Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
 Mag lodu 

Jestes za wprowadzeniem takiej postaci ?
tak 25%  25%  [ 5 ]
tak ale potrzebne są poprawki 20%  20%  [ 4 ]
nie 55%  55%  [ 11 ]
Razem głosów : 20

 Mag lodu 
Autor Wiadomość
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 2 Kwi 2012, o 13:37
Posty: 39
Podziękowano: 5 razy
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Post Mag lodu
Moja propozycja dotycząca nowej profesji, mag lodu, już raz taka propozycja się pojawiła, jednak ze względu na podobieństwo do MO nie została pomyślnie przyjętą. Pomysły czerpałem z mobów jakie są w grze.

Umiejętności :
1 ) Życie za życie atak fizyczny (wykonuje go duch lodu).

Magowie lodu, podobnie jak wielu innych wojowników nieustanie dążyli do połączenia ataku raniącego przeciwnika, z równoczesnym zwiększeniem własnej witalności. Efektem ich prac stała się umiejętność "Życie za życie". Poprzez przekazanie swej energii na broń doskonale przechwytuje ona życie uciekające z wroga i transferuje je do maga. Skoro w przyrodzie nic nie ginie, trzeba z tego korzystać

OBR: 0.6 * Moc + 0.4 * Wiedza + Broń
Wymagania: Założona broń


1 obrażenia 100 % szansa trafienia 120 % kondycja 10 mana 5
2 obrażenia 110 % szansa trafienia 125 % kondycja 12 mana 7
3 obrażenia 120 % szansa trafienia 130 % kondycja 14 mana 9
4 obrażenia 130 % szansa trafienia 135 % kondycja 16 mana 12
5 obrażenia 140 % szansa trafienia 140 % kondycja 18 mana 14
6 obrażenia 150 % szansa trafienia 145 % kondycja 20 mana 16
7 obrażenia 170 % szansa trafienia 155 % kondycja 22 mana 18


2) lodowy sopel pod zebro ; atak fizyczny ; zainspirowany zombi
mag lodu zawsze nosi w swym plecaku lodowe sople , w których wcześniej zamroził najniebezpieczniejsze bakterie , które są w stanie powalić z nóg największego osiłka
atak będzie podobny do ataku łucznika który wbija szpile jednak te bakterie będą wywoływały zatrucie i zakażenie atak zużywa kondycje
liczenie siły ataku OBR: 0.7 * Moc + 0.7 * Wiedza
1 obrażenia 80 % szansa trafienia 100 % kondycja 5
2 obrażenia 90 % szansa trafienia 110 % kondycja 7
3 obrażenia 100 % szansa trafienia 120 % kondycja 9
4 obrażenia 110 % szansa trafienia 130 % kondycja 12
5 obrażenia 120 % szansa trafienia 135 % kondycja 14
6 obrażenia 130 % szansa trafienia 145 % kondycja 16
7 obrażenia 140 % szansa trafienia 170 % kondycja 19

3 lodowa tarcza ; obrona ; wykonuje go duch lodu ;
mag gdy nabierze odpowiedniej silu i umiejętności jest w stanie stworzyć w okół siebie tarcze z lodu która jest w stanie zatrzymać nawet najsilniejsze ataki bezpośrednie jak i dystansowe wszystkie ataki przechodzą przez nią tracąc na sile

1 osłabienie ataku 20 % czas działania 1 tura mana 10
2 osłabienie ataku 22 % czas działania 1 tura mana 12
3 osłabienie ataku 25 % czas działania 1 tura mana 14
4 osłabienie ataku 28 % czas działania 1 tura mana 16
5 osłabienie ataku 33 % czas działania 1 tura mana 18
6 osłabienie ataku 37 % czas działania 2 tura mana 20
7 osłabienie ataku 44 % czas działania 2 tura mana 22

4 lodowa błyskawica - nasz mag jest w stanie ciskać lodowymi odłamkami z niewiarygodna celnością i precyzja , jest to jego kluczowy atak niezbyt silny za to bardzo skuteczny
tutaj celność jest podobna do celności magicznej iskry z niewiele zawyżona silą ataku
OBR: 1.1 * Moc + 0.9 * Wiedza
1 obrażenia 110% szansa trafienia 110% mana 7
2 obrażenia 120% szansa trafienia 115 % mana 12
3 obrażenia 130 % szansa trafienia 120% mana 15
4 obrażenia 140% szansa trafienia 125% mana 18
5 obrażenia 150% szansa trafienia 130% mana 21
6 obrażenia 160% szansa trafienia 135% mana 24
7 obrażenia 180% szansa trafienia 145% mana 27

5 kontrola żywiołu ; technika medytacyjna ; urok pozytywny ; nie widziałem tego u żadnego stwora
po wieloletnich medytacjach , w stanie hibernacji , pełnego skupienia nasz mag wykształca technikę która umożliwia mu zmniejszyć ilość potrzebnej Energi do życia i walko działa jak rozkaz tylko ze na naszego maga lub inna postać
1 zużycie kondycji/many 20 % czas 1 torę trudność 110
2 zużycie kondycji/many 23% czas 1 torę trudność 105
3 zużycie kondycji/many 26 % czas 2 tury trudność 100
4 zużycie kondycji/many 29 % czas 2 tury trudność 95
5 zużycie kondycji/many 32% czas 2 tury trudność 90
6 zużycie kondycji/many 35 % czas 3 tury trudność 85
7 zużycie kondycji/many 40 % czas 3 tury trudność 80

6 lodowe odrętwienie ; buf ; nie zauważyłem w grze
mag który żyje w zgodzie z natura jest ja w stanie kontrolować , a konkretniej temperaturę w jedo otoczeniu , przeciwnik który z nim walczy czuje ochłodzenie , nagle odrętwienie jego zdolność wyprowadzania ciosów maleje .Myślę o bufie na 1 przeciwnika, a może buf zbiorowy ?] przeciwnik zachowuje swoje pa ale ilość ataków jakie możne wyprowadzić zmniejsza się
1 zmniejszenie liczby ataków o 1 czas trwania 1 szansa trafienia 100%
2 zmniejszenie liczby ataków o 1 czas trwania 1 szansa trafienia 104%
3 zmniejszenie liczby ataków o 1 czas trwania 2 szansa trafienia 107%
4 zmniejszenie liczby ataków o 1 czas trwania 2 szansa trafienia 109%
5 zmniejszenie liczby ataków o 2 czas trwania 1 szansa trafienia 112%
6 zmniejszenie liczby ataków o 2 czas trwania 2 szansa trafienia 115%
7 zmniejszenie liczby ataków o 3 czas trwania 2 szansa trafienia 118%

[7 zimowa loteria ; buff ; nie widziałem w grze
jest to niezwykle ryzykowny buf , igraszka ze śmiercią jednak bardzo opłacalna . dojrzały mag lodu zawiązuje pakt ze śmiercią podpisany własna krwią , żądny mocy i silu nie zważa na swe życie !jest to umiejętność dla ryzykantów , szansa na zadziałanie wynosi 100 % po użyciu pokazuje się śmierć lub puchar z przelewająca się mocą
1 szansa na odebranie 30 % życia PODSTAWOWEGO 50% zwiększenie mocy ataków o 50 %
2 szansa na odebranie 30 % życia PODSTAWOWEGO 45% zwiększenie mocy ataków o 60 %
3 szansa na odebranie 30 % życia PODSTAWOWEGO 40% zwiększenie mocy ataków o 70 %
4 szansa na odebranie 30 % życia PODSTAWOWEGO 40% zwiększenie mocy ataków o 80 %
5 szansa na odebranie 30 % życia PODSTAWOWEGO 40% zwiększenie mocy ataków o 90 %
6 szansa na odebranie 30 % życia PODSTAWOWEGO 35% zwiększenie mocy ataków o 100 %
7 szansa na odebranie 25 % życia PODSTAWOWEGO 33% zwiększenie mocy ataków o 120 %
Sa dwie opcje tracisz lub zyskujesz
8 zmrożona ziemia buf ; duch zimna ale nie do końca
Po wielu latach spędzonych na Antarktydzie nasz mag jest tak zimny ze jest wstanie zamrozić ziemie i wszystko co jej dotyka przeciwnik wprawdzie może się po miej poruszać ale z wielkim trudem , dodatkowo mróz go paraliżuje co zmniejsza szanse na powodzenie innych ataków
Czy nie warto odciążyć trochę druidów ? ile wypraw nie powiodło się tylko dla tego ze nie było druida ? uważam ze druid i tak będzie konieczny gdyż tylko on jest w stanie leczyć i zwracać kondycje , a na słabsze bosy atakujące tylko fizycznie bardzo by się przydał
OBR: 1.1 * Moc + 0.9 * Wiedza
1 szansa trafienia 50 %
2 szansa trafienia 55%
3 szansa trafienia 60%
4 szansa trafienia 65%
5 szansa trafienia 70%
6 szansa trafienia 75%
7 szansa trafienia 85%
]atak uniemożliwia tylko ataki fizyczne


Jakie jest moje zdanie na temat tej postaci ? niewątpliwie będzie silna , jednak jej rozwój z pewnością będzie bardzo długi i ciężki . Jeśli macie jakieś propozycje jak Mozna dana umiejętność zastąpić albo ze jest zbyt silna piszcie śmiało postaram się nanieść korekty .
Jesli nie przeczytałeś całego nie oceniaj

Teraz jest czytelnie
Pirek


Ostatnio edytowany przez attylla 3 Kwi 2012, o 06:14, edytowano w sumie 2 razy



2 Kwi 2012, o 18:03
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Sty 2011, o 11:21
Posty: 101
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 5 razy
Post Re: Mag lodu
przeczytałem już całe i
po 1
viewtopic.php?f=121&t=17129&p=115012#p115012
po 2,3,itp
Cytuj:
Po wielu latach spędzonych na Antarktydzie


JAKIEJ ANTARKTYDZIE XDD

Cytuj:
życie za życie ; jest to atak fizyczny ; wykonuje go duch lodu ;


????

co tak duzo tych umek "wykonuje duch lodu", tylko lodowa tarcze z tego ma duszek lodu O.O

dużo literówek, pisany na szybko jak widać, dla mnie porażka z kilku powodów, np błędów w kodowaniu(kolory itp), literowek

_________________
Image


Ostatnio edytowany przez Kubothyr 2 Kwi 2012, o 22:22, edytowano w sumie 2 razy



2 Kwi 2012, o 22:05
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 2 Kwi 2012, o 13:37
Posty: 39
Podziękowano: 5 razy
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Post Re: Mag lodu
Większość umiejętności jest niepowtarzalna , pozostałe 3 są już w grze ( potworki i inne takie ich używają )
Antarktyda to miejsce gdzie trenują magowie lodu hehehe
nie przeczytałeś nie pisz a jak masz zamiar krytykować to rób to konstruktywnie

nie nadużywaj kolorów zarezerwowanych dla administracji. 3siu


2 Kwi 2012, o 22:15
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Sty 2011, o 11:21
Posty: 101
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 5 razy
Post Re: Mag lodu
Istnieje w Taernie takie miejsce jak Antarktyda? nie, więc nie widze powodu do śmiechu :-)

Zrób ankietę^^
@down

niepowtarzalne*, wszystkie tu są niepowtarzalne, a miejsce się NIE znajdzie bo nie pasuje do klimatu tej gry, jest miejscem realnym, jak już to lodowiec Dmother...
A co, może magowie ognia się szkolili w Afryce, a barbarzyńcy na syberii? Rycerze w Anglii, a voodoo to sataniści...

_________________
Image


Ostatnio edytowany przez Kubothyr, 2 Kwi 2012, o 22:30, edytowano w sumie 1 raz



2 Kwi 2012, o 22:23
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 2 Kwi 2012, o 13:37
Posty: 39
Podziękowano: 5 razy
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Post Re: Mag lodu
jak będą magowie to i miejsce będzie ; proszę o nie pisanie w moim temacie gdyż czepiasz się szczegółów ; zupełnie nie istotnych( do gracza Kubothyr )


A na te prace poświeciłem sporo czasu wysiłku i chęci ; co pokazują niepowtazalne umiejętności


2 Kwi 2012, o 22:27
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 8 Lis 2010, o 01:32
Posty: 4230
Miejscowość: Cagliharmon
Podziękowano: 107 razy
Otrzymanych podziękowań: 303 razy
Post Re: Mag lodu
@ attylla, Kubothyr ma jednak troche racji, poki co sama musze przyznac, ze doczytalam tylko do polowy, bo ze wzgledu na te kolory i bledy w tekscie jest to bardzo nieprzyjemne, jakbys to poprawil pewnie ludzie chetniej wypowiadaliby sie na ten temat :)
Niestety co do aspektu klimatycznego Kubothyr tez ma racje, musisz nieco pozmieniac te "historyjki" umiejetnosci.

Co do samego wprowadzenia nowej klasy, to nie jestem pewna, czy nie zniknelo to calkowicie z planow na przyszlosc, a jesli nawet, to jest na szarym koncu, wiec za jakies 2 lata temat mozna odswiezyc ^^ (no chyba, ze adminow cos ruszy :P).

Poki co jak juz lubisz wymyslac takie cos, to poprobuj wymyslic podklasy dla roznych profesji (to z pewnoscia wciaz widnieje w planach do wprowadzenia).


2 Kwi 2012, o 23:33
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lis 2011, o 01:29
Posty: 32
Podziękowano: 5 razy
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Post Re: Mag lodu
zmień kolory... :evil: nie umiem tego rozczytać narazie.

_________________
koniec gry.1 konto innych nie będzie.z podziękowaniem dla kurczątka( pokaż ssy przełożonym)za przyspieszenie decyzji o końcu.


3 Kwi 2012, o 04:31
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 2 Kwi 2012, o 13:37
Posty: 39
Podziękowano: 5 razy
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Post Re: Mag lodu
karbadreg napisał(a):
zmień kolory... :evil: nie umiem tego rozczytać narazie.



rozczytać ? hmmm

No zmieniłem kolor i podniosłem rozmiar czcionki , puki co wszyscy wypowiadają się na temat moich błędów itd. Ja bym prosił o opinie na temat moich unek :)


3 Kwi 2012, o 06:17
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Sty 2012, o 18:02
Posty: 98
Podziękowano: 19 razy
Otrzymanych podziękowań: 5 razy
Post Re: Mag lodu
Hehehe.Były już dziesiątki ''magów lodu'' i narazie zaden nie przeszedł. Zresztą nie uważasz że zabieranie przeciwnikowi 3 akcji, i zwiększenie swojej obrony o 45% to nie za dużo? Ale pomysł z tym ryzykowaniem życia to mi sie poboba ^^


3 Kwi 2012, o 07:49
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 2 Kwi 2012, o 13:37
Posty: 39
Podziękowano: 5 razy
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Post Re: Mag lodu
czytaj ze zrozumieniem ! Nie zabieram punktów akcji tylko zmniejszam możliwość ataku !


3 Kwi 2012, o 07:56
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 15 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron