Strona 6 z 9 |
[ 88 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
"Spsuło się"
Autor | Wiadomość |
---|---|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Nie wszystkie serwery są równe z cenami (bo przecież nie są one równo utworzone) i w związku z tym niektóre przedmioty które można nabyć z łatwością i za nieduże pieniądze np. na s1 może być problemem na s4. Więc zmiany globalne niekoniecznie mogą być korzystne. A za fulgur lub brasski na s4 to ja bym prawie nerke oddał.
_________________ Aragorn Pierwszy 140lvl Rycerz na S5 Psujeczka 106lvl Plox http://screenshooter.net/102684217/dkuworssm http://screenshooter.net/102684217/dlpjnssny Brzydalek 83lvl Tłuk MatasQ 67lvl Sheed s5 Kuleczka 66lvl AquaEra Gildia Rest in Peace |
25 Mar 2012, o 16:43 |
|
Walczący z drzewcami
|
Moim zdaniem taka zmiana jest niepotrzebna bo problem lezy gdzie indziej.Ten krach spowodowaly wysokie lvl masowo farmiace bossy dla prestizu.Moim zdaniem nalezaloby zmienic wlasnie sposob jego zdobywania.
_________________ Znany jako: Farguat Dru 64 SoulKnight Brb 37 |
25 Mar 2012, o 16:48 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Może ograniczenie polegające na tym, że po ubiciu np. po ubiciu 10 bossów jednego rodzaju za następne ubicie tego samego bossa do końca dnia nie będzie przyznawany prestiż.
_________________ Aragorn Pierwszy 140lvl Rycerz na S5 Psujeczka 106lvl Plox http://screenshooter.net/102684217/dkuworssm http://screenshooter.net/102684217/dlpjnssny Brzydalek 83lvl Tłuk MatasQ 67lvl Sheed s5 Kuleczka 66lvl AquaEra Gildia Rest in Peace |
25 Mar 2012, o 16:54 |
|
Uciekinier Taernijczyk
|
Lub by ograniczyć Hlvl na niskich bossach, wprowadzić stosunkowe zmniejszenie prestiżu i procent na rar po przekroczeniu jakiegoś lvla. Czyli np 50lvl na herszcie juz nie dostawał prestiżu ani rarów.
|
25 Mar 2012, o 17:18 |
|
Chodząca legenda
|
Już za część bossów nie dostajemy prestiżu, a ograniczając prestiż za te, które go dają do przykładowych 10 zabić ograniczymy maksymalny prestiż na dobę, bez sensu ... Problem prestiżu to zupełnie inna sprawa, tutaj mówimy o niszczeniu się rarów. Ograniczanie dropu też mija się z celem, zabronicie 100lvl bicia ichtiona i dropienia z niego rarów? Absurd ... Analogicznie możecie zakazać lvl do 55 dropnienia z DZ rarów.
_________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. |
25 Mar 2012, o 17:22 |
|
Uczeń Simona
|
Moim zdaniem rozwiązanie problemu zostało już wprowadzone, oczywiście niezadziała z dnia na dzień. To rozwiązanie to epiki, wymagają ładowania esencjami, w pierwszej kolejności znikną te najpospolitsze rarki, zwiększy sie ich cena i tak stopniowo aż się ustabilizuje.Niezadziała to jednak odrazu , jak narazie epików jest mało na serwerach i tylko po 1 dla każdej z prof ale z czasem będzie ich więcej, potrzeba będzie więcej esencji itp. rynek powinien się ustabilizować.
A co do starych cen, rary z silniejszych bosów kosztowały majątki ale te ze słabszych tanio niechodziły. Jest to poruwnywalnie do tego jak jest teraz, trzeba się chyba taksamo natrudzić tylko w przeliczeniu na złoto tanieją. _________________ Krzychuw - Rycek 118 lvl s1 |
25 Mar 2012, o 17:24 |
|
Duma Forum!
|
Szymdaro napisał(a): Problem prestiżu to zupełnie inna sprawa, tutaj mówimy o niszczeniu się rarów. Ograniczanie dropu też mija się z celem, zabronicie 100lvl bicia ichtiona i dropienia z niego rarów? Absurd ... Analogicznie możecie zakazać lvl do 55 dropnienia z DZ rarów. pełna zgoda, wszelkie nienaturalne zakazy czy nakazy mające charakter systemowy są bez sensu i nie warto ich rozważać - pomysł w temacie ma charakter rozwiązania 'naturalnego', nie twierdze że jest jedyny i najlepszy, ale jeden z kilku... czekam na dalsze pomysły, propozycję czy też krytykę tego co wyżej. |
25 Mar 2012, o 17:25 |
|
Walczący z drzewcami
|
Zmuszanie graczy do czegokolwiek jest zlym pomyslem.Ograniczenie lvl zwiazane z dropem sa zle tak jak zmuszanie gracza do zdobycia tego samego rara kilka razy.
_________________ Znany jako: Farguat Dru 64 SoulKnight Brb 37 |
25 Mar 2012, o 17:26 |
|
Uczeń Heremona
|
Heavenmaker napisał(a): z takiej dyskusji może się coś ciekawego urodzić nie traktuje tego wątku jak rozmowy o tym co będzie, tylko jak rozmowę o tym jak by mogło być, ale czy będzie to czort wie... Powstało dzięki tej dyskusji kilka niezłych pomysłów, tu masz rację, ale postarajmy się nie wylewać dziecka z kąpielą Heavenmaker napisał(a): bo ktoś kto twierdzi, że na psuciu rarów stracą lowLVL kompletnie się myli - byłoby odwrotnie). Ja staram się spojrzeć szerzej, nawet jeśli kosztowałoby to mój styl gry więcej pracy i wysiłku, to uważam, że gra jako całość by na tym skorzystała... Myślę, że straci większość: lowlevele nie tylko sprzedają ale też kupują (znacznie częściej) i tu zrobilibyśmy im ała. Wysokolevelowi gracze może i zyskają na handlu drobnicą, ale przecież kiedyś też będą musieć coś kupić a coś co teraz jest bardzo drogie stanie się horendalnie drogie, albo wręcz niedostępne. Najwięcej stracą gracze, którzy nie lubią zbytnio lać bossów (jak już to dla towarzystwa, ze znajomymi) a żeby skompletować eq wolą zarobić w inny sposób. Takie zmiany pewnie doprowadzą do tego, że będzie się po pewnym czasie biegać w sprzęcie od kowala, a czy muszę tłumaczyć jak to wpłynie na balans w grze? Najgorsze jednak, że straci na tym rozgrywka: zacznie się "oszczędzanie" rarów co może przyjąć formy tak absurdalne, że ciężko jest mi sobie je dziś wyobrazić. Myślę, że odeszliśmy dość daleko od tematu, nie chodzi tu o prestiż, myślę, że nie chodzi nawet o psucie rarów na amen (w oryginalnej wersji nic o tym nie było) chodzi raczej o to co zrobić z masą niepotrzebnych rarów, dlatego przypomnę kilka pomysłów: -podnieść ceny u kowala/druidów/koldzicy z 5 do 15-25%. Niby niewiele, ale rolrak czy fiscorl za 15k, albo ishrimm za 25... lekka przesada. -wprowadzić możliwość wymiany rarów na surowce: oczywiście tak, żeby nadal opłacało się bardziej robić zlecenia. Czasem chcemy się pobawić na duszkach/wierzy (zasadniczo o to tu chodzi) a przy okazji coś przyniesiemy. Zamiast denerwować się wypisując ntą ofertę sprzedaży można by za to wziąć coś przydatnego. Jeśli ktoś powie, że ułatwi to rozwój gildii odpowiadam: na pewno nie przyspieszy, pewnie uprzyjemni. Gra zasadniczo powinna sprawiać przyjemność. -wymyślić nowe zastosowania dla esencji: w tym temacie była już propozycja budynku wymagającego do działania esencji, moim zdaniem bardzo dobry pomysł. -wzmocnić zwykłe przedmioty kategorii 6+, żeby stanowiły jakąś alternatywę dla rarów (mniej punktów statystyk, ale takie które nas na daną chwilę interesują). Myślę, że takie coś oczyści rynek nie powodując przy tym sytuacji gdzie 3 razy się zastanowimy zanim coś klepniemy. PS Heaven: opowiadasz się przeciw sztucznym ograniczeniom: zauważ że to co proponujesz de facto jest sztucznym ograniczeniem ilości bitych mobów. _________________ REDDE, QUOD DEBES ACCUSARE NEMO SE DEBET ACTUS HOMINIS,NON DIGNITAS IUDICETUR DA MIHI FACTUM, DABO TIBI IUS |
25 Mar 2012, o 18:20 |
|
Duma Forum!
|
Calipsis napisał(a): PS Heaven: opowiadasz się przeciw sztucznym ograniczeniom: zauważ że to co proponujesz de facto jest sztucznym ograniczeniem ilości bitych mobów. no to nie jest prawda - moby można by bić do woli - wybór sprowadzałby się do tego w czym by się je biło... |
25 Mar 2012, o 18:42 |
|
Strona 6 z 9 |
[ 88 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 38 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |