Odpowiedz  [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Sety i ich efekty 
Autor Wiadomość
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 12 Wrz 2012, o 00:02
Posty: 10
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 3 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Sety i ich efekty
Chciałbym się podzielić z wami pewnym przykrym, co tu gadać, spostrzeżeniem i zaproponować małą zmianę w związku z tym.

Jak wiadomo jednym z efektów niektórych setów jest zwiększona regeneracja many i/lub kondycji w walce. Jednym z takich setów są Resztki Reffa, gdzie w opisie niebieską czcionką pięknie świeci m.in. taka oto informacja: Regeneracja many: 12%. Człowiek patrzy i myśli sobie, no fajna sprawa, 12% many piechotą nie chodzi. Męczy się więc, kombinuje, krew i pot przelewa, ciuła te grosiki wiele dni i tygodni. W końcu udaje mu się taki secik skompletować i założyć. Już zaciera rączki, już się cieszy, że problem z maną i kondycją w walce nie będzie mu już tak doskwierał, a tym czasem... różnicy w regeneracji many niemal nie widać. Gdzie jest te 12%? Błąd! - myśli w pierwszej chwili. Potem duma, sprawdza, liczy i wychodzi mu że - o zgrozo - owe 12% to procent z procenta i o tyle powiększona jest jedynie podstawa regeneracji many i kondycji która wynosi 5%. Z założonym, kompletnym setem Resztki Reffa dostajemy więc całe 5,6% (sic!) regeneracji many i kondycji.
Łapie się więc taki ludek za głowę i zadaje pytanie: To po to wydałem takie góry złota i kolejne na naprawę, żeby dostać marne 0,6% więcej many czy kondycji (co w okolicach poziomu na którym set Reffa można zakładać daje od 1 do 3 punktów tychże) na turę walki? Czy na pewno tak to miało być, czy może jednak to błąd jakiś?

Z tego miejsca chciałbym wiec zaproponować by twórcy gry przemyśleli sprawę i zwiększyli nieco działanie efektów setów pt: regeneracja, bo w obecnej postaci istnienie takiego efektu nie ma najmniejszego sensu.

Z poważaniem
Adso z Melku (uczeń mistrza Wilhelma z Baskerville jakby kto pytał)


12 Wrz 2012, o 01:00
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Cze 2011, o 21:16
Posty: 1021
Podziękowano: 39 razy
Otrzymanych podziękowań: 175 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Sety i ich efekty
szukajka się kłania;p

viewtopic.php?f=70&t=21930

nie zamknę, bo jakby nie patrzeć tam była ogólna dyskusja, a tu mamy konkretny postulat... no i myślę że dobrze byłoby gdyby jednak temat doczekał się komentarza ze strony jakiegoś inżyniera.

(ale na przyszłość zaprzyjaźnij się z ową szukajką, serio)


12 Wrz 2012, o 01:25
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sty 2011, o 08:08
Posty: 20
Miejscowość: Dolnyśląsk
Podziękowano: 7 razy
Otrzymanych podziękowań: 7 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Sety i ich efekty
Ja tam już nieco zmieniłem podejście to tego setu. Ponosiłem do 35 i 2 części noszę nadal i jest bardzo sympatyczny.

Jedynie byłbym za zmianą opisu, lub wywalenie w cholere tego bonusu :D

_________________
MahonneLuk - s3
MahoneDruid - s3
MahonneVD - s3


12 Wrz 2012, o 05:32
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Sty 2012, o 18:02
Posty: 98
Podziękowano: 19 razy
Otrzymanych podziękowań: 5 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Sety i ich efekty
@up lepiej żeby był taki niż wcale. Też się na to nabrałem, na moim noob charze łuku chciałem reset robić i dać mniej many i kondy a tu poszedłem sprawdzić efekt na 4 szczury i... sami sie domyślicie :D Jest to moim zdaniem troche nie fair


12 Wrz 2012, o 14:54
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2011, o 11:30
Posty: 269
Miejscowość: Hollywood
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 104 razy
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Sety i ich efekty
rozumiem że set okowy snu powiększający szanse na trafienie krytyczne też bierze 8% z 2% bazy czyli omg :P

_________________
Moment w którym zamykasz oczy na polu walki, jest momentem, w którym już ich nie otwierasz


12 Wrz 2012, o 17:46
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Sty 2012, o 18:02
Posty: 98
Podziękowano: 19 razy
Otrzymanych podziękowań: 5 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Sety i ich efekty
Nie, okowy snu dają normalny % a nie procent z procenta


12 Wrz 2012, o 18:00
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2011, o 11:30
Posty: 269
Miejscowość: Hollywood
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 104 razy
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Sety i ich efekty
hmmm ciekawe dlaczego jak wszystko to wszystko!

_________________
Moment w którym zamykasz oczy na polu walki, jest momentem, w którym już ich nie otwierasz


12 Wrz 2012, o 20:43
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 12 Wrz 2012, o 00:02
Posty: 10
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 3 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Sety i ich efekty
ironka napisał(a):
szukajka się kłania;p

viewtopic.php?f=70&t=21930



Rzeczywiście temat był poruszany. Mea culpa, mea maxima culpa!

No ale skoro nie doczekał się reakcji góry to może warto go przypomnieć.
Bo sprawa nie jest błaha moim zdaniem. Wydajemy dużo złotka na wypasiony eq a potem się okazuje, że nie działa tak jak oczekiwaliśmy, ba! nie działa nawet zgodnie z opisem. Dlatego chciałbym się dowiedzieć jak to jest akurat z setem Reffa, czy to tylko mało precyzyjny opis czy zamierzenie było inne, a wyszło jak wyszło. A jeśli tak miało być, to lepiej żeby dodatkowej regeneracji nie było, bo sensu w tym nie ma żadnego. Setne czy tysięczne części procenta na drop epika ma swoje uzasadnienie, ale w tym wypadku 1-3 punkty many czy kondycji na turę naprawdę niczego absolutnie nie zmieniają a informacja w opisie ewidentnie wprowadza w błąd:(


12 Wrz 2012, o 23:14
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sty 2011, o 08:08
Posty: 20
Miejscowość: Dolnyśląsk
Podziękowano: 7 razy
Otrzymanych podziękowań: 7 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Sety i ich efekty
@adso
Wiesz, jak już pewnie zauważyłeś poprzednio to ja poruszałem ten temat lecz jednak na chwilę obecną dość mocno zmieniłem swoje podejście...

te 0,6% to jednak wcale nie jest takie nic bo przy 900~~ kondy jest to już 5 na ture i jak dla mnie to wystarczająco..

Owszem fajnie by było dostawać bonus zgodny z opisem czyli 12% + 5% bazowe = 17%...
No ale teraz sobie to wyobraź, masz 1000 kondycji i co runde dostajesz 170... Po co odpoczywać? Czy na 40lvlu / 50 nadal chciałbyś zrezygnować z tego setu? Nie sądzę...

_________________
MahonneLuk - s3
MahoneDruid - s3
MahonneVD - s3


13 Wrz 2012, o 12:32
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Sty 2012, o 18:02
Posty: 98
Podziękowano: 19 razy
Otrzymanych podziękowań: 5 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Sety i ich efekty
@up ale jak ma sie już około 900 many/kondy to sie z tego setu wyrasta. kto normalny będzie nosił itemki na 23 lvl na lvlu powiedzmy 60 (wtedy ma sie już dosyć dużo many/kondy) ten set jest przeznaczony dla mniejszych lvli. Najlepiej byłoby zrobić np: 3% z całości kondycji i many a nie 12% z 5%


13 Wrz 2012, o 15:21
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 334 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron