanse na wejście Twojej propozycji? Przyznam że to ciekawe rozwiązanie.
|
30 Lis 2012, o 19:58 |
|
Duma Forum!
|
@Xionc no cóż, ten pomysł wymagałby jeszcze bardzo solidnego przetestowania, by sprawdzić, czy jest w ogóle sens kombinować w te stronę (nie przewidzimy wszystkiego, a w praktyce mogą wyjść na jaw ewentualne minusy tego pomysłu, jeśli pomysł nie zbalansuje zarówno walk PvP i PvE, to nie ma sensu zamieniać jeden kiepski balans na inny), a nawet jeśli, to potrzeba jeszcze więcej testów, w celu ustalenia optymalnych parametrów takich zmian. Nawet po tak solidnych testach zapewne i tak pozostaną jakieś bugi / niedociągnięcia, które zostaną wyłapane i naprawione z czasem, a do tego czasu złość graczy będzie większa, niż teraz. Pomijając już fakt, że jest to kupa pracy dla administracji, to nawet, jak się wszystko uda, to może wylądować z powrotem w koszu po wprowadzeniu podklas (może i nie przyjdą one lada dzień, ale kiedyś raczej przyjdą).
Lepsze pytanie, to czy z VD jest faktycznie tak tragicznie, że bylibyście skłonni narazić administracje na ogrom pracy, a graczy na niezadowolenie nie wiedząc do końca, czy się to w ogóle opłaci? Poza tym mam jeszcze inny koncept. A co myślicie, gdyby odp na uroki nie blokowały szansy wejścia uroku, a po prostu osłabiały jego moc? (tak jak odp sieczne obniżają dmg od broni siecznej). Przykładowo rzucona szpila nie osłabiałaby celności i obrony fiz / dyst u przeciwnika z pełną mocą, lecz byłaby słabsza przykładowo o 20%, gdy ktoś ma 20% odp na uroki? Jak myślicie, sprawdziłoby się to w praktyce? (pamiętajcie, że nie można do końca porównywać skillów dających jakiś efekt, do tych zadających dmg, bo to tak, jakby pytać, czy krokodyl jest bardziej zielony, czy długi). |
30 Lis 2012, o 22:47 |
|
Uczeń Heremona
|
@ Mysth: moim zdaniem to zły pomysł, nawet nie ze względu na VD tylko na druida którego chce się osłabić, a Twoja propozycja bardzo by go wzmocniła. Nie wyobrażam sobie też węży po takiej zmianie. Dlaczego są "dymki" chyba już nie trzeba tłumaczyć.
Osobiście myślę, że skoro mamy 2 debufferów i jeden jest wybitnie niedoceniany to trzeba jednemu zabrać, drugiemu dać. _________________ REDDE, QUOD DEBES ACCUSARE NEMO SE DEBET ACTUS HOMINIS,NON DIGNITAS IUDICETUR DA MIHI FACTUM, DABO TIBI IUS |
30 Lis 2012, o 22:56 |
|
Pogromca Valdaroga
|
to ja odpowiem na pytanie o krokodyla. oczywiście jest bardziej zielony, bo długi jest tylko od nosa do ogona, a zielony również po bokach;p
a skoro te wszystkie zmiany są za trudne do wprowadzenia, to po co w ogóle dyskusja o nich? (ja co prawda nie gram voodoo, ale na moje wyczucie pierwsza propozycja jest bardzo ciekawa, druga już mniej. w jaki sposób 'obniżyć moc' korzeni nie odbierając im tego co w nich najważniejsze?) |
30 Lis 2012, o 22:59 |
|
Strona 5 z 7 |
[ 62 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 60 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |