Odpowiedz  [ 88 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna
 "Spsuło się" 
Autor Wiadomość
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Paź 2011, o 09:32
Posty: 31
Miejscowość: Koszalin
Podziękowano: 11 razy
Otrzymanych podziękowań: 20 razy
Nick w grze: Aragorn
Odpowiedz z cytatem
Post Re: "Spsuło się"
Nie wszystkie serwery są równe z cenami (bo przecież nie są one równo utworzone) i w związku z tym niektóre przedmioty które można nabyć z łatwością i za nieduże pieniądze np. na s1 może być problemem na s4. Więc zmiany globalne niekoniecznie mogą być korzystne. A za fulgur lub brasski na s4 to ja bym prawie nerke oddał. :twisted:

_________________
Aragorn Pierwszy 140lvl Rycerz na S5
Psujeczka 106lvl Plox http://screenshooter.net/102684217/dkuworssm http://screenshooter.net/102684217/dlpjnssny
Brzydalek 83lvl Tłuk
MatasQ 67lvl Sheed s5
Kuleczka 66lvl AquaEra
Gildia Rest in Peace


25 Mar 2012, o 16:43
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Paź 2011, o 12:07
Posty: 281
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 24 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: "Spsuło się"
Moim zdaniem taka zmiana jest niepotrzebna bo problem lezy gdzie indziej.Ten krach spowodowaly wysokie lvl masowo farmiace bossy dla prestizu.Moim zdaniem nalezaloby zmienic wlasnie sposob jego zdobywania.

_________________
Znany jako:
Farguat Dru 64
SoulKnight Brb 37


25 Mar 2012, o 16:48
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Paź 2011, o 09:32
Posty: 31
Miejscowość: Koszalin
Podziękowano: 11 razy
Otrzymanych podziękowań: 20 razy
Nick w grze: Aragorn
Odpowiedz z cytatem
Post Re: "Spsuło się"
Może ograniczenie polegające na tym, że po ubiciu np. po ubiciu 10 bossów jednego rodzaju za następne ubicie tego samego bossa do końca dnia nie będzie przyznawany prestiż.

_________________
Aragorn Pierwszy 140lvl Rycerz na S5
Psujeczka 106lvl Plox http://screenshooter.net/102684217/dkuworssm http://screenshooter.net/102684217/dlpjnssny
Brzydalek 83lvl Tłuk
MatasQ 67lvl Sheed s5
Kuleczka 66lvl AquaEra
Gildia Rest in Peace


25 Mar 2012, o 16:54
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 25 Mar 2012, o 12:04
Posty: 2
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: "Spsuło się"
Lub by ograniczyć Hlvl na niskich bossach, wprowadzić stosunkowe zmniejszenie prestiżu i procent na rar po przekroczeniu jakiegoś lvla. Czyli np 50lvl na herszcie juz nie dostawał prestiżu ani rarów.


25 Mar 2012, o 17:18
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: "Spsuło się"
Już za część bossów nie dostajemy prestiżu, a ograniczając prestiż za te, które go dają do przykładowych 10 zabić ograniczymy maksymalny prestiż na dobę, bez sensu ... Problem prestiżu to zupełnie inna sprawa, tutaj mówimy o niszczeniu się rarów. Ograniczanie dropu też mija się z celem, zabronicie 100lvl bicia ichtiona i dropienia z niego rarów? Absurd ... Analogicznie możecie zakazać lvl do 55 dropnienia z DZ rarów.

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


25 Mar 2012, o 17:22
Profil WWW
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Lip 2011, o 13:32
Posty: 50
Podziękowano: 6 razy
Otrzymanych podziękowań: 20 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: "Spsuło się"
Moim zdaniem rozwiązanie problemu zostało już wprowadzone, oczywiście niezadziała z dnia na dzień. To rozwiązanie to epiki, wymagają ładowania esencjami, w pierwszej kolejności znikną te najpospolitsze rarki, zwiększy sie ich cena i tak stopniowo aż się ustabilizuje.Niezadziała to jednak odrazu , jak narazie epików jest mało na serwerach i tylko po 1 dla każdej z prof ale z czasem będzie ich więcej, potrzeba będzie więcej esencji itp. rynek powinien się ustabilizować.
A co do starych cen, rary z silniejszych bosów kosztowały majątki ale te ze słabszych tanio niechodziły. Jest to poruwnywalnie do tego jak jest teraz, trzeba się chyba taksamo natrudzić tylko w przeliczeniu na złoto tanieją.

_________________
Krzychuw - Rycek 118 lvl s1


25 Mar 2012, o 17:24
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Paź 2010, o 22:03
Posty: 4171
Miejscowość: 100lica
Podziękowano: 452 razy
Otrzymanych podziękowań: 1822 razy
Nick w grze: HeavenM
Odpowiedz z cytatem
Post Re: "Spsuło się"
Szymdaro napisał(a):
Problem prestiżu to zupełnie inna sprawa, tutaj mówimy o niszczeniu się rarów. Ograniczanie dropu też mija się z celem, zabronicie 100lvl bicia ichtiona i dropienia z niego rarów? Absurd ... Analogicznie możecie zakazać lvl do 55 dropnienia z DZ rarów.

pełna zgoda, wszelkie nienaturalne zakazy czy nakazy mające charakter systemowy są bez sensu i nie warto ich rozważać - pomysł w temacie ma charakter rozwiązania 'naturalnego', nie twierdze że jest jedyny i najlepszy, ale jeden z kilku... czekam na dalsze pomysły, propozycję czy też krytykę tego co wyżej.


25 Mar 2012, o 17:25
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Paź 2011, o 12:07
Posty: 281
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 24 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: "Spsuło się"
Zmuszanie graczy do czegokolwiek jest zlym pomyslem.Ograniczenie lvl zwiazane z dropem sa zle tak jak zmuszanie gracza do zdobycia tego samego rara kilka razy.

_________________
Znany jako:
Farguat Dru 64
SoulKnight Brb 37


25 Mar 2012, o 17:26
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Gru 2011, o 16:51
Posty: 499
Podziękowano: 153 razy
Otrzymanych podziękowań: 197 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: "Spsuło się"
Heavenmaker napisał(a):
z takiej dyskusji może się coś ciekawego urodzić :)

nie traktuje tego wątku jak rozmowy o tym co będzie, tylko jak rozmowę o tym jak by mogło być, ale czy będzie to czort wie...


Powstało dzięki tej dyskusji kilka niezłych pomysłów, tu masz rację, ale postarajmy się nie wylewać dziecka z kąpielą :)

Heavenmaker napisał(a):
bo ktoś kto twierdzi, że na psuciu rarów stracą lowLVL kompletnie się myli - byłoby odwrotnie). Ja staram się spojrzeć szerzej, nawet jeśli kosztowałoby to mój styl gry więcej pracy i wysiłku, to uważam, że gra jako całość by na tym skorzystała...


Myślę, że straci większość: lowlevele nie tylko sprzedają ale też kupują (znacznie częściej) i tu zrobilibyśmy im ała. Wysokolevelowi gracze może i zyskają na handlu drobnicą, ale przecież kiedyś też będą musieć coś kupić a coś co teraz jest bardzo drogie stanie się horendalnie drogie, albo wręcz niedostępne.
Najwięcej stracą gracze, którzy nie lubią zbytnio lać bossów (jak już to dla towarzystwa, ze znajomymi) a żeby skompletować eq wolą zarobić w inny sposób.
Takie zmiany pewnie doprowadzą do tego, że będzie się po pewnym czasie biegać w sprzęcie od kowala, a czy muszę tłumaczyć jak to wpłynie na balans w grze?
Najgorsze jednak, że straci na tym rozgrywka: zacznie się "oszczędzanie" rarów co może przyjąć formy tak absurdalne, że ciężko jest mi sobie je dziś wyobrazić.

Myślę, że odeszliśmy dość daleko od tematu, nie chodzi tu o prestiż, myślę, że nie chodzi nawet o psucie rarów na amen (w oryginalnej wersji nic o tym nie było) chodzi raczej o to co zrobić z masą niepotrzebnych rarów, dlatego przypomnę kilka pomysłów:
-podnieść ceny u kowala/druidów/koldzicy z 5 do 15-25%. Niby niewiele, ale rolrak czy fiscorl za 15k, albo ishrimm za 25... lekka przesada.
-wprowadzić możliwość wymiany rarów na surowce: oczywiście tak, żeby nadal opłacało się bardziej robić zlecenia. Czasem chcemy się pobawić na duszkach/wierzy (zasadniczo o to tu chodzi) a przy okazji coś przyniesiemy. Zamiast denerwować się wypisując ntą ofertę sprzedaży można by za to wziąć coś przydatnego. Jeśli ktoś powie, że ułatwi to rozwój gildii odpowiadam: na pewno nie przyspieszy, pewnie uprzyjemni. Gra zasadniczo powinna sprawiać przyjemność.
-wymyślić nowe zastosowania dla esencji: w tym temacie była już propozycja budynku wymagającego do działania esencji, moim zdaniem bardzo dobry pomysł.
-wzmocnić zwykłe przedmioty kategorii 6+, żeby stanowiły jakąś alternatywę dla rarów (mniej punktów statystyk, ale takie które nas na daną chwilę interesują).

Myślę, że takie coś oczyści rynek nie powodując przy tym sytuacji gdzie 3 razy się zastanowimy zanim coś klepniemy.

PS Heaven: opowiadasz się przeciw sztucznym ograniczeniom: zauważ że to co proponujesz de facto jest sztucznym ograniczeniem ilości bitych mobów.

_________________
REDDE, QUOD DEBES

ACCUSARE NEMO SE DEBET

ACTUS HOMINIS,NON DIGNITAS IUDICETUR

DA MIHI FACTUM, DABO TIBI IUS


25 Mar 2012, o 18:20
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Paź 2010, o 22:03
Posty: 4171
Miejscowość: 100lica
Podziękowano: 452 razy
Otrzymanych podziękowań: 1822 razy
Nick w grze: HeavenM
Odpowiedz z cytatem
Post Re: "Spsuło się"
Calipsis napisał(a):
PS Heaven: opowiadasz się przeciw sztucznym ograniczeniom: zauważ że to co proponujesz de facto jest sztucznym ograniczeniem ilości bitych mobów.

no to nie jest prawda - moby można by bić do woli - wybór sprowadzałby się do tego w czym by się je biło...


25 Mar 2012, o 18:42
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 88 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 38 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron