Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Czego nie ma a co mogłoby być
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=16338
Strona 1 z 2

Autor:  Katss [ 9 Lut 2012, o 14:14 ]
Temat postu:  Czego nie ma a co mogłoby być

Witam

Chciałbym przedstawić kilka pomysłów które znacznie urozmaiciłyby nam grę :)

- Przede wszystkim nowe krainy/mapki

- Tereny z polem czarnym gdzie byłaby możliwość zbierania większej ilości expa za graczy

- Szczęki dla naszych ogarów które można zdobyć z specjalnych bossów dających rary przeznaczone tylko i wyłącznie dla petów (szczęki mogły by zadawać obrażenia np z ognia/zimna/energii

- Wysyłanie paczek również wiele by ułatwiło np z Tentris do Kamenak, handel zajmowałby nam wtedy o wiele mniej czasu : )

- Wysokie / Niskie levele często chcą wymienić się kontem z powodu znudzenia swoją profesją , a może byłaby możliwość zmiany profesji za np. 20k platy lub zabicie 10k szczurów ,byłoby to dobre rozwiązanie dla biedniejszych jak i bogatszych graczy.

- Każda postać mogłaby wybrać rasę np ork/elf itp dawałoby to oczywiście początkowe statystyki np ork na starcie mógłby mieć siłę +5 a zr -5.

- Jeśli jesteśmy w grupie pięcioosobowej przydatna byłaby również umiejętność drużynowa zadawająca znacznie większe obrażenia , wtedy mogliby wprowadzic więcej silniejszych mobów/bossów - patrząc w przyszłość to gra sie dopiero rozwija a ludzie będą mieli coraz wyższy poziom

- Kto nie chciałby się łatwo wzbogacić : ) dzienna loteria : wpłacasz 1 platy i dziennie o tej samej godzinie jest losowanie wygrana trójka zgarnia po X platy.

- Umiejętności ! tzw III karta na której dostępne są umiejętności od wyższych lvl.

-nowe Questy

- balans postaci

- Podam na swoim przykładzie: Dziwnym trafem mi jak i zapewne wielu innym graczom zdarza się np 4x nie trafić z szansą trafienia np 85% O_O to dlaczego jak we mnie mobek bije to jakos mu sie to nie zdarza! wręcz przeciwnie mobki bez problemu wbijają sie w nas z szansą trafienie po 20% :/ coś chyba jest nie tak rozumiem że to jedno wielkie oprocentowanie ale niech będzie dokładniejsze : )

- % dropa ... nie okłamujmy się kto ma kasę na plate temu lepiej sie powodzi. Nie jest wcale łatwo zarobic samą grą na premke/ulepszenia/rary.

Wszystkiego rodzaju liczby to tylko przykładowe założenia, Ork nie musi miec +5 to tylko przykład a jak to zrobić najlepiej to już nie moja działka , ja tylko podsunąłem pare pomysłów ktore moze i nie są super fajne ale wiele z nich po małych przeróbkach jak najbardziej by się sprawdziło.

Pozdrowienia : ) Effie , Katss , Firebrn (s3)

Komentarze ,krytyka,sugestie mile widziane :)

Autor:  Kamtre [ 9 Lut 2012, o 14:27 ]
Temat postu:  Re: Czego nie ma a co mogłoby być

20k platy? 10k szcurków? Człowieku nie wiem kogo w tej grze byłoby stać na zakup 20k platy... Co do pozostałych propozycji, godne rozważenia.

Autor:  rokiiz [ 9 Lut 2012, o 14:46 ]
Temat postu:  Re: Czego nie ma a co mogłoby być

Nowe krainy i mapki łatwo powiedzieć trudno zrobić. Zamiana profesji z oczywistych względów na nie. Rasy także nie, w taernie pochodzimy z krainy ludzi w dodatku te rasy spowodowały by, że taern byłby odbierany jako enta z kolei kopia innych gier. Dzienna loteria także nie bo jeden szczęściarz byłby ustawiony. III karta umiejętności będzie pewnie jak wprowadzą podklasy. Jedyne co mi się podoba to rary dla zwierzaków, choć jako, że zwierzaki są za platynę, to ludzie z platyną byli by jeszcze silniejsi w porównaniu, więc pomysł ciekawy, ale tylko jeśli by coś zmienić w petach, a to chyba oczywiste, że tego nie zrobią, bo pety to naprawdę pochłaniacz platyny

Autor:  Lehmar [ 9 Lut 2012, o 14:55 ]
Temat postu:  Re: Czego nie ma a co mogłoby być

To teraz posłuchajcie mojego genialnego pomysłu.

Dajcie nowe mapy, q lepsze umki i żeby śmierci nie było o i inne rasy jak troll co by rzucał toporami.

Co wy na to? ;)

Autor:  Bajka [ 9 Lut 2012, o 14:59 ]
Temat postu:  Re: Czego nie ma a co mogłoby być

Odnośnie petów to wystarczyłyby obroże dające jakieś pancerze a "mażąc" dalej trzy przyciski do wyboru w podglądzie peta: Atakuj zawsze tego co ja, atakuj zawsze od dołu, atakuj zawsze od góry. Dało by to jakieś minimalne sterowanie petem a nie wielka loterię.

Autor:  Szymdaro [ 9 Lut 2012, o 15:05 ]
Temat postu:  Re: Czego nie ma a co mogłoby być

Krainy, bossy, podklasy (balans, nowe umki), questy nowe będą, cała reszta odpada. Często już pojawiały się podobne tematy poruszające poszczególne kwestie i znacznie szerzej opisywane.

Autor:  koperek [ 9 Lut 2012, o 15:44 ]
Temat postu:  Re: Czego nie ma a co mogłoby być

wszystko co napisałeś albo jest wprowadzane albo jest kompletnie bez sensu, poczytaj trochę temat o zmianach

Katss napisał(a):

- Wysokie / Niskie levele często chcą wymienić się kontem z powodu znudzenia swoją profesją , a może byłaby możliwość zmiany profesji za np. 20k platy lub zabicie 10k szczurów ,byłoby to dobre rozwiązanie dla biedniejszych jak i bogatszych graczy.



najlepsza część, faktycznie dobre rozwiązanie dla tych biednych którzy mają tylko 20 000 platyny :D

Autor:  Calipsis [ 9 Lut 2012, o 17:49 ]
Temat postu:  Re: Czego nie ma a co mogłoby być

Katss napisał(a):
Witam

Chciałbym przedstawić kilka pomysłów które znacznie urozmaiciłyby nam grę :)

- Przede wszystkim nowe krainy/mapki


Z tego co wiem zaraz powinna wejść, są już nawet screeny viewtopic.php?f=14&t=542

Katss napisał(a):
- Tereny z polem czarnym gdzie byłaby możliwość zbierania większej ilości expa za graczy


tego nie rozumiem, jeśli chcesz zdobywać doświadczenie idziesz na orki, miśki, DZ etc, więc takie miejsca są i nie trzeba dodatkowo ich oznaczać.

Katss napisał(a):
- Szczęki dla naszych ogarów które można zdobyć z specjalnych bossów dających rary przeznaczone tylko i wyłącznie dla petów (szczęki mogły by zadawać obrażenia np z ognia/zimna/energii


O petach było już kilka tematów, nie ciągnij tego dalej, bo cię zjadą jak... peta
viewtopic.php?f=14&t=5593
viewtopic.php?f=121&t=15454
i błagam, jeśli już coś wprowadzamy w petach to z głową, nie chcę oglądać w grze takich obrazków http://www.google.pl/imgres?q=he-man&um ... r:17,s:103

Katss napisał(a):
- Wysyłanie paczek również wiele by ułatwiło np z Tentris do Kamenak, handel zajmowałby nam wtedy o wiele mniej czasu : )


priorytetem czy kurierem? Wybacz, znasz moje poczucie humoru. Przejście z K do T zajmuje 2-3 min, więc nie przesadzajmy. Zdaje się, że problem załatwia wieża teleportacji

Katss napisał(a):
- Wysokie / Niskie levele często chcą wymienić się kontem z powodu znudzenia swoją profesją , a może byłaby możliwość zmiany profesji za np. 20k platy lub zabicie 10k szczurów ,byłoby to dobre rozwiązanie dla biedniejszych jak i bogatszych graczy.


Problem zmiany profesji był już poruszany wielokrotnie i z tego co wiem nie przejdzie.

Katss napisał(a):
- Każda postać mogłaby wybrać rasę np ork/elf itp dawałoby to oczywiście początkowe statystyki np ork na starcie mógłby mieć siłę +5 a zr -5.


Co do mieszania ras NIEEEEEEEEE! Co do statystyk viewtopic.php?f=121&t=15055 nie przeszło

Katss napisał(a):
- Jeśli jesteśmy w grupie pięcioosobowej przydatna byłaby również umiejętność drużynowa zadawająca znacznie większe obrażenia , wtedy mogliby wprowadzic więcej silniejszych mobów/bossów - patrząc w przyszłość to gra sie dopiero rozwija a ludzie będą mieli coraz wyższy poziom


Moim zdaniem zbędne. Podaj proszę przykład?

Katss napisał(a):
- Kto nie chciałby się łatwo wzbogacić : ) dzienna loteria : wpłacasz 1 platy i dziennie o tej samej godzinie jest losowanie wygrana trójka zgarnia po X platy.


Pomysł z totkiem był i upadł

Katss napisał(a):
- Umiejętności ! tzw III karta na której dostępne są umiejętności od wyższych lvl.


Czekamy na podklasy. Zobacz propozycję na podklasę dla barby "berserker" kilka pozycji niżej. Strach się bać... viewtopic.php?f=121&t=16158

Katss napisał(a):
-nowe Questy


Cały czas są dodawane

Katss napisał(a):
- balans postaci


Poza druidem w pvp jest ok. Ewentualne zmiany nastąpią przy podklasach.

Katss napisał(a):
- Podam na swoim przykładzie: Dziwnym trafem mi jak i zapewne wielu innym graczom zdarza się np 4x nie trafić z szansą trafienia np 85% O_O to dlaczego jak we mnie mobek bije to jakos mu sie to nie zdarza! wręcz przeciwnie mobki bez problemu wbijają sie w nas z szansą trafienie po 20% :/ coś chyba jest nie tak rozumiem że to jedno wielkie oprocentowanie ale niech będzie dokładniejsze : )


bywa...

Katss napisał(a):
- % dropa ... nie okłamujmy się kto ma kasę na plate temu lepiej sie powodzi. Nie jest wcale łatwo zarobic samą grą na premke/ulepszenia/rary.


Bo to projekt komercyjny. Wiadomo, że ten co ma kasę na platynę zawsze ma przewagę nad tym co nie ma. Różnica jest jednak znośna, a te 250-300k na 50 platyny z łatwością możesz zarobić w jeden dzień. Z tego co rozumiem chcesz częstszych dropów. Od razu wzrosną ceny i wyjdzie na to samo, poza tym więcej dropów=więcej rarów. Sam wiesz jak ciężko je sprzedać.

Autor:  gpmc [ 10 Lut 2012, o 23:58 ]
Temat postu:  Re: Czego nie ma a co mogłoby być

opisałeś wszystko co ma być w kolejnych updatach z pewnymi wyjątkami.10k szczurków to chyba przesada?Nie bądz taki "w gorącej wodzie kompany" tylko z cierpliwości i wyrozumiałością poczekaj na wprowadzenie kolejnych zmian

Autor:  GryfiVd [ 11 Lut 2012, o 07:24 ]
Temat postu:  Re: Czego nie ma a co mogłoby być

powiem tak zgadzam się z przedmówcami

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/