Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
 itemki dla kobiet oraz postaci magicznych 
Autor Wiadomość
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 7 Lut 2011, o 11:51
Posty: 147
Podziękowano: 39 razy
Otrzymanych podziękowań: 12 razy
Nick w grze: CarcorCat
Odpowiedz z cytatem
Post itemki dla kobiet oraz postaci magicznych
Witam serdecznie w kolejnym moim poscie chcialbym podzielic się z wami moimi propozycjami, uwagami dotyczacymi postaci w taernie.

- pierwsza uwaga - w taernie, oprocz podziału postaci na klasy (druid, sheed, vd itd) istnieje podział na płeć - żenska i męską ale ten podział nie dotyczy ekwipunku, a to niby dlaczego? Moja propozycja w tym temacie - wprowadzic itemki dla płci pięknej. Bo niby dlaczego wszystkie „kobiety” w grze maja chodzic w spodniach? Wprowadźmy do gry „roby” czyli spódnice (sukienki) miałaby ona takie same staty jak np. wzorek czy inne spodnie. Nie będę na razie opisywał skad niby te spódnice miały by się znaleźć, itd. Bo nie wiem czy się komus to spodoba – jeżeli tak, wtedy mam kilka pomysłów skad można by było zdobyc taki itemek.

- druga uwaga – dotyczy wszystkich postaci magicznych, pytanie dlaczego wszystkie postacie magiczne musza uzywac „lasek”, „rózg”??. Proponuje wprowadzic odmienne itemki np. wzorujac się na wygladzie buzdyganu czy tez buławy. Mag Ognia nie musi tachać ze soba potężnej laski tylko dlatego, że nie ma wyboru, nie używa jej w walce – wiec zamiast tego mogłby nosic coś mniejszego. Trzymałby w jednej rece „mniejszą rózgę” i tylko wykonywal odpowiednie ruchy podczas ataku.
Oprocz samych rózg można wprowadzic „szklane kule” i mniej wiecej chodziłoby o to: postać magiczna, która praktycznie nie używa rożgi do walki moglaby w ręku trzymać kulę, kula podczas ataku unosiłaby się nad dwiema wyciągnietymi dlońmi do przodu (unosiłaby się nad dłońmi) i w zależności od ataku postać wykonując ruch ręki nad kulą wyczarowywalaby atak, czy też obronę.

Co wy na to ludziska???

_________________
Jeśli ktoś nie dba zbyt­nio o prawdę w spra­wach drob­nych, nie można mu ufać w spra­wach istotnych.
Albert Einstein

Integra 116 Druid [s2][ON]
Buser 81 Rycerz [s2][ON]
CarcorCat 71 VooDoo [s2][OFF]
"Everybody lies."
Gregory House


21 Sty 2012, o 17:31
Profil
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 26 Gru 2011, o 01:49
Posty: 151
Podziękowano: 17 razy
Otrzymanych podziękowań: 23 razy
Nick w grze: Lufen
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: itemki dla kobiet oraz postaci magicznych
Jak się wczytałem myślę że to jest dość dobry pomysł nie wiem co z tą kulą u magów
a co do płci i ich ubioru może to być interesujące bo każdy/a chodzą w tym samym :D

_________________
Nicki-LufenBack
Level-140
Profesja-Rycerz
Serwer-Larkas
Gildia-Valhalla


21 Sty 2012, o 17:42
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Gru 2011, o 16:51
Posty: 499
Podziękowano: 153 razy
Otrzymanych podziękowań: 197 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: itemki dla kobiet oraz postaci magicznych
Było już kilka pomysłów większego zróżnicowania sprzętu/postaci:

viewtopic.php?f=121&t=15055
viewtopic.php?f=121&t=14282
viewtopic.php?f=121&t=14591

Pomysł bardzo dobry (faceci nie powinni czuć się dyskryminowani:)), problem jest jednak taki, że jest z tym niemało roboty, a są jednak rzeczy mające wyższy priorytet. Może wezmą to pod uwagę przy wprowadzaniu większych zmian.
Ja się pod tym podpisuję.

_________________
REDDE, QUOD DEBES

ACCUSARE NEMO SE DEBET

ACTUS HOMINIS,NON DIGNITAS IUDICETUR

DA MIHI FACTUM, DABO TIBI IUS


21 Sty 2012, o 17:49
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sie 2011, o 21:55
Posty: 511
Miejscowość: Poznań
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 35 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: itemki dla kobiet oraz postaci magicznych
pomysł zmiany wyglądu postaci żeńskich oraz ich ekwipunku (obecnie postacie żeńskie są tylko mniejszą wersją postaci męskich) jest znany i prawdopodobnie doczeka się kiedyś odpowiedniego rozwiązania - trzeba jednak na to poczekać :)

Co do ekwipunku postaci magicznych - równie dobrze można było by się przyczepić faktu - dlaczego rycerz nie może walczyć bronią dwuręczną - albo barbarzyńca używać tarczy i nią atakować z pchnięcia - albo łucznik używać kuszy :D

Odpowiedź jest prosta - tak została narazie skonstruowana motoryka tej gry, niebawem mają zostać wprowadzone istotne zmiany w ekwipunku oraz podklasy postaci (niewiadomo jeszcze kiedy) może wtedy będzie okazja do urozmaicenia broni którą władają nasze postacie ;)

a jeżeli już zmieniać coś z broniami postaci magicznych to powinno to być robione z głową (w końcu postacie fizyczne używają różnych broni ^^) np. druid powinien używać kija albo miecza bo z niego korzysta (umiejętność uderzenie), MO oraz VD już nie potrzebują praktycznie oręża (do ssania i podpalenia nie są potrzebne) więc VD mógł by mieć jakieś laleczki albo "ruzgi" a MO magiczne sztylety/pierścienie (dodatkowe), kamień czy co tam innego magicznego wzmacniającego siłę uderzenia magicznego ataku ;)

_________________
Saintx - Sheed 44Lv (w stanie spoczynku)
Siantx - Druid 51Lv (skacze po wieży)


21 Sty 2012, o 18:33
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 4 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 340 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron