Strona 1 z 5 |
[ 44 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Kraina mrocznego jeziora
Kraina mrocznego jeziora
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Kraina mrocznego jeziora
1.Boss: Lorem 140lvl HP: 85000 Mana: 25000 Kondycja: 25000 Ataki: Ataki Wręcz: krwawienie, uderzenie, Ataki Dystansowe: atak deszczem lodowym , atak lodowy Ataki psychiczne: odejmuje pa i kondycję, oślepienie Rary wypadające : Pierścień: Czar oceanu 80-85lvl wymagana siła: 120 dla fizoli. Siła: 10 Zręczność: 10 Wiedza: 10 HP: 160 Kondycja: 80 Odporność na uroki: 35 Pancerz ogień: 35 Pancerz energia: 35 Pancerz zimno: 35 Amulet: Łza Trytona 80-85lvl dla wszystkich Siła: 15 Zręczność: 15 Moc: 15 Wiedza: 15 HP: 120 Mana: 60 Kondycja: 60 Odporność na uroki: 35 Pancerz zimno: 35 Zbroja: Algernon 80-85lvl Wymagana Moc: 120 dla magów Moc: 28 Wiedza: 15 HP: 250 Mana: 130 Pancesz Sieczne: 30 Panczesz Obutchowe: 33 Pancesz Kłute: 35 Pierścień: Fatum 80-85 lvl Wymagana Moc 120 dla magów Moc: 15 Wiedza: 10 HP: 210 Mana: 80 Odporność na uroki: 35 Pancerz Ogień: 35 Pancerz Energia: 35 Pancerz Zimno: 35 Tarcza: Obrońca Nereidy 80-85lvl wymagana siła: 120 Siła: 10 Zreczność: -10 Wiedza: 10 HP: 160 Kondycja: 100 Pancerz sieczne: 48 Pancerz obuchowe: 48 Pancerz kłute: 48 Stwory w instancji: Su Shuang - mityczny ptak, czasem przedstawiany jako ptak wodny, na przykład żuraw. - ataki sheda (kolanko, uderzenie chi, cios w wątrobę, rozbicie gardy) 9600hp 3500many 3500kondy Kraken – ataki barby (dynka, krwawienie, krytyczne uderzenie) 9600hp 3500many 3500kondy Hydra – ataki vd (wszystkie) 9600hp 3500many 3500kondy Carcinos – ataki druida (leczenie, korzenie, osy, piorun, lodowy strzał) 9600hp 3500many 3500kondy Mantykora – ataki ryca (trans, poświecenie, rozkaz, szybkie cięcie, rzuca toporami) 9600hp 3500many 3500kondy Stwory na mapie: Ixodus 100lvl HP: 9000 Mana: 4000 Kondycja: 4000 Ataki: Ataki te same co krabostwór i do tego odejmuje kondycję i punkty pa Ermita 95lvl HP: 8000 Mana: 3500 Kondycja: 3500 Ataki: Ataki wręcz: te same co barbarzyńca i sheed Ataki psychiczne: te same co barbarzyńca i sheed Pacifica 98lvl HP: 8500 Mana: 3800 Kondycja: 3800 Ataki: Profesja druid Ataki dystansowe pioruny i kula Nimfy 98lvl HP: 8500 Mana: 3800 Kondycja: 3800 Ataki: Ataki takie same jak voodoo Opis mapy: 1.Wygląd mapki: Gdy wejdziemy do krainy mrocznego jeziora idziemy wąska ścieżką (zwaną ścieżką Ixodusu. Dochodzimy do rozległego terenu (zwanym terenem spokoju). Na samym środku jest wyspa, a na niej znajduje się chatka Magliwera oraz 2 ekologów (Petersk i Monskul), którzy wynajmują od Magliwera pokoje. Lecz do niej prowadzi wąska ścieżka (zwaną ścieżka Ermitatyt). Od wyspy prowadzi kolejna ścieżka (zwaną ścieżką Pacyfistatów). Dochodzimy do rozległego terenu (zwanym terenem szczęśliwców). Od tego terenu prowadzi ścieżka (zwaną ścieżką Ninf). Ta ścieżka prowadzi prosto do instancji Lorem. Dodatkowe informacje do mapy: Na mapie znajduje się wszelka rozślinność morska, drzewa, krzaki. Wokół ścieżek, terenów i wyspy jest woda. Na ścieżkach Ixodusu, Ermitatyt, Pacyfistatów oraz Nimf występują 3 i 5 osobowe grupy, które nas atakują. Na terenach spokoju i szczęśliwców oraz na wyspie występują 1 i 2 osobowe grupy stworów, które nas nie atakują. Chatka Magliwera: Znajdują się w niej różne pomieszczenia. Takie jak: korytasz, pokój Magliwera, pokój Peterska, pokój Monskula, pomieszczenie próby (czyli jest to miejsce gdzie wykonujemy zlecenie aby uzyskać klucz od Magliwera). Wygląd instancji: Podobny do instancji smoka. Jest tu tylko jeden odpoczynek przed samym bosem. Tunel jest pod jeziorem. Jak się wychodzi z instancji to wchodzi się prosto na m2. Na samym wejściu są drzwi, które trzeba otworzyć kluczem. Klucz ma Magliwer. Opis instancji: Poziom 1: Występują grupki 3 osobowe a w nich (Su Shuang, Hydra, Carcinos)*3, (Su Shuang, Kraken, Mantykora)*2, i grupka specjalna z Krakenus ma on te same ataki co kraken tylko, że ma 20000 hp. W dodatku daje on flasze ulepszenia. Jest w składzie (Krakenus, Hydra, Carcinos). Jest tam wejście do komnaty i trza ubić (Hydre, Carcinos i Mantykora) aby zdobyć klucz by przejść na poziom 2. Poziom 2: Napotykamy grupki 4 osobowe (Su Shuang, Hydra, Carcinos, Mantykora)*3, (Kraken, Carcinos, Hydra, Mantykora)*2 i grupka specjalna Mantykoresorus 20000 hp. Ma ma te same ataki co Mantykora. Można zdobyć z niego inchabilatory rangi X. Jest on w grupie (Mantykoresorus, Hydra, Su Shuang). Tak samo jak poprzednio jest komnata i grupka z kluczem co umożliwi wejście na poziom 3. W składzie (Su Shuang, Kraken, Mantykora, Carcinos) Poziom 3: Są grupki 5 osobowe. (2*Su Shuang, Hydra, Carcinos, Mantykora)*2, (2*Hydra, Kraken, Mantykora, Carcinos)*2 i grupka specjalna Carcinosel takie same ataki jak Carcinos. Jest w składzie (Carninosel, Mantykora, Kraken). Daje on inhalibatory lub flasze. Wchodzimy do komnaty i bijemy grupkę (Su Shuang, Hydra, Carcinos, Mantykora, Kraken). Dostajemy od nich kluch do instancji Lorem. Opis questu (Od Magliwera). Nazwa quest: Klasyko Skrzynio Bos. Wymagany poziom: 65lvl Wprowadzenie: Magliwer: Witam Ciebie (nick gracza) serdecznie w mych skromnych progach. Pewnie przyszłeś tu szukać nowych wyzwań i sławy. Zanim będziesz mógł wykonywać jakie kolwiek zlecenia i różne wyprawy. To wpierw czeka Ciebie próba. Musisz udowodnić, że jesteś wart nowych wyzwań. Gracz: (do wyboru z nich jedna opcja) Co mnie czeka? Co takiego bym miał zrobić? Magliwer: (odpowiedź na pytanie: Co takiego bym miał zrobić?) Byś musiał zdobyć dla mnie różne przedmioty, aby udowodnić swoją siłę i moc, którą już posiadasz. Gracz: Co mnie czeka? Magliwer: Będzie na Ciebie czekać zupełnie nowa przygoda, na której zyskasz dużo cennych przedmiotów. Będziesz miał możliwość dostania nowych zleceń i wielką sławę. Gracz: To co mam zrobić, aby uzyskać dostęp do nowych przygód i sławy? Magliwer: Czy jesteś pewny i gotowy na nowe wyzwanie? Gracz: Tak jestem gotów. Magliwer: No to masz przed sobą 6 zadań, które musisz wykonać i zrobić je po kolei. Są to: Zamek: Zaczniesz wpierw od prostych zadań, a skończysz na trudnych. Skąńcze swe gadanie i już mówię co masz zrobić. Zdobądź dla mnie: Skrzynkę Egzystencji (Duch Energi ES), Skrzynkę Skaliptytu (Duch Zimna ES), Skrzynkę Magmy (Duch Ognia ES). (po wykonaniu) Gracz: Już zdobyłem przedmioty co chciałeś. Czy mogę już przystąpić do kolejnego zadania? Magliwer: Jak Ci się udało, to możesz. Wieża: Jeszcze nic nie wynika, abyś mógł przystąpić do trudniejszych zadań i na nie też najdzie czas. Więc Ci daje kolejne zlecenie abyś zdobył dla mnie: Skrzynkę Kresów (Babadek ES + 2 Ichtion ES), Skrzynkę Greskalu (Gregorius ES + 2 Herszt ES), Skrzynkę Gdali (Ghadira ES + 2 Krzyżak ES). (po wykonaniu) Gracz: Mam to co prosiłeś. Magliwer: Bardzo dobrze. Tunelek: Teraz czeka na Ciebie gruboskórniak, który jest odporny na ciosy. Lecz i on nie powinien być dla Ciebie problemem. Zdobądź dla mnie: Skrzynkę Korzeniową (Geomorph ES + 2 Dębak ES). (po wykonaniu) Gracz: Mam już tą rzecz. Co mam dalej robić? Magliwer: Doskonale. Leże: Jak sam widzisz, każde zlecenie coraz trudniejsze i to co teraz robisz jest też dla twej chwały. Zdobądź dla mnie: Skrzynkę Smakmorga (Garthmog ES + 2 magów z insty ES) (po wykonaniu) Gracz: Mam ten przedmiot. Do czego te przedmioty mają Ci posłużyć? Magliwer: Na to pytanie dostaniesz odpowiedź w późniejszym czasie. Gracz: No dobra. To co mam tym razem przynieść? Magliwer: Widzę, że już nie możesz się doczekać. Spokojnie jesteś na dobrej drodze. Gawara: Długo nie widziałem śmiałków, którzy do tego momentu przetrwali jesteś ten jeden z nie licznych, którzy chcą dalej wykonać swe zadania. Zdobądź dla mnie: Skrzynkę Skrabnikową (Niedźwiedź ES + 2 Alhpy ES) (Dostajemy informacje) Stwory zaczęły swą wędrówkę, aby się zebrać w jednym miejscu i się naradzić spólnie. (wracamy do Magliwera) Gracz: Mam ten przedmiot i dostałem informacje o wędrówce stworów, które zamierzają się zebrać i naradzić. Magliwer: Dzięki, że mnie o tym poinformowałeś, jak najszybciej to sprawdzę, a Ty w tym czasie zrób kolejne zadanie, które mam dla Ciebie przygotowane. Kemenak: To już nie będzie, aż tak złykła wyprawa, ponieważ jest ona bardziej wymagająca i chłonna czasu. Zdobądź dla mnie: Skrzynkę Zmachdoga (Duch Zamku ES + 2 Szczudlaki ES) (W dodatku wszystkie zgrzyty są w 5 i mają znacznie więcej HP. Tak samo ekipa z (Szczudlakiem + 4 Zgrzyty), (Koleksoner + 4 Zgrzyty). Również (Szczudlak, Kolekcjoner i 3 Zgrzyty)). (po wykonaniu) Gracz: Już mam. Czy ta informacja jest prawdziwa? Magliwer: Tak jest prawdziwa. Zamierzają się zebrać w pewnej jaskini i chcą wyruszyć w podróż. Mają zamiar uwolnić Rozgwiazdę i po jej uwolnieniu chcą zniszczyć cały Haligard. Postaramy się jeszcze ustalić miejsce ich spotkania, a Ty tym czasie zdobędziesz kolejną rzecz. Chramsk: Zdobądź dla mnie Skrzynkę Fradzi (Fyodor ES + Zaimm ES) i Skrzynkę Garmigy (Gmo ES i Ryzuar ES). (po wykonaniu) Gracz: To już wszystko przyniosłem co chciałeś. Już mogę uzyskać dostęp do nowych wyzwań i podróży po nie znane stwory i nowe krainy? Czy już ustaliliście miejsce spotkania stworów? Magliwer: Nie mogę Ci dać dostępu jak na razie do nowych wyzwań. Coś musiałeś zrobić nie tak i teraz nam pomożesz powstrzymać je wszystkie. Teraz jeszcze mi przyniesiesz 3 przedmioty, aby wszystkie stwory zapamiętały, że nie mają co się zbierać i że za każdym razem zostaną one powstrzymane. Stawka: Więc ruszaj do jaskini Modliszki lub Tygrysa z jednej z nich mają się spotkać i zdobądź dla mnie: Skrzynkę Wezeru (Wendigo ES), Skrzynkę Tegerazu (Tygrys ES) i Skrzynkę Medlaza (Modliszka ES). Opis dalszej części: Od razu jak się wchodzi do jaskini modliszki napotykamy na swej drodze Ducha Ognia, Ducha Energi, Ducha Zimna. Wchodząc na poziom 1 napotykamy Babadeka, Gregoriusa, Ghadire. Jak przechodzimy dalej trafiamy na poziom 1 i bijemy Geomorpha i Garthmoga. Znowu trafiamy na poziom 1 i bijemy Niedźwiedzia. W końcu wchodzimy na poziom 2 napotykamy Ducha Zamku. Przechodzimy na poziom 2 i napotykamy Fyodora i Gmo. Przechodzimy na kolejny poziom 2 i napotykamy bosa Wendiego ES. Po pokonaniu jego zabieramy skrzynkę. Po nim jest jeszcze boss Wendiego do pokonania. Gdy przechodzimy na kolejny poziom 2 pojawia nam się tekst: Nie do końca zostały pokonane niektóre stwory i zdołały przejść dalej. Lecz dogoniliśmy ich i są oni już połączeni i osłabieni. Mamy do pokonania: (Duch Zamku, Fyodora, Gmo i Wendigo). Jeśli oni teraz nie zostaną powtrzymani i dotrą do Modliszki będą oni nie do pokonania. Więc się postaraj przyjacielu. Ty wraz z swymi przyjaciółmi jesteście naszą ostatnią szansą, którzy mogą powstrzymać siły zła. Gdy ich pokonaliśmy pojawił nam, się tekst.: Dzięki wam nie ma inwazji z strony stworów. Zostaniecie za to dobrze wynagrodzeni. Przechodzimy na kolejny poziom 2. Walczymy wpierw z Tygrysem ES, potem z Modliszką ES. Po długiej wędrówce trafiamy na instancję Modliszki lub Tygrysa. (Od samego wejścia do końca jest przypisane do tej osoby co wykonuje quest.") Gracz: Mam te przedmioty co chciałeś i powstrzymaliśmy wszystkie stwory przed połączeniem. Magliwer: Dzięki Tobie, a także pomocy Twoich przyjaciół powstrzymaliście ich przed wędrówką o uwolnieniem Lorem i zniszczeniem całego Haligardu. Dostajesz dostęp do zdobycia zlecenia zdobycia klucza oraz do qestu od Peterska. Otrzymujemy Exp 1kk i złoto 1kk . Zlecenia na stwory, aby dostać klucz na instancje (Od Magliwera). Dostajemy za każdym razem do pokonania 3 grupy stworów. Są one w domku Magliwera w pomieszczeniu prób. Do pokonania mamy: Pierwsza grupka to: 3 Ixodusy ES i 2 Nimfy ES. Druga grupka to: 3 Ermity ES i 2 Pacifce ES. Trzecia grupka to: 2 Pacifice ES, Ixodus ES, Nimfa ES, Ermity ES. To zlecenie jest na czas. Wracamy do Magliwera i mówimy, że wykonaliśmy już je. Dostajemy od niego klucz na instancje Lorem. Quest od Peterska od 65lvl Nazwa qestu: Narzędzia. Petersk: Witam Ciebie (nick gracza). Potrzebuje Twojej pomocy. Nie mam kiedy iść po pewne przedmioty. Więc Ciebie wyślę po nie. Gracz: Co będę miał za to? Czy jest jakieś niebezpieczeństwo? Petersk: Będziesz miał dostęp do zleceń oraz powiększysz swą sławę w całym Haligardzie. Pewnie jakieś będzie. Sam nie wiem co będą mieli moi przyjaciele dla Ciebie przygotowane. Ty masz mi od nich przynieść parę rzeczy. Gracz: Ok. To co potrzebujesz? Petersk: Potrzebuje kilka przedmiotów. Za każdym razem jak do mnie wrócisz, to dostaniesz informacje o kolejnym przedmiocie i do kogo masz się po nie udać lub uzyskać informacje albo czasami będziesz musiał poszukać informatora. Fiołki: Idź popytać sprzedawców kto może mieć fiołki na sprzedaż. (Kowal) Gracz: Już idę po ten przedmiot. (pytamy Kowala) Gracz: Witam. Czy wiesz kto ma fiołki na sprzedaz? Kowal: Idź się spytaj Wiedźmy Horbel lub Sana o fiołki. Jedna z nich może je sprzedaje. (rozmawiamy z Sana) Gracz: Czy masz na sprzedasz fiołki? Sana: Tak mam na sprzedasz. Dostaniesz je za 5000 złota. Gracz: Kupuję te przedmioty. (Wracamy do Peterska) Gracz: Mam już fiołki. Petersk: Bardzo dobrze. Kufel zimna: Ktoś w Koldowie ma informacje kto może je mieć na sprzedasz lub będziesz musiał coś wykonać w zamian. (Borghilda) Gracz: (Po sprawdzeniu kto może wiedzieć kto ma kufel zimna) Czy wiesz kto może mieć kufel zimna? Borghilda: Tak, wiem. Ma je Starzec na zimowej. Gracz: Czy masz na sprzedasz kufel zimna? Starzec: Tak mam. Jeśli chodzi o sprzedasz to kosztuje on 10k złota. (dajesz mu złoto i wracasz do Peterska) Gracz: Mam już kolejny przedmiot. Petersk: Widzę, że się starasz i wykonujesz swe zadanie dosyć szybko. Pantolid: Idź do Wilczego. on może mieć pantolid. Gracz: Już do niego idę. (pytamy się wilczego) Czy mogę dostać pantolid? Wilczy: Tak, możesz. Tylko wpierw zdobądź dla mnie od orków skrzynkę malitu. Idź do jaskini orków. (Niedźwiedzia LS, Tygrysa LS i Geomorpha LS. Oczywiście są tam jeszcze liczne drzewce, tygrysy i orki). Gracz: Idę. (Po pokonaniu ich i zwięciu skrzynki malitu wracamy do wilczego). Gracz: Zdobyłem to co chciałeś. Wilczy: Dzięki Ci. Właśnie tego potrzebowałem. Proszę o to pantolid. (wracamy do peterska) Gracz: Mam kolejny przedmiot. Petersk: Dziękuje za Twoją pomoc. Możesz teraz wykonywać od nas zlecenia. (za wykonanie dostajemy 150k expa i 60k złota) Opis zleceń na stwory (Od Paterska i Monskula). Zlecenia od Peterska i Moskula: Petersk Przynieś przedmiot: Perła Nimf Zdobądź: Krew Pacifica 20 stuk Pokonaj: Wzmocniony Ixodus (Wzmocniony Ixodus, Ermita) Moskul Zdobądź: Serce Ermita *2 (Ermit, Ixodus, Pacifica, Ninfa) Pokonaj: drużynę Ixodusu (Ixodus, Ermit, Ixodus, Pacifica, Ninfa) Poprawki graficzne by Buszcik. Pisownia by 3siu. Dodano stwory w instancji. 3siu. W razie zauważenia błędów, literówek lub, gdy coś nie brzmi za dobrze proszę o podanie tego albo na pw albo jako kodu (poleceniem [code]) _________________ Masart s2 Ostatnio edytowany przez masart 18 Mar 2012, o 16:46, edytowano w sumie 11 razy |
|
21 Lip 2011, o 19:55 |
|
|
Pogromca Valdaroga
|
ponownie otwieram i czyszczę temat.
|
|
23 Lip 2011, o 15:22 |
|
|
Duma Forum!
|
Co do instancji, bossa itp.
-Pomysl bardzo ciekawy i dopracowany -Zmienilabym plaszcz rarowy, na cos dla fizoli (skoro jest tylko jeden boss, to niech nie daje rarow tylko dla jednej klasy, reszta mi sie podoba, zwlaszcza pierscien). -Co do samych mobow, to przyjelo sie, ze zazwyczaj na instancji wystepuja inne moby niz na normalnej mapie (wiem, ze sa wyjatki, ale to urozmaica gre). -Choc do statystyk nic nie mam, to proponowalabym zmienic nazwy mobow. Walczacy kleszcz, albo meduza do mnie nie przemawiaja (jakos ciezko mi sobie wyobrazic, by groznie to wygladalo). -Samo wejscie do mapki kolo Romana? Skoro to instancja dla mega koksow to ja bym proponowala raczej to przejscie na polnocy lasu orkow. -Pomysl z questem i zleceniem na klucz bardzo mi sie podoba Na zazie nie mam glowy by dokladniej przeczytac opis questa itd, ale wroce do tego Dodatkowo proponowalabym pomyslec nad jakimis ciekawymi rozwiazaniami w instancji |
|
23 Lip 2011, o 15:38 |
|
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Historia:
Herszt zakochany w Emilce w ramach szantażu i demonstracji swego okrucieństwa zaczął okradać ludzi. Z czego stał się bandytą. Był także pomocnikem Fyodora, przynosił mu różne składniki, które potrzebował do swoich mikstur. Pewnego dnia Fyodor uciekając przed imperialnymi, ponieważ był oskarżony o spół udział w kradzieży. Tego dnia miał ze sobą wzięte miksturę. Chciał on stworzyć nową istotę. Zgubił ich w opuszczonym zamku. Nie spodziewał się, że mikstura ta wybuchnie. Z tego wybuchu powstały duch ognia, duch zimna, duch energii. Lecz ten wybuch zdradził gdzie on jest i musiał dalej uciekać jaskiniami. Dotarł do wielkiego legowiska, które było całkowicie puszczone i tam pozostał na jakiś czas. Babatek, Gregorius i Ghadira korzystając z okazji i mając wolna rękę do okradania ludzi i zaczęli kroczyć drogą występku. W krótkim czasie bardzo się zbogacili, a swój skarb ukryli w wieży. Niespodziewanie w lesie koldów zaczął grasować niedźwiedz, który atakował na swej drodze wszystkich ludzi. By chronić ludność imperialni zagnali niedźwiedzia do gawry i wysadzili przejście. Tym samym imperialni przestali szukać Fyodora i zajęli się poszukiwaniem złoczyńców z wieży. W tym czasie znalazł kości jakiegoś zwierzęcia. Postanowił je ożywić . Sam nie dowierzał, że ożywił smoka Garthmoga. Po ucieczce od smoka. Jak najszybciej zebrał składniki i wiedząc, że musi się skryć udał się do podziemi kemenak. Nie spodziewał się, że przebywa tam strażnik, który kilka razy dziennie obchodzi wszystkie komnaty. Gdy Fyodor go zauważył wylał na niego całą swą miksturę i rozpoczął uciekać. Mikstura zamieniła strażnika na ducha zamku. W górach koldickich znalazł jaskinie. W której było kilka przejść. Miał on szczęście, bo w tej jaskini znajdował się tygrys lecz znajdował się on w innej grocie. Przygotywał sobie miksturę. Były tam też małe zwierzątka, które nie zagrażały mu. Przebywał już tam kilka dni. Niechcąco rozlał trochę mikstury wprost na małe zwierze modliszkę. Zwierze to zaczęło rosnąc w wielka modlichszke.. Nie dał rady powstrzymać procesu przemiany i nie miał wyjścia.Fyodor jak najszybciej opuścił to miejsce. Znalazł sobie schronienie w opuszczonej jaskini, którą kiedyś była siedzibą orków. Miał tam tyle miejsca, że zrobił sobie lobaratorium. Dokonywał tam różne doświadczenia. Jednego dnia postanowił połączyć kilka mikstur. Gdy miał wszystkie mikstury połączone powoli dokładnie wymieszał. Niechcący wtrząsnoł kotłem. Zrobił się wielki dym, a z tego dymu wyłonił się Gmo. Fyodor miał szczęście, że stwór ten uznał go za przyjaciela. Pewnego dnia na zimowej krainie pojawił się wendiego, który zaczęł utrudniać prace magów. Pojawienie się wendiego powoliło na podróż do krainy mrocznego jeziora. Myśląc o tym, że udało mu się zyskać przyjaciela i wiedząc o tym, że może stworzyć potężnego i nie posłusznego mu. Więc do wejścia do jaskini zbudował mocne dzwi, które by możnało otworzyć tylko kluczem. Złapał małą rozgwiazde, która w jaskini zamienił na wielkiego stwora. Musiał ją zamknąć w jaskini, a klucz powierzył Magliwerowi. Powiedział, że pod żadnym pozorem nie ma otwierać drzwi. Mija sporo czasu, a fyodor niedoznaje spokoju. Przez ten długi czas wszystkie stwory stały się inteligentne i zamierzały połączyć swoje siły. Od duszków po samego wendiego. Mieli się spotkać w jaskini u modliszki. Chcieli omówić uwolnienia najpotężniejszego stwora Lorem, by móc razem zniszczyć cały Haligard. _________________ Masart s2 Ostatnio edytowany przez masart 28 Lis 2011, o 15:38, edytowano w sumie 2 razy |
|
23 Lip 2011, o 17:21 |
|
|
Pogromca Valdaroga
|
a może komplet rarów składający się z pierścienia dla maga, pierścienia dla wojownika i uniwersalnego amuletu?
|
|
23 Lip 2011, o 18:38 |
|
|
Zabójca Tilsai
|
Wydaje mi się że braknie pierścieni dla fizoli na wyższe lv.
Więc może by to dodać zamiast jednej rzeczy dla maga ? _________________ W grze od 24.12.2010 W ekipie od marca 2011 |
|
23 Lip 2011, o 18:57 |
|
|
Uczeń Simona
|
Za dużo dla magow ,za mało dla fizoli ,tak to bardzo dobrze rozwinełes .
Oczywiście nazwy potworków bym zmienil _________________ Bruise s3 lvl: 49 - Na razie przerwa BruiseŁuk s3 lvl :47 - ciągle rośnie |
|
23 Lip 2011, o 19:09 |
|
|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 23 Lip 2011, o 22:26 Posty: 5 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz |
Mi się ten pomysł bardzo podoba i popieram go:)
|
|
23 Lip 2011, o 22:43 |
|
|
Uczeń Simona
|
Możesz wziąć pomysły na rary z mojego dawnego tematu viewtopic.php?f=70&t=4447 może jakiś ci się spodoba ; )
_________________ http://graphics-forum.phorum.pl Kariera w taernie zakończona postaciami Chemidrut - 62 lvl chemik - 68 lvl falconeer - 28 lvl Gracz The pride of taern - EMERYT Na forum Prawie emeryt |
|
23 Lip 2011, o 23:06 |
|
|
Pogromca Valdaroga
|
Piątki potworów z 9k hp... Ciekawe jeszcze jakie statystyki, głównie odporność i obrażenia. Czyżby nowy smok był tak nudny, że dla 80-100 lvl trzeba nowe bossy? Czy to rarów głównie brak? Nie sądziłem że takich graczy jest aż tylu, że trzeba im na siłę dawać rozrywkę.
Cóż, trzeba sprawić by ktoś taki miał dużo czasu na zdobycie kompletu rarów. Zanim inni dogonią z lvl najstarszych z graczy, ci będą mieli takie rary, że nadrobienie lvl nic nie da. Ciekawe jak wyglądać będą turnieje - w turnieju 5x5 wystarczy że trzech koksów zmieści się w limicie MSL i wygrywają Wojny gildiowe, kolejna bajka. |
|
24 Lip 2011, o 00:00 |
|
|
Strona 1 z 5 |
[ 44 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 50 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |