Strona 1 z 1 |
[ 9 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Kombinacje potworów na inście
Autor | Wiadomość |
---|---|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Jeśli by dało się zrobić, by każda grupa nie była standardowa tylko stwory by były losowej liczbie od 3 do 5, a także o różnej profesji. Także chodzi o ilość grupek by nie były standardowe tak jak jest teraz np. 5 tylko losowe od 4 do np 20 na inście. No i dobrze by było to dodanie na nowych instach, które będa dodane w następnych updejtach. Chodzi mi o urozmaicenie gry, by stała się jeszcze bardziej ciekawsza.
Ps. W chwili obecnej gróbki na instancjach sa stałe i nie zmienne, a do datku każdy jak idzie na taka inste, w której sa stałe, grupki i o tej samej profesji zdarzy przyzwyczaić i układa se stała taktykę. Po ileś tam zrobieniu takiej insty staje się zbyt monotonne i wszytko na pamieć się prawie bije. Tylko w czasie walki se trochę zmienia, a tak to wszytko stałe. _________________ Masart s2 Ostatnio edytowany przez masart, 20 Lip 2012, o 23:15, edytowano w sumie 1 raz |
19 Lip 2012, o 21:45 |
|
Błądzący w Tunelach
|
masart napisał(a): Jeśli by dało się zrobić, by każda grupa nie była standardowa tylko stwory by były losowej liczbie od 3 do 5, a także o różnej profesji. Także chodzi o ilość grupek by nie były standardowe tak jak jest teraz np. 5 tylko losowe od 4 do np 20 na inście. No i dobrze by było to dodanie na nowych instach, które będa dodane w następnych updejtach. Chodzi mi o urozmaicenie gry, by stała się jeszcze bardziej ciekawsza. Ale przecież bosy są urozmaicone znaczy się ich moby.Przykład chociażby taki Herszt albo Vidvar.Na Herszcie są różne grupki, a na vidvarze jak hlvl wiedzą to wygląda jak pvp. No chyba, że ja Cię nie zrozumiałem ale wydaje mi się, że kumam :] musisz po prostu wbić większy lvl. _________________ "Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem." 21:26 GumisKabi: bo Nekro jest graczem ktory jest gmem a nie gmem ktory udaje gracza:P |
20 Lip 2012, o 14:43 |
|
Uczeń Heremona
|
Masart ma wysoki lvl
A co do samego posta, to ja rozumiem, że chodzi ci o to, aby instancje były generowane losowo? Myślę że póki co jest to niewykonalne, albo wykonalne przy niewspółmiernie dużym nakładzie pracy do osiągniętego efektu. Z drugiej stronie takie rozwiązanie miałoby jakikolwiek sens tylko na instancjach gdzie jest opłata za wejście/brak możliwości powtórnego wejścia. Bo na Jaskółce, gdzie nie ma problemu z powtórnym wejściem, party robiłoby w tył zwrot i kolejne podejście... _________________ Gram na Larkas (kiedyś S2), MO 133 Gildia: Dark Templars |||||||| Blues Brothers & Valhalla - I shall remember +Druid turniejowy, lvl 44: 1. miejsce x3 +Ryc turniejowy, lvl22: 1. miejsce x3, 3. miejsce x1 |
20 Lip 2012, o 14:48 |
|
Duma Forum!
|
Obecnie niemożliwe.
Przyszłościowo teoretycznie do zrobienia, ale z dodatkowym warunkiem braku możliwości powrotu inaczej, aniżeli przechodząc do końca wygenerowaną losową krainę lub insta płatna (ale tu pojawiałaby się możliwość kombinowania i kalkulacji). Poza tym, ilość mobów i ich siła/ilość grup jest niezbędna, żeby ustalić długość insty i ją dopasować do graczy, a to dosyć pracochłonne Każdy czynnik pseudolosowy zwiększyłby tylko szansę na poprawne ustalenie instancji. _________________ Kreatywność, obiektywizm, optymizm = TESTER! The First 100 lvl on the Lands of Taern - at 114 the Career has been sacrificed. |
20 Lip 2012, o 18:35 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Chodzi mi bardziej by te grupki były losowe występowaniu w ilości na inście do ubicia, a także o ich zmienności w profesjach w każdej grupce, by trza było trochę się postarać i by zmieniło to monotonne stałe bicie jednych i tych samych grupek.
Czy wejście będzie kosztować lub będzie trza coś wpierw zrobić by na nia się dostać to już bez różnicy. Jeśli z niej by się wyszło to już nie ma się możliwości by na nia powrócić. _________________ Masart s2 |
20 Lip 2012, o 23:27 |
|
Walczący z drzewcami
|
Willy napisał(a): Obecnie niemożliwe. Przyszłościowo teoretycznie do zrobienia, ale z dodatkowym warunkiem braku możliwości powrotu inaczej, aniżeli przechodząc do końca wygenerowaną losową krainę lub insta płatna (ale tu pojawiałaby się możliwość kombinowania i kalkulacji). Poza tym, ilość mobów i ich siła/ilość grup jest niezbędna, żeby ustalić długość insty i ją dopasować do graczy, a to dosyć pracochłonne Każdy czynnik pseudolosowy zwiększyłby tylko szansę na poprawne ustalenie instancji. Racja,są teraz ważniejsze rzeczy. _________________ Stachubrach-Łucznik [85] OFF Pomogłem? Podoba się? Daj ku f e l k a. Mój kanał na YT: http://www.youtube.com/channel/UC4rLfyOMgD-2IhDf0b6YxOw/feed |
20 Lip 2012, o 23:32 |
|
|
Idź na krzyzaka tam grupki się mieszają xD
Albo Dz tam też grupki wyskakują jak grą wylosuje PS: popraw błędy ortograficzne |
20 Lip 2012, o 23:50 |
|
Współpracownik Gnarla
|
chodzi np jak na herszcie jest mo ryc i barba w 1 druzynie i on chcial by zeby no ja k na ducyh tez tak bylo ze mod profesaj vd lucznik rycerz itp ta?
|
21 Lip 2012, o 00:34 |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
Rejestracja: 22 Lut 2011, o 23:32 Posty: 14 Miejscowość: Leżajsk Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz |
Moim zdaniem bardzo dobry pomysł. W jakiś sposób zlikwidowało by to monotonie która zaczęła się tworzyć na nowych instancjach...
_________________ Granis ~ Barbarzyńca 77 ~ S2 |
24 Lip 2012, o 20:47 |
|
Strona 1 z 1 |
[ 9 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 25 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |