Strona 1 z 4 |
[ 35 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2, 3, 4 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Podklasy dla rycerza
Autor | Wiadomość |
---|---|
Błądzący w Tunelach
|
Witam.Chciałbym zaprezentować moje pomysły na podklasy
Rycerz obrońca Ta podklasa nosi nowy rodzaj broni a mianowicie Wielką tarcze.Jest ona dwuręczna, i nosząc ją można używac z 1 i 2 listy tylko uroki.Nie zadaje ona obrażeń i daje duzo odporności na ataki Magiczna skorupa Rycerz roztacza wokół siebie lub sojusznika skoruke zmniejszającą obrażenia dystansowe Zmniejszenie obrażeń: 20/23/25/27/29/31/34% Zużycie many: 25/27/29/31/33/37/39 Trudnośc: 80/75/70/65/60/55/50 czs trwania: 1/2/2/3/3/3/3 Tąpnięcie Rycerz udeża w ziemie swoją wielką tarcza i powoduje trzęsienie ziemi raniące przeciwników Typ: atak obszarowy Wzór: 1.4*siła + 0.6*zręcznosc Wymagania:założona wielka tarcza Obrażenia: 90/95/100/110/120/130/140% Szansa trafienia: 100/110/130/135/140/145/150% Zużycie kondycji: 35/38/40/42/44/46/48 Szarża Rycerz szarżuje atakując przeciwnika swoją wielką tarcza i powodując rozbicie równe poziomowi szarży Typ:atak wręcz Wymagania:założona wielka tarcza Wzór: jak wyżej Obrażenia: 90/100/110/120/130/140/150% Szansa trafiena: jak wyżej zużycie kondycji:25/27/29/31/33/35/38 Pozycja obronna Rycerz chowa sie za swoją wielką tarczą i odpoczywa zwiększając regeneracje kondycji.Lecz wymaga to 5 pa, a rycerz nie może wykonywać innych akcji(może tylko sie bronić) więc jest to urok ''na przetrzymanie'' Typ:urok pozytywny Warunek:założona wielka tarcza Zuzycie many:25/27/29/30/33/35/37 Regeneracja kondycji: 180/190/200/210/220/230/245% Czas trwania: zawsze 1 runda Odpornosc na ogień: Rycerz specjalnie zaczarowuje swoją wielką tarcze, tak że gorzej przewodzi ona ciepło,jednak lepiej elektryczność Typ:urok pozytywny Wymagania: Załżona wielka tarcza Zużycie many: 30/33/36/39/40/42/44 Odprnośc na ogień +15/18/20/22/25/27/30% Odpornośc na energie -10/12/15/18/20/22/24% Trudnośc: 80/75/70/65/60/55/50 I wisienka na torcie Grupowa ochrona Ochrona działająca na wszystkich w drużynie, lecz nie tak przekokszona jak ta pumpa.Mianowicie -Wymaga zastosowania 5 pa,a po niej rycerz moze uzywać tylko uroków -Zużycie kondy 60/68/75/80/88/95/100! -Zmniejszenie obrony rycerza o 20% -Skutecznośc to tylko 45/50/55/60/63/65/70% -Rycerz musi mieć na sobie trans na minimum 3 tury Teraz 2 podklasa a mianowicie Rycerz ''niosący swiatłośc'' Jest to typ rycerza który walczy konwencjonalna bronią oraz ma szeroką game uroków . No to zaczynamy Świetlisty miecz Ten urok powoduje że część obrażeń zadanych atakiem wręcz (dowolnym) to obrażenia z energii ( nie dodaje ani nie odejmuje obrażeń tylko zmienia typ) Typ: urok pozytywny Wymagania: brak Zużycie many: 25/28/30/32/35/38/40 Zmniana rodzaju obrażen: 50/55/60/65/70/75/80% Trudnośc: 80/75/70/65/60/55/50 Potęga światła Typ:atak dystansowy ( energia) Rycerz wysyła świetlisty pocisk w strone przeciwnika, który zdaje mu obrażenia i ma szanse oślepić Wzór: siła + maxmana/2 obrażenia: 90/100/105/110/115/125/130% Szansa na oślepienie poziomu 3: 40/42/44/46/48/50/55% Zużycie kondycji/many: 15/18/21/23/25/27/30 szansa trafienia: 120/122/124/126/128/130/135% Spalenie many Typ: urok negatywny Rycerz siłą umysły spala mane przeciwnika zadając dodadkowo obrażenia od ognia Wzór: maxmana*0.4 Spalona mana: 50/55/60/65/70/75/80% Obrażenia równe spalonej manie szansa trafienia: 90/95/100/105/110/115/120% Zużycie many: 20/22/25/27/30/32/34 Światło słońca Rycerz odbija promienie słoneczne w strone wroge, zmniejszając szanse trafienia z dystansu Działa, i zabiera tyle many co aura cienia(czy coś takiego) voodoo Słoneczna aura Urok pozytywny Sprawia że od rycerza bije jasne swiatło, co jeszcze bardziej pokrzepia sojuszników i zwiększa potencjał siły jedności. Zwiększa bonusy z siły jedności o 3/4/5/7/8/9/10% (musi zostać rzucone na siebie przed nią) Swietlista blokada Sprawia, ze część uroków które przejdą obrone napotyka blokade która je pochłania.Jednak żeby druidzi sie nie obraźili po rzuceniu tego czaru spotykamy różne przeszkody, a mianowicie -uniemożliwia wrzucenie bloku tarczą -światło częściowo oślepia rycerza i szansa trafienia oraz obrony zmniejsza się o 20% a teraz parametry zaklecia ilośc uników 1/1-2/1-2/2/2-3/3/3 skutecznośc uników 60/63/65/70/73/75/80% niedługo postatam sie o 3 podklase |
27 Mar 2012, o 17:55 |
|
Chodząca legenda
|
Zdecydowanie przekokszone te umiejętności :O
grupowa ochrona, ataki z energii, tym bardziej dystans ... _________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. Ostatnio edytowany przez Szymdaro, 27 Mar 2012, o 21:02, edytowano w sumie 1 raz |
27 Mar 2012, o 18:58 |
|
Błądzący w Tunelach
|
a dokładniej?
|
27 Mar 2012, o 19:06 |
|
Uczeń Heremona
|
Czy jest sens kontynuować dalej ? Moim skromnym zdaniem - Nie, poniewaz administracja ogarnia sprawe na 100% więc napewno coś dobrego wymyślą* |
27 Mar 2012, o 19:30 |
|
Uczeń Simona
|
Ja też na nie, podklasy prawie zrobione, pozatym rycerz co prawda jest do bronienia ale rycerz z samą tarczą dający ochrone grupową to przesada .
Druga podklasa jakoś też mi nieprzypadła. _________________ Krzychuw - Rycek 118 lvl s1 |
27 Mar 2012, o 19:53 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Ta pierwsz podklasa bardzo ciekawa, kilkarzeczy mnie delikatnie drapie , ale ogólnie ciekawe.
Druga nie bardzo mi się podoba (palenie many) , jako że i tak pewnie tego nie wprowadzą , inni zaraz pocisną to ja nie będę krytykował. fajnie ze Ci się chce. _________________ koniec gry.1 konto innych nie będzie.z podziękowaniem dla kurczątka( pokaż ssy przełożonym)za przyspieszenie decyzji o końcu. |
28 Mar 2012, o 03:38 |
|
Błądzący w Tunelach
|
Tak naprawde to robiłem to z nudów, bo ile mozna męczyć tego biednego icha.
|
28 Mar 2012, o 07:33 |
|
Błądzący w Tunelach
|
Po 1
-W porównaniu z tym viewtopic.php?f=121&t=16158 mój ryc jest jak worek do bicia Po 2 Specjalnie dodałem rózne minusy przy grupowej ochronie żeby nie była taka przekoksowana Po 3 Wiem ze wymyślanie podklas jest na pozoimie 90%, ale jak coś zawsze można wprowadzić zmiany, bo realizacja to dalej marne 0% |
28 Mar 2012, o 16:25 |
|
Uczeń Heremona
|
Drygu geniusz na pewno coś zaje-fajnego wymyślił :]
_________________ "I bierz co Ci dane, bądź losu panem!" Pomoglem? Daj kufelek browarka :=) https://www.facebook.com/pages/The-Prid ... 2137125151 Like'nij! 2 admin strony fanowskiej na fejsie! |
28 Mar 2012, o 17:18 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
Rejestracja: 8 Paź 2011, o 11:15 Posty: 30 Miejscowość: Lubin Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz |
napewno juz nieraz drygu udowodnił że warto grać w tą gre
_________________ Życie jest jak papier szare długie i do dupy |
28 Mar 2012, o 17:21 |
|
Strona 1 z 4 |
[ 35 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2, 3, 4 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |