Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Podklasy dla rycerza
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=18143
Strona 1 z 4

Autor:  SuperMiecio [ 27 Mar 2012, o 17:55 ]
Temat postu:  Podklasy dla rycerza

Witam.Chciałbym zaprezentować moje pomysły na podklasy
Rycerz obrońca
Ta podklasa nosi nowy rodzaj broni a mianowicie Wielką tarcze.Jest ona dwuręczna, i nosząc ją można używac z 1 i 2 listy tylko uroki.Nie zadaje ona obrażeń i daje duzo odporności na ataki
Magiczna skorupa
Rycerz roztacza wokół siebie lub sojusznika skoruke zmniejszającą obrażenia dystansowe
Zmniejszenie obrażeń: 20/23/25/27/29/31/34%
Zużycie many: 25/27/29/31/33/37/39
Trudnośc: 80/75/70/65/60/55/50
czs trwania: 1/2/2/3/3/3/3
Tąpnięcie
Rycerz udeża w ziemie swoją wielką tarcza i powoduje trzęsienie ziemi raniące przeciwników
Typ: atak obszarowy
Wzór: 1.4*siła + 0.6*zręcznosc Wymagania:założona wielka tarcza
Obrażenia: 90/95/100/110/120/130/140%
Szansa trafienia: 100/110/130/135/140/145/150%
Zużycie kondycji: 35/38/40/42/44/46/48
Szarża
Rycerz szarżuje atakując przeciwnika swoją wielką tarcza i powodując rozbicie równe poziomowi szarży
Typ:atak wręcz Wymagania:założona wielka tarcza
Wzór: jak wyżej
Obrażenia: 90/100/110/120/130/140/150%
Szansa trafiena: jak wyżej
zużycie kondycji:25/27/29/31/33/35/38
Pozycja obronna
Rycerz chowa sie za swoją wielką tarczą i odpoczywa zwiększając regeneracje kondycji.Lecz wymaga to 5 pa, a rycerz nie może wykonywać innych akcji(może tylko sie bronić) więc jest to urok ''na przetrzymanie''
Typ:urok pozytywny Warunek:założona wielka tarcza
Zuzycie many:25/27/29/30/33/35/37
Regeneracja kondycji: 180/190/200/210/220/230/245%
Czas trwania: zawsze 1 runda
Odpornosc na ogień: Rycerz specjalnie zaczarowuje swoją wielką tarcze, tak że gorzej przewodzi ona ciepło,jednak lepiej elektryczność
Typ:urok pozytywny Wymagania: Załżona wielka tarcza
Zużycie many: 30/33/36/39/40/42/44
Odprnośc na ogień +15/18/20/22/25/27/30%
Odpornośc na energie -10/12/15/18/20/22/24%
Trudnośc: 80/75/70/65/60/55/50
I wisienka na torcie :twisted:
Grupowa ochrona
Ochrona działająca na wszystkich w drużynie, lecz nie tak przekokszona jak ta pumpa.Mianowicie
-Wymaga zastosowania 5 pa,a po niej rycerz moze uzywać tylko uroków
-Zużycie kondy 60/68/75/80/88/95/100!
-Zmniejszenie obrony rycerza o 20%
-Skutecznośc to tylko 45/50/55/60/63/65/70%
-Rycerz musi mieć na sobie trans na minimum 3 tury

Teraz 2 podklasa a mianowicie
Rycerz ''niosący swiatłośc''
Jest to typ rycerza który walczy konwencjonalna bronią oraz ma szeroką game uroków . No to zaczynamy
Świetlisty miecz
Ten urok powoduje że część obrażeń zadanych atakiem wręcz (dowolnym)
to obrażenia z energii ( nie dodaje ani nie odejmuje obrażeń tylko zmienia typ)
Typ: urok pozytywny Wymagania: brak
Zużycie many: 25/28/30/32/35/38/40
Zmniana rodzaju obrażen: 50/55/60/65/70/75/80%
Trudnośc: 80/75/70/65/60/55/50
Potęga światła
Typ:atak dystansowy ( energia)
Rycerz wysyła świetlisty pocisk w strone przeciwnika, który zdaje mu obrażenia i ma szanse oślepić
Wzór: siła + maxmana/2
obrażenia: 90/100/105/110/115/125/130%
Szansa na oślepienie poziomu 3: 40/42/44/46/48/50/55%
Zużycie kondycji/many: 15/18/21/23/25/27/30
szansa trafienia: 120/122/124/126/128/130/135%
Spalenie many
Typ: urok negatywny
Rycerz siłą umysły spala mane przeciwnika zadając dodadkowo obrażenia od ognia
Wzór: maxmana*0.4
Spalona mana: 50/55/60/65/70/75/80%
Obrażenia równe spalonej manie
szansa trafienia: 90/95/100/105/110/115/120%
Zużycie many: 20/22/25/27/30/32/34
Światło słońca
Rycerz odbija promienie słoneczne w strone wroge, zmniejszając szanse trafienia z dystansu
Działa, i zabiera tyle many co aura cienia(czy coś takiego) voodoo
Słoneczna aura
Urok pozytywny
Sprawia że od rycerza bije jasne swiatło, co jeszcze bardziej pokrzepia sojuszników i zwiększa potencjał siły jedności.
Zwiększa bonusy z siły jedności o 3/4/5/7/8/9/10% (musi zostać rzucone na siebie przed nią)
Swietlista blokada
Sprawia, ze część uroków które przejdą obrone napotyka blokade która je pochłania.Jednak żeby druidzi sie nie obraźili po rzuceniu tego czaru spotykamy różne przeszkody, a mianowicie
-uniemożliwia wrzucenie bloku tarczą
-światło częściowo oślepia rycerza i szansa trafienia oraz obrony zmniejsza się o 20%
a teraz parametry zaklecia
ilośc uników 1/1-2/1-2/2/2-3/3/3
skutecznośc uników 60/63/65/70/73/75/80%
niedługo postatam sie o 3 podklase

Autor:  Szymdaro [ 27 Mar 2012, o 18:58 ]
Temat postu:  Re: Podklasy dla rycerza

Zdecydowanie przekokszone te umiejętności :O

grupowa ochrona, ataki z energii, tym bardziej dystans ...

Autor:  SuperMiecio [ 27 Mar 2012, o 19:06 ]
Temat postu:  Re: Podklasy dla rycerza

a dokładniej?

Autor:  TheDaQ [ 27 Mar 2012, o 19:30 ]
Temat postu:  Re: Podklasy dla rycerza

Cytuj:
Image


Czy jest sens kontynuować dalej ?
Moim skromnym zdaniem - Nie, poniewaz administracja ogarnia sprawe na 100% więc napewno coś dobrego wymyślą*

Autor:  Krzychuw [ 27 Mar 2012, o 19:53 ]
Temat postu:  Re: Podklasy dla rycerza

Ja też na nie, podklasy prawie zrobione, pozatym rycerz co prawda jest do bronienia ale rycerz z samą tarczą dający ochrone grupową to przesada :P.
Druga podklasa jakoś też mi nieprzypadła.

Autor:  karbadreg [ 28 Mar 2012, o 03:38 ]
Temat postu:  Re: Podklasy dla rycerza

Ta pierwsz podklasa bardzo ciekawa, kilkarzeczy mnie delikatnie drapie , ale ogólnie ciekawe.
Druga nie bardzo mi się podoba (palenie many) , jako że i tak pewnie tego nie wprowadzą , inni zaraz pocisną to ja nie będę krytykował.
fajnie ze Ci się chce.

Autor:  SuperMiecio [ 28 Mar 2012, o 07:33 ]
Temat postu:  Re: Podklasy dla rycerza

Tak naprawde to robiłem to z nudów, bo ile mozna męczyć tego biednego icha.

Autor:  SuperMiecio [ 28 Mar 2012, o 16:25 ]
Temat postu:  Re: Podklasy dla rycerza

Po 1
-W porównaniu z tym viewtopic.php?f=121&t=16158 mój ryc jest jak worek do bicia
Po 2
Specjalnie dodałem rózne minusy przy grupowej ochronie żeby nie była taka przekoksowana
Po 3
Wiem ze wymyślanie podklas jest na pozoimie 90%, ale jak coś zawsze można wprowadzić zmiany, bo realizacja to dalej marne 0%

Autor:  AdiQ [ 28 Mar 2012, o 17:18 ]
Temat postu:  Re: Podklasy dla rycerza

Drygu geniusz na pewno coś zaje-fajnego wymyślił :]

Autor:  xxpuzonxx [ 28 Mar 2012, o 17:21 ]
Temat postu:  Re: Podklasy dla rycerza

napewno juz nieraz drygu udowodnił że warto grać w tą gre :)

Strona 1 z 4 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/