Forum - Taern.pl https://play.taern.pl/ |
|
Konflikt przedmiotów https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=18754 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Morghulis [ 12 Kwi 2012, o 12:38 ] |
Temat postu: | Konflikt przedmiotów |
Witam wszystkich, Mój pierwszy post. Mam nadzieję, że będzie sensowny . Nie jest w em doświadczonym graczem w Taern, gram zaledwie bodajże półtoraz miesiąca, ale chciałbym poddać dyskusji pomysł, który powstał z obserwacji tego forum i analizy samej gry, w innych z kolei nie spotykany. Co nie znaczy, że nie istnieje. Zaznaczam, jednakże, iż pomysł sprawdzony szukajką, bez trafień. Tak, jak w temacie, konflikt przedmiotów moim zdaniem urozmaicil by jeszcze bardziej grę, dając tym samym choć i tak już dużą różnorodność układów posiadanych przedmiotów. Na czym miałoby to polegać? Otóż, patrząc na różne sytuacje, każda postać dąży do posiadania jak najlepszej broni, itp.. Jest to zrozumiałe. Ale czemu, z góry jest to ustalone, że jest to jeden przedmiot? tzn. czemu zaczynając grę dowolna postacią już wiemy jaki jest nasz docelowy ubiór? Czemu by nie dodać, pewnej tajemnicy w przedmiotach, które są przepełnione, tworzone poprzez różne arkana magii i siły magiczne? Niekoniecznie muszą one współgrać ze sobą. A gdyby niektóre rary np. z różnych bossów nie mogłby być założone na jednej postaci? Albo byłaby taka możliwość lecz coś za coś. tzn. pewnej właściwości by traciły, byłby konflikt przedmiotów, ale w rezultacie spotykalibysmy postacie bardziej zróżnicowane jeśli chodzi o ubiór. Z grubsza tak wygląda pomysł, jeśli będzie taka potrzeba, przedstawię przykłady na konkretnych sytacjach. Dajcie znać co o tym myślicie. Nie liczę ze zostanie to wprowadzone do gry, ale jakiś czasu mnie to męczy i chciałbym poddać to dyskusji, bardziej doświadczonych graczy. Pozdrawiam. |
Autor: | Pabli [ 12 Kwi 2012, o 12:59 ] |
Temat postu: | Re: Konflikt przedmiotów |
Proponuję bardziej rozwinąć samą myśl i pomysł bo mam wrażenie, że został urwany w połowie pisania. Druga kwestia jest taka, że wprowadzając dodatkowe "konflikty" sprzętowe ilość możliwych kombinacji jeszcze dodatkowo się zmniejszy. |
Autor: | Sebś [ 12 Kwi 2012, o 13:59 ] |
Temat postu: | Re: Konflikt przedmiotów |
moje pytanie brzmi tak: chcesz zmienic strukture obecna by tworzyc cos bardziej dopasowanego do siebie badz mniej i na zasadzie setu uzyskiwac bonus negatywny badz pozytywny? czy masz koncepcje by stworzyc losowosc statystyk danego itemu? sorry ale jakos te dwa pytania nasunely mi sie na mysl dopoki nie znam odpwiedzi to nawet bym nie ocenil tegoz pomyslu... |
Autor: | Fiodorrr [ 12 Kwi 2012, o 20:31 ] |
Temat postu: | Re: Konflikt przedmiotów |
no ale zakładając, że ten "konflikt" będzie z góry określony i opisany to zupełnie w niczym nie zmieni to sytuacji bo zawsze będzie istniał ten jakiś optymalny układ przedmiotów, do którego każdy gracz będzie dążył. O ile dobrze zrozumiałem Twoją intencję... |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |