Forum - Taern.pl https://play.taern.pl/ |
|
Nowe cechy profesjii https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=17006 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | MaxMar [ 22 Lut 2012, o 09:27 ] |
Temat postu: | Nowe cechy profesjii |
Mam pomysł aby każda profesja miała własne cechy(umiejętności bierne ) Ulepszały by się co 10 lvl o 5% A teraz co by miały dawać: Rycerz- obronki na wszystko oprócz uroków Łucznik-zwiększenie obrażeń dystansowych/zwiększenie celnośći Sheed-zmniejszenie zużucia many(nie musiałby tak dużo w mane ładować) Barbarzyńca0- zwiększenie obrażeń ataków fizycznych Mag Ognia--zwiększenie obrażeń od ognia Voodo-zwiększenie obrażeń i celności uroków Druid-zwiększenie mocy buffów pozytywnych i negatywnych Lub związane ze statystykami: Rycerz-zwiększenie hp Barbarzyńca-zwiększenie siły Łucznik-zwiększenie zręczności Sheed-zwiększenie kondycji Mag Ognia-zwiększenie mocy Voodo-zwiększenie wiedzy(wpływa na celność buffów) Druid-zwiększenie many Można by zamienić się cechami druida i voodo : wiedza-mana |
Autor: | Garthmogg [ 22 Lut 2012, o 09:32 ] |
Temat postu: | Re: Nowe cechy profesjii |
Mnie osobiście się pomysł podoba tylko może być problem z wykonaniem ale zobaczymy co na to powie administracja |
Autor: | Garthmogg [ 22 Lut 2012, o 09:45 ] |
Temat postu: | Re: Nowe cechy profesjii |
Już uzasadniam : jestem na tak, ponieważ byłyby to jakieś "wrodzone" nowe umiejętności takie jak te, które mają sety. Pozatym dużo to nie zmieni, a będzie to jakieś urozmaicenie dla graczy . |
Autor: | Willy [ 22 Lut 2012, o 10:51 ] |
Temat postu: | Re: Nowe cechy profesjii |
Temat był zaproponowany z dużo ciekawszym rozwiązaniem na "wyższej" półce. Nie zostało to wprowadzone, więc jest lapidarne powielenie czegoś co już miało swój odzew w eterze Taernu. |
Autor: | Szymdaro [ 22 Lut 2012, o 11:47 ] |
Temat postu: | Re: Nowe cechy profesjii |
Też jestem przeciw. Taern właśnie taki system eq, statów, plecaka itp odróżnia od innych gier i niech tak pozostanie, dobrze jest. Byłoby to dodatkowe promowanie hlvl, a i tak mają łatwiej bić bossy |
Autor: | MaxMar [ 22 Lut 2012, o 11:54 ] |
Temat postu: | Re: Nowe cechy profesjii |
Ale druid/mag ognia/voodo mają tyle samo hp co np rycerz/barbarzyńca/łucznik/sheed Różnią się tylko obronkami |
Autor: | desacred [ 22 Lut 2012, o 14:45 ] |
Temat postu: | Re: Nowe cechy profesjii |
Jestem na nie. Dodatki nie powinny wynikać z klasy (od tego mamy umiejętności) tylko z rasy - a tych w Taernie nie ma. Rozumiem, że kolega gra ryckiem i chce buffy dla rycka Cytuj: Rycerz- obronki na wszystko oprócz uroków Rycerz-zwiększenie hp I daje nieprzemyślane propozycje dla innych klas. Tą droga dotrzemy do jaskini trolla, który pożre ten temat. |
Autor: | farguat [ 22 Lut 2012, o 14:51 ] |
Temat postu: | Re: Nowe cechy profesjii |
MaxMar jak chcesz miec jakies dodatkowe bonusy to sobie set skompletuj. |
Autor: | MaxMar [ 22 Lut 2012, o 14:58 ] |
Temat postu: | Re: Nowe cechy profesjii |
Chodzi mi o to że wybór profesji zależał od czegoś więcej niż mieć więcej many/kondycji hp każdy ma tyle samo ,umiejętności, wyboru jak chce się atakować |
Autor: | seba11pl [ 22 Lut 2012, o 14:59 ] |
Temat postu: | Re: Nowe cechy profesjii |
Jak chcesz mieć bonusy to zagraj w "sfgame" wiewm że grałeś |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |