Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

[IDEA] Rary i najnowszy up
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=23932
Strona 1 z 1

Autor:  seba11pl [ 21 Lis 2012, o 17:08 ]
Temat postu:  [IDEA] Rary i najnowszy up

Jak wiadomo celecm najnowszej aktualizacji jest powstrzymanie silnych graczy od bicia słabych bossów i od tzw farmienia...

Tylko że nie każdy robi bossy że je bije 10 razy, albo dopuki mu coś nie poleci... ...nawet na 59 lvl np na geo przejde dla zabawy bo mnie ichi nudzi, albo na inne bossy, tak więc wymyśliłem pomys :) :

Zakładając że geo jest np do 55 lvl'a sprawia to że mamy potem -60% na drop, w moim pomyśle od 50(zakładając że geo jest od 55 lvl obecnie - jak już pisałem) mamy szansę na drop obniżoną o 25-35%(zależnie od bossa).
Po zrobieniu w jedym dniu(od północy do północy) x geo nasza szansa na drop spada o -60% co utrudnia nam farmienie bossa.
Liczba x nie jest dokładnie określoną jako 8 tylko 8-12 aby utrudnić poznanie schematów - jest 50% że nasza szansa na drop spadnie o 60% po 8 geo, po 9 wynosi 60%, a po 10 70%, obojętnie jak się to układa po 12 geo mamy 100% że nasza szansa na drop spadnie o te 60%.
Do tego dochodziła by druga zależność, w której np herszt zamykał się dla graczy na 50 lvl od razu bez żadnej liczby x hersztow, a na ~~90 lvl wszystkie bossy poniżej DZ. Miały by od razu -60%.

Możliwe że mój pomysł jest niezrozumialy gdzy pisałem go z telefonu i nie uważałem na błędy ortograficzne i interpunkcyjne gdyż nie mogę przewijac "okna" do pisania :/ automatycznie mnie przenosi :(

Autor:  Krzychuw [ 21 Lis 2012, o 19:05 ]
Temat postu:  Re: [IDEA] Rary i najnowszy up

Napisałem wczoraj na blogu dziś napisze tu ;p
Z jakiej podstawy sądzisz że 55 lvl ma obniżony % na drop z geo ?...
Geomorph ma lvl 60 gracz 55 czyli nawet niedorównujesz poziomowi bosa. A to fragment wpisu dryga:
[balans] Ograniczony drop dla Hlvli z low Lvli bossów – jeżeli max poziom gracza w drużynie jest dużo wyższy od poziomu bossa to szansa na drop maleje do min 40% bazowego. Np. powyżej 40 lvl na Herszcie, 45 lvl na krzyżaku.
I przykład krzyżaka gdzie gracz mający 50% większy lvl od bosa ma obniżone procenty. Wnioskując chyba łatwo dojść że nie masz się czego obawiać i to jeszcze pewnie długi czas. Problem nasuwa sie Hlvl a nie średnim.
Ciekaw jestem jedynie dokładnych przedziałów lvl-owych na każdego bosa, przydało by sie poinformować o takich sprawach.

Autor:  seba11pl [ 21 Lis 2012, o 19:19 ]
Temat postu:  Re: [IDEA] Rary i najnowszy up

Wiem że geo jest na 60 lvl, najpierw mialem pisać o ichim ale zmieniłem na geo, bo ichi i jego farmienie...
na 100 lvl masz full eq i jedyne na co zbierasz to epik + zbrojka z "natanka"(?), a takimi rarami z geo na to raczej nie zarobisz...

Autor:  Indywiduum [ 21 Lis 2012, o 19:24 ]
Temat postu:  Re: [IDEA] Rary i najnowszy up

Jeszcze wpis ode mnie...
Nie -60% tylko do 60%... Szansa nie spadnie niżej niż 60% normalnej szansy.

Swoją drogą dziwne, że tak z tym walczysz, bo sporo jeszcze minie nim to w ogóle odczujesz ^^

Autor:  seba11pl [ 21 Lis 2012, o 19:31 ]
Temat postu:  Re: [IDEA] Rary i najnowszy up

Indywiduum napisał(a):
Jeszcze wpis ode mnie...
Nie -60% tylko do 60%... Szansa nie spadnie niżej niż 60% normalnej szansy.

Swoją drogą dziwne, że tak z tym walczysz, bo sporo jeszcze minie nim to w ogóle odczujesz ^^


Pisałem bez "poprawki" :( Dryga, jakoś nie rzucała mi się w oczy, tylko bramki lvl zauważyłem :(

Znaczy to że pomysł do zamknięcia skoro tak wygląda sprawa :/
Chciałbym prosić moda o zamknięcie w takim wypadku :(

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/