Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Wysysanie życia
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=17264
Strona 1 z 3

Autor:  Templario [ 29 Lut 2012, o 00:16 ]
Temat postu:  Wysysanie życia

Dziś jest przypływ pomysłów dobrych (mam nadzieję)
Ostatnio zostało wprowadzone uderzenie krytyczne i bardzo wszystko ładnie i pięknie. A ja sobie myślę tak: A może by tak było jeszcze kolejne trafienie oprócz krytycznego. Można by to nazwać wampiryczne trafienie/ trafienie absorbcyjne etc. Nie nazwa jest ważna. Chodzi ogólnie o to mamy sobie powiedzmy mało hp druid out off mana zdarza się. A tu nagle uderzasz bosa/moba i cały w skowronkach masz powiedzmy 10% od zadanych obrażeń regeneruje ci się tyle HP.
Prosty przykład uderzasz za 100 dostajesz 10 HP. System procentowy i szczegóły techniczne pozostawiam osobą o większej wiedzy i możliwościach. Dziękuję za poświęcony czas i czekam na komentarze.

Autor:  Szymdaro [ 29 Lut 2012, o 00:19 ]
Temat postu:  Re: Wysysanie życia

Może daruj sobie te pomysły, chyba nie są najlepsze moim zdaniem. W takim przypadku, gdy gracze biją 1-2k+ hity normalnie bez krytyków odzyskiwaliby za udany cios 100-200+ hp, czyli powiedzmy średnio 800hp na turę :O godmode on.

Zdecydowanie nie.

Autor:  Templario [ 29 Lut 2012, o 00:21 ]
Temat postu:  Re: Wysysanie życia

A ty człowieku życia nie dajesz ^^ pisałem że na to powinien być jakiś system podałem taki jako przykład i tyle chodzi o pomysł chyba w tym dziale. I nie żaden godmod tylko również ograniczenia na identycznych zasadach jak krytyk i tyle krótka piłka. Moderatorzy pewnie znajdą jakieś mądre przeliczenia jak by to mogło wyglądać, bo wydaje mi się, że byłoby to przydatne.

zacznij zakładać tematy w odpowiednim dziale. przenoszę ostatni raz.
3siu.

Autor:  Ares [ 29 Lut 2012, o 02:17 ]
Temat postu:  Re: Wysysanie życia

tia i jeszcze kase za hit niech ci dokladaja juz z dru jest ciezko bo tez ssaja jak maja latarnie a ty jeszcze takie pomysly xD

Autor:  Armine [ 29 Lut 2012, o 03:43 ]
Temat postu:  Re: Wysysanie życia

No pomysł troszkę poroniony bez urazy. Zgadzam się w 100% z Szymdaro. Załóżmy że barb który bije ok 2-2,5k na ciosa dostał by za to ok +200hp... Nie no bez przesady naprawdę :)

Autor:  drygu [ 29 Lut 2012, o 03:46 ]
Temat postu:  Re: Wysysanie życia

A moim zdaniem pomysł jest fajny tylko wartości źle dobrane :) Co więcej taka właściwość itemków już jest od pewnego czasu zaprogramowana i pojawi się wraz z nową serią setów, rarów, epików.

Autor:  Gildartz [ 29 Lut 2012, o 04:09 ]
Temat postu:  Re: Wysysanie życia

Administracja na TAK, gracze na NIE, ciekawa sytuacja. Bardzo ciekawa nawet.

Szymdaro zrozumiał to źle, że można wyssać 800 hp na rundę. Moim zdaniem, przynajmniej ja tak to zrozumiałem, taka obsorbcja wygląda jak krytyk, czyli masz, załóżmy, jakiś tam X% szans na to, że Ci się to uda. Tak jak z krytykiem. Trafisz 5x pod rząd krytyk, albo nie trafisz ani razu przez 10 rund. Tak samo tutaj, zdarzy się, że będzie runda, w której na full się napakujesz hp, a będzie runda, a nawet rundy, kiedy hp nawet nie powąchasz.

Niemniej jednak, w jakiejkolwiek opcji i formie, jestem stanowczo na NIE. Rozumiem wysysanie energii (mana/kondycja), ale nie hp, bo to jest po prostu bez sensu. Chociaż, skoro jest to przygotowane i czeka na wprowadzenie, to dyskusje są jałowe, bo i tak zapewne wejdzie bez silnej opozycji. :)

Autor:  Mystheria [ 29 Lut 2012, o 04:54 ]
Temat postu:  Re: Wysysanie życia

@ Gildartz gracze byli na nie w takiej wersji, w jakiej przedstwail to autor i w tej wersji administracja tez jest na nie, ale dokonujac mocnych przerobek mozna pomysl wprowadzic w zycie :)
-Beda to dodatkowe wlasciwosci niektorych przedmiotow, a nie umiejetnosci pasywne dla kazdego.
-Zostana zredukowane do tego stopnia, by urozmaicic rozgrywke, ale nie wywrocic jej do gory nogami (mam nadzieje :P).

Autor:  Gildartz [ 29 Lut 2012, o 06:57 ]
Temat postu:  Re: Wysysanie życia

Cytuj:
A moim zdaniem pomysł jest fajny tylko wartości źle dobrane :) Co więcej taka właściwość itemków już jest od pewnego czasu zaprogramowana i pojawi się wraz z nową serią setów, rarów, epików.


@Mystheria
Drygu nie napisał w tym poście nic o tym, że pomysł po "mocnych przeróbkach zostanie wprowadzony", tylko że taka właściwość jak ta, którą przedstawił autor, jest już zaprogramowana i zostanie wprowadzona w życie, tak więc Twój argument, że tak to ujmę, legł w gruzach, ponieważ administracji nie podobały się tylko wartości przedstawione przez autora, a nie pomysł sam w sobie, chyba że Drygu źle się wyraził, wtedy zwracam honor, jeżeli się wyraził tak, jak wyrazić się miał, wtedy administracja zamierza wprowadzić pomysł autora w życie tylko ze zmienionym X (wartościami absorpcji hp), czyli - wprowadzić pomysł, który gracze zapewne odrzucą, co widać w tych kilku komentarzach, choć wiadomo, że póki się czegoś nie wypróbuje w praktyce etc etc... Niemniej jednak ja zawsze będę na NIE w przypadku odnawiania sobie hp w jakikolwiek sposób. Od tego jest druid. Koniec i kropka. No i, było nie było, zmianą - być może nazwiesz ją "mocną przeróbką" - będzie to, że absorpcja hp nie będzie skrajnie losowa (jak krytyk, który wpada losowo każdemu co jakiś czas), ale będzie właściwością itemów. Dla mnie to żadna przeróbka, tylko lekka modyfikacja, ponieważ dla mnie liczy się efekt, a nie sposób działania.

Co do twoich argumentów od myślników:
- taki pomysł jakoby nie wypali - jeżeli dodasz to do przedmiotów epickich, ale tylko niektórych profesji, wtedy reszta rzuci się szturmem przeciwko temu, ponieważ profesja, której przedmiot epicki będzie posiadał możliwość - w pewnym sensie - regenerowania hp właściciela, stanie się bardzo mocny w pvp, szczególnie 1v1, co zdeklasuje inne profesje (zakładam, że to będzie możliwość przedmiotów epickich, ponieważ taka właściwość to zbyt wiele na zwykły set czy rar). Jeżeli natomiast będzie to możliwość dodana do poszczególnych, ogólnodostępnych rarów - czy to nowych, czy starych - z których może korzystać każda profesja, to czym się to będzie różniło od tego, gdyby taką umiejętność posiadała każda profesja? Załóżmy hipotetycznie, że Hełm dla magicznych da takie możliwości i Naszyjnik dla fizycznych. Wtedy każdy będzie to nosił, być może na zmianę z innymi rarami, ale tak czy inaczej w 90%, a nawet ponad 90, będzie się to równało z umiejętnością każdej profesji, skoro każdy będzie mógł z tego skorzystać...
- masz nadzieję, więc wiesz tyle, co my - czyli nic. Moim zdaniem "cios krytyczny" miał urozmaicić rozgrywkę, a wywrócił ją do góry nogami. Nie jeden raz byłem świadkiem, jak przez pecha gracz padał na bossie na jeden strzał, ponieważ wszedł krytyk x3. Jeżeli wartości tej absorpcji będą dobrane tak jak ciosu krytycznego, to będą przesadzone, tak samo jak i on (Modliszka bijąca po prawie 3000 dmg to gruba przesada - nikt tego nie ustoi). Cały czas się widzi narzekania na zbyt mocne krytyki w grze, nawet na forum pamiętam taki temat, w którym wszyscy wypowiadali się za tym, by zmniejszyć wartości krytyków, a jednak nic się nie zmieniło. Tak więc lękam się o wartości absorpcji, kiedy zostanie ona wprowadzona. Jeżeli, jak pisałem, w stylu krytyka to będzie, to wtedy znów się gra wywróci o 180%...

Takie jest moje, w pełni subiektywne zdanie. Naturalnie, można się z nim nie zgadzać, nie jestem wyrocznią, ale uważam, że wielu graczy, o ile nie zdecydowana większość, będzie przeciwko regeneracji hp przez właściwości czy to losowe (coś w stylu krytyka z % szans na wejście), czy to posiadane przez itemy w grze. Wychodzę z założenia - jestem graczem "starej szkoły" erpegów, dla których leczyć może jedynie profesja za to odpowiadająca ewentualnie czary, które każdy może nabyć i są jednorazowe... W innym wypadku zawsze będę na NIE. Dziękuję za uwagę. :)

Autor:  Templario [ 29 Lut 2012, o 08:22 ]
Temat postu:  Re: Wysysanie życia

Słuchaj ja myślę, że pomogłoby to w solowaniu bosów bez potrzeby brania tam druida np. I tyle nie chodziło mi nigdy o kosmiczne wartości a o fakt samego w sobie tego rodzaju urozmaicenia. Piszesz tu o pvp to to niech takie itemy na pvp będą zabronione bądź ich efekt nie będzie działać.

Strona 1 z 3 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/