| Forum - Taern.pl https://play.taern.pl/ |
|
| Ninja- BY Bosman519 https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=15619 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | bosman519 [ 28 Sty 2012, o 15:31 ] |
| Temat postu: | Ninja- BY Bosman519 |
Witajcie mam mały pomysł na nową profesję " Ninja", wiem że takie tematy były, aczkolwiek też wiem że były nie udane 1. Co to ninja 2. Umiejętności ninji (opis) 3. Wady i zalety 4. Główne parlamenty 1. Ninja – rodzaj japońskich wojowników specjalizujących się w szpiegowaniu, zamachach i sztukach walki. Wojownicy ninja brali udział w tajnych operacjach i zamachach, służyli również jako najemnicy, a przede wszystkim jako wyspecjalizowani zabójcy.Byli bardzo zręczni dzięki temu rzadko kto go trafił. 2. Na 2 lvl - Cios shinobi-gatana ( podstawowy cios bronią ((mieczem,kijem)atak fizyczny, zadaje obrażenia niewielkie ale skuteczniejsze niż nawet Rycerz czy Sheed), - Na 1 poziomie zadawał by obrażenia 90% skuteczność ataku wynosiła by 90%(kondycja 14) - Na 2 poziomie obr. 105% oraz skuteczność 105% (kondycja 16) - Na 3 poz. obr. 122% skuteczność 115% (kondycja 18) - Na 4 poz. obr. 126% skut. 125% (kondycja 22) - Na 5 poz. obr. 135% skut. 140% (kondycja 25) - Na 6 poz. obr. 140% skut. 145% (kondycja 28) - Na 7 poz. obr. 148% skut. 160% (kondycja 32) 5 lvl- Ninjutsu ( "Jest to technika do działań w ukryciu",dzięki tej technice postać jest bardziej chroniona((Buff)) - Na 1 poziomie dawało by obronę fizyczną oraz dystansową +15% ( Mana 15, trudność 78) - Na 2 poz. Obrona fiz. i dyst. +20% ( Mana 20, trudność 75) - Na 3 poz. Obrona fiz. i dyst. +28% ( Mana 23, trudność 72) - Na 4 poz. Obrona fiz. i dyst. +30% ( Mana 26, trudność 69) - Na 5 poz. obrona fiz. i dyst. +35% ( Mana 28, trudność 67) - Na 6 poz. obrona fiz. i dyst. +38% ( Mana 30, trudność 65) - Na 7 poz. obrona fiz. i dyst. +42% ( Mana 32, trudność 63) 8 lvl- Kunai- {atak dystansowy}(( był to po prostu mały nóż do rzucania, o ile mi wiadomo to są takie nożyki dostępne u kowala. Te nożyki można by było u ninja "włożyć" w miejscu tarczy)) - 1 poziom obrażenia 130% szansa trafienia 105% ( 16-kondycji ) - 2 poz. obr. 120% szans. traf. 109% ( 20-kondycji) - 3 poz. obr. 125% szans. traf. 111% (23-kondycji) - 4 poz. obr. 132% szans traf. 120% (25-kondycji) - 5 poz. obr. 138% szans. traf. 125% (28-kondycji) - 6 poz. obr. 145% szans. traf. 129% (30-kondycji) - 7 poz. obr. 156% szans. traf. 132% (34-kondycji) 12 lvl- Załamanie serca (Buff(( Zmniejsz zadawane obrażenia magiczne)) - 1 poziom obrażenia magiczne -20% ( Mana 16, trudność) - 2 poz. obr. mag. -24% ( Mana 20, trudność 100) - 3 poz. obr. mag. -26% ( Mana 24, trudność 95) - 4 poz. obr. mag. -28% ( Mana 26, trudność 90) - 5 poz. obr. mag. -30% ( Mana 30, trudność 85) - 6 poz. obr. mag. -32% ( Mana 34, trudność 80) - 7 poz. obr. mag. -36% ( Mana 38, trudność 75) 15 lvl- Zasadzka (Debuff(( obniża każdą strefę ataku przeciwnika)) - 1 poziom obniżało by obronę fizyczna oraz dystansową -15% ( Mana 22, trudność 95) - 2 poz. obrona fiz. i dyst. -21% ( Mana 25, trudność 90) - 3 poz. obrona fiz. i dyst. -26% ( Mana 28, trudność 85) - 4 poz. obrona fiz. i dyst. -30% ( Mana 31, trudność 80) - 5 poz. obrona fiz. i dyst. -34% ( Mana 34, trudność 75) - 6 poz. obrona fiz. i dyst. -36% ( Mana 36, trudność 70) - 7 poz. obrona fiz. i dyst. -40% ( Mana 39, trudność 65) 18 lvl- Sai ( inaczej " róg śmierci " potężny atak fizyczny zadający krwawienie za każdym ciosem ostrego miecza - 1 poz. obrażenia 160% szansa trafienia 110% ( Krwawienie obr. 70%, czas3) ((kondycja 27)) - 2 poz. obr. 175% szans. traf. 118% (krwawienie obr. 76%, czas3) ((kondycja 32)) - 3 poz. obr. 186% szans. traf. 125% (Krwawienie obr.85%, czas3) ((kondycja 36)) - 4 poz. obr. 200% szans. traf. 132% (Krwawienie obr.92%, czas3) ((kondycja 40)) - 5 poz. obr. 220% szans. traf. 146% (Krwawienie obr.100%, czas3) ((kondycja 43)) - 6 poz. obr. 232% szans. traf. 152% (Krwawienie obr.105%, czas3) ((kondycja 44)) - 7 poz. obr. 248% szans. traf. 160% ( Krwawienie obr.110%, czas3) ((kondycja 46)) 22 lvl- Szturm miecza (Powoduje skuteczność ataku wybranej postaci i zwiększa atak jak i fizyczny tak i dystansowy.((Buff)) - 1 poziom zadawane obrażenia +10% skuteczność ataku +10% (kondycja 8, mana 12, trudność 90) - 2 poz. zad. obr. +15% skut. +15% (kondycja 10, mana 16, trudność 85) - 3 poz. zad. obr. +20% skut. +20% (kondycja 14, mana 20, trudność 80) - 4 poz. zad. obr. +24% skut. +24% (kondycja 18, mana 24, trudność 75) - 5 poz. zad. obr. +26% skut. +26%(kondycja 22, mana 28, trudność 70) - 6 poz. zad. obr. +30% skut. +30% (kondycja 26, mana 31, trudność 65) - 7 poz. zad. obr. +35% skut +35% (kondycja 30, mana 33, trudność 60) 26 lvl- Deszcz Kunai (Atakuje kilka Potworów/Graczy jeżeli są w grupie((po jednym razie)Lecz jest to bardzo wyczerpujący atak wręcz)) - 1 poziom obrażenia 90% szansa na trafienie 100% (kondycja 35) - 2 poz. obr. 105% szans. traf. 105% (kondycja 40) - 3 poz. obr. 115% szans. traf. 110% (kondycja 45) - 4 poz. obr. 130% szans. traf. 115% (kondycja 50 ) - 5 poz. obr. 140% szans. traf. 120% (kondycja 56) - 6 poz. obr. 150% szans. traf. 125% (kondycja 61) - 7 poz. obr. 155% szans. traf. 128% (kondycja 67) 30 lvl- Ostatnie tchnienie(Buff obszarowy(( Ninja resztkami sił wyłania z graczy ducha dającym im PA oraz zwiększoną obronę przed atakami dystansowymi)) - 1 poziom PA +1 obrona dystansowa +15% (kondycja 3, mana 40, czas 2, trudność 100) - 2 poz. PA +1 obrona dyst. +20% (kondycja 5,mana 46, czas 2, trudność 95) - 3 poz. PA +1 obrona dyst. +24% (kondycja 10,mana 52 , czas 2, trudność 90) - 4 poz. PA+1 obrona dyst. +26% (kondycja 15,mana 56, czas 2, trudność 85) - 5 poz. PA +2 obrona dyst. + 30% (kondycja 20,mana 60, czas 3, trudność 80) - 6 poz. PA +2 obrona dyst. +32% (kondycja 25,mana 64, czas 3, trudność 75) - 7 poz. PA +2 obrona dyst. + 35% (kondycja 30,mana 66, czas 3, trudność 70) 3. Wady i zalety - Wady : *Trzeba zatroszczyć się nie tylko o kondycje, ale i w manę *Słaba odporność na uroki *Wymaga skupienia gracza w czasie gry - Zalety *Dobry w PvP *Całkiem pokaźna liczba debuffów oraz bufuf *Atak obszarowy *Silne ataki wręcz. 4. Główne parlamenty - Zręczność - Siła - Kondycja - Mana PS. Piszcie co trzeba poprawić,czy to ma sens, czy to jest warte mego czasu THE END |
|
| Autor: | GoldBasta [ 28 Sty 2012, o 15:38 ] |
| Temat postu: | Re: Ninja- BY Bosman519 |
Niestety,ale zes tego ninje zrobil tak silnego,ze w pt zastapilby inne,posiada atak obszaorwy i zwykle,moze sie swietnie bronic i ten debuff obszarowy,ktory sprawi,ze ryc przejdzie na 2 plan. |
|
| Autor: | Rekher [ 28 Sty 2012, o 15:43 ] |
| Temat postu: | Re: Ninja- BY Bosman519 |
1. Mylisz debuffy z buffami. 2. Generalnie ok, ale postac nie do uwalenia w pvp. Chyba, ze sheed/drut ew. vd, reszta nie ma wiekszych szans. 3. Zdolnosc z 18 i 30 lvlu - przegiecie. Atak za mocny, buff... daj pan spokoj. 4. Obszarowka zbyt duzy dmg, celnosc. 5. Szturm miecza - zbyt male koszta w manie/kondzie, za duze profity. Brak czasu trwania. 6. Zasadzka i Kunai w miare w porzadku, ale cos za male koszty przy takich statach. Ogolnie, to w miare ok. |
|
| Autor: | Saintx [ 28 Sty 2012, o 15:45 ] |
| Temat postu: | Re: Ninja- BY Bosman519 |
Postać jest stanowczo za silna. cios Sai +szturm miecza i mamy skuteczność łucznika z obrażeniami na poziomie barbarzyńcy + tragiczne w skutkach dla przeciwnika krwawienie. Ostatnie tchnienie = masakryczne przegięcie Deszcz kunai ?? jak to sobie wyobrażasz?? musiał by chyba taką płapkę chyba ze 3 rundy zakładać i wtedy by mu się raz udało zaatakować (ogólnie dałeś tej postaci zalety wielu innych postaci tak naprawdę nie dając jej niczego nowego Tak jak zauważyłeś kolejny niezbyt dobry pomysł na taką profesję , ale jak dopracujesz - zrównoważysz do siły innych postaci + dasz jakiś atak naprawdę inny to może coś z tego będzie. |
|
| Autor: | EPSI [ 28 Sty 2012, o 15:52 ] |
| Temat postu: | Re: Ninja- BY Bosman519 |
Szturm i ten atak obszarowy i dmg :\ ale ogólnie spox. |
|
| Autor: | Kyth Moire [ 28 Sty 2012, o 15:56 ] |
| Temat postu: | Re: Ninja- BY Bosman519 |
Ryc? Co ma "to coś" do ryca? Ninja jest odpowiednikiem shiida, czyli wojownika zakonu. Zarówno fabularnie, jak i pod względem umiejętności. Nawet widać to w Twoim opisie (trudno trafić - przecież o to chodzi w umce "uniki".) Cytuj: 5 lvl- Ninjutsu ( "Jest to technika do działań w ukryciu",dzięki tej technice postać jest bardziej chroniona((Debuf)) Wiesz czym się różni debuff od buffa? Rozumeim że ta umiejętność, tak jak kilka innych, wzmacnia przeciwnika... Widoczny power-gaming. Ogromne obrażenia, potęgowane dobrym buffem. Potężna obrona (aż trzy buffy). Ryc + "to coś" sprawi, że najpotężniejsze moby będą tylko workami do bicia. Nawet pokusiłbym się wtedy o valdaroga bez druida, bo wendi to byłby standard. Cytuj: *Słaba odporność na uroki Hę? Czym to się wyraża? Niby łucznik, sheed i barba miałyby lepsze odporności? |
|
| Autor: | bosman519 [ 28 Sty 2012, o 16:06 ] |
| Temat postu: | Re: Ninja- BY Bosman519 |
Sorki za pomyłkę (jeszcze dość nie odróżniam debufuf i byfuf jeszcze raz sorki już będę pamiętał ):( Oceniajcie dalej i czy mam zacząć na nowo czy z tym popracować ?? |
|
| Autor: | Szymdaro [ 28 Sty 2012, o 16:38 ] |
| Temat postu: | Re: Ninja- BY Bosman519 |
Sporo błędów, przekokszone niektóre umki tak jak pisali poprzednicy, można się było bardziej postarać. "22 lvl- Szturm miecza (Powoduje skuteczność ataku " zupełnie bez sensu, każdy atak ma skuteczność, jak można ją powodować? |
|
| Autor: | Calipsis [ 28 Sty 2012, o 19:44 ] |
| Temat postu: | Re: Ninja- BY Bosman519 |
Ja tu widzę sheeda walczącego mieczem z niektórymi umiejętnościami wziętymi z rycerza (np trans), atakiem obszarowym i wtapianiem. Przy większości umiejętności nie napisałeś jak długo powinny one trwać (albo chodziło Ci po prostu o to, że mają trwać jedną turę). Krwawienie przy rogu śmierci jest ponad 2-krotnie większe niż przy latającym kolanie, przez co jest to stanowczo za silny skill. Część z tych umiejętności chciałabym zobaczyć u sheeda po wprowadzeniu podklas (zwłaszcza odpowiednik transu czy atak obszarowy, choć słabszy niż tutaj). Ogólnie jestem na nie, choć część z tych pomysłów można wykorzystać w przyszłości do podklas (nie wiem na jakim etapie są prace). Jeśli już wprowadzać nową klasę to nie na zasadzie kopiowania ciekawszych um innych klas, a stworzenia czegoś nowego. Jest to swoją drogą jeden z lepszych opisów proponowanej nowej postaci (i chyba jedyny dla sheeda) i za to należy Ci się plus. |
|
| Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|