Strona 1 z 1 |
[ 7 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Korzenie Druid
Autor | Wiadomość |
---|---|
Uciekinier Taernijczyk
|
Witam, pomysł dość prosty więc nie ma co się rozpisywać.
Jak każdy wie druid posiada możliwość unieruchomienia potwora lub gracza w jednej pozycji poprzez korzenie które oplatają nogi przeciwnikowi. Wszystko dobrze, tylko gdyby dodać jakąś grafikę do tego. Na przykład: Przy udanym rzuceniu korzeni na przeciwnika z ziemi wyrastało by plącze które w szybkim tempie obwiązało by nogi przeciwnika tak żeby ten był bez ruchu, aktualnie nie ma takiej grafiki a na pewno fajnie by to wyglądało a także, wiadomo by było czy potwór ma korzenie. Po tym gdy skończyły by się korzenie, pękały by one po prostu a potwór rozplątywał by się z tych silnych więzadeł.. myślę że to dość dobry pomysł. Czekam na opinie. |
19 Sty 2012, o 20:14 |
|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 27 Gru 2011, o 20:59 Posty: 9 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz |
pomysl dobry, tylko dla grafikow i programistow roboty od h....
|
19 Sty 2012, o 20:19 |
|
Współpracownik Gnarla
|
Nie wejdzie bo musialy by byc efekty:
Podpalenie Zakazenie?(cos co ma barba chyba na 22 lvl) Osy ( jakies male g... co nadlatuja) No nawet lodowa szczala ze np zamraza wroga Fajny pomysl ale wymaga aktualizacji kilkunastu um sp... _________________ Pozdrawiam 7Niebo® WELCOME IN MY WORLD WELCOME IN THE HELL |
19 Sty 2012, o 22:48 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
7Niebo "szczała"? Ogólnie pomysl dobry lecz raczej nie przejdzie
_________________ 14:30 Epik Allenor został zdobyty! 21.01.2018 |
21 Sty 2012, o 20:17 |
|
Walczący z drzewcami
Rejestracja: 26 Paź 2009, o 20:39 Posty: 265 Miejscowość: Wrocław Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 7 razy |
Pomysł fajny, ale potęguje pewien problem
Wiele mobków wykonując ataki dystansowe porusza się i nieciekawie by to wyglądało ze splątanymi nogami Przykładem może być atak smoka kościanego, kiedy podlatuje w górę i zwala się na nas xD albo tupiące miśki czy koldy rypiące młotkiem... a nawet łucznik robiący krok w tył przy ataku _________________ "I'm not crazy. My reality is just different than yours." |
23 Sty 2012, o 05:57 |
|
Pogromca Valdaroga
|
ano właśnie, to jest w ogóle ciekawe z tym atakiem smoka... pamiętam że będąc na nim pierwszy raz bardzo się zdziwiłam że może tak podlecieć mimo korzeni;p
a sam pomysł jakoś mnie nie przekonuje... aż się boję wyobrażać sobie ile to pracy dla grafika, poza tym w ten sposób można się czepić praktycznie do każdego debuffa - dlaczego np. przy krwawieniu postaci nie miałaby się wydzierać wielka rana... gdzieśtam;p jak dla mnie gra nie musi dążyć do aż takiego realizmu. |
23 Sty 2012, o 06:47 |
|
Chodząca legenda
|
Dobrze jest jak jest na razie, zbędna robota, a takich pomysłów było wiele
_________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. |
23 Sty 2012, o 22:12 |
|
Strona 1 z 1 |
[ 7 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 38 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |