Strona 1 z 3 |
[ 25 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2, 3 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Mag lodu
Mag lodu
Autor | Wiadomość |
---|---|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Moja propozycja dotycząca nowej profesji, mag lodu, już raz taka propozycja się pojawiła, jednak ze względu na podobieństwo do MO nie została pomyślnie przyjętą. Pomysły czerpałem z mobów jakie są w grze.
Umiejętności : 1 ) Życie za życie atak fizyczny (wykonuje go duch lodu). Magowie lodu, podobnie jak wielu innych wojowników nieustanie dążyli do połączenia ataku raniącego przeciwnika, z równoczesnym zwiększeniem własnej witalności. Efektem ich prac stała się umiejętność "Życie za życie". Poprzez przekazanie swej energii na broń doskonale przechwytuje ona życie uciekające z wroga i transferuje je do maga. Skoro w przyrodzie nic nie ginie, trzeba z tego korzystać OBR: 0.6 * Moc + 0.4 * Wiedza + Broń Wymagania: Założona broń 1 obrażenia 100 % szansa trafienia 120 % kondycja 10 mana 5 2 obrażenia 110 % szansa trafienia 125 % kondycja 12 mana 7 3 obrażenia 120 % szansa trafienia 130 % kondycja 14 mana 9 4 obrażenia 130 % szansa trafienia 135 % kondycja 16 mana 12 5 obrażenia 140 % szansa trafienia 140 % kondycja 18 mana 14 6 obrażenia 150 % szansa trafienia 145 % kondycja 20 mana 16 7 obrażenia 170 % szansa trafienia 155 % kondycja 22 mana 18 2) lodowy sopel pod zebro ; atak fizyczny ; zainspirowany zombi mag lodu zawsze nosi w swym plecaku lodowe sople , w których wcześniej zamroził najniebezpieczniejsze bakterie , które są w stanie powalić z nóg największego osiłka atak będzie podobny do ataku łucznika który wbija szpile jednak te bakterie będą wywoływały zatrucie i zakażenie atak zużywa kondycje liczenie siły ataku OBR: 0.7 * Moc + 0.7 * Wiedza 1 obrażenia 80 % szansa trafienia 100 % kondycja 5 2 obrażenia 90 % szansa trafienia 110 % kondycja 7 3 obrażenia 100 % szansa trafienia 120 % kondycja 9 4 obrażenia 110 % szansa trafienia 130 % kondycja 12 5 obrażenia 120 % szansa trafienia 135 % kondycja 14 6 obrażenia 130 % szansa trafienia 145 % kondycja 16 7 obrażenia 140 % szansa trafienia 170 % kondycja 19 3 lodowa tarcza ; obrona ; wykonuje go duch lodu ; mag gdy nabierze odpowiedniej silu i umiejętności jest w stanie stworzyć w okół siebie tarcze z lodu która jest w stanie zatrzymać nawet najsilniejsze ataki bezpośrednie jak i dystansowe wszystkie ataki przechodzą przez nią tracąc na sile 1 osłabienie ataku 20 % czas działania 1 tura mana 10 2 osłabienie ataku 22 % czas działania 1 tura mana 12 3 osłabienie ataku 25 % czas działania 1 tura mana 14 4 osłabienie ataku 28 % czas działania 1 tura mana 16 5 osłabienie ataku 33 % czas działania 1 tura mana 18 6 osłabienie ataku 37 % czas działania 2 tura mana 20 7 osłabienie ataku 44 % czas działania 2 tura mana 22 4 lodowa błyskawica - nasz mag jest w stanie ciskać lodowymi odłamkami z niewiarygodna celnością i precyzja , jest to jego kluczowy atak niezbyt silny za to bardzo skuteczny tutaj celność jest podobna do celności magicznej iskry z niewiele zawyżona silą ataku OBR: 1.1 * Moc + 0.9 * Wiedza 1 obrażenia 110% szansa trafienia 110% mana 7 2 obrażenia 120% szansa trafienia 115 % mana 12 3 obrażenia 130 % szansa trafienia 120% mana 15 4 obrażenia 140% szansa trafienia 125% mana 18 5 obrażenia 150% szansa trafienia 130% mana 21 6 obrażenia 160% szansa trafienia 135% mana 24 7 obrażenia 180% szansa trafienia 145% mana 27 5 kontrola żywiołu ; technika medytacyjna ; urok pozytywny ; nie widziałem tego u żadnego stwora po wieloletnich medytacjach , w stanie hibernacji , pełnego skupienia nasz mag wykształca technikę która umożliwia mu zmniejszyć ilość potrzebnej Energi do życia i walko działa jak rozkaz tylko ze na naszego maga lub inna postać 1 zużycie kondycji/many 20 % czas 1 torę trudność 110 2 zużycie kondycji/many 23% czas 1 torę trudność 105 3 zużycie kondycji/many 26 % czas 2 tury trudność 100 4 zużycie kondycji/many 29 % czas 2 tury trudność 95 5 zużycie kondycji/many 32% czas 2 tury trudność 90 6 zużycie kondycji/many 35 % czas 3 tury trudność 85 7 zużycie kondycji/many 40 % czas 3 tury trudność 80 6 lodowe odrętwienie ; buf ; nie zauważyłem w grze mag który żyje w zgodzie z natura jest ja w stanie kontrolować , a konkretniej temperaturę w jedo otoczeniu , przeciwnik który z nim walczy czuje ochłodzenie , nagle odrętwienie jego zdolność wyprowadzania ciosów maleje .Myślę o bufie na 1 przeciwnika, a może buf zbiorowy ?] przeciwnik zachowuje swoje pa ale ilość ataków jakie możne wyprowadzić zmniejsza się 1 zmniejszenie liczby ataków o 1 czas trwania 1 szansa trafienia 100% 2 zmniejszenie liczby ataków o 1 czas trwania 1 szansa trafienia 104% 3 zmniejszenie liczby ataków o 1 czas trwania 2 szansa trafienia 107% 4 zmniejszenie liczby ataków o 1 czas trwania 2 szansa trafienia 109% 5 zmniejszenie liczby ataków o 2 czas trwania 1 szansa trafienia 112% 6 zmniejszenie liczby ataków o 2 czas trwania 2 szansa trafienia 115% 7 zmniejszenie liczby ataków o 3 czas trwania 2 szansa trafienia 118% [7 zimowa loteria ; buff ; nie widziałem w grze jest to niezwykle ryzykowny buf , igraszka ze śmiercią jednak bardzo opłacalna . dojrzały mag lodu zawiązuje pakt ze śmiercią podpisany własna krwią , żądny mocy i silu nie zważa na swe życie !jest to umiejętność dla ryzykantów , szansa na zadziałanie wynosi 100 % po użyciu pokazuje się śmierć lub puchar z przelewająca się mocą 1 szansa na odebranie 30 % życia PODSTAWOWEGO 50% zwiększenie mocy ataków o 50 % 2 szansa na odebranie 30 % życia PODSTAWOWEGO 45% zwiększenie mocy ataków o 60 % 3 szansa na odebranie 30 % życia PODSTAWOWEGO 40% zwiększenie mocy ataków o 70 % 4 szansa na odebranie 30 % życia PODSTAWOWEGO 40% zwiększenie mocy ataków o 80 % 5 szansa na odebranie 30 % życia PODSTAWOWEGO 40% zwiększenie mocy ataków o 90 % 6 szansa na odebranie 30 % życia PODSTAWOWEGO 35% zwiększenie mocy ataków o 100 % 7 szansa na odebranie 25 % życia PODSTAWOWEGO 33% zwiększenie mocy ataków o 120 % Sa dwie opcje tracisz lub zyskujesz 8 zmrożona ziemia buf ; duch zimna ale nie do końca Po wielu latach spędzonych na Antarktydzie nasz mag jest tak zimny ze jest wstanie zamrozić ziemie i wszystko co jej dotyka przeciwnik wprawdzie może się po miej poruszać ale z wielkim trudem , dodatkowo mróz go paraliżuje co zmniejsza szanse na powodzenie innych ataków Czy nie warto odciążyć trochę druidów ? ile wypraw nie powiodło się tylko dla tego ze nie było druida ? uważam ze druid i tak będzie konieczny gdyż tylko on jest w stanie leczyć i zwracać kondycje , a na słabsze bosy atakujące tylko fizycznie bardzo by się przydał OBR: 1.1 * Moc + 0.9 * Wiedza 1 szansa trafienia 50 % 2 szansa trafienia 55% 3 szansa trafienia 60% 4 szansa trafienia 65% 5 szansa trafienia 70% 6 szansa trafienia 75% 7 szansa trafienia 85% ]atak uniemożliwia tylko ataki fizyczne Jakie jest moje zdanie na temat tej postaci ? niewątpliwie będzie silna , jednak jej rozwój z pewnością będzie bardzo długi i ciężki . Jeśli macie jakieś propozycje jak Mozna dana umiejętność zastąpić albo ze jest zbyt silna piszcie śmiało postaram się nanieść korekty . Jesli nie przeczytałeś całego nie oceniaj Teraz jest czytelnie Pirek Ostatnio edytowany przez attylla 3 Kwi 2012, o 06:14, edytowano w sumie 2 razy |
2 Kwi 2012, o 18:03 |
|
Błądzący w Tunelach
|
przeczytałem już całe i
po 1 viewtopic.php?f=121&t=17129&p=115012#p115012 po 2,3,itp Cytuj: Po wielu latach spędzonych na Antarktydzie JAKIEJ ANTARKTYDZIE XDD Cytuj: życie za życie ; jest to atak fizyczny ; wykonuje go duch lodu ; ???? co tak duzo tych umek "wykonuje duch lodu", tylko lodowa tarcze z tego ma duszek lodu O.O dużo literówek, pisany na szybko jak widać, dla mnie porażka z kilku powodów, np błędów w kodowaniu(kolory itp), literowek _________________ Ostatnio edytowany przez Kubothyr 2 Kwi 2012, o 22:22, edytowano w sumie 2 razy |
2 Kwi 2012, o 22:05 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Większość umiejętności jest niepowtarzalna , pozostałe 3 są już w grze ( potworki i inne takie ich używają )
Antarktyda to miejsce gdzie trenują magowie lodu hehehe nie przeczytałeś nie pisz a jak masz zamiar krytykować to rób to konstruktywnie nie nadużywaj kolorów zarezerwowanych dla administracji. 3siu |
2 Kwi 2012, o 22:15 |
|
Błądzący w Tunelach
|
Istnieje w Taernie takie miejsce jak Antarktyda? nie, więc nie widze powodu do śmiechu
Zrób ankietę^^ @down niepowtarzalne*, wszystkie tu są niepowtarzalne, a miejsce się NIE znajdzie bo nie pasuje do klimatu tej gry, jest miejscem realnym, jak już to lodowiec Dmother... A co, może magowie ognia się szkolili w Afryce, a barbarzyńcy na syberii? Rycerze w Anglii, a voodoo to sataniści... _________________ Ostatnio edytowany przez Kubothyr, 2 Kwi 2012, o 22:30, edytowano w sumie 1 raz |
2 Kwi 2012, o 22:23 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
jak będą magowie to i miejsce będzie ; proszę o nie pisanie w moim temacie gdyż czepiasz się szczegółów ; zupełnie nie istotnych( do gracza Kubothyr )
A na te prace poświeciłem sporo czasu wysiłku i chęci ; co pokazują niepowtazalne umiejętności |
2 Kwi 2012, o 22:27 |
|
Duma Forum!
|
@ attylla, Kubothyr ma jednak troche racji, poki co sama musze przyznac, ze doczytalam tylko do polowy, bo ze wzgledu na te kolory i bledy w tekscie jest to bardzo nieprzyjemne, jakbys to poprawil pewnie ludzie chetniej wypowiadaliby sie na ten temat
Niestety co do aspektu klimatycznego Kubothyr tez ma racje, musisz nieco pozmieniac te "historyjki" umiejetnosci. Co do samego wprowadzenia nowej klasy, to nie jestem pewna, czy nie zniknelo to calkowicie z planow na przyszlosc, a jesli nawet, to jest na szarym koncu, wiec za jakies 2 lata temat mozna odswiezyc ^^ (no chyba, ze adminow cos ruszy ). Poki co jak juz lubisz wymyslac takie cos, to poprobuj wymyslic podklasy dla roznych profesji (to z pewnoscia wciaz widnieje w planach do wprowadzenia). |
2 Kwi 2012, o 23:33 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
zmień kolory... nie umiem tego rozczytać narazie.
_________________ koniec gry.1 konto innych nie będzie.z podziękowaniem dla kurczątka( pokaż ssy przełożonym)za przyspieszenie decyzji o końcu. |
3 Kwi 2012, o 04:31 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
karbadreg napisał(a): zmień kolory... nie umiem tego rozczytać narazie. rozczytać ? hmmm No zmieniłem kolor i podniosłem rozmiar czcionki , puki co wszyscy wypowiadają się na temat moich błędów itd. Ja bym prosił o opinie na temat moich unek |
3 Kwi 2012, o 06:17 |
|
Błądzący w Tunelach
|
Hehehe.Były już dziesiątki ''magów lodu'' i narazie zaden nie przeszedł. Zresztą nie uważasz że zabieranie przeciwnikowi 3 akcji, i zwiększenie swojej obrony o 45% to nie za dużo? Ale pomysł z tym ryzykowaniem życia to mi sie poboba ^^
|
3 Kwi 2012, o 07:49 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
czytaj ze zrozumieniem ! Nie zabieram punktów akcji tylko zmniejszam możliwość ataku !
|
3 Kwi 2012, o 07:56 |
|
Strona 1 z 3 |
[ 25 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2, 3 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 15 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |