Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
 Trwale aktywne/ruchome menu wyboru czynności obiektu 

Czy się zgadasz na wprowadzenie takiej funkcji?
Tak 80%  80%  [ 4 ]
Nie 20%  20%  [ 1 ]
Razem głosów : 5

 Trwale aktywne/ruchome menu wyboru czynności obiektu 
Autor Wiadomość
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 26 Maj 2012, o 20:07
Posty: 1
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Trwale aktywne/ruchome menu wyboru czynności obiektu
Witam,

Gram w Taern od niedawna i zauważyłem pewną niedogoność na która widziałem rozwiązanie w innej grze.
Otóż po kliknięciu w dany obiekt stojąc nieco dalej od niego otwiera się nam menu wyboru czynności jakie możemy wykonać. Teraz po rozpoczęciu podążania w dane miejsce często zdarza się że menu wyboru znika i jesteśmy zmuszeni kliknąć ponownie w dane miejsce.

Czy rozwiązaniem tego problemu nie mogłoby być po jednokrotnym kliknięciu ustawienie na stałe menu wyboru czynności które przesuwałoby się wraz z ekranem gry (tak by kursor był w centrum) podczas ruchu w dane miejsce dopóki gdy - nie zostanie kliknięty inny obszar gry / nie zostanie wybrana konkretna interesująca nas czynność.
Moim zdaniem dzięki temu rozwiązaniu płynność gry zostanie nieco zwiększona jak również nie przyjemne męczenie klikaniem w dany obiekt by znikło.
Mógłbym nawet zasugerować by po wybraniu czynności bohater sam dotarł w dane miejsce bez potrzeby dodatkowego klikania i sprawdzania czy to już czy może jeszcze kawałek muszę podejść.

Jeśli uda mi się tym temat dotrzeć nieco wyżej i jeśli programista byłby zainteresowany jak to dokładnie miałoby wyglądać to podam tytuł innej gry w której jest dokładnie to opisane przeze mnie rozwiązanie wprowadzone. (wprawdzie sama gra jest w wersji beta i są drobne błędy z tą funkcją ale myślę że ułatwiła by życie nie jednemu graczowi)

Gra nazywa się "Wakfu" - nie jest to reklama tej gry i proszę tego za to nie brać i traktować jako ewentualną informację dla pracowników gry Taern.


Ostatnio edytowany przez KalesonyMojejŻony, 27 Maj 2012, o 21:20, edytowano w sumie 1 raz



26 Maj 2012, o 20:29
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 6 Kwi 2012, o 13:44
Posty: 82
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Trwale aktywne/ruchome menu wyboru czynności obiektu
Jestem za. Poprawiło by sie poruszanie po grze

_________________
Roun 129
Sheed s1
Gildia: New Taern Order
AvE PvP
Pierwszy SH na s1

http://screenshooter.net/3350009/uprblld


26 Maj 2012, o 21:28
Profil
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Trwale aktywne/ruchome menu wyboru czynności obiektu
Nawet ciekawe, tylko że jak ktoś już gra 1rok( ja w sierpni rocznicę mam :] ) to już się przyzwyczai i ogarnia bez :) - dodaj ankietę żeby się komentarze(posty) nie powtarzały


27 Maj 2012, o 20:00
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 3 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 44 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron