Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 
 Szkielety - Propozycja :p 
Autor Wiadomość
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 6 Lut 2012, o 12:56
Posty: 239
Miejscowość: Taern
Podziękowano: 162 razy
Otrzymanych podziękowań: 43 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Szkielety - Propozycja :p
czy to nie troche dziwne ze szkielety da sie zakrwawic? przeciez one maja kosci a w kosciach nie ma krwi, wiec proponuje ze jak np. barba ugryzie albo sheed kolanko da z krwawieniem zeby byly DMG ale krwawienia nie :P


Wyglądało by to tak:
http://scr.hu/3mw/ky5dd

albo jak shed da kolano zeby nie bylo krwawienia

szukałem w szukajce ale nic nie znalazlem wiec zalorzylem swoj temat :P

_________________
Image Image

Pomoglem? kliknij Kufelek Image


Ostatnio edytowany przez Ashbull, 2 Wrz 2012, o 08:09, edytowano w sumie 1 raz



1 Wrz 2012, o 15:51
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Maj 2011, o 17:10
Posty: 594
Miejscowość: s2
Podziękowano: 123 razy
Otrzymanych podziękowań: 35 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Szkielety - Propozycja :p
Dobry pomysł ale jak gryziesz kości to też trochę głupie jest.
Ale poprawka jak najbardziej za.

_________________
‎"I bierz co Ci dane, bądź losu panem!"

Pomoglem? Daj kufelek browarka :=)


https://www.facebook.com/pages/The-Prid ... 2137125151 Like'nij! 2 admin strony fanowskiej na fejsie!


1 Wrz 2012, o 16:12
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 6 Sty 2012, o 22:56
Posty: 12
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 4 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Szkielety - Propozycja :p
Rozumiem, ze w takim razie smok tez nie moze otrzymac obrazen od gryzienia, bo tez jest z kosci. Swoja droga, idac tym tokiem rozumowania, usunmy tez mozliwosc ugryzienia lodu/sopla bo barba sobie zeby polamie na nich :)

Sam widzisz, jak glupi to pomysl


1 Wrz 2012, o 17:08
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2012, o 12:32
Posty: 298
Miejscowość: Starogard Gdański
Podziękowano: 64 razy
Otrzymanych podziękowań: 41 razy
Nick w grze: Stachubrach
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Szkielety - Propozycja :p
A co dopiero barba z garnkiem-może wogóle by nie mógł gryźć bo twarz zasłonięta....

_________________
Stachubrach-Łucznik [85] OFF :(
Pomogłem? Podoba się? Daj ku f e l k a. :)
Mój kanał na YT: http://www.youtube.com/channel/UC4rLfyOMgD-2IhDf0b6YxOw/feed


1 Wrz 2012, o 17:23
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Sty 2012, o 18:02
Posty: 98
Podziękowano: 19 razy
Otrzymanych podziękowań: 5 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Szkielety - Propozycja :p
A co by barba na geo zrobił... :D


1 Wrz 2012, o 17:39
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2012, o 12:32
Posty: 298
Miejscowość: Starogard Gdański
Podziękowano: 64 razy
Otrzymanych podziękowań: 41 razy
Nick w grze: Stachubrach
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Szkielety - Propozycja :p
SuperMiecio napisał(a):
A co by barba na geo zrobił... :D

Wykruszył by zęby :D

_________________
Stachubrach-Łucznik [85] OFF :(
Pomogłem? Podoba się? Daj ku f e l k a. :)
Mój kanał na YT: http://www.youtube.com/channel/UC4rLfyOMgD-2IhDf0b6YxOw/feed


1 Wrz 2012, o 17:39
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sty 2011, o 02:38
Posty: 1597
Miejscowość: Szczecin
Podziękowano: 109 razy
Otrzymanych podziękowań: 101 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Szkielety - Propozycja :p
Gdyby gra sugerowała się tylko logiką, nie nosiłbyś w plecaku 5 toporów, 2 zbroi i różnego rodzaju badziewia, które wypada z mobów/bossów;)

kierowanie się logiką, nie zawsze jest dobrym pomysłem.


1 Wrz 2012, o 17:47
Profil
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 4 Maj 2011, o 22:35
Posty: 88
Podziękowano: 57 razy
Otrzymanych podziękowań: 8 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Szkielety - Propozycja :p
No może kierowanie się logiką rzeczywiście nie zawsze jest dobre, ale dodanie niektórym potworom (szkielety, upiory, lodowe potwory, golemy) odporności na krwawienie to ciekawy pomysł. Skoro niektóre mają odporności na korzenie, inne na ukazanie, to w sumie czemu nie na krwawienie? Tylko tym by się to różniło, że ta odporność by była całkowita i raczej mniej przydatna. Niemniej to fajne urealistycznienie gry i myślę, że dobrze by było to przemyśleć.


1 Wrz 2012, o 20:56
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Sie 2012, o 17:34
Posty: 17
Miejscowość: Zielona Góra
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: Umberto
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Szkielety - Propozycja :p
Najlepiej zastąpić krwawienie umiejętnością samobójstwo. ;)


1 Wrz 2012, o 23:36
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Sie 2012, o 19:55
Posty: 24
Miejscowość: Starogard Gdański
Podziękowano: 10 razy
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Szkielety - Propozycja :p
Pomysł nieprzemyślany oslabiłoby to mo/barbe przy szkieletach smoku itp.

_________________
Image
-Scoobyxd - S III - Ryc 81 lvl
-Scoobymo - S III - Mo 29 lvl


2 Wrz 2012, o 00:14
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 10 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 212 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron