Strona 1 z 2 |
[ 17 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Propozycja na nowego bossa.
Autor | Wiadomość |
---|---|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 13 Wrz 2011, o 00:21 Posty: 7 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz |
Nazwa: Kastor
Lokalizacja: klapa w ruinach Jak się dostać do niego: zebrać 5 płetw grzbietowych Ichtiona oraz 5 brosz Ghadiry. Po oddaniu dostajemy się pod klapę. Wygląd: Kościotrup Statystyki: 15000 hp, 10000 many, 10000 kondycji Umięjętności walki: Uderzenie cienia (160-240), zamiana w sopel(3 rundy), podpalenie(5 rund/ 200-300 hp zabiera za rundę), krwawienie(130-170), uderzenie chi(220-300 hp i 120-140 many), szpila w oko(4 rundy), wyczarowanie trzech nietoperzy *każdy nietoperz z życiem 1500, maną 1000, kondycją 1000* *Nietoperze mają ataki dystansowe i bezpośrednie* Jakie można zdobyć doświadczenie i złoto: 8000-12000 doświadczenia, złoto 6000-9000. Rary: Topór drwala- wymagana siła 50, wymagana zręczność 50 siła uderzenia 70 hp: 90 kondycja: 120 siła: 8 zręczność: 9 złoto za sprzedaż: 12000 za uszkodzony, 150000 za nieuszkodzony cena na rynku: 400 tysięcy złota i 78 platyny Dostępny od poziomu: 48 Włócznia nieśmiertelności: wymagana moc 67, wymagana wiedza 69 siła uderzenia 94 mana: 140 wiedza: 12 złoto za sprzedaż: 19000 za uszkodzony, 180000 za nieuszkodzony cena na rynku: 600 tysięcy złota i 83 platyny Dostępny od poziomu: 50 Zwój ulepszenia: Przedmiot zablokowany w handlu Zwój dodaje 1 siłe, zręczność, moc, wiedza lub 10 hp, many lub kondycji. Zwój jest jednorazowego użytku. |
17 Lis 2011, o 23:52 |
|
Mistrz Gry
|
Na jaki lvl miałby to być boss? vd, mo, sheed całkiem przyjemne połączenie tylko co z odpornościami jego na ataki? Płetwy i brosze jako wejściówka całkiem sprytne uruchomiłoby handel tymi rzeczami bo jak na razie to to leży martwym bykiem. To tak na szybko pierwsze spostrzeżenia
_________________ |
18 Lis 2011, o 00:10 |
|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 13 Wrz 2011, o 00:21 Posty: 7 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz |
Nazgull napisał(a): Na jaki lvl miałby to być boss? vd, mo, sheed całkiem przyjemne połączenie tylko co z odpornościami jego na ataki? Płetwy i brosze jako wejściówka całkiem sprytne uruchomiłoby handel tymi rzeczami bo jak na razie to to leży martwym bykiem. To tak na szybko pierwsze spostrzeżenia Więc tak: Jego statystyki: Siła: 190 Zręczność: 220 Moc: 180 Wiedza: 240 Boss dostępny od poziomu: 35 |
18 Lis 2011, o 00:13 |
|
Uczeń Heremona
|
Pomysł całkiem ciekawy i nietypowy co istotne fajnie by było gdyby coś takiego było dodatkowego dla średnich Lv a do tego trzeba by było jeszcze nazbierać płetwy i brosze - świetna idea.
Jedynie mam wątpliwości co do zwoju ulepszeń - ulepszanie cech postaci nie przejdzie (przynajmniej na tym poziomie trudności). Gracze na High Lv ciągłe by męczyli tego bosa aby zdobyć dodatkowe statystyki. Ale gdyby ten zwój ulepszenia był czymś w rodzaju inhibitora dającego zawsze np. 2x większe prawdopodobieństwo ulepszenia przedmiotu niż zwykły inhibitor (bądź zawsze minimum 50% szansy ulepszenia - to już by było coś ^^) . _________________ Saintx - Sheed 44Lv (w stanie spoczynku) Siantx - Druid 51Lv (skacze po wieży) |
18 Lis 2011, o 00:47 |
|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 13 Wrz 2011, o 00:21 Posty: 7 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz |
Saintx napisał(a): Pomysł całkiem ciekawy i nietypowy co istotne fajnie by było gdyby coś takiego było dodatkowego dla średnich Lv a do tego trzeba by było jeszcze nazbierać płetwy i brosze - świetna idea. Jedynie mam wątpliwości co do zwoju ulepszeń - ulepszanie cech postaci nie przejdzie (przynajmniej na tym poziomie trudności). Gracze na High Lv ciągłe by męczyli tego bosa aby zdobyć dodatkowe statystyki. Ale gdyby ten zwój ulepszenia był czymś w rodzaju inhibitora dającego zawsze np. 2x większe prawdopodobieństwo ulepszenia przedmiotu niż zwykły inhibitor (bądź zawsze minimum 50% szansy ulepszenia - to już by było coś ^^) . Liczyłam na obecne w grze prawdopodobieństwo trafienia czyli 3%. Oczywiście że większe lvl miałyby więcej szansy na zdobycie przedmiotu legendarnego ale to także byłaby zachęta dla mniejszych do szybszego wbijania lvl. |
18 Lis 2011, o 01:00 |
|
Chodząca legenda
|
Fajny pomysł. W końcu wykorzystanie brosz i płetw. Poza tym ciekawa opcja przywołania 3 nietoperzy, ale powstanie problem - co się stanie jak powiedzmy nadal jakieś będą i znów je przywoła? Kolejna sprawa to zamienianie w sopel - obecnie do tego potrzeba aury zimna i sądzę, że tak powinno zostać.
I nie bardzo rozumiem jak działałby ten zwój - jak dowolna flaszka do wbijania w eq? Jeśli chodzi Ci o dodawanie do statystyk to będzie mocna przesada, ludzie zaczną płacić grube pieniądze, bo będą to stałe ulepszenia bez ryzyka Można by zrobić na prawdę mega postacie. _________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. |
18 Lis 2011, o 01:47 |
|
Uczeń Heremona
|
rarki ciut lipa jesli chodzi o staty bo teoretycznie lepiej ubrac isverd / geo core lub gnata bo i mniejszy lvl i staty lepsze.
co do scrolla moznaby wprowadzic opcje ze dodaje on LUB odejmuje losowe staty i max uzyc na 1 itemie to powiedzmy 5 lub 10 (szansa ze wejdzie moze byc powiedzmy 80-90% przy czym jesli nie wejdzie to i tak tracimy 1 "uzycie". Straconych slotow nie mozna w jakikolwiek sposob odzyskac -ewentualnie opcja odzyskiwania slotow za 20~ platy / slot tylko i wylacznie gdy zwoj nie wszedl lub pelne czyszczenie itemka ze statystyk otrzymanych ze zwoju 100-150 platy zeby nie bylo masowych resetow :s-) jesli chodzi o pomysl uzycia itemow na wejscie to + jak najbardziej. ps tak wiem ze ciut mnie ponosi fantazja ^.~ _________________ *Shortbow* - 119 - s3 - DELETED (Assassins of Kings 4 ever) (In)famous asian women lover from s3. |
18 Lis 2011, o 02:56 |
|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 13 Wrz 2011, o 00:21 Posty: 7 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz |
Shorty napisał(a): rarki ciut lipa jesli chodzi o staty bo teoretycznie lepiej ubrac isverd / geo core lub gnata bo i mniejszy lvl i staty lepsze. co do scrolla moznaby wprowadzic opcje ze dodaje on LUB odejmuje losowe staty i max uzyc na 1 itemie to powiedzmy 5 lub 10 (szansa ze wejdzie moze byc powiedzmy 80-90% przy czym jesli nie wejdzie to i tak tracimy 1 "uzycie". Straconych slotow nie mozna w jakikolwiek sposob odzyskac -ewentualnie opcja odzyskiwania slotow za 20~ platy / slot tylko i wylacznie gdy zwoj nie wszedl lub pelne czyszczenie itemka ze statystyk otrzymanych ze zwoju 100-150 platy zeby nie bylo masowych resetow :s-) jesli chodzi o pomysl uzycia itemow na wejscie to + jak najbardziej. ps tak wiem ze ciut mnie ponosi fantazja ^.~ Odpowiadam z porównaniem: Topór drwala / Insverd siła uderzenia 70 / 91 hp: 90 / 100 kondycja: 120 / 30 siła: 8 / 10 zręczność: 9 / 0 Włócznia nieśmiertelności / Geomorph Core / Smoczy Gnat siła uderzenia 94 / 101 / 122 mana: 140 / 100 / 70 wiedza: 12 / 2 / 0 moc: 0 / 10 / 10 hp 0 / 0 / 70 sądzę że w porównaniu moje wymyślone staty nie wypadają tak źle. Co do zwoju to znów przypominam o 3% szans na trafienie. Szymdaro napisał(a): Fajny pomysł. W końcu wykorzystanie brosz i płetw. Poza tym ciekawa opcja przywołania 3 nietoperzy, ale powstanie problem - co się stanie jak powiedzmy nadal jakieś będą i znów je przywoła? Kolejna sprawa to zamienianie w sopel - obecnie do tego potrzeba aury zimna i sądzę, że tak powinno zostać. I nie bardzo rozumiem jak działałby ten zwój - jak dowolna flaszka do wbijania w eq? Jeśli chodzi Ci o dodawanie do statystyk to będzie mocna przesada, ludzie zaczną płacić grube pieniądze, bo będą to stałe ulepszenia bez ryzyka Można by zrobić na prawdę mega postacie. 3 nietoperze i żadnego więcej, myślę że jak pomysł wejdzie w życie to graficy sobie poradzą z tym . Różnorodność ataków jest ciekawa, idziesz na ducha lodu i wiesz że może Cię zamrozić, a nagle on Cię podpala lub uderza cieniem , fajny schemat. Co do ulepszenie to nie jest to tak pozornie łatwe, raz że zwój jest zablokowany w handlu, dwa że trzeba się nałazić by zdobyć "klucze do bossa" , kolejna sprawa to że tu się stale ulepsza na tym gra polega, więc dodatkowy sposób mógłby być. Ludzie zaczną płacić pieniądze, sądzę że masz na myśli płetwy i brosze... ok tak spodziewam się tego ale tylko w pierwszej fazie... ludzie są bardzo chytrzy i zaczną robić to dla siebie, więc zrobi się kolejny wyścig by rozbudować swoją postać. Zresztą nie sądzę żeby ktoś chciał płacić powiedzmy 100 k złota za jedną płetwę lub z broszami trochę trudniej 300 k złota za jedną brosze. To tylko mój punkt widzenia. |
18 Lis 2011, o 09:25 |
|
Zabójca Tilsai
|
Pomysł na bossa, włączenie do gry płetw i broszek całkiem niezły, itemy z niego wypadające możnaby dopracować, co do zwoju raczej nie przejdzie mimo iż tylko 3% szansy(co i tak jest dużo) na drop, chyba że tak jak Saintx napisał byłby on pomocny w ulepszeniach.
_________________ We are all the same, players in the game. |
18 Lis 2011, o 10:26 |
|
Współpracownik Gnarla
|
boss niezły , zgadzam się z tym że uruchomiło by to handel broszkami i płetwami , Ale i tak jestem na NIE. A dlaczego bo rary słabe i troche nieprzemyślane.
|
18 Lis 2011, o 13:11 |
|
Strona 1 z 2 |
[ 17 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 29 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |