Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

[POMYSŁ] Crafting
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=23685
Strona 1 z 2

Autor:  Shorty [ 12 Lis 2012, o 19:37 ]
Temat postu:  [POMYSŁ] Crafting

Jako że obecnie nie jestem raczej aktywnym graczem w taern, zainspirowany wypowiedziami Dryga odnosnie tego ze chcial by kiedys rozszerzyc mozliwosci craftingu w tej grze przedstawiam moja wizje dotyczaca tworzenia przedmiotow w taernie.

Spoiler:

Autor:  seba11pl [ 12 Lis 2012, o 19:57 ]
Temat postu:  Re: [POMYSŁ] Crafting

jeśli pomysł zakłada że za najlepszy przedmiot płacimy najwięcej ile się da drewna i żelaza(przykład w łuku) to ciężko będzie to zanieść :)

Wszystko mi się podoba poza tym :)
chociaż powinien być udział platyny, aby twórcy lepiej na to spojrzeli :)

@down chodzi i o platyne w wersji dla odporności ? Dla mnie powinna być w każdym itemie :)

@Edit Niezbyt rozumiem tworzenie biżuteri :)
Niedawno tworząc postać na turki zauważyłem że tracąc 8 pkt hp dostaje 4 pkt odporności :D
Nwm czy się tym wzorowałeś więc piszę to w tym poście :)
http://scr.hu/480/yg0ql
i
http://scr.hu/480/k7nd9

Autor:  Shorty [ 12 Lis 2012, o 20:07 ]
Temat postu:  Re: [POMYSŁ] Crafting

@up

materialy mozna dostarczac na raty a udzial platyny masz przy tworzeniu bizuterii (wprawdzie tylko przy resach ale jakby na to nie patrzec mysle ze to wlasnie glownie bizuteria bylaby tworzona i to wlasnie w kombinacji z resami)

Edit

Jak sam to ujales "dla ciebie powinna byc w kazdym itemie" dla innych niekoniecznie. Nie chce z tego zrobic opcji ktora wymaga od gracza w 100% wlozenia platyny.

Autor:  mikhell [ 12 Lis 2012, o 21:05 ]
Temat postu:  Re: [POMYSŁ] Crafting

Tworzymy łuk na 50 poziom z nastepującymi statystykami : Zręczność , Kondycja, Życie.
Nasz item po wytworzeniu może wygladać nastepująco : Baza + 13 zręcznosc + 70 kondycja + 60 hp.

Do kosmetycznej zmiany: 13+7+6 = 26

Edit: pomysł jeszcze na pewno w jakiejś części wymaga dopracowania, ale z pewnością itemki tego typu stanowiłyby alternatywę dla rarków, szczególnie przy walkach PvP.

Autor:  Shorty [ 12 Lis 2012, o 21:40 ]
Temat postu:  Re: [POMYSŁ] Crafting

@up

o lol racja mialo byc 12 nie 13 (teraz wyjde na jakiegos kretyna :<)

I tak o to wlasnie mi chodzi. Obecnie po 50tce nie ma zadnej alternatywy dla rarow (ba sety ale jak z ich przydatnoscia kazdy wie, niektore sa dobre niektore nie no i ich dostepnosc). A wlasnie ta losowosc w craftowanych itemach dalaby jakas roznorodnosc a mozliwosc wyboru bonusow wieksze pole w odpowiednim kreowaniu postaci wg naszych potrzeb. (no i nie ma co ukrywac jesli trafilby sie item niepodpisany z jakimis konkretnymi statami moglby rowniez ruszyc gospodarke)

Cytuj:
Nwm czy się tym wzorowałeś więc piszę to w tym poście


Zauwaz ze niepelne wartosci wystepuja tylko w sklepowych itemach. Wszelkie rary maja takie statystyki zaokraglone do pelnej 10tki (zreszta ktos z ekipy tlumaczyl ze 10 ptk hp/mp/kondy/resow odpowiada 1 ptk innych statow -tak samo jak jest to przyjete przy rozdawaniu statow przy lvl upie)
chyba o to chodzi ?

Autor:  Szymdaro [ 13 Lis 2012, o 00:01 ]
Temat postu:  Re: [POMYSŁ] Crafting

Pomysł nawet ciekawy, troszkę podobny do tego.
http://forum.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=23279

Z tym, że tu robimy itemy, a tam się by je dropiło. Nie wiem też czy powiedzmy 25 ptk statów jest alternatywą dla rarów. Może na tym 50 lv, później niekoniecznie.

Autor:  Shorty [ 13 Lis 2012, o 00:31 ]
Temat postu:  Re: [POMYSŁ] Crafting

Jak widzisz jedynie item z poziomem 50tym moze posiadac 25 (im wyzszy lvl itemu tym tych statow wiecej)

40 statow na ring czy amulet to moim zdaniem malo nie jest.
Poza tym bronie procz tych 35 statow na 70 lvlu posiadaja rowniez atak (ktory rowniez moze zostac zmodyfikowany przy pomocy flasz niszczenia choc jest ryzyko ze atak zamiast podbic, spadnie o kilka punktow).

Dodam tez ze to niekoniecznie ma byc alternatywa dla rarow. Czasem alternatywa nie jest ilosc statystyk a to jakie bonusy posiada item.Tu jestes w o tyle komfortowej sytuacji ze mozesz dobrac bonusy do wlasnych upodoban. (przykladem moga byc chociaz niektore sklepowe ringi ktore sa czasem wybierane zamiast rarow na roznego rodzaju hlvl bossy.)

ps. jesli beda jeszcze jakies pytania odpowiem dopiero jak uzbiera sie ich kilka bo nie ma sensu pisac co post.

@down

Mysle ze mozna by dorobic po 1-3 unikalne skiny dla kazdego itemu ale to zostawiam grafikom :D

A dlaczego biegaja w tych rarach? ^^ bo powyzej pewnego lvlu nie masz alternatywy lub jest ona zbyt kiepska i nie odpowiada niektorym wymaganiom.

Autor:  Wotaher [ 13 Lis 2012, o 00:37 ]
Temat postu:  Odp: [POMYSŁ] Crafting

Pomysl fajny:) a co z wygladem itemkow? Tez losowe czy jak? :) obecnie kazdy biega w rarach i watpie ze to cos zmieni. Ew. Lidzie zaczna robic pierscionki z wiekszymi odpornosciami niz losowe sklepowe

Wyslane za pomocą Tapatalk 2.

Autor:  Wallace [ 13 Lis 2012, o 14:48 ]
Temat postu:  Re: [POMYSŁ] Crafting

To co mnie denerwuje w tej grze to to, że do obecnego craftingu (flasze) potrzebujemy NPCów i za każdym razem zabulamy za wykonanie przedmiotu

Przydała by się jakaś alternatywa i nauka profesji (wydatek golda i wymagająca np. questa) po której dało by się coś crafcić bez ich udziału i bez dodatkowych kosztów (lub z kosztami zminimalizowanymi)

Mówię tu zarówno o dotychczasowych flaszach (a nawet inhibitorach) oraz pomysłu craftingu z tego tematu (w takiej wersji czy innej)

PS. Inhibitorów wogóle nie opłaca się robić bo lepiej kupić za złoto platę i kupić je za platę... wyda się mniej - mało zrównoważone to to...

EDIT: a z okazji tego tematu: viewtopic.php?f=121&t=17321 przydałoby się zrobić poprawki tak żeby robienie flach było równorzędne w czasie ich robienia, wysiłku, kosztach i ilości za jednym zamachem...

Autor:  Shorty [ 13 Lis 2012, o 15:02 ]
Temat postu:  Re: [POMYSŁ] Crafting

Koszty sa jak najbardziej potrzebne. Grajac w mmo od 12 lat widzialem wiele form craftingu i w prawie kazdej byla jakas forma zaplaty. Gdyby crafting byl darmowy mogloby to doprowadzic do spadku wartosci zlota (kazdy craftowal by itemy, sprzedawal na rynku i mial czysty profit - same zyski 0 kosztow wlasnych).Co za tym idzie po pewnym czasie ceny itemow wzroslyby kilku/nastokrotnie (z racji ze ludzie mieliby wiecej golda wiec i zaczeliby placic wiecej za itemy bo wkoncu ich stac) - oczywiscie moglbys na nie zarobic z poczatku lecz z czasem sam crafting stalby sie nieoplacalna forma zarobku (bylo by tego tyle ze nie szlo by nic sprzedac) lecz ceny obecnych topowych rarow pozostaly by na tym samym kosmicznym poziomie. (a nie wydaje mi sie zeby ktos chcial tak drastycznych zmian na rynku) Dlatego jakas forma "gold sinka" jest potrzebna (i tym miedzy innymi bylby crafting)

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/