Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 
 Ninja- BY Bosman519 

Czy wam się podoba :)
Ankieta zakończyła się 31 Sty 2012, o 15:31
Tak 17%  17%  [ 2 ]
Nie 25%  25%  [ 3 ]
Dopracuj 25%  25%  [ 3 ]
Nie wiem 8%  8%  [ 1 ]
Nie jest źle 25%  25%  [ 3 ]
Razem głosów : 12

 Ninja- BY Bosman519 
Autor Wiadomość
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Gru 2011, o 20:27
Posty: 20
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Ninja- BY Bosman519
Witajcie mam mały pomysł na nową profesję " Ninja", wiem że takie tematy były, aczkolwiek też wiem że były nie udane :lol: .
1. Co to ninja
2. Umiejętności ninji (opis)
3. Wady i zalety
4. Główne parlamenty
1. Ninja – rodzaj japońskich wojowników specjalizujących się w szpiegowaniu, zamachach i sztukach walki. Wojownicy ninja brali udział w tajnych operacjach i zamachach, służyli również jako najemnicy, a przede wszystkim jako wyspecjalizowani zabójcy.Byli bardzo zręczni dzięki temu rzadko kto go trafił.
2. Na 2 lvl - Cios shinobi-gatana ( podstawowy cios bronią ((mieczem,kijem)atak fizyczny, zadaje obrażenia niewielkie ale skuteczniejsze niż nawet Rycerz czy Sheed),
- Na 1 poziomie zadawał by obrażenia 90% skuteczność ataku wynosiła by 90%(kondycja 14)
- Na 2 poziomie obr. 105% oraz skuteczność 105% (kondycja 16)
- Na 3 poz. obr. 122% skuteczność 115% (kondycja 18)
- Na 4 poz. obr. 126% skut. 125% (kondycja 22)
- Na 5 poz. obr. 135% skut. 140% (kondycja 25)
- Na 6 poz. obr. 140% skut. 145% (kondycja 28)
- Na 7 poz. obr. 148% skut. 160% (kondycja 32)
5 lvl- Ninjutsu ( "Jest to technika do działań w ukryciu",dzięki tej technice postać jest bardziej chroniona((Buff))
- Na 1 poziomie dawało by obronę fizyczną oraz dystansową +15% ( Mana 15, trudność 78)
- Na 2 poz. Obrona fiz. i dyst. +20% ( Mana 20, trudność 75)
- Na 3 poz. Obrona fiz. i dyst. +28% ( Mana 23, trudność 72)
- Na 4 poz. Obrona fiz. i dyst. +30% ( Mana 26, trudność 69)
- Na 5 poz. obrona fiz. i dyst. +35% ( Mana 28, trudność 67)
- Na 6 poz. obrona fiz. i dyst. +38% ( Mana 30, trudność 65)
- Na 7 poz. obrona fiz. i dyst. +42% ( Mana 32, trudność 63)
8 lvl- Kunai- {atak dystansowy}(( był to po prostu mały nóż do rzucania, o ile mi wiadomo to są takie nożyki dostępne u kowala. Te nożyki można by było u ninja "włożyć" w miejscu tarczy))
- 1 poziom obrażenia 130% szansa trafienia 105% ( 16-kondycji )
- 2 poz. obr. 120% szans. traf. 109% ( 20-kondycji)
- 3 poz. obr. 125% szans. traf. 111% (23-kondycji)
- 4 poz. obr. 132% szans traf. 120% (25-kondycji)
- 5 poz. obr. 138% szans. traf. 125% (28-kondycji)
- 6 poz. obr. 145% szans. traf. 129% (30-kondycji)
- 7 poz. obr. 156% szans. traf. 132% (34-kondycji)
12 lvl- Załamanie serca (Buff(( Zmniejsz zadawane obrażenia magiczne))
- 1 poziom obrażenia magiczne -20% ( Mana 16, trudność)
- 2 poz. obr. mag. -24% ( Mana 20, trudność 100)
- 3 poz. obr. mag. -26% ( Mana 24, trudność 95)
- 4 poz. obr. mag. -28% ( Mana 26, trudność 90)
- 5 poz. obr. mag. -30% ( Mana 30, trudność 85)
- 6 poz. obr. mag. -32% ( Mana 34, trudność 80)
- 7 poz. obr. mag. -36% ( Mana 38, trudność 75)
15 lvl- Zasadzka (Debuff(( obniża każdą strefę ataku przeciwnika))
- 1 poziom obniżało by obronę fizyczna oraz dystansową -15% ( Mana 22, trudność 95)
- 2 poz. obrona fiz. i dyst. -21% ( Mana 25, trudność 90)
- 3 poz. obrona fiz. i dyst. -26% ( Mana 28, trudność 85)
- 4 poz. obrona fiz. i dyst. -30% ( Mana 31, trudność 80)
- 5 poz. obrona fiz. i dyst. -34% ( Mana 34, trudność 75)
- 6 poz. obrona fiz. i dyst. -36% ( Mana 36, trudność 70)
- 7 poz. obrona fiz. i dyst. -40% ( Mana 39, trudność 65)
18 lvl- Sai ( inaczej " róg śmierci " potężny atak fizyczny zadający krwawienie za każdym ciosem ostrego miecza :D ))
- 1 poz. obrażenia 160% szansa trafienia 110% ( Krwawienie obr. 70%, czas3) ((kondycja 27))
- 2 poz. obr. 175% szans. traf. 118% (krwawienie obr. 76%, czas3) ((kondycja 32))
- 3 poz. obr. 186% szans. traf. 125% (Krwawienie obr.85%, czas3) ((kondycja 36))
- 4 poz. obr. 200% szans. traf. 132% (Krwawienie obr.92%, czas3) ((kondycja 40))
- 5 poz. obr. 220% szans. traf. 146% (Krwawienie obr.100%, czas3) ((kondycja 43))
- 6 poz. obr. 232% szans. traf. 152% (Krwawienie obr.105%, czas3) ((kondycja 44))
- 7 poz. obr. 248% szans. traf. 160% ( Krwawienie obr.110%, czas3) ((kondycja 46))
22 lvl- Szturm miecza (Powoduje skuteczność ataku wybranej postaci i zwiększa atak jak i fizyczny tak i dystansowy.((Buff))
- 1 poziom zadawane obrażenia +10% skuteczność ataku +10% (kondycja 8, mana 12, trudność 90)
- 2 poz. zad. obr. +15% skut. +15% (kondycja 10, mana 16, trudność 85)
- 3 poz. zad. obr. +20% skut. +20% (kondycja 14, mana 20, trudność 80)
- 4 poz. zad. obr. +24% skut. +24% (kondycja 18, mana 24, trudność 75)
- 5 poz. zad. obr. +26% skut. +26%(kondycja 22, mana 28, trudność 70)
- 6 poz. zad. obr. +30% skut. +30% (kondycja 26, mana 31, trudność 65)
- 7 poz. zad. obr. +35% skut +35% (kondycja 30, mana 33, trudność 60)
26 lvl- Deszcz Kunai (Atakuje kilka Potworów/Graczy jeżeli są w grupie((po jednym razie)Lecz jest to bardzo wyczerpujący atak wręcz))
- 1 poziom obrażenia 90% szansa na trafienie 100% (kondycja 35)
- 2 poz. obr. 105% szans. traf. 105% (kondycja 40)
- 3 poz. obr. 115% szans. traf. 110% (kondycja 45)
- 4 poz. obr. 130% szans. traf. 115% (kondycja 50 )
- 5 poz. obr. 140% szans. traf. 120% (kondycja 56)
- 6 poz. obr. 150% szans. traf. 125% (kondycja 61)
- 7 poz. obr. 155% szans. traf. 128% (kondycja 67)
30 lvl- Ostatnie tchnienie(Buff obszarowy(( Ninja resztkami sił wyłania z graczy ducha dającym im PA oraz zwiększoną obronę przed atakami dystansowymi))
- 1 poziom PA +1 obrona dystansowa +15% (kondycja 3, mana 40, czas 2, trudność 100)
- 2 poz. PA +1 obrona dyst. +20% (kondycja 5,mana 46, czas 2, trudność 95)
- 3 poz. PA +1 obrona dyst. +24% (kondycja 10,mana 52 , czas 2, trudność 90)
- 4 poz. PA+1 obrona dyst. +26% (kondycja 15,mana 56, czas 2, trudność 85)
- 5 poz. PA +2 obrona dyst. + 30% (kondycja 20,mana 60, czas 3, trudność 80)
- 6 poz. PA +2 obrona dyst. +32% (kondycja 25,mana 64, czas 3, trudność 75)
- 7 poz. PA +2 obrona dyst. + 35% (kondycja 30,mana 66, czas 3, trudność 70)
3. Wady i zalety
- Wady :
*Trzeba zatroszczyć się nie tylko o kondycje, ale i w manę
*Słaba odporność na uroki
*Wymaga skupienia gracza w czasie gry
- Zalety
*Dobry w PvP
*Całkiem pokaźna liczba debuffów oraz bufuf
*Atak obszarowy
*Silne ataki wręcz.
4. Główne parlamenty
- Zręczność
- Siła
- Kondycja
- Mana

PS. Piszcie co trzeba poprawić,czy to ma sens, czy to jest warte mego czasu :D

THE
END

_________________
BosMan519


Somnus(s3)- Druid (off)
Vixona(s3)- VooDoo (on)
Na kolana padam tylko przed Bogiem więc nie licz że klęknę na glebę przy tobie...


Ostatnio edytowany przez bosman519, 28 Sty 2012, o 16:03, edytowano w sumie 1 raz



28 Sty 2012, o 15:31
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 15 Gru 2010, o 21:22
Posty: 67
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ninja- BY Bosman519
Niestety,ale zes tego ninje zrobil tak silnego,ze w pt zastapilby inne,posiada atak obszaorwy i zwykle,moze sie swietnie bronic i ten debuff obszarowy,ktory sprawi,ze ryc przejdzie na 2 plan.

_________________
wrócę na s4 !i będę w top milion.


28 Sty 2012, o 15:38
Profil
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 19 Sty 2011, o 18:34
Posty: 85
Miejscowość: Mielec/Kraków
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 21 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ninja- BY Bosman519
1. Mylisz debuffy z buffami.
2. Generalnie ok, ale postac nie do uwalenia w pvp. Chyba, ze sheed/drut ew. vd, reszta nie ma wiekszych szans.
3. Zdolnosc z 18 i 30 lvlu - przegiecie. Atak za mocny, buff... daj pan spokoj.
4. Obszarowka zbyt duzy dmg, celnosc.
5. Szturm miecza - zbyt male koszta w manie/kondzie, za duze profity. Brak czasu trwania.
6. Zasadzka i Kunai w miare w porzadku, ale cos za male koszty przy takich statach.

Ogolnie, to w miare ok.

_________________
Nie z krzyża jestem zdjęty - Bóg.
Ani czerwonej gwiazdy starzec.
Kocham czerń, kocham noc,
Pluję na prawo, bo kocham wolność.


28 Sty 2012, o 15:43
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sie 2011, o 21:55
Posty: 511
Miejscowość: Poznań
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 35 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ninja- BY Bosman519
Postać jest stanowczo za silna.

cios Sai +szturm miecza i mamy skuteczność łucznika z obrażeniami na poziomie barbarzyńcy + tragiczne w skutkach dla przeciwnika krwawienie.

Ostatnie tchnienie = masakryczne przegięcie

Deszcz kunai ?? jak to sobie wyobrażasz?? musiał by chyba taką płapkę chyba ze 3 rundy zakładać i wtedy by mu się raz udało zaatakować :P

(ogólnie dałeś tej postaci zalety wielu innych postaci tak naprawdę nie dając jej niczego nowego :( )

Tak jak zauważyłeś kolejny niezbyt dobry pomysł na taką profesję , ale jak dopracujesz - zrównoważysz do siły innych postaci + dasz jakiś atak naprawdę inny to może coś z tego będzie.

_________________
Saintx - Sheed 44Lv (w stanie spoczynku)
Siantx - Druid 51Lv (skacze po wieży)


28 Sty 2012, o 15:45
Profil
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 11 Lis 2011, o 20:15
Posty: 196
Podziękowano: 12 razy
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ninja- BY Bosman519
Szturm i ten atak obszarowy i dmg :\ ale ogólnie spox.


28 Sty 2012, o 15:52
Profil
Pogromca Valdaroga

Rejestracja: 4 Kwi 2011, o 23:13
Posty: 1301
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 502 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ninja- BY Bosman519
Ryc? Co ma "to coś" do ryca?

Ninja jest odpowiednikiem shiida, czyli wojownika zakonu. Zarówno fabularnie, jak i pod względem umiejętności. Nawet widać to w Twoim opisie (trudno trafić - przecież o to chodzi w umce "uniki".)

Cytuj:
5 lvl- Ninjutsu ( "Jest to technika do działań w ukryciu",dzięki tej technice postać jest bardziej chroniona((Debuf))


Wiesz czym się różni debuff od buffa? Rozumeim że ta umiejętność, tak jak kilka innych, wzmacnia przeciwnika...
Widoczny power-gaming. Ogromne obrażenia, potęgowane dobrym buffem. Potężna obrona (aż trzy buffy). Ryc + "to coś" sprawi, że najpotężniejsze moby będą tylko workami do bicia. Nawet pokusiłbym się wtedy o valdaroga bez druida, bo wendi to byłby standard.


Cytuj:
*Słaba odporność na uroki


Hę? Czym to się wyraża? Niby łucznik, sheed i barba miałyby lepsze odporności?


28 Sty 2012, o 15:56
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Gru 2011, o 20:27
Posty: 20
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ninja- BY Bosman519
Sorki za pomyłkę (jeszcze dość nie odróżniam debufuf i byfuf jeszcze raz sorki już będę pamiętał ):( :roll: Oczywiście już zmieniam 8-)
Oceniajcie dalej i czy mam zacząć na nowo czy z tym popracować ??

_________________
BosMan519


Somnus(s3)- Druid (off)
Vixona(s3)- VooDoo (on)
Na kolana padam tylko przed Bogiem więc nie licz że klęknę na glebę przy tobie...


Ostatnio edytowany przez bosman519, 28 Sty 2012, o 18:50, edytowano w sumie 1 raz



28 Sty 2012, o 16:06
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ninja- BY Bosman519
Sporo błędów, przekokszone niektóre umki tak jak pisali poprzednicy, można się było bardziej postarać.

"22 lvl- Szturm miecza (Powoduje skuteczność ataku "

zupełnie bez sensu, każdy atak ma skuteczność, jak można ją powodować?

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


28 Sty 2012, o 16:38
Profil WWW
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Gru 2011, o 16:51
Posty: 499
Podziękowano: 153 razy
Otrzymanych podziękowań: 197 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ninja- BY Bosman519
Ja tu widzę sheeda walczącego mieczem z niektórymi umiejętnościami wziętymi z rycerza (np trans), atakiem obszarowym i wtapianiem. Przy większości umiejętności nie napisałeś jak długo powinny one trwać (albo chodziło Ci po prostu o to, że mają trwać jedną turę). Krwawienie przy rogu śmierci jest ponad 2-krotnie większe niż przy latającym kolanie, przez co jest to stanowczo za silny skill. Część z tych umiejętności chciałabym zobaczyć u sheeda po wprowadzeniu podklas (zwłaszcza odpowiednik transu czy atak obszarowy, choć słabszy niż tutaj).

Ogólnie jestem na nie, choć część z tych pomysłów można wykorzystać w przyszłości do podklas (nie wiem na jakim etapie są prace). Jeśli już wprowadzać nową klasę to nie na zasadzie kopiowania ciekawszych um innych klas, a stworzenia czegoś nowego.

Jest to swoją drogą jeden z lepszych opisów proponowanej nowej postaci (i chyba jedyny dla sheeda) i za to należy Ci się plus.

_________________
REDDE, QUOD DEBES

ACCUSARE NEMO SE DEBET

ACTUS HOMINIS,NON DIGNITAS IUDICETUR

DA MIHI FACTUM, DABO TIBI IUS


28 Sty 2012, o 19:44
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 9 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 46 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron