Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

godziny grania a ilosc mobow
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=18953
Strona 1 z 2

Autor:  Sizgar [ 16 Kwi 2012, o 21:01 ]
Temat postu:  godziny grania a ilosc mobow

jak w temacie

Prośba aby dopasować ilość mobów w niektórych miejscach do liczby osób na serwie

Na przykład dojście do duszków :

Jakaś masakra, gram m.in. w godzinach wczesnorannych i np dziś przejście z grobowca do katakumb zajęło ponad 40 minut :// a to zaledwie bodajże 5 krótkich prostych

Kompletnie mija się z celem takie rozłożenie mobów (ilość i resp) skoro w godzinach wieczornych, czasem tą samą drogę pokonuję bez żadnej walki ...
Rozumiem jakąś tam ilość grup mobów w samej inście ale droga do niej powinna być jakaś bardziej liberalna :]

pozdrawiam serdecznie

Autor:  kerklis [ 17 Kwi 2012, o 00:21 ]
Temat postu:  Re: godziny grania a ilosc mobow

Na dojściu tez masz stałą liczbę mobów, zmienia się tylko ich miejsce stania, zależnie od respu i jak ktoś przed Tobą ich nie wyklepał to musisz to zrobić Ty, innej opcji nie ma, przecież moby się nagle nie rozpłyną w powietrzu bo w zamku chwilowo jesteś sam.

Autor:  Hard [ 17 Kwi 2012, o 00:30 ]
Temat postu:  Re: godziny grania a ilosc mobow

A ja wręcz odwrotnie :
Może by tak w laboratorium dać ze 2,3 grupki co dają klucz na inste do Fyo ; GMO ,
obecnie tam potworne kolejki się tworzą :D

Autor:  Sizgar [ 17 Kwi 2012, o 10:23 ]
Temat postu:  Re: godziny grania a ilosc mobow

Rozumiem, że komuś propozycja się może nie podobać, lecz mowa o tym, że dla lvlu eg 60 ci przeklęci rycerze i inne wynalzki na tej drodze to tak jak komary gdzieś tam w okolicach mokradeł i jaskini z Geo. Po prostu zabierają czas, nic nie wkładając w grywalność i jakikolwiek wysiłek. Są po prostu upierdliwe, chyba że takie jest ich założenie ...

A mówiąc o rozpływaniu się to eg Wendi rozpłynąć się jakoś potrafi :]

Autor:  desacred [ 17 Kwi 2012, o 10:28 ]
Temat postu:  Re: godziny grania a ilosc mobow

Sizgar napisał(a):
Rozumiem, że komuś propozycja się może nie podobać, lecz mowa o tym, że dla lvlu eg 60 ci przeklęci rycerze i inne wynalzki na tej drodze to tak jak komary gdzieś tam w okolicach mokradeł i jaskini z Geo. Po prostu zabierają czas, nic nie wkładając w grywalność i jakikolwiek wysiłek. Są po prostu upierdliwe, chyba że takie jest ich założenie ...

A mówiąc o rozpływaniu się to eg Wendi rozpłynąć się jakoś potrafi :]


Ja to bym chciał jak chodzę na kościanego smoka, żeby na inście szkieletów nie było bo też tylko "przeszkadzają".

Jednym przeszkadza inni na tym expią - jedni w dzień, inni w nocy...

Autor:  Willy [ 17 Kwi 2012, o 10:33 ]
Temat postu:  Re: godziny grania a ilosc mobow

@HARD

To wybij kolejkę?^^

Autor:  Sizgar [ 17 Kwi 2012, o 10:40 ]
Temat postu:  Re: godziny grania a ilosc mobow

desacred napisał(a):

Ja to bym chciał jak chodzę na kościanego smoka, żeby na inście szkieletów nie było bo też tylko "przeszkadzają".

Jednym przeszkadza inni na tym expią - jedni w dzień, inni w nocy...



Extrema, patrząc na inne Twoje posty są Twoją domeną chyba, bez obrazy oczywiście :]
Dobrze, wiedzę, że nie ma szans sugestia dopasowania ilości mobów do ilości graczy na serwie, bo wieczorem przecież można się niemalże pokłócić o moby, a rano czy też w nocy można sobie żyły pruć tracąc czas na klepanie mobów za expa o przysłowiowe 3 grosze :]

a tak na marginesie, mowa jest o mobach nie na inście tylko o tych grupach przed instą, pisałem o tym w pierwszym poście

pozdrawiam

Autor:  desacred [ 17 Kwi 2012, o 11:49 ]
Temat postu:  Re: godziny grania a ilosc mobow

To czy to jest insta czy nie akurat odnosi się do tego samego - drogi do bossa.
To, czego Oczekujesz wymaga zmiany w algorytmie respawnu (lub innych Niezmiernie-Skomplikowanych-Zabiegów-Na-Które-Nie-Ma-Czasu-I-Środków) który nie zostanie wprowadzony. Po prostu przez to forum przewinęło się tyle tematów i świetnych propozycji które trafiły do szuflady a warto się nimi zająć że Twój postulat jest kroplą w morzu potrzeb - stąd Extrema ;)

Autor:  MaxMar [ 17 Kwi 2012, o 12:30 ]
Temat postu:  Re: godziny grania a ilosc mobow

Nikt ci na te duszki nie każe iśc...
Jaj ktoś pujdzie to wyczyści, może komuś akurat pomogłeś?^^

Autor:  Szymdaro [ 17 Kwi 2012, o 12:49 ]
Temat postu:  Re: godziny grania a ilosc mobow

Dla mnie bez sensu temat, właśnie z wyżej wymienionych powodów. Wszystko zależy od tego jak wiele osób gra = jak wiele osób dane mobki gdzieś tam bije i albo są, albo ich nie ma. Nie może być tak, że im więcej osób gra tym więcej się respi. Działa to w 2 strony - byłoby więcej np: gorgon do expienia, ale i więcej do bicia po drodze na insty.

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/