Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Grupowa K.O. w innym wydaniu 

Podoba się?
Da 7%  7%  [ 2 ]
Niet! 81%  81%  [ 22 ]
Nie wiem/nie interesuje mnie to 7%  7%  [ 2 ]
yyy... nie lubię ankiet 4%  4%  [ 1 ]
Razem głosów : 27

 Grupowa K.O. w innym wydaniu 
Autor Wiadomość
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2011, o 08:35
Posty: 263
Podziękowano: 37 razy
Otrzymanych podziękowań: 50 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Grupowa K.O. w innym wydaniu
Witam!
Jak wiadomo, Sheed jako jedyny nie ma skilla grupowego. Widząc takie dziwoty jak Gruboskórność u wszystkich w party, czy możliwość rzucania K.O. dla każdego, przedstawię taką propozycję.

K.O. niech będzię buffem grupowym, ale pełnego efektu uzyskiwać będzie osoba zaznaczona. Reszta będzie dostawała, powiedzmy, połowę mniej.

Jak to działa?

Dla przykładu przedstawię skill na 7 poziomie:
-PA +2
-zużycie kondycji - 50%
(takie bonusy otrzyma osoba zaznaczona w party)
Reszta drużyny otrzyma odpowiednio takie bonusy:
-PA +1
-zużycie kondycji - 25%

Na niższych poziomach, gdy K.O. dodaje 1PA, reszta drużyny również będzie dostawała 1PA.
Oczywiście zwiększy się też ilość many jaką zużyjemy na buff. O ile, to zostawię testerom, by osiągnięto balans.

Będzie to wyglądało tak:

Osoba zaznaczona:
1lvl - 1PA, 25% mniejsze zużycie
2lvl - 1PA, 29%
3lvl - 1PA, 33%
4lvl - 2PA, 37%
5lvl - 2PA, 41%
6lvl - 2PA, 45%
7lvl - 2PA, 50%

Reszta party:
1lvl - 1PA, 13% mniejsze zużycie
2lvl - 1PA, 15%
3lvl - 1PA, 17%
4lvl - 1PA, 19%
5lvl - 1PA, 21%
6lvl - 1PA, 23%
7lvl - 1PA, 25%

Taka zmiana nie wzmocni Sheeda w PvP, a zwiększy jego przydatność w party.

Czekam na komentarze ;) a najbardziej na te pochlebne. :D


29 Lip 2012, o 22:22
Profil
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Grupowa K.O. w innym wydaniu
SZUKAJ, i jeszcze raz SZUKAJ, a potem pisz

+2 pa w jedną turę LoL może gdyby buff dawał +1pa i to od 5-6 lvl buffu to byłby jakiś sens, ale powiedz mi dlaczego magowie mieliby byc gorsi? Przecież druid wam może zrespic konde, to może dać grupowe ssanie many? Magowie mają 49% osczednosci i nic poza tym na źr na 7, wy macie 2pa + oszczędność i nadal placzecie...

Dodam że ryc jako jedyny nie ma ataku zadajacego obrażenia od następnej rundy(tak jak np podpalenie,oski, i inne) ale już dawno nikt nie płakał -,-
Dlaczego? Bo ryc ma inne zalety tak jak shed -,-


29 Lip 2012, o 22:30
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2012, o 12:32
Posty: 298
Miejscowość: Starogard Gdański
Podziękowano: 64 razy
Otrzymanych podziękowań: 41 razy
Nick w grze: Stachubrach
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Grupowa K.O. w innym wydaniu
Niezbyt mi się podoba,łuk też nie ma grupowego jakiegoś ruchu(w sensie na jego grp.) i nikt nie płacze... A Ty akurat o sheedzie musiałeś ten ruch :ugeek:

_________________
Stachubrach-Łucznik [85] OFF :(
Pomogłem? Podoba się? Daj ku f e l k a. :)
Mój kanał na YT: http://www.youtube.com/channel/UC4rLfyOMgD-2IhDf0b6YxOw/feed


29 Lip 2012, o 22:36
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2011, o 08:35
Posty: 263
Podziękowano: 37 razy
Otrzymanych podziękowań: 50 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Grupowa K.O. w innym wydaniu
Może założyłem taki temat, bo Sheed (wraz z Barbą) jedzie na ostatnim miejscu przydatnośći w party.
Taki kolo kompletujący ekipe, pomyśli: C**j, wezmę Sheeda przynajmniej będe miał w każdej walce +1PA
Niektórzy potrafią chodzić na wyprawy bez druta, a taka zmiana bardzo by to ułatwiła.

Grupowe ssanie? Bardzo chętnie :)
Krwawienie u Sheeda? Masz rację, normalnie tylko siedzieć i klikać rundy oraz spoglądać na te piękne cyfry...

EDIT.
Cytuj:
Niezbyt mi się podoba,łuk też nie ma grupowego jakiegoś ruchu(w sensie na jego grp.) i nikt nie płacze... A Ty akurat o sheedzie musiałeś ten ruch

Zauważyłes różnicę w przydatność Łuka i Sheeda w party?


29 Lip 2012, o 22:41
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Gru 2010, o 03:25
Posty: 251
Miejscowość: Warszawa
Podziękowano: 17 razy
Otrzymanych podziękowań: 29 razy
Nick w grze: Ceol
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Grupowa K.O. w innym wydaniu
Kolejny z miliona tematów o grupowej koncentracji. Sheed ma mniejszą przydatność w grupie niż inne profy (to też zależy od tego na co dana grupa idzie) ale ma masę innych zalet.

_________________
dr 120


30 Lip 2012, o 00:21
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2011, o 19:01
Posty: 2181
Podziękowano: 262 razy
Otrzymanych podziękowań: 697 razy
Nick w grze: desacred
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Grupowa K.O. w innym wydaniu
Lehmar napisał(a):
Kolejny z miliona tematów o grupowej koncentracji. Sheed ma mniejszą przydatność w grupie niż inne profy (to też zależy od tego na co dana grupa idzie) ale ma masę innych zalet.


Jakich?

_________________
"Fałszywa skromność to najgorszy rodzaj pychy."

"Nie znam się, to się wypowiem."
"Znam się na wszystkim, na niczym dobrze."


30 Lip 2012, o 00:48
Profil WWW
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Gru 2010, o 03:25
Posty: 251
Miejscowość: Warszawa
Podziękowano: 17 razy
Otrzymanych podziękowań: 29 razy
Nick w grze: Ceol
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Grupowa K.O. w innym wydaniu
No choćby dużo silnych debufów, małe zużycie kondy, profesja idealna do pvp itd.

_________________
dr 120


30 Lip 2012, o 01:12
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Gru 2011, o 16:51
Posty: 499
Podziękowano: 153 razy
Otrzymanych podziękowań: 197 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Grupowa K.O. w innym wydaniu
Szczerze to jest to średni pomysł. Zauważ, że przy dłuższych walkach i tak rozdajesz KO więc po kilku rundach reszta drużyny ma bonus i to pełny. Myślę, że takie coś może nawet osłabić sheeda w grupie.

@Stachubrach: Łucznik ma grad strzał.

_________________
REDDE, QUOD DEBES

ACCUSARE NEMO SE DEBET

ACTUS HOMINIS,NON DIGNITAS IUDICETUR

DA MIHI FACTUM, DABO TIBI IUS


30 Lip 2012, o 07:08
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 29 Cze 2012, o 17:01
Posty: 1
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Grupowa K.O. w innym wydaniu
Przestańcie marudzić z tym czymś KO to dobry skill i Callpsis ma racje ale nie dokońca na pewno KO gdyby bylo tak zrobione to sheedow by bylo wiecej i fajniej by się nim grało i chętniej by go brało się do drużyny :) :D


30 Lip 2012, o 07:29
Profil
Zabójca Tilsai
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Paź 2011, o 22:01
Posty: 799
Podziękowano: 66 razy
Otrzymanych podziękowań: 195 razy
Nick w grze: Eld
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Grupowa K.O. w innym wydaniu
przeczytałem tylko "niech KO bedzie skillem grupowym" i juz jestem na nie, jeśli miałoby tak być to ja chcę trans i ochronę grupową, pomyśl jak to by wyglądało

_________________
We are all the same, players in the game.


30 Lip 2012, o 10:48
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 15 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 444 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron