Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Nowa Duma Taernu- Włóczęga
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=18336
Strona 1 z 2

Autor:  VoodooUr [ 1 Kwi 2012, o 20:48 ]
Temat postu:  Nowa Duma Taernu- Włóczęga

witam. jakiś czas temu widziałem podobny temat w którym była mowa o magu lodu. więc ja też postanowiłem coś swojego zrobić.

Włóczęga
Opis
Podczas gdy wszyscy zwracali uwagę na szlachetnych wojowników, potężnych magów i wielkich łowców, nikt nie zauważał, ani nie doceniał włóczęgów. Nie spodziewano się że ci awanturnicy staną się tacy groźni. Ich przemyślane akcje i niespodziewane ruchy z miejsca czynią ich Dumą Taernu.

Zalety
-ataki przestrzenne
Wady
-wysoka podatność na żywioły.

Umiejętności
2lvl Cięcie zza pasa
Cierpliwość to jedna z zalet włóczęgi, który czeka na odpowiedni moment by jednym płynnym ruchem wyciągnąć miecz z pochwy i tym samym ruchem zranić wroga.

5lvl Rzut pomidorem
Włóczęga ciska skradzionymi w mieście pomidorami we wroga rozwścieczając go przez co obniża się jego obrona a zwiększa atak.

8lvl Ukrycie
Włóczęga wykorzystuje teren (skalna szczelina, wysoka trawa, korona drzewa itp.) by ukryć się i odpocząć (przywrócenie kondycji).

12lvl Rzut nożem
Umiejętności nożownika pozwalają włóczędze rzucać we wroga nożami.

15lvl Oślepienie
Włóczęga wyciągając małe lusterko odbija od niego światło słoneczne i oślepia wroga

18lvl Koszący cios
Potężny cios wyprowadzający przeciwnika z równowagi (zachwianie)

22lvl Trucizna
Włóczęga dba żeby jego wachlarz sztuczek był urozmaicony. Z różnych źródeł zdobywa trucizny które potem wykorzystuje w walce (zatruwa cel i postacie stojące bezpośrednio obok niego)

26lvl Żrący kwas
Włóczęga posiada też dostęp do środków chemicznych takich jak żrący kwas. rozbija fiolkę pod nogami przeciwników zadając im (przez parę tur) obrażenia (działa na cel i postacie stojące bezpośrednio obok niego)

30lvl Zamaszysty cios
Włóczęga z długim mieczem potrafi zaatakować wielu przeciwników naraz (działa na cel i postacie stojące bezpośrednio obok niego).

No, i co wy na to?

Autor:  Piterekqq [ 1 Kwi 2012, o 21:04 ]
Temat postu:  Re: Nowa Duma Taernu- Włóczęga

i tak nie zostanie wprowadzona nowa klasa. Zrób to jako podklasę podpicuj a wtedy pogadamy .

Autor:  MaxMar [ 1 Kwi 2012, o 21:04 ]
Temat postu:  Re: Nowa Duma Taernu- Włóczęga

Dwa skille ataku na dystans. Niezbyt dobry pomysł.
I ten "Rzut pomidorem". Ja wole stare, dobre kamienie.
Zrób ankiete.

Autor:  EPSI [ 1 Kwi 2012, o 21:11 ]
Temat postu:  Re: Nowa Duma Taernu- Włóczęga

Hmm no nawet,nawet ale kilka rzeczy powinieneś poprawić mianowicie:
1. Rzut pomidorem- Niepotrzebny rzut pomidorem jak późnie jest rzut nożem + Rzut kamieniem.
Polecam poprawić na jakiś urok
2.Ostatni na 3o lv umek zamiast tego jakiś mocne uderzenie z mieczyka.
3.Na 15 lv umek to zamiast lusterka coś innego wziąść nie wiem co... Bo to ma być jakiś wieśniak ? :-P
Reszta dla mnie pasuje

Autor:  patrys98 [ 1 Kwi 2012, o 21:16 ]
Temat postu:  Re: Nowa Duma Taernu- Włóczęga

hmmm raczej nie przejdzie ale kto wie... Jak sie podpicuje go lekko to może ... Zrób ankiete to sie przekonasz

Autor:  Kyth Moire [ 1 Kwi 2012, o 21:51 ]
Temat postu:  Re: Nowa Duma Taernu- Włóczęga

Oczywiście że nie przejdzie, ten typ pomysłów z zasady jest skazany na niepowodzenie.
Lecz jako jeden z nielicznych podoba mi się ze względów fabularnych. Nawiązuje do archetypów bohatera - tajemniczego wędrowca. Niestety, trudno nadać mu jakąś sensowną rolę w drużynie.

Aktualnie w Taernie mamy dwie klasy specjalizujące się w dużych obrażeniach (barba i MO), dwie klasy posługujące się w pewnym sensie żywiołami (MO i vd), jednego healera (druid), debufferów (vd i łuk), tanka i buffera(ryc) oraz postać skupiającą wiele cech (sheed).

Kogo jeszcze w Taernie trzeba? Umiejętności można wymyślić choćby i tysiąc, ważniejszy jest skutek (przydatność). Sheed i tak już jest pomijany, gdyż nie jest tak świetnym debufferem jak łuk, nie bije tak mocno jak barba, nie pomaga drużynie jak ryc...takie cechy jak atak dystansowy (haduken) i uniki robią z niego samotnika. Świetna klasa, nie zaprzeczam, lecz gdy ktoś jest przydatny do wszystkiego, może być jednocześnie kimś zbędnym...

Wędrowiec byłby najbardziej zbliżony do sheeda. W rezultacie byłby jego zastępstwem lub marną kopią... dlatego pasuje wyłącznie jako jego podklasa.

Chyba że wymyślić włóczędze unikalne miejsce w grze, ale nie ze względów bojowych. Specjalne premie do zarobków, expa, zdobywanie lepszych petów, wyjątkowe questy, nietypowe przedmioty...
Inaczej mówiąc byłaby to klasa fabularna, która jest nadzwyczaj słaba w walce (ciut lepszy od druida, tyle że bez jego leczenia, źródła, oczyszczenia i korzonków...) lecz przeznaczona do czegoś innego.

Edit: Umiejętności nie skomentuje, całkowite dno.

Autor:  Garthmogg [ 1 Kwi 2012, o 22:15 ]
Temat postu:  Re: Nowa Duma Taernu- Włóczęga

Moim skromnym zdaniem zamiast skupiać się na nowych klasach lepiej zastanowić sie nad podklasami

Autor:  Kyth Moire [ 1 Kwi 2012, o 22:41 ]
Temat postu:  Re: Nowa Duma Taernu- Włóczęga

Garthmogg napisał(a):
Moim skromnym zdaniem zamiast skupiać się na nowych klasach lepiej zastanowić sie nad podklasami


Klasa czy podklasa? Czym to się różni? Mówiąc o nowej klasie można opracować podklasę, to niewielka różnica. Wystarczy odpowiednio podnieść siłę umiejętności :P

Autor:  farguat [ 2 Kwi 2012, o 08:52 ]
Temat postu:  Re: Nowa Duma Taernu- Włóczęga

Pomysl ciekawy,ale wykonanie kiepskie :(

Autor:  MaxMar [ 2 Kwi 2012, o 09:06 ]
Temat postu:  Re: Nowa Duma Taernu- Włóczęga

A ten ostatni skill na 30lvlnarazie ogranicza "Włóczęgę" do noszenia miecza...
To sobie lawiny nie ponosi
Miecz pinari?
Isverd?

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/