Forum - Taern.pl https://play.taern.pl/ |
|
PvP i PT - Barba usprawnienia https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=25014 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Abigaill [ 2 Sty 2013, o 23:58 ] |
Temat postu: | PvP i PT - Barba usprawnienia |
Po serii ostatnich "usprawnień' gracze podnieśli wrzawę, z powodu "psucia" postaci, "lepszych" na rzecz "słabszych" zamiast usprawniać te drugie. Skoro niektóre klasy są lepsze, silniejsze, bardziej sprawne od innych słabsze należałoby usprawnić, a przynajmniej tak nakazywałaby logika. Chyba najbardziej poszkodowaną z klas w pvp jest Barbarzyńca, dlatego to od niego chciałabym zacząć swój wywód : ) Proponowałabym u tej postaci dokonanie znacznych zmian oraz wprowadzenie 1 nowej umiejętności w zamian za inną, niepotrzebną. Postaram się odnieść kolejno do każdej z umiejętności z zaznaczeniem zmian jakich bym dokonała Tyle z wstępu : ) Dyńka jest ok Taran jest ok. Gruboskórność jest ok. Gryzienie jest ok. Zakażenie jest mało praktyczne, ale wystarczy tylko kilka drobnych poprawek, a od razu byłoby lepiej. Przede wszystkim zmiana współczynnika z 0,5 na 1*siła + 0,3*wiedza a po drugie tę umiejętność uczyniłabym umiejętnością grupową. Ryk uważam, że również powinien być zaklęciem grupowym. Atak dwuręczny wykreśliłabym na rzecz Kondensacji Furia tu dodałabym kilka poprawek: Przede wszystkim wykreśliłabym ujemną szansę trafienia z dystansu pozostawiając jedynie tę na trafienia wręcz z oczywistych względów Kamień/Łuk to jedyna broń w walce Drut vs Bab a i tak mało skuteczna Dodatkowo przy Furii dodałabym szansę na trafienie Krytyczne x2 przy Kondensacji (warunki, jak u VD przy ukazaniu) ![]() Krytyczne jest ok, ale usprawniłabym je, przy użyciu innej umiejętności którą nazwałam Kondensacja. ![]() Kondensacja byłaby umiejętnością na którą barbarzyńca musiałby poświęcić jedną turę w której to nie mógłby wykonywać żadnych ataków dystansowych lub wręcz. Od następnej tury po rzuceniu na siebie kondensacji podczas używania zwykłego Krytyka obrażenia wyglądałyby jak przy Meteorycie u MO. Jedno silniejsze uderzenie w miejsce gdzie spada cios i obrażenia od trzęsienia dla reszty drużyny. ![]() Podsumowując Barba wrzuca sobie Furię i Kondensację po czym dopiero wtedy przy używaniu Krytyka osiąga efekt jak przy Meteorycie z obrażeniami od odłamków i bardzo silnym uderzeniem miejscowym zdolnym powalić każdego. Nie mniej po to aby w turze w której Barb wrzuca Kondensacje nie stał bezużytecznie wzmocniłabym jego zaklęcia poprzez uczynienie ich grupowymi i wzmocnieniu efektu. Nie mówię o zrobieniu z Barbarzyńcy czarodzieja, ale o wzmocnieniu jego pozycji w drużynie. Zaś całość mogłaby wyglądać tak: ![]() |
Autor: | Calipsis [ 3 Sty 2013, o 00:24 ] |
Temat postu: | Re: PvP i PT - Barba usprawnienia |
Widzę, że się postarałeś:) Może część uda nam się wykorzystać przy podklasach, niestety większość jest moim skromnym zdaniem nietrafiona. - Zakażenie: moim zdaniem należy raczej osłabić a nie wzmocnić. Obecnie każda walka wysokopoziomowego barbarzyńcy sprowadza się do ugryzienia i zakażenia. Wbicie zakażenia oznacza pewną śmierć gdyż trwa bardzo długo, dmg jest dość duże i wymaga zakładania resów na uroki od wydawałoby się najfizyczniejszego fizola jakim jest barbarzyńca. W walkach 1 na 1 ten skill jest MOCNO przekokszony. - Dwuręczne: kilka klas ma alternatywny atak (szybkie cięcie, lewy-prawy czy precyzyjny). Chyba nie trzeba nic z tym robić, można spokojnie nie rozwijać a PU przeznaczyć na coś innego. - Idea ataku obszarowego u barbarzyńcy: ciekawe rozwiązanie. W propozycjach podklas dla barby jest m. in. obszarówka, zobaczymy czy przejdzie:) tą część pomysłu prześlę gdzie trzeba:) Widzę, że nie doceniasz barbarzyńcy w pvp. Jest to mimo wszystko dość mocna klasa, masz przewagę nad rycerzem, VD, MO a na wysokim poziomie możesz nawet podjąć równorzędną walkę z sheedem. Mając set pinari i prommius druid też nie powinien być tak groźny, zwłaszcza jeśli zainwestujesz w wiedzę. Naprawdę nie sądzę, żeby barbarzyńca był poszkodowany w pvp. Na wszelkie zmiany w umiejetnościach radzę czekać do podklas nad którymi prace już (niemrawo) trwają. |
Autor: | Karołke [ 3 Sty 2013, o 00:30 ] |
Temat postu: | Re: PvP i PT - Barba usprawnienia |
http://www.youtube.com/watch?v=tXlaxyY7 ... r_embedded znalezione gdzieś tu na forum-proponuję obejrzeć, barba w pvp wcale nie jest słaby, a zakażenie jest jak widać przydatne. jedynie pomysł z atakiem obszarowym mi się podoba. |
Autor: | Abigaill [ 3 Sty 2013, o 04:42 ] |
Temat postu: | Re: PvP i PT - Barba usprawnienia |
Swoją drogą gram Druidką. Po prostu Barb w pvp wydał mi się leszczem więc pomyślałam, że warto by go wzmocnić : ) |
Autor: | Kyth Moire [ 3 Sty 2013, o 04:54 ] |
Temat postu: | Re: PvP i PT - Barba usprawnienia |
Nie jest leszczem, tylko grają nim leszcze ![]() Niestety, jak większość graczy gra wg. poradnika Lestera (krytyczne, furia i ryk na 7), to nic dziwnego że nie radzą sobie w PvP. Zwłaszcza, że niektórzy zdecydowanie przesadzają w inwestowanie w siłę. Osobiście sądzę, że w zakażeniu powinna być zręczność+ wiedza, nie siła. Akurat trucie wymaga prędzej precyzji ![]() |
Autor: | Galmachar [ 3 Sty 2013, o 09:36 ] |
Temat postu: | Re: PvP i PT - Barba usprawnienia |
Barb w pvp jest dość cięzką do prowadzenia profą gdzie trzeba po prostu ogarniać i kombinować. Jak Kyth słusznie zauważył wiele osób korzysta z bardzo przestarzałego już poradnika Lestera a potem gdy jego zakres sie kończy juz nie wiedzą co ze sobą zrobić i często gęsto nobią postacie. Na h-lvl w walkach 1vs1 barb jest mniej wiecej średniakiem...z łatwością radzi sobie z ryckiem, nawiązuje kontakt z sheedem ,potrafi złożyć dru(nie licząc osobników po 3k+hp) ale wbrew powszechnej opinii dobry mo czy vd nie dadzą się złożyć barbie ,że o łuczniku który wogóle jest poza zasięgiem nie wspomne. Kolejna rzecz wiedza u barby...jest mu tak potrzebna jak psu ubranie daje naprawde niewiele(co znaczy 60 wiedzy wobec 450+ druida) a znacznie obniża dmg i celność gryzienia. Nawet zeby sheedowi/ryckowi z wiedzą wcisnąc debufy mozemy jej mieć podstawowe 10 a nawet bez debufów bardziej wg mnie przydatna jest przewaga zręcznosci(czesto niwelowana przez okrzyk wiec i tak na 0 wychodzimy). Główną słabością barby są pvp grupowe gdzie zawsze korzeń dostanie(głównie kwestia braku pa na wybronienie sie) i sobie stoi i sie patrzy(Może warto w oczyszczeniu w następnej rundzie po myciu dodać niewrażliwość na korzeń) Ogólnie barb jest fajną profą dającą możliwość zabawy ale i wymagającą ogarnięcia i myślenia, bo gdy widze ze barb przegrywa z 10 lvl mniejszym ryckiem to sie nie dziwie ze barba ma opinie tak słabej profy którą w rzeczywistości nie jest choć miło by było w nim ujrzeć jakies poprawki. |
Autor: | dehu [ 3 Sty 2013, o 13:22 ] |
Temat postu: | Re: PvP i PT - Barba usprawnienia |
Gram barbem odkąd pamiętam. Nie wydaje mi się, aby trza byłoby go wzmacniać, i tak jest on dość mocny. Nigdy nie narzekałem na pvp, wręcz przeciwnie czułem i nadal czuje sie w pvp bardzo pewnie grając tą profą - nie licząc walk z łuicznikami czy druidami ![]() |
Autor: | Butosh [ 3 Sty 2013, o 14:48 ] |
Temat postu: | Re: PvP i PT - Barba usprawnienia |
Wszystko ładnie opisane, widać włożony wysiłek, jednak jest drobne ale... Mianowicie, błagam, nie przesadzajmy z tymi krytykami u barba. Już dziś dla takiego barby z setem i epikiem mniej więcej co 4 hit to krytyk. Dodając do tego dodatkowe 20% ( a nie ma co się oszukiwać, każdy barb rozwinąłby tą umiejętność na 7 ) koxy osiągałyby blisko 45% szansy na krytyk, co byłoby już wartością absurdalną... |
Autor: | Przeprobest [ 3 Sty 2013, o 16:59 ] |
Temat postu: | Re: PvP i PT - Barba usprawnienia |
A jak dla mnie dla mnie jest to po prostu płacz nubów, które sobie nie radzą w pvp i tyle w tym temacie. ![]() |
Autor: | Łukaszq [ 3 Sty 2013, o 19:59 ] |
Temat postu: | Re: PvP i PT - Barba usprawnienia |
Akurat dwuręczne jest całkowicie zbędnym atakiem. Wystarczy gryzienie i krytyczne. W odwodzie pozostaje dyńka czy nawet zwykły atak. |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |