Łucznik:1.Mergot (Ma dość przyjemny charakter. Miły, lecz wysoce ceniący swe umiejętności łucznik)– łucznik lodu, którego siedziba znajduję się w dolnym kemenak. Umiejętności:
-Odporność na lód – UM pasywna, nie da się jej zmyć odczarowaniem. Daje +10% odporności (dalej 80% to MAX). Przedmioty wymagane: 10x esencja lodu*
-Wzmocnienie obrażeń od lodowej strzały o 10% (również pasywna). Przedmioty potrzebne: 1 00000 złota, butla magii*
-Lodowa tarcza – bufek rzucany na postać. Przeciwnik zadaje 15% mniejsze obrażenia. Umiejętność trwa 3, lub 4 tury (nie mogłem się zdecydować ), zużywa 30 many, trudność 60. Wymagane przedmioty: isthrimm, oraz 2 esencje lodu.
2.Zatahar (ma wybuchowy charakter, jednak dysponuje ogromną wiedzą )– łucznik ognia. Mieszka w Alarilu (piszę przed upem, więc nie jestem w stanie określić gdzie dokładnie będzie mieszkał
). Umiejętności:
-Odporność na ogień - pasywna, nie da się jej zmyć odczarowaniem. Daje +10% odporności (dalej 80% to MAX). Przedmioty wymagane: 10x esencja ognia*
- Ulepszone podpalenie (+26% na każdy poziom, UM pasywna). Tutaj będzie misja polegająca na zabiciu Ducha Zamku, oraz wpłaceniu 100000 złota za naukę),
- Wzmocnienie obrażeń od ognistej strzały o 10% (zużywa 30 many, trudność 60, trwa 5 tur). Przedmioty potrzebne: 1 00000 złota, butla magii*
3. Gnuśny Wacław (leniwy, ospały, lecz sprytny. Znajomy Lesgara, cały czas pije w karczmie)- łotr/ złodziej/ zabójca (która będzie lepiej pasować ).Umiejętności:
-kradzież – UM pasywna. Postać zyskuje w walkach 10% więcej złota (również PvP), oraz ma 1% więcej szans na zdobycie rara i setu (nie więcej, bo pewnie nikt by nie wybrał innej drogi rozwoju postaci
). Wymagania: 300000 złota,
-rozbicie pancerza (10% szans na wejście. Wyjątek – grad strzał). Strzała przebija się przez blok tarczą (u rycerzy), oraz obrażenia zadane przez strzałę, piach są większe (pancerz przeciwnika spada do 20% na sieczne/obuch/kłute). Wymagane: 100000 złota, oraz łuk Alfreda*
-Wtapianie (jak u druida na 7, lecz trudność to 3 pa). Wymagane: esencja natury*, oraz 100000 złota.
*esencja lodu – dropi z duszka lodu jeśli postać ma aktywny q (50% szans na drop, zablokowane w handlu), lub można uzyskać takie 2 z przetopienia rarów z owego duszka (przetapiamy u NPC, od którego wzieliśmy q.
*butla magii-otrzymujemy ją z 10 resztek magii za 100000 złota u mistrza Akranegrima.
*esencja ognia - dropi z duszka ognia jeśli postać ma aktywny q (50% szans na drop, zablokowane w handlu), lub można uzyskać takie 2 z przetopienia rarów z owego duszka (przetapiamy u NPC, od którego wzieliśmy q.
*łuk Alfreda – przedmiot z q. Alfred to nemezis Wacława. Ukradł mu jego ulubiony łuk. Alfred to czemp-łucznik.
*esencja natury- dropi z duszka energii jeśli postać ma aktywny q (50% szans na drop, zablokowane w handlu), lub można uzyskać takie 2 z przetopienia rarów z owego duszka (przetapiamy u NPC, od którego wzieliśmy q.