Strona 1 z 2 |
[ 18 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
godziny grania a ilosc mobow
Autor | Wiadomość |
---|---|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 29 Sty 2012, o 22:29 Posty: 7 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz |
jak w temacie
Prośba aby dopasować ilość mobów w niektórych miejscach do liczby osób na serwie Na przykład dojście do duszków : Jakaś masakra, gram m.in. w godzinach wczesnorannych i np dziś przejście z grobowca do katakumb zajęło ponad 40 minut :// a to zaledwie bodajże 5 krótkich prostych Kompletnie mija się z celem takie rozłożenie mobów (ilość i resp) skoro w godzinach wieczornych, czasem tą samą drogę pokonuję bez żadnej walki ... Rozumiem jakąś tam ilość grup mobów w samej inście ale droga do niej powinna być jakaś bardziej liberalna :] pozdrawiam serdecznie |
16 Kwi 2012, o 21:01 |
|
Walczący z drzewcami
|
Na dojściu tez masz stałą liczbę mobów, zmienia się tylko ich miejsce stania, zależnie od respu i jak ktoś przed Tobą ich nie wyklepał to musisz to zrobić Ty, innej opcji nie ma, przecież moby się nagle nie rozpłyną w powietrzu bo w zamku chwilowo jesteś sam.
_________________ Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy. |
17 Kwi 2012, o 00:21 |
|
Walczący z drzewcami
|
A ja wręcz odwrotnie :
Może by tak w laboratorium dać ze 2,3 grupki co dają klucz na inste do Fyo ; GMO , obecnie tam potworne kolejki się tworzą |
17 Kwi 2012, o 00:30 |
|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 29 Sty 2012, o 22:29 Posty: 7 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz |
Rozumiem, że komuś propozycja się może nie podobać, lecz mowa o tym, że dla lvlu eg 60 ci przeklęci rycerze i inne wynalzki na tej drodze to tak jak komary gdzieś tam w okolicach mokradeł i jaskini z Geo. Po prostu zabierają czas, nic nie wkładając w grywalność i jakikolwiek wysiłek. Są po prostu upierdliwe, chyba że takie jest ich założenie ...
A mówiąc o rozpływaniu się to eg Wendi rozpłynąć się jakoś potrafi :] |
17 Kwi 2012, o 10:23 |
|
Chodząca legenda
|
Sizgar napisał(a): Rozumiem, że komuś propozycja się może nie podobać, lecz mowa o tym, że dla lvlu eg 60 ci przeklęci rycerze i inne wynalzki na tej drodze to tak jak komary gdzieś tam w okolicach mokradeł i jaskini z Geo. Po prostu zabierają czas, nic nie wkładając w grywalność i jakikolwiek wysiłek. Są po prostu upierdliwe, chyba że takie jest ich założenie ... A mówiąc o rozpływaniu się to eg Wendi rozpłynąć się jakoś potrafi :] Ja to bym chciał jak chodzę na kościanego smoka, żeby na inście szkieletów nie było bo też tylko "przeszkadzają". Jednym przeszkadza inni na tym expią - jedni w dzień, inni w nocy... _________________ "Fałszywa skromność to najgorszy rodzaj pychy." "Nie znam się, to się wypowiem." "Znam się na wszystkim, na niczym dobrze." |
17 Kwi 2012, o 10:28 |
|
Duma Forum!
|
@HARD
To wybij kolejkę?^^ _________________ Kreatywność, obiektywizm, optymizm = TESTER! The First 100 lvl on the Lands of Taern - at 114 the Career has been sacrificed. |
17 Kwi 2012, o 10:33 |
|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 29 Sty 2012, o 22:29 Posty: 7 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz |
desacred napisał(a): Ja to bym chciał jak chodzę na kościanego smoka, żeby na inście szkieletów nie było bo też tylko "przeszkadzają". Jednym przeszkadza inni na tym expią - jedni w dzień, inni w nocy... Extrema, patrząc na inne Twoje posty są Twoją domeną chyba, bez obrazy oczywiście :] Dobrze, wiedzę, że nie ma szans sugestia dopasowania ilości mobów do ilości graczy na serwie, bo wieczorem przecież można się niemalże pokłócić o moby, a rano czy też w nocy można sobie żyły pruć tracąc czas na klepanie mobów za expa o przysłowiowe 3 grosze :] a tak na marginesie, mowa jest o mobach nie na inście tylko o tych grupach przed instą, pisałem o tym w pierwszym poście pozdrawiam |
17 Kwi 2012, o 10:40 |
|
Chodząca legenda
|
To czy to jest insta czy nie akurat odnosi się do tego samego - drogi do bossa.
To, czego Oczekujesz wymaga zmiany w algorytmie respawnu (lub innych Niezmiernie-Skomplikowanych-Zabiegów-Na-Które-Nie-Ma-Czasu-I-Środków) który nie zostanie wprowadzony. Po prostu przez to forum przewinęło się tyle tematów i świetnych propozycji które trafiły do szuflady a warto się nimi zająć że Twój postulat jest kroplą w morzu potrzeb - stąd Extrema _________________ "Fałszywa skromność to najgorszy rodzaj pychy." "Nie znam się, to się wypowiem." "Znam się na wszystkim, na niczym dobrze." |
17 Kwi 2012, o 11:49 |
|
Uczeń Heremona
|
Nikt ci na te duszki nie każe iśc...
Jaj ktoś pujdzie to wyczyści, może komuś akurat pomogłeś?^^ _________________ _______ |
17 Kwi 2012, o 12:30 |
|
Chodząca legenda
|
Dla mnie bez sensu temat, właśnie z wyżej wymienionych powodów. Wszystko zależy od tego jak wiele osób gra = jak wiele osób dane mobki gdzieś tam bije i albo są, albo ich nie ma. Nie może być tak, że im więcej osób gra tym więcej się respi. Działa to w 2 strony - byłoby więcej np: gorgon do expienia, ale i więcej do bicia po drodze na insty.
_________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. |
17 Kwi 2012, o 12:49 |
|
Strona 1 z 2 |
[ 18 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 38 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |