Strona 1 z 1 |
[ 6 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Walka PvP
Autor | Wiadomość |
---|---|
Błądzący w Tunelach
|
Witam. Nie wiem czy ten pomysł był, jeśli tak to prosiłbym link do dyskusji, jesli nie to niech sie inni wypowiadają tutaj.
Jak sie było małym grało sie z kumplami w przerózne gry. Jesłi gra była rundowa, czy turowa to zawsze moża było wyrównać. Jesłi np: podbijało sie piłke do 500 podbić, to jeśli ten co zaczynał pierwszy dobił do 500, to zawsze ten drugi zeby było sprawiedliwie miał szanse "wyrównać". Tutaj system walki jest rundowy, a zawsze zaczynają postacie dystansowe. Nie chodzi mi o jakieś wielkie zmiany, nie chodzi mi także o możliwośc "wyrównania":). Chodzi o to, że jeśli ja mam możliwośc zadania 5 ciosów na runde, tak samo jak mój przeciwnik. To czemu nie zrobic tak, że ciosy będa zadawane na zmiane? Niech zaczyna dystansowy, niech zadaje pierwszy cios, ale po jego ciosie niech bedzie mój. Może to wydłużyć walke, ale bedzie chyba sprawiedliwsze. Może też runda byc podzielona np: na dwie tury. Niech dystans zada 3 ciosy, potem przeciwnik 5 i ten co zaczynał niech konczy dwoma. Obecnie walka jest bardzo nierówna. Taki MO leje strasznie, ma do tego niezły atak w zwarciu i nawet jak walka jest równa, to on zawsze bedzie miał 5 ciosów przewagi. |
27 Kwi 2012, o 17:50 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
myśląc logicznie co dojdzie pierwsze:
1. uroki 2. dystans 3. fizyczne na zmianę to walki by "wieki" trwały-w szczególności 5vs5 jak mo "leje strasznie" to nie atakuj mo tylko fizoli _________________ Drutes [s3] 76 lvl ciągle rośnie |
27 Kwi 2012, o 19:13 |
|
Współpracownik Gnarla
|
Zgodze sie z założycielem tematu, ale
jesli bys to w taki sposob zmienil jak proponujesz, to bysmy mieli taka sama sytuacje w walkach na bossach, gdyz trzebaby zmienic caly system walk a nie tylko jeden typ, a wtedy walki bylyby komiczne i bysmy mieli na nie maly wplyw Z drugiej strony barb sklada druida na dwa hity z epikiem, wpierw podlatuje barb daje dwa shoty, druid nie zdazy wrzucic korzenia hmm interesujace _________________ Lex retro non agit, chyba ze w taernie |
27 Kwi 2012, o 19:22 |
|
Błądzący w Tunelach
|
Co do pierwszego postu to nawet nie bede odpowiadał, bo treści nie rozumiem, a głupota puenty mnie tylko rozbawiła.
Co do postu drugiego. Ja nie mam pojęcia jak wygląda sytuacja jeśli chodzi o wszystkie zmienne w grze. To co napisałem to nie jest nawet pomysł, a tylko luzna sugestia w która strone możnab by iść. Jeśli najpierw są korzenie, dystans, zwarcie, to nadal by tak zostało. Druid nadal miałby max 3 szanse(jesli byśmy runde podzielili na tury, 3-5-2) na korzenie. T nie byłby problem. Wątek ma tytuł PVP. Nie wiem na ile jest mozliwe wprowadzenie innego systemu dla tych walk, innego vs NPC. |
27 Kwi 2012, o 22:42 |
|
Duma Forum!
|
Dystansowcy bija pierwsi, bo sa latwiejsi do ukatrupienia, niz fizole. Poza tym kolejnosc sie odwraca w przypadku atakow przechodzacych.
|
28 Kwi 2012, o 13:42 |
|
Błądzący w Tunelach
|
Pomysł do kitu...
Dlaczego?? Zaletą MO są potężne hity z dystansu,jego celem jest zabić przeciwnika w 1 rundzie Biorąc pod uwage pvp Barba vs Mo: 2hity Mo barb z pół hp zabija MO 3 hitami Pomysł nietrafiony _________________ ---------------------------------------------- Leżakowanie w przedszkolu - kiedyś kara, a teraz każdy chciałby te 2 h snu w ciągu dnia... http://screenshot.sh/mFtSsroR8ajRN |
3 Maj 2012, o 10:33 |
|
Strona 1 z 1 |
[ 6 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |