Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 
 Indywidualizacja przedmiotów 
Autor Wiadomość
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011, o 10:37
Posty: 24
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 7 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Indywidualizacja przedmiotów
Wraz z wprowadzeniem nowych przedmiotów obok radości części graczy, nieodmiennie pojawia sie również fala krytyki. Barbarzyńcy marudzą, że sprzęt ma mane, rycerze płaczą że siłe i tego typu historie (to tylko przykłady a nie że sie czepiam kogoś). Można to skwitować stwierdzeniem, że ludziom nigdy nie dogodzisz
i co byś nie zrobił zawsze będą marudzić, ale jak to w życiu bywa każdy kij ma dwa końce ( wyjątkiem jest proca która ma trzy). I dlatego wpadł mi do głowy taki pomysł.
Przykładowo przedmiot ma mieć 55 pkt bazowych. "Odgórnie" miałby 50 + 5 punktów do rozdysponowania przez gracza.
Kwestie technicze.
Przedmiot spadałby w parze z 5 indywidualnymi inhibitorami. Po dołożeniu flaszy ulepszeń, gracz uzyskiwałby statystyki dostosowane do jego potrzeb.
Każdy przedmiot mógłby "przyjąć" tylko 5 takich ulepszeń (100% skutecznych i darmowych) a kolejne można by robić już w normalnym, obecenie obozwiązującym rygorze. Oczywiście te 50+5 punktów to wartości przykładowe. Przedmioty niższej rangi miałyby stosownie mniejszą pule punktów do "indywidualizacji" przedmiotu.

_________________
Dobre słowo poparte naostrzoną bronią, jest warte więcej niż samo dobre słowo


19 Sty 2013, o 22:29
Profil
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 23 Maj 2011, o 12:50
Posty: 112
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 20 razy
Nick w grze: Wolfheart
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Indywidualizacja przedmiotów
Pomysł dobry. Jak sam napisałeś pozwoliłoby to każdemu lepiej rozlokować "zbędne" punkty.


19 Sty 2013, o 22:41
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Indywidualizacja przedmiotów
A ja jestem przeciw. Powstaną wtedy postacie, gdzie będą mieć wykokszone staty, aż do przesady.

edit: chociaż z 2 strony - nie licząć wymieniania statów przydatnych bardziej lub mniej - można by wyrugować wiedzę z broni - dla mnie absurd, przecież je się zmienia :(

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


Ostatnio edytowany przez Szymdaro, 20 Sty 2013, o 00:28, edytowano w sumie 1 raz



19 Sty 2013, o 23:38
Profil WWW
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Cze 2011, o 21:16
Posty: 1021
Podziękowano: 39 razy
Otrzymanych podziękowań: 175 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Indywidualizacja przedmiotów
e tam, 5 punktów na 55 to tylko... eee... mniej niż 10% całości;p aż tak ogromnej różnicy wg mnie nie zrobi, a zawsze da sympatyczne poczucie że więcej zależy od nas samych.


20 Sty 2013, o 00:06
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2011, o 08:35
Posty: 263
Podziękowano: 37 razy
Otrzymanych podziękowań: 50 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Indywidualizacja przedmiotów
A co z rarami wczesniej zdobytymi? Zostaja takie jakie sa, czy bedzie mozliwosc zmiany?


20 Sty 2013, o 00:10
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2011, o 19:01
Posty: 2181
Podziękowano: 262 razy
Otrzymanych podziękowań: 697 razy
Nick w grze: desacred
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Indywidualizacja przedmiotów
To istnieje w pewnej formie jako ulepszenia.

_________________
"Fałszywa skromność to najgorszy rodzaj pychy."

"Nie znam się, to się wypowiem."
"Znam się na wszystkim, na niczym dobrze."


20 Sty 2013, o 01:57
Profil WWW
Zabójca Tilsai
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Paź 2011, o 22:01
Posty: 799
Podziękowano: 66 razy
Otrzymanych podziękowań: 195 razy
Nick w grze: Eld
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Indywidualizacja przedmiotów
viewtopic.php?f=138&t=21485

Cytuj:
6. Drop - tutaj pozostawiamy to w pełni Waszej wyobraźni, przyjąć jedynie należy, iż każdy z nowych bossów może mieć jedynie jeden przedmiot rangi rar/psychorar, ale może to być np. przedmiot zupełnie nowy np. item typu blank losowany z określoną liczbą punktów statystyk, tyle że bez ich przypisania i to szczęśliwiec poprzez ulepszenia mógłby sobie taki item dowolnie 'zaprogramować'.

_________________
We are all the same, players in the game.


20 Sty 2013, o 14:10
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 4 Kwi 2012, o 14:43
Posty: 251
Miejscowość: Kemenak
Podziękowano: 82 razy
Otrzymanych podziękowań: 16 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Indywidualizacja przedmiotów
jestem za wprowadzeniem
pomysl fajny ale ...
np. bylby boss anonymus i dawal puste rary ktore wtedy by sieuzupelnialo jak kolega zaplanowal :geek:

_________________
WHY SO SERIOUS ?


Image


20 Sty 2013, o 15:37
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 29 Gru 2012, o 12:45
Posty: 41
Podziękowano: 10 razy
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Indywidualizacja przedmiotów
bardzo fajny pomysł


25 Sty 2013, o 23:48
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 9 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 414 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron