Strona 1 z 1 |
[ 10 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Bonus dośw. za znajomych online [x]
Autor | Wiadomość |
---|---|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Taern to gra nastawiona na współpracę z innymi graczami. Kolejnym krokiem ku lepszej współpracy może okazać się bonus do nabywanego doświadczenia za każdego gracza online. Powiedzmy - 0.5% za głowę. Wtedy olbrzymi sens ma wydawanie 5 platyny za powiększenie listy znajomych o jedną osobą.
W sumie nie wiem, czy istnieje jakiś limit znajomych, jeżeli tak, proponuję, by bonus nie mógł przekroczyć danego poziomu, np. 10%. Oczywiście wartości mogą być wszak inne, to już zależy od kalkulacji korzyści ekipy. @Edit Te wartości mają większy sens : ) seba11pl napisał(a): Gdyby bonus wynosił 0.2%(za głowe) i byłby max 3%( 15 znajomych)( to pewnie byłby bardziej przystępny _________________ Powyższy post wyraża opinię autora jedynie w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani w żadnym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podania przyczyny! Ostatnio edytowany przez Thorge, 19 Sie 2012, o 23:47, edytowano w sumie 1 raz |
19 Sie 2012, o 22:25 |
|
Uczeń Heremona
|
fajny pomysł, ale moim zdaniem ten bonus mogliby dawać tylko znajomi których mamy już 7 dni
_________________ _______ |
19 Sie 2012, o 22:28 |
|
|
Już masz "bonus" za expienie w drużynie - chodź na expowiska we 2/3 i twój bonus jest niepotrzebny ...
Swoją drogą 10% to bardzo dużo jeszcze dodać bonus za ... i Premium w odsiadke 10%/0.5%=20 - 7 miejsc które już mamy = 13 bierzemy "noł lajfów" i mamy stały bonus - Pierwsze Konto platynowe daje również 10% Pokazuje to że wydając 13x7 ( chyba że inaczej to się liczy) 91 platyny - Konto Platynowe kosztuje 100 platyny, a na dodatek trwa tylko miesiąc IL O IL Edit@ 7 dni to też mało ale już lepiej ( MaxMar) Gdyby bonus wynosił 0.2%(za głowe) i byłby max 3%( 15 znajomych)( to pewnie byłby bardziej przystępny @MaxMar ma racje ^^ mimo wszystko z tymi pewnymi znajomymi |
19 Sie 2012, o 22:34 |
|
Duma Forum!
|
Znajomi dodają nam złoto za uzyskane lvle i to wystarczający bonus. Nie możemy przesadzać z ułatwieniami dotyczącymi zdobywania exp'a bo moglibyśmy dojść do paranoi gdzie nie zabijajac mobów zdobywalibyśmy doświadczenie i lvle
_________________ Kreatywność, obiektywizm, optymizm = TESTER! The First 100 lvl on the Lands of Taern - at 114 the Career has been sacrificed. |
19 Sie 2012, o 22:54 |
|
Chodząca legenda
|
Według mnie niepotrzebne. Wtedy gracze dodawaliby na siłę innych graczy, sam wielokrotnie widziałem ~40 znajomych online u siebie i są to faktycznie moi znajomi, jakbym dodał jeszcze wszystkich sojuszników to spokojnie codziennie 50+ online by było. Są inne możliwości szybszego expienia
_________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. |
19 Sie 2012, o 22:54 |
|
Walczący z drzewcami
|
Mi pomysł nie przypadł do gustu. W grupie dostaje się i tak bonus expa,a znajomi są od pomocy,wypadów na bossy itd.
_________________ Stachubrach-Łucznik [85] OFF Pomogłem? Podoba się? Daj ku f e l k a. Mój kanał na YT: http://www.youtube.com/channel/UC4rLfyOMgD-2IhDf0b6YxOw/feed |
19 Sie 2012, o 22:58 |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
seba11pl napisał(a): Pokazuje to że wydając 13x7 ( chyba że inaczej to się liczy) 91 platyny - Konto Platynowe kosztuje 100 platyny, a na dodatek trwa tylko miesiąc IL O IL Faktycznie, nie przeliczyłem tego na platynę. Z drugiej strony zawsze można dodać do sklepu coś na wzór premium, działające przez miesiąc i odblokowujące bonus ze znajomych. Innym ograniczeniem mogłoby być to, że bonus dostajemy tylko od zaproszonych graczy. Wtedy byłoby większe parcie na namawianie znajomych na granie, a co za tym idzie - nowych kupców platyny ;D seba11pl napisał(a): Gdyby bonus wynosił 0.2%(za głowe) i byłby max 3%( 15 znajomych)( to pewnie byłby bardziej przystępny Masz rację, faktycznie 0.5% to trochę za dużo. Jak pisałem, wartości mogą być inne, kwestia kalkulacji i zgody. Początkowo chciałem dać 0.25% i 5%max, ale zasady marketingu mówią, że lepiej mieć z czego schodzić 0.2% za głowę i 3% max. to dobry pomysł. Willy napisał(a): Nie możemy przesadzać z ułatwieniami dotyczącymi zdobywania exp'a bo moglibyśmy dojść do paranoi gdzie nie zabijajac mobów zdobywalibyśmy doświadczenie i lvle Oj tam, przesadzasz. W sumie doświadczenie za darmo byłoby fajnie, Taern by nie dyskryminował sporej grupy ludzi, jakimi są lenie ;D _________________ Powyższy post wyraża opinię autora jedynie w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani w żadnym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podania przyczyny! |
19 Sie 2012, o 23:43 |
|
Pogromca Valdaroga
|
Willy napisał(a): Znajomi dodają nam złoto za uzyskane lvle i to wystarczający bonus. bo ja wiem... te bonusy w złocie są hmm, niezauważalne;p ten temat zresztą pojawiał się już na forum. a sam pomysł dość ciekawy, ale rzeczywiście zostawia spore pole do nadużyć. |
22 Sie 2012, o 05:39 |
|
Uczeń Heremona
|
Jeśli taki bonus ma być zachętą do zwiększania liczby znajomych, to ja z kolei uważam, że takie zachęty są niepotrzebne.
Myślę że każdy gracz na poziomie 60+ doskonale wie, że z dużą ilością znajomych łatwiej znaleźć slota. Sam mam prawie 50 znajomych, w tym jednocześnie online w szczytowych momentach jest kilkanaście osób i naprawdę jestem zadowolony z tego, gdy często slot szuka mnie, a nie odwrotnie. _________________ Gram na Larkas (kiedyś S2), MO 133 Gildia: Dark Templars |||||||| Blues Brothers & Valhalla - I shall remember +Druid turniejowy, lvl 44: 1. miejsce x3 +Ryc turniejowy, lvl22: 1. miejsce x3, 3. miejsce x1 |
22 Sie 2012, o 07:21 |
|
Uciekinier Taernijczyk
|
Tak... i znów by była przewaga graczy którzy kupują plate bo aby zwiększyć miejsce w znajomych trzeba placić platyną.
A nawet jakby ktoś zarobił na halicie itp golda i kupił plate to i tak dla mnie pomysł jest zły _________________ ArcyTasak - Rycerz s1 [70] Koniec gry. |
22 Sie 2012, o 09:41 |
|
Strona 1 z 1 |
[ 10 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 18 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |