Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Nowe sposoby ulepszania
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=16796
Strona 1 z 2

Autor:  Krzychuw [ 17 Lut 2012, o 20:52 ]
Temat postu:  Nowe sposoby ulepszania

Witam, zgłaszam kolejny pomysł dotyczący ulepszania przedmiotów.
Nowy sposub polegał by na łączeniu sprzętu z klejnotami, wypadały by one z bosów.
Szansa była by niska wynosiła by ok. 1%.
Co do mocy klejnotów, świeży klejnocik nieposiadał by żadnej mocy aby to zmienić trzeba przejść przez kilka procesów.

1.Łączymy go z wybraną flaszą ulepszenia. W procesie tym istnieje duże ryzyko że klejnot pęknie. Jeśli jesteśmy nałogowymi pechowcami niemertwmy sie,
za nieudaną próbe zaklinania otrzymujemy tajemniczy proszek, możemy wykożystać go do zwiększenia szansy na udnie zaklinania w przyszłości.


2.Klejnot zaklęty jest już wybraną przez nas mocą (siły/mocy/wiedzy itd.)Teraz musimy go naładować, zaklęty klejnot jest bardzo chłonny i wysysa pkt. statystyk z innych przedmiotów.
Zaklęty klejnot łączymy z przedmiotem z którego chcemy pozyskać pkt.
Przykładowo klejnot siły podczas łączenia z "Brunnle" otrzymuje wartość +6 siły poniewarz w tym wypadku rar dodawał tyle pkt do tej cechy.
Tu pojawia się także możliwość zwiększenia pozyskanych punktów, w takim wypadku najpierw ulepszamy "brunnle" w siłe.
Klejnotpozyska dane możliwości a sprzęt zostanie zniszczony.


3.Gdy mamy już naładowany klejnot łączymy go z naszym ukochanym eq. Wartość klejnotu zastąpił by już istniejącą wartość sprzetu (niesumowały by się ).


I tu proponuje wprowadzenie 5 dodatkowych flaszek ulepszenia, flaszki pancerza i flaszki odporności. Można by je połączyć tylko za pośrednictwem klejnotów.

Flaszki pancerza :

Mniejsza - w połączeniu z klejnotem możliwość wyssania i dodania do 20 pkt. pancerza
Zwykła - do 30
Większa - 40

Flaszki odporności analogicznie do pancerza, lecz wysysały bo odporność na uroki/ogień/zimno i energie.
Tu istniały by osobno flaszki na każdy rodzaj odporności.

Drop klejnotów

Mniejsze -z bosów słabszych od icha i babadeka włącznie. Możliwość przejęcia do 5pkt. statystyk w połączeniu z istniejącymi flaszami.
Zwykłe -z bosów do fydora włącznie. Możliwość przejęcia do 10pkt. statystyk w połączeniu z istniejącymi flaszami.
Większe- z pozostałych bosów. Możliwość przejęcia do 20pkt. statystyk w połączeniu z istniejącymi flaszami.

Jeden przedmiot możemy zaklnąć tylko 1 klejnotem!

Tu pojawia sie problem zakładam że maksymalna wartość odporności wynosi 200 i w żaden sposób niemożna przekroczyć tej wartości z dostępnymi itemami,
wraz z tymi ulepszeniami postać mogła by biegać z resami większymi niż 200 dlatego należało by wprowadzić zapore która niepozwoliła by na to.

I na koniec nieco propagandy, powyższe możliwości ulepszania dały by graczowi większą kontrole nad rozwojem swojej postaci.
Wprowadziły by także większe zrużnicowanie wśród graczy, jednocześnie były by dość ekskluzywne.

Dzięki za uwage :D, komentujcie!

Autor:  ironka [ 17 Lut 2012, o 21:31 ]
Temat postu:  Re: Nowe sposoby ulepszania

żarty sobie robisz, prawda? chcesz dodać możliwość dołożenia dwudziestu dodatkowych punktów statystyk do każdego przedmiotu? zdajesz sobie sprawę z tego, że na mid lvlach takie ulepszenia stworzyłyby postacie o blisko dwukrotnie lepszych statystykach niż te nieulepszone? rozumiem że szansa na to byłaby bardzo niewielka, ale tym bardziej wyobraź sobie przepaść między tymi którym się udało a resztą...

stanowcze nie dla takich przekoksów. i proszę, popraw błędy bo aż oczy bolą...

Autor:  Krzychuw [ 17 Lut 2012, o 21:40 ]
Temat postu:  Re: Nowe sposoby ulepszania

No za błędy przepraszam, na midlvl ulepszenia były by znacznie mniejsze (5pkt), co do 20 pkt, niektóre przedmioty mają ponad 10 pkt od siebie ulepszenie niesumowało by się lecz zastępywało dlatego aż 20 , lecz myślałem troche nad tym czy niezmniejszyć. Problematyczna jest tu wiedza którą każdy fizol mógłby dodać aż 20 do przedmiotu co zaburzyło by balans gry.

Autor:  Calipsis [ 18 Lut 2012, o 02:04 ]
Temat postu:  Re: Nowe sposoby ulepszania

Moim zdaniem wystarczą flasze. Jak napisała Ironka stworzy to straszną przepaść między takim "ulepszonym" low levelem a jego kolegami. Taka postać mająca w ten sposób ulepszone 2-3 przedmioty z ekwipunku będzie niszczycielem w turniejach mając te kilkanaście-dwadzieściakilka punktów przewagi tylko z tego.

Swoją drogą od strony technicznej pomysły bardzo ciekawe, zwłaszcza ten ze wprowadzeniem nowych flasz. Sama robię flasze nałogowo:) więc pod wprowadzeniem nowych tym chętniej się podpisuję, ale niestety z tego co wiem nie ma na to szans.

Autor:  Conrad [ 18 Lut 2012, o 12:59 ]
Temat postu:  Re: Nowe sposoby ulepszania

Pomysł zadziwiająco przypomina mój projekt ze strefy testera :D Jednak Twój daje zdecydowanie zbyt duże bonusy. Może gdyby je zmniejszyć miałoby to sens.

Autor:  Krzychuw [ 18 Lut 2012, o 14:21 ]
Temat postu:  Re: Nowe sposoby ulepszania

Głównie chodzi mi o to aby wprowadzić nowe rodzaje ulepszeń, ale skoro jest już kilka flaszek czemu by ich niewykorzystać? :)

Autor:  driska [ 18 Lut 2012, o 23:11 ]
Temat postu:  Re: Nowe sposoby ulepszania

niepotrzebne. I zadające zbyt wiele trudu

Autor:  MaxMar [ 20 Lut 2012, o 14:08 ]
Temat postu:  Re: Nowe sposoby ulepszania

Pomysł bardzo głupi Żal.pl :twisted: :|

Autor:  RocKandRoll [ 20 Lut 2012, o 14:13 ]
Temat postu:  Re: Nowe sposoby ulepszania

MaxMar napisał(a):
Pomysł bardzo głupi Żal.pl :twisted: :|

a komentarz jeszcze głupszy ...


Pomysł dość ciekawy, z jakiej to gry ? ;)
W tej postaci do Taern nie pasuje, dlaczego ? Odpowiedz już była, bo to byłby mechanizm do przekoksowania postaci.

Autor:  farguat [ 20 Lut 2012, o 15:38 ]
Temat postu:  Re: Nowe sposoby ulepszania

A ja mam taki popysl na ulepszenie broni.Kazda bron mialaby slot na klejnot ktory mozna by wydropic z bossa np klejnot ognia,po wmontowaniu w bron byloby 25%szans na podpalenie przeciwnika na 2 tury lub klejnot zycia po wmontowaniu w bron byloby 25%szans na uleczenie 100 punktow zycia.

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/