Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Alternatywa dla obniżenia dropu rarów z lowlvl instancji
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=23812
Strona 1 z 1

Autor:  mist [ 16 Lis 2012, o 14:23 ]
Temat postu:  Alternatywa dla obniżenia dropu rarów z lowlvl instancji

Nawiązując do wypowiedzi Torgerta:

Cytuj:
Mid-level robi bossa w 15 minut, hajlevel w 5 minut. Przykładowe wartości - chodzi o zasadę. Więc hlvl ma 3 razy większą szansę na rara w tym czasie, niż char dla którego ten boss jest przeznaczony. Teraz jest to wyrównane. Postaramy się przedstawić dokładniejsze info na temat tej zmiany ASAP.


z tematu: viewtopic.php?f=14&t=530&start=800

Torgert zwrócił uwagę tylko na szybkość robienia insty, przez co szansa na wydropienie rara była częstsza u dużych lvl niż u małych.

Skoro chodzi tu o czas robienia jakieś insty to czemu nie zostanie wprowadzony system kilku inst ? Easy, Normal, Hard i Epicka ? Podobny system jest stosowany w D&D gdzie przy każdej inście mamy do wyboru w jaką chcemy wejść. Żeby nie zgapić z innych gier, bo jak to się mówi to jest Taern a nie inna gra... to można by te kategorie przypisać do przedziałów lvlowych. Każdy przedział lvlowy posiadał by swoje cztery kategorie inst. Nawiązuje to do instancji Duszków, przykładowo:
0-39 (Easy, Normal, Hard, Epik)
39-80 (Easy, Normal, Hard, Epik)
81- xxx (Easy Normal. Hard, Epik)

Przykładowy % dropa:

Easy - 1%
Normal - 2%
Hard - 3%
Epicka - Insta zarobkowa + Drop 3%

W rezultacie z jednej insty otrzymujemy 12 inst o rożnych poziomach trudności w zależności od lvli, gdzie gracz znajdzie coś dla siebie nie tylko do gry w drużynie ale i solo, wybierając odpowiedni poziom trudności. Osiągamy to co Administracja funduje nam teraz czyli Inste gdzie mamy 1 % dropa którą robimy szybko i to co chcą gracze, inste z dropem 3% z trudniejszymi mobami którą się robi dłużej. Więcej zabawy, większa trudność 100% satysfakcji :P


Offtop
Jeszcze taka mała pierdółka na koniec :P

Wczoraj wybrałem się na duszki łukiem na 47 lvl z ekipą 4x 30 lvl. Insta została zrobiona w 35 min :] Wszystko to dzięki podziałowi przy czyszczeniu gdzie 3 ekipy szybciej wyczyściły grobowiec niż 1 osoba z dużym lvlekiem :P

Autor:  BloodlineMage [ 16 Lis 2012, o 14:29 ]
Temat postu:  Re: Alternatywa dla obniżenia dropu rarów z lowlvl instancji

Całkiem sprytny pomysł, coby nie dobijać koksów kolejnym obniżaniem %, lepsze moby, lepszy exp, lepsza zabawa, a dropić da radę :p

Autor:  Arystos [ 16 Lis 2012, o 14:42 ]
Temat postu:  Re: Alternatywa dla obniżenia dropu rarów z lowlvl instancji

Problem w tym,ze te zmiany mialy na celu zmniejszenie low rarkow na serverach,a to co zaproponowales jest wrecz przeciwne.Chyba ,ze zamiast rarkow lecialaby kasa/esencje.
Dla mnie glownym problemem bd deficyt esencji w niedalekiej przyszlosci ,a nie kasa liczona w groszach z duszkow/wiezy.Dlatego chcialbym aby byla jakas mozliwosc zdobywania esencji...
np wprowadzic drop ich na zimowej z trola ,lalkarzy czy lempo

Autor:  Carrot [ 16 Lis 2012, o 15:07 ]
Temat postu:  Re: Alternatywa dla obniżenia dropu rarów z lowlvl instancji

Teraz jest dobrze jak by było tak jak ty mówisz to równie dobrze można by było z taerna zrobić gierkę z gdzieś tak 10cioma instami (mogła by być ii jedna ale z 10 tak dla urozmaicenia :P ) w które by się wchodziło i w zależności od lvla wybierało by się easy medium hard i epick... a Taern ma trochę inną ideę

Autor:  Szymdaro [ 16 Lis 2012, o 15:55 ]
Temat postu:  Re: Alternatywa dla obniżenia dropu rarów z lowlvl instancji

Mi to zupełnie nie pasuje. Po to gracz expi, żeby być silniejszym i szybciej/łatwiej robić tą samą instę, z której leci to samo niż gracz z mniejszym poziomem. A Ty proponujesz kolejne karanie hlvl graczy, poprzez utrudnienie im chodzenia na śmieciowe insty, które mogą robić solo.

Przykładowo druid chodzi solo smoka od 40-50lv, a ja rycerzem od 80+. Czyli pierwszy smok solo, którego zrobię nie będzie taki sam, tylko od razu najtrudniejsza insta, czyli wracam do punktu wyjścia, że na 80+ go nie zrobię, muszę wbić 100+, a może wtedy kolejny poziom trudności i znów nic solo nie zabiję? Ewentualnie jak proponujesz mogę iść na łatwą instę, tyle, że szansa na drop mała, czyli znów mi się nie opłaca. Absurd ...

@down - już zmieniono na 60% z 3% - czyli mamy 1,8% szansy na drop rara. Przy okazji jak sądzę obniżono drop jaki taki chyba wszystkiego, zatem i śmieci, i flaszek i run i inhibitorów - wszystkiego.

Autor:  MaxMar [ 16 Lis 2012, o 15:57 ]
Temat postu:  Re: Alternatywa dla obniżenia dropu rarów z lowlvl instancji

Szymdaro napisał(a):
Mi to zupełnie nie pasuje. Po to gracz expi, żeby być silniejszym i szybciej/łatwiej robić tą samą instę, z której leci to samo niż gracz z mniejszym poziomem. A Ty proponujesz kolejne karanie hlvl graczy, poprzez utrudnienie im chodzenia na śmieciowe insty, które mogą robić solo.

Przykładowo druid chodzi solo smoka od 40-50lv, a ja rycerzem od 80+. Czyli pierwszy smok solo, którego zrobię nie będzie taki sam, tylko od razu najtrudniejsza insta, czyli wracam do punktu wyjścia, że na 80+ go nie zrobię, muszę wbić 100+, a może wtedy kolejny poziom trudności i znów nic solo nie zabiję? Ewentualnie jak proponujesz mogę iść na łatwą instę, tyle, że szansa na drop mała, czyli znów mi się nie opłaca. Absurd ...


przeciez 1% wynosi szansa na drop rara teraz

Autor:  Kyth Moire [ 16 Lis 2012, o 16:01 ]
Temat postu:  Re: Alternatywa dla obniżenia dropu rarów z lowlvl instancji

Tylko testerzy i wyżej wiedzą jaki jest drop z szatanka, chyba że znowu je obniżono po moim odejściu :P Bynajmniej był to 1%, nie byłoby wtedy tyle dropów po dwa, a nawet trzy przedmioty naraz.

Autor:  wanelasty [ 16 Lis 2012, o 16:03 ]
Temat postu:  Re: Alternatywa dla obniżenia dropu rarów z lowlvl instancji

Czytam to i nie rozumiem ...Teraz nie chodzi tylko o rary (było dobrze bo sprawiedliwie każdy GRACZ miał taki sam % dlaczego zmieniać coś co było poprostu sprawiedliwe?) Teraz nie da się H lvlem zarobić na "waciki". Mam na myśli nie tylko rary ale i zwykłe przedmioty które były dobrym źródłem dochodów bo nikt nie chce kupować już rarów z FYO. Po "upade" na 3x zrobienie wieży solo nie dostałem z gregoriusa czy ghadiry nawet głupiego paska wartego 30k ... Ta część zmian jest poprostu rekordem niesprawiedliwości dla H lvli ... nie po to expiłem zeby teraz nie móc nawet zrobić samemu wieży ( gdy nie ma z kim iść na coś lepszego) Głupota i tyle ... nie chcę żadnych "wielopoziomowych" inst bo to głupie duszki to duszki i basta! Mam nadzieje ze ADM opamięta się i to po prostu cofnie. Czy były jakiekolwiek testy tego na S0? Czy wogole cokolwiek z tych zmian było testowane ?!

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/