Strona 1 z 1 |
[ 5 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Platyna-pakowanie
Autor | Wiadomość |
---|---|
Walczący z drzewcami
|
Witajcie. Mam nowy pomysł odnośnie platyny. Chodzi o to że platyne w skrzynii dostajemy tylko po kupnie przez telefon/przelew. A z innych powodów,np. ktoś wbije 30/40/50lv itd. a nie chce tej platyny dla sb lub potrzebuje złota mógłby kupić skrzynie od kowala/Zohara/Borghildy za:
5k-10 plat 10k-50 plat Wtedy kliknęło by się na skrzynie i by było coś w formie depozytu-przenosimy liczbę platyn,ile pomieści skrzynia. Zapraszam do komentowania _________________ Stachubrach-Łucznik [85] OFF Pomogłem? Podoba się? Daj ku f e l k a. Mój kanał na YT: http://www.youtube.com/channel/UC4rLfyOMgD-2IhDf0b6YxOw/feed |
18 Sie 2012, o 23:00 |
|
Chodząca legenda
|
Magiczna opcja
podpowie ci dlaczego to nie przejdzie. _________________ "Fałszywa skromność to najgorszy rodzaj pychy." "Nie znam się, to się wypowiem." "Znam się na wszystkim, na niczym dobrze." |
18 Sie 2012, o 23:28 |
|
Walczący z drzewcami
|
desacred napisał(a): Magiczna opcja podpowie ci dlaczego to nie przejdzie. Używałem szukajki ale nie wyszło mi nic podobnego do mojego posta _________________ Stachubrach-Łucznik [85] OFF Pomogłem? Podoba się? Daj ku f e l k a. Mój kanał na YT: http://www.youtube.com/channel/UC4rLfyOMgD-2IhDf0b6YxOw/feed |
18 Sie 2012, o 23:30 |
|
Chodząca legenda
|
Było przerabiane x razy. Jedną z przyczyn dla których nie zostanie to wprowadzone jest tworzenie noob-charów na których szybko wbija się platynę za awanse na low lvl. Resztę dopisz sobie sam.
_________________ "Fałszywa skromność to najgorszy rodzaj pychy." "Nie znam się, to się wypowiem." "Znam się na wszystkim, na niczym dobrze." |
18 Sie 2012, o 23:37 |
|
Pogromca Valdaroga
|
no faktycznie, było wiele razy i nie przejdzie. jakby było trochę wcześniej i miałabym lepszy humor znalazłabym linki, ale tak to szukaj sam ^^ zamykam of course.
|
19 Sie 2012, o 01:56 |
|
Strona 1 z 1 |