Strona 1 z 2 |
[ 13 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Pomysł odnośnie pvp
Autor | Wiadomość |
---|---|
Błądzący w Tunelach
|
Witam all,
Mam pewiem pomysł dotyczący pvp.Podam wam przykład: Jakiś gracz mocno zaszedł nam pod skóre (np. Zabił nas w 5vs1 albo obrażał nas). My chcemy go dopaść [Zabić] lecz on lata z ochronką na 2 dni albo nie wchodzi na reda (jestem światkiem takich zdarzeń na S4). Są wojny glidiowe lecz niektórzy gracze są bez glidi albo glidia ma status pokojowy (Zresztą nikt mądry nie robiłby wojny ze wzg. na 1 os.) Proponuje wprowadzenie opcji okienka w które wpisujemy nick danej osoby która nas wkurzyła. [POMYSŁY POZOSTAWIE WAM] Dawało by to nam opcje ataku na żółtym polu (dodatkowo mogłoby pokazywać lokacje gracza {niewiem czy nie byłoby to przesadą} ) Proszę o komentarze Jeśli taki temat był to z góry sorka @EDIT Z chwilą natchnienia spróbuje graficznie przedstawić swój pomysł @Down Można by było wprowadzić powód np. (Zabicie 5vs1) Chaotyczne powody albo zbyt duża różnica lvl byłyby traktowane jak anulowanie tej funkcji [Sprawdzał by to Mod, ew. GM] @POPRAWKA chciałbym dodać że po jednym kill'u (albo 3) funkcja by się automatycznie przerywała _________________ ---------------------------------------------- Leżakowanie w przedszkolu - kiedyś kara, a teraz każdy chciałby te 2 h snu w ciągu dnia... http://screenshot.sh/mFtSsroR8ajRN Ostatnio edytowany przez Versir, 22 Kwi 2012, o 15:27, edytowano w sumie 1 raz |
22 Kwi 2012, o 15:04 |
|
Walczący z drzewcami
|
Nie dzięki działało by to w dwie strony na przykład nie chce komuś sprzedać Żmij'a za 1k (to taki przykład nie posiadam Żmij) to będzie mnie prześladował lub czacha która atakuje zazwyczaj 2x lv80 v 1x lv40 jak zostanie dopadnięta w 4x lv40 v 1x lv80 będzie prześladowała te 40
_________________ "Warto mieć marzenia" tylko jaka to wartość jak się nic z tego nie ma?? |
22 Kwi 2012, o 15:15 |
|
Uczeń Simona
|
bez sensu, to ja bym wpisal wszystkich z rankingu kto ma 3 lvl mniej odemnie i bym wszystkich mogl atakowac, i tak samo kazdy by zrobil ze mna i innymi graczami,
nigdy nie bylo mozliwosci atakowania na zoltym polu i raczej nie bedzie-z wyjatkiem czerwonych czaszek gryby byla taka samowolka to gra by upadla bo tylko top 20 by w nia gralo i zabijalo by sie wzajemnie. pozatym pola do zabijania po za zielonymi sa na lodowej krainie, i na wszelkich tunelach hersz, krzyzak, itp. wiec mysle ze jest to wystarczajaca opcja aby uzupelnic komus pragnienie ubiecia jakiegos gracza. wystarczy tam wejsci i czekac cierpliwie na ofiare a potem ja zaatakowac z nie nacka. |
22 Kwi 2012, o 15:44 |
|
Duma Forum!
|
O cos takiego chodzi? viewtopic.php?f=121&t=8000&p=60534&hilit=wanted#p60534
|
22 Kwi 2012, o 15:54 |
|
Błądzący w Tunelach
|
Mystheria,ten pomysł jest zupełnie bez sensu (niewiem jak mój ^^) Wtedy 20 level mając kase (sprzedając platyne np.) mógłby nasyłać bez powodu chmare ludzi na gościa który nic mu nie zrobił
<20 lvl kozaczy do top 100> Pozatym było by to nie fair w stosunku do tego gracza gdzieby sie nie ruszył padałby od w nierównej walce np. 3vs1 @EDIT Mój pomysł jest opcją pomszczenia się na "cwaniaczkach" bez niczyjej pomocy _________________ ---------------------------------------------- Leżakowanie w przedszkolu - kiedyś kara, a teraz każdy chciałby te 2 h snu w ciągu dnia... http://screenshot.sh/mFtSsroR8ajRN |
22 Kwi 2012, o 16:04 |
|
Duma Forum!
|
Wlasnie o to chodzi, by mniejsze levele mialy tez sposob, by dopasc tych z wyzszymi u Ciebie dziala to raczej odwrotnie (no bo kto by chcial atakowac silniejszego?). Co do tego sprawdzania powodow tez ciezko, bo nigdy nie wiemy, czy ktos nie sklamie (napisze, ze go ten gracz zabil w walce 5 vs 1, choc tak nie bylo, a my nie mamy jak to sprawdzic) i wychodzi na to, ze takze mozna polowac na innych bez powodu.
PS teraz sie przyjrzalam, zmien avatar, bo ten jest wulgarny. |
22 Kwi 2012, o 16:13 |
|
Błądzący w Tunelach
|
Co do avataru zmienie jutro ; D
PS. Masz jakieś pomysły ? PW ^.^ Niewiem o co chodzi ci z tymi "silniejszymi". Uważam że dobrze prowadzoną postacią i dobraną taktyką do ew. Klasy jesteśmy w stanie zabić 5-10 lvl lepszego od nas. Co do tego że działa to raczej w odwrotną strone powiem że z przyzwyczajenia chce dopaść równych sobie ew +/- 10lv Może pomysł nie jest zbytnio dopracowany ale uważam że trzeba pomyśleć nad jakimś rozwiązaniem. @up Chociażby jest pump (niedopracowany kompletnie) czasami atakuje 75 lvl pod Hersztem dla zabawy 3-10 lvl czasami nie pojawia im sie pump o.O Powiem więcej jak zaatakowałem 2 czachy w grp (19lvl i 20lvl) pump się pokazał i to 2 razy po kolei :O [ZNAJDE I WSTAWIE SS'y] Jak ten pomysł nie wypalił to może warto dopracować pumpa ? Załóżmy: Jest pvp 1vs1 i nagle wbija 4 ludzi po jednej stronie. Nagle okazuje sie 5vs1. Może w takiej sytuacji wskazane jest wbicie pumpa po poszkodowanej stronie To jest temat do dyskusji ... _________________ ---------------------------------------------- Leżakowanie w przedszkolu - kiedyś kara, a teraz każdy chciałby te 2 h snu w ciągu dnia... http://screenshot.sh/mFtSsroR8ajRN |
22 Kwi 2012, o 16:43 |
|
Uczeń Heremona
|
Kiedyś też nad tym myślałam. Przedstawione przez Ciebie rozwiązanie jest bardzo kłopotliwe i szczerze mówiąc bardzo bym się zdziwiła, gdyby po jego wdrożeniu nie było nadużyć. Pomysł Mystherii jest bardziej dopracowany, ale w żaden sposób nie rozwiązuje problemu: ogromne koszty czynią go niedostępnym dla graczy z niskim levelem (żeby pozwolić sobie na opłacenie zabijaków trzeba by sprzedawać platynę, nikt nie będzie płacił 20k po to, żeby oprawca stracił 300 złota i może 1500 doświadczenia).
Pozwolę sobie zaproponować własne rozwiązanie: Ktoś się nam naraził (powód nieważny), idziemy do karczmy (to tylko przykład) i oferujemy nagrodę (dowolną) za danego delikwenta. 90% tej nagrody jest przeznaczone dla naszego goryla, 10% niech sobie zatrzyma Darko czy kto tam zajmuje się całą biurokracją. Teraz najważniejsze: osoba decydująca się wykonać robotę bierze ją jako NORMALNE ZLECENIE: ma np 40 minut na odszukanie delikwenta, dla ułatwienia zna jego przybliżone położenie: wie, że jest w lesie orków (ale nie ma krzyżyka jak np przy zleceniu na drużynę grizzli). Może go atakować na żółtym polu, ale TYLKO ten gracz który wziął zlecenie. Poszukiwany nie wie, że ktoś na niego poluje (nie ma jak w pomyśle Mystherii $ nad czerepem). W razie wylogowania się osoby na którą się poluje zlecenie jest kasowane (tu czas 10 min do wzięcia następnego, dlaczego tak krótko nie trzeba chyba tłumaczyć). W razie zabicia X dostajemy np pierścień X (palec, cokolwiek) który wymieniamy w karczmie na nagrodę. Oczywiście istniałyby pewne obwarowania, np. nie można wystawić drugiego zlecenia przez 2 dni od śmierci w takim polowaniu (chyba że gracz zabije kogoś na czerwonym, wtedy - analogicznie jak przy ochronce). Nie można dać zlecenia gdy gracz ma aktualnie ochronkę. Szansa na pumpa - standardowa. Można wziąć max jedno takie zlecenie dziennie (nie chcemy zbytniego panoszenia się headhunterów). Można by dać tylko jedno takie zlecenie na jakiś czas (jedno na dzień, jedno na 2 dni, to kwestia dogadania). Dlaczego tak mało złota się "marnuje" (w pomyśle Mystherii było to 50%, tu tylko 10%)? Zwykle dostajemy po uszach od gracza z większym levelem, zwykle gracze z większym levelem mają bardziej zasobną kiesę niż ci niżej w rankingu. Gdyby 50% szło na zmarnowanie nikt by sobie na to nie pozwolił. Czy gracze z 80 lev nie będą brali zleceń na tych z 40tym? Raczej nie. Załóżmy, że gracz A (20lev) został zabity na zamku przez gracza B (40lev). A wystawia nagrodę 15k za zabicie B (czyli 90% z 15 000 = 13.500). Gracz C (80lev) dla takiej sumy nie będzie się ruszał z lodowej/kermek, nie będzie się uganiał za jakimś gościem przez pół mapy gdy istnieje duże ryzyko, że B po prostu opuści grę, a nawet jak się na to zdecyduje zawsze zostaje pump. Ale jest jeszcze gracz D (50lev), on nie pogardzi taką sumą, a i chętnie oderwie się od orków/miśków czy innych bezmyślnych mobów (alternatywnie możliwość wzięcia zlecenia na 40 lev przez max 50, na 50ty przez max 60ty itd, ale jestem tu za pełną dowolnością). Opcja dawania zleceń za zabicie bardzo by się przydała, ale żeby działała musi być w miarę dostępna, a jednocześnie nie dawać zbyt dużo możliwości do kombinacji. W razie zainteresowania tym postem i znalezienia niedociągnięć/luk postaram się poprawić/doprecyzować. _________________ REDDE, QUOD DEBES ACCUSARE NEMO SE DEBET ACTUS HOMINIS,NON DIGNITAS IUDICETUR DA MIHI FACTUM, DABO TIBI IUS |
22 Kwi 2012, o 19:02 |
|
|
Głupi pomysł, jak cię ktoś obazi robisz SS i dajesz go do GM/admina, a jak cię rozwali musisz si.ę z tyn pogodzić, albo wyrywać ich na solo, że sami to już nie chojraki, jak się nie zgodzą to robisz temat na forum że we 5 umieją bić, a solo to się boją podajesz nicki i lvl i ich upokarzasz
|
22 Kwi 2012, o 19:09 |
|
Błądzący w Tunelach
|
Seba co ty mówisz uważam za kompletny absurd(brak słów)
Droga Calipsis Twój pomysł jest o wiele lepszy,lecz sam z niego nie bd korzystał Może czasami robiąc żarty z współglidiowych kolegów/koleżanek :p No nic bd musiał radzić sobie po staremu xd _________________ ---------------------------------------------- Leżakowanie w przedszkolu - kiedyś kara, a teraz każdy chciałby te 2 h snu w ciągu dnia... http://screenshot.sh/mFtSsroR8ajRN |
22 Kwi 2012, o 21:00 |
|
Strona 1 z 2 |
[ 13 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 23 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |