Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Podklasa VD
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=18297
Strona 1 z 4

Autor:  Kubothyr [ 31 Mar 2012, o 21:16 ]
Temat postu:  Podklasa VD

Witam, po napisaniu propozycji klasy maga lodu, wziąłem się za podklasę vd, oto rezultaty :D

na wstępię proszę o nie używanie słowa "przekokszona"

A więc podklasa Mistrz Klątw

Image

Rzut szpilką - użytkownik magii voodoo zawsze nosi ze sobą szpilki lub inne narzędzia których używa do kaleczenia wroga. Nie potrzebuje zręczności oraz celności niczym łucznik, ponieważ tylko podrzuca szpilki, a one same idą do celu za sprawą woli maga.

Szpila w płuco - Klątwa którą wykorzystuje duża część zwolenników magii voodoo - iluzja wbicia szpilki w płuco przeciwnika bardzo osłabia jego kondycje, dając tym przewagę napastnikowi
Zabiera kondycję:
1 tura: 10%
2 tura: 12%
3 tura: 14%
4 tura: 15%


Amnezja - Zaburzając pracę mózgu wroga, czarodziej sprawia, że ofiara zapomina o czynności, którą miała wykonać w walce.
Odbiera jeden losowy atak przeciwnika z jego listy, maksymalnie można użyć 1-2x na turę.

Rozerwanie duszy - Jedna z groźniejszych klątw - rozerwanie duszy powoduje obrażenia psychiczne oszałamiając przeciwnika.
Zwiększona szansa na otrzymanie ciosu krytycznego - 1-5%, zależnie od lvla.

Gnicie - Doprowadzając do gnicia kończyn, mag osłabia ofiarę, zaniżając w znacznej mierze jej skuteczność w walce zarówno na dystans jak i w zwarciu
1 Szansa na trafienie - -15%
2 Szansa na trafienie - -20%
3 Szansa na trafienie - -21%
4 Szansa na trafienie - -23%
5 Szansa na trafienie - -24%
6 Szansa na trafienie - -26%
7 Szansa na trafienie - -30%

Zamiana Duszy - Jedna z najpotężniejszych umiejętności voodoo, jedynie nieliczni opanowali ją perfekcyjnie. Zamiana duszy wymienia zasoby magii/siły fizycznej ofiary i oprawcy
(przykład: biję coś co ma 5k/5k kondy, 2050/2100 many,ja mam 50/1000 many, rzucam tę klątwę, bossowi zabiera 950 kondycji, dodaje 50 many, mi zaś dodaje 950 many)

To tyle, grafika nędzna, przykro mi, wspaniałym grafikiem nie jestem :D

ah, mogę dodać jeszcze mane zużywaną oraz skutki umiejętności jeśli pomysł będzie się podobać:P

Autor:  seba11pl [ 31 Mar 2012, o 21:23 ]
Temat postu:  Re: Podklasa VD

Ostatni skill za silny jest, za to inne skille za słabe :P

Autor:  Kubothyr [ 31 Mar 2012, o 21:25 ]
Temat postu:  Re: Podklasa VD

Oczywiście można go zmienić/osłabić/zrobić dużą trudność :P

Autor:  AdiQ [ 31 Mar 2012, o 21:26 ]
Temat postu:  Re: Podklasa VD

^^ Prawda
Gdyby vd bił się z drutem i by mu starczyło many tylko na zamainę...to drut by padł jak nic.

Autor:  driska [ 31 Mar 2012, o 21:28 ]
Temat postu:  Re: Podklasa VD

tak jak mowili poprzednicy ostatnia umka za mocna pozostale za slabe popraw troche a kto wie moze sie drygu namysli nad twoim pomyslem

Autor:  Kubothyr [ 31 Mar 2012, o 21:29 ]
Temat postu:  Re: Podklasa VD

AdiQ napisał(a):
^^ Prawda
Gdyby vd bił się z drutem i by mu starczyło many tylko na zamainę...to drut by padł jak nic.

Podobno druid za mocny :>

Autor:  jasiekqq [ 31 Mar 2012, o 21:30 ]
Temat postu:  Re: Podklasa VD

Ostatni styl mocno przekokoszony ale za resztę daję + , nie za słabe nie za dobre :)

Autor:  AdiQ [ 31 Mar 2012, o 21:33 ]
Temat postu:  Re: Podklasa VD

W sumie 90% wymyślone podklas. Więc musiałaby być naprawdę rewelacja, aby drygu coś zmienił.

Autor:  MaxMar [ 31 Mar 2012, o 21:38 ]
Temat postu:  Re: Podklasa VD

Jeszcze dużo do poprawienia

Autor:  AdiQ [ 31 Mar 2012, o 21:54 ]
Temat postu:  Re: Podklasa VD

Kubothyr napisał(a):
AdiQ napisał(a):
^^ Prawda
Gdyby vd bił się z drutem i by mu starczyło many tylko na zamainę...to drut by padł jak nic.

Podobno druid za mocny :>


A wyobraź sobie walkę 100lvl ryca vs 30lvl vd. Vd zamieni się i bd miało nagle 3k hp a ryc 1k? Bez szans.

Strona 1 z 4 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/