Forum - Taern.pl https://play.taern.pl/ |
|
Kanały (Chanelle) https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=19920 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Mishigana [ 3 Cze 2012, o 11:15 ] |
Temat postu: | Kanały (Chanelle) |
Witam. Nie posiadam długiego stażu w tej grze, więc na razie wielu pomysłów na poprawę rozgrywki nie mam. Ale jedna rzecz bardzo rzuca się w oczy. Mianowicie (tak jak tytuł tematu) - kanały na serwerach. A raczej ich brak. Nie wiem czy ten temat był poruszany, jeśli tak to przepraszam. Przejrzałem pierwsze strony "pomysłów i propozycji" i nie natknąłem się na podobny temat, ale mogłem przecież coś przeoczyć Przejdźmy do sedna. W większości gier mmo na każdym serwerze jest kilka kanałów. W Cabalu nawet kilkanaście... Nie pamiętam, 19 chanelli? Zresztą nie ważne. Chodzi konkretnie o to, że znacznie to ułatwia grę. Bo kiedy widzimy, że np. na jakichś tam orkach jest pełno ludzi, no i ciężko będzie tu expić to po prostu robimy reloga na następny kanał, a tam może już być luźniej. Co prawda we wszystkich grach przeglądarkowych w jakie grałem kanałów nie było, ale to wynikało z natury rozgrywki. Na jednym serwerze mogło grać 2 mln osób nie przeszkadzając sobie nawzajem bo mechanizm gry był indywidualny dla każdego. Tutaj natomiast jeżeli ja idę na gobliny, a ludziów tam jak mrówków to ciężko sprawnie expić. Podsumowując, moja propozycja polega na podzieleniu serwera na przynajmniej 2 kanały. Z góry dziękuje tym, którzy w całości przeczytali moją wypowiedź. A teraz proszę o obiektywne oceny pomysłu. Pozdrawiam. |
Autor: | Indywiduum [ 3 Cze 2012, o 12:44 ] |
Temat postu: | Re: Kanały (Chanelle) |
Tak ma być, rywalizacja o sabeltiga musi być, o orkó trza walczyć, siła \o/ Otóż, przeczytawszy twój pomysł i przemyśliwszy go z najgłębszą uwagą wszelkie me wnioski i wywody sprowadzają się do jednego wspaniałego wniosku: Zbędne. |
Autor: | Tenerissa [ 3 Cze 2012, o 14:32 ] |
Temat postu: | Re: Kanały (Chanelle) |
Tzn. z tego co myślę administracja poradziła sobie inaczej: mamy AŻ 4 serwery, więc gracze i tak są podzieleni, prawda? Pomysł miałby byt gdyby istniał tylko jeden serwer, rozumiesz pewnie co mam na myśli. Poza tym trzeba również pamiętać o instancjach. Z tego co pamiętam expiłam przy Smoku, a później już na samych wyprawach. Chociaż faktem może być to problem na małym LVLku. Miło jednak, że tak szybko rzucasz swoje propozycje. Pozdrawiam |
Autor: | seba11pl [ 3 Cze 2012, o 18:50 ] |
Temat postu: | Re: Kanały (Chanelle) |
Super - będę bił ichiego kilkanaście razy bez reloga/czekanie,wreszcie znajdę Zaima , pomysł do kosza jednym zdaniem - nie wiem co sprawia ci trudność w expieniu na orkach, o i zapomniałem napisać: idę na fyo sprawdzam na jakich kanałach nie ma mobków LOL |
Autor: | Tenerissa [ 3 Cze 2012, o 18:52 ] |
Temat postu: | Re: Kanały (Chanelle) |
Sebastianie... Kanały nie muszą wykluczać instancji. |
Autor: | MaxMar [ 3 Cze 2012, o 19:20 ] |
Temat postu: | Re: Kanały (Chanelle) |
Nieee Jak będę chciał sobie wydropić seta to się przeloguje i wszystkie czampiony moje? Nie potrzebne i bez polotu |
Autor: | seba11pl [ 3 Cze 2012, o 19:24 ] |
Temat postu: | Re: Kanały (Chanelle) |
Propo fyo chodziło mi o początek - że skoczkami, a nie jak coś |
Autor: | Mishigana [ 4 Cze 2012, o 11:47 ] |
Temat postu: | Re: Kanały (Chanelle) |
Przede wszystkim istnienie serwerow nie wyklucza tworzenia kanalow. Tak jak juz mowilem. Serwery dziela graczy tak, ze postac z s1 nie istnieje na s2 i na odwrot. Wiec dzieki temu serwery nie sa przeciazone. Ja natomiast mowie o rozwiazaniu, ktore pomoze uniknac zbyt duzej ilosci graczy w jednym miejscu na tym samym serwerze. Jak juz ktos tutaj zauwazyl, w tej chwili w grze jest rywalizacja. Trzeba polowac na moment, by pobic czempiony. Nie myslcie, ze jak powstalyby nowe kanaly byłoby inaczej. Moze wyjasnie to w ten sposob. Na nizszych lvlach oczywiscie bardziej widac "przeludnienie". Ale w koncu dosiegnie to i np. 60 lvle. Przypuscmy, ze do 60 lvla dobije przykladowo 300 osob. Biorac pod uwage tego typu gre nie jest to wyolbrzymiona liczba. Wiadomo, ze nie kazdy bedzie gral w tym samym momencie, ale niech co piąty lub co szósty gracz z tym lvlem będzie on-line. mamy jakieś 20%. Połowa z tego rzec jasna zajmie się questami, albo czymś innym, ale druga połowa wybierze się na te całe czempiony (nie wiem czy na 60 lvlu da sie tam expic, ale to tylko przyklad). 10% z 300 latwo obliczyc. I te 30 osob na jednym serwerze, bez kanalow poluje na te same stworki. W chwili obecnej wlasnie czesc z nich rezygnuje bo to bez sensu. Traca tylko swoj czas. Gdyby jednak podzielic serwer na 2 kanaly, to na 1 wychodzilo by 15 osob. Zawsze to polowa mniej. Jest luzniej, ale wciaz nie jest latwo! Jezeli ktos bardzo chce utrudniac sobie gre to niech sie bije tylko solo, bez zadnych pt, ale podzielenie serwera na chanelle to jak najbardziej dobre rozwiazanie, jezeli przyjmujemy, ze coraz wiecej osob zaczyna gre. Nie jest to "wilkie ulatwienie" rozgrywki, ale wedlug mnie poprawia jakosc gry. I watpie zeby ktokolwiek bil po kilkanascie razy bossa. Takie rozwiazania sa w innych grach i tez jest ostra rywalizacja. Nie tylko Ty szukasz bossa, wierz mi. |
Autor: | Ares [ 4 Cze 2012, o 13:37 ] |
Temat postu: | Re: Kanały (Chanelle) |
chory pomysł ten świat dzieli się na servery a nie na kanały wiec z góry twój pomysł skazany jest na porażkę . po 2 czy uważasz ze za duża ilość graczy przeszkadza w czymś poza biciem czempionów? nie sadze. świat jest tak rozbudowany i masz tyle miejsc do expienia ,gdzie nie ma graczy i nikt ci nie przeszkadza. jak bedzie kiedyś kłopot z zamala iloscia mobków do bicia drygu to załatwi zapewne zwiekszajac resp mobkow niz dodawaniem kanalów(kanał tu to serv nie ma nic innego po prostu ty próbujesz wmowić wszystkim ze to nie sa oddzielne swiaty) świat taern sklada sie poki co z 4 serv pol i 2 zagranicznych i jak dla mnie jest to wystarczajaca ilosc jak na razie dziękuje za uwagę pozdro:F |
Autor: | Tenerissa [ 4 Cze 2012, o 17:07 ] |
Temat postu: | Re: Kanały (Chanelle) |
Poza tym wiążę się z tym też dodatkowa praca, a czasu nie ma. Na tej rywalizacji również polega gra, a czerwone pola nie są dla estetyki. Na małym LVLku poziom można wbić na samych zadaniach i zleceniach. Podsumowując- dobry pomysł na inne projekty. |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |