Forum - Taern.pl https://play.taern.pl/ |
|
Glob - poradnik dotyczący ataków. https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=25161 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Willy [ 9 Sty 2013, o 23:12 ] |
Temat postu: | Glob - poradnik dotyczący ataków. |
Cześć wszystkich, Ponieważ pojawiło się ostatnio trochę pytań dotyczących ataków, rodzajów ataków, bonusów ataków, modyfikatorów trafień/obrażeń, sposobu wyliczania obrażeń/celności postaram się wszystko zebrać w jednym miejscu i jak najbardziej "zjadliwie" dla każdego z Was to wyjaśnić. Poniżej proszę o konkretne pytania dotyczące TYLKO i wyłącznie ataków, na które chcecie poznać odpowiedź. Proszę nie dublować pytań i nie pisać zbytecznych informacji. Tylko i wyłącznie precyzyjne pytania. Poczekam na Wasze opinie kilka dni, a następnie zabiorę się do pracy. Pozdrawiam:) @Kyth Moire - algorytm liczenie dmg z zakażenia. |
Autor: | seba11pl [ 9 Sty 2013, o 23:17 ] |
Temat postu: | Re: Glob - poradnik dotyczący ataków. |
Czy oslabicie znowu druida??? -,- korzenie(np żeby dopiero na 7 były na 3 rundy) ???? Ode mnie słowne ostrzeżenie, a od moda może warn/ban za powyższy post. - Willy. |
Autor: | Matilon [ 9 Sty 2013, o 23:36 ] |
Temat postu: | Re: Glob - poradnik dotyczący ataków. |
To chodzilo o tabelke trafien i modyfikatorow obrazen. swoja droga - Haduoken. Ma modyfikator obrazen magicznych. Czyli to atak magiczny ze wszystkimi tego konswenkcjami? Będzie opisany w tabelce. Jaki to rodzaj ataku/jakie zadaje obrażenie/co go modyfikuje. - Willy. |
Autor: | Galmachar [ 9 Sty 2013, o 23:43 ] |
Temat postu: | Re: Glob - poradnik dotyczący ataków. |
Jakie resy obniżają dmg z krwawienia? Wg mnie są 2 rodzaje krwawienia fizyczne(sieczne) u barby i urokowe u vd...jednak bardzo często spotykam sie z opiniami że to u barby też jest urokiem. Więc pytam o oficjalne info by wiedzieć co i jak. 2 pytanie odnośnie krwawienia...jak to mozliwe ze np w 1 sheeda wikinga ugryze 3x i dyńka i mam wieksze krwawienie niz na takich samych bufach debufach i innych rzeczach gdy ugryze 4x i dyńka. Dodam objaśnienie n/t krawienia do poradnika. - Willy. |
Autor: | teem2 [ 10 Sty 2013, o 01:55 ] |
Temat postu: | Re: Glob - poradnik dotyczący ataków. |
A mnie zawsze ciekawiło jakie bronie rarowe biją z jakich obrażen typu kłute, sieczne, obuch etc. Nie wszędzie jest to klarowane i jasne. Tj. wyglądają Ale ok to można dopisać jeżeli nigdzie tego nie znajdę. - Willy. |
Autor: | Szymdaro [ 10 Sty 2013, o 02:23 ] |
Temat postu: | Re: Glob - poradnik dotyczący ataków. |
@up - tężec - podobno kłute, czyli broń, o którą dla fizoli jest ciężko - są obuchy i sieczne, a kłute ma np: strzała u łuka. Gdy taki ryc założy tężec może się okazać, że nagle na karakanach bije więcej niż z lawiny, a różnica w dmg broni jest znaczna. Ja natomiast ciekaw jestem ataków o bossów/mobków. Widać, że atakują one czymś nigdzie nieokreślonym, nikomu nie znanym, gdzie gracze nie mają informacji o tym jakie odporności wpływają na obniżenie dmg danego ataku. To co mi przychodzi na myśl: Valdarog - czy bije z haudokena? Dostałem info, że jest to jakiś "lodowy strzał" Nidhogg - czy grupowy atak liczony jest tylko z resów na zimno, czy jakichś innych? Węże niebieskie - mają dwa ataki z czego jeden jest ~2x silniejszy, podobnie jak u Valdka? Zimowy troll - rzuca jakieś "śniegowe kulki" liczone tylko z odporności na zimno? Lempo - podobnie jak wyżej, tylko zimno? Ataki bossów pozostaną małą tajemnicą do odkrycia dla Was wszystkich - Willy. Przykładów można mnożyć bez końca. Nie wiem czy odpowiedź zostanie ujawniona, zawsze po upie gracze sami musieli poznawać gdzie zakładać na co resy. Druga sprawa - czy ataki magiczne poza obrażeniami magicznymi mają jakieś inne zakamuflowane typy obrażeń? To samo tyczy się ataków fizycznych z obrażeniami od magii. Przykładowo Kula Ognia - 100% ogień, nic dmg z obuchów itp. Lodowa strzała - 100% zimno, czy coś jeszcze? Edycja specjalnie dla tych, którzy w temacie pytali o to samo kilka razy. - Szymdaro Czyli przy zdjętym eq poza amuletem i pierścieniami dostajemy tyle samo od ataków magicznych co mając dodatkowo resy na obrażenia fizyczne? I ostatnie co obecnie przychodzi mi do głowy - jak bardzo aura zimna podnosi obrażenia od zimna? Czy zależy to od poziomu aury? Dodam do poradnika - Willy. @down - to wiem, że z lodu ... chodzi mi tylko o to, czy to 100% lód? czy może jakiś mix np: 80% zimno, 20 kłute itp. To, że aura podnosi dmg to też wiem, ale nie wiem jak bardzo i w jaki sposób jest to liczone. Nigdy nigdzie nie było o tym info, a efekt widać. @shorty - lodowa u łuka podnosi dmg z zimna po wejściu widać to doskonale. Aura to aura, nie ma znaczenia chyba w jaki sposób została wsadzona, czy z uroku, czy ze strzałki. Na moje oko ~15%. @down2: jakby % się po prostu sumowały z bonusów to przy źródle 52%, 2x mauremys na 7 poziomie 34%, buff z gildii 10%, razem 96%, czyli takim MO byś nie zużywał nic many Wiadomo, że działa to inaczej. |
Autor: | BloodlineMage [ 10 Sty 2013, o 02:44 ] |
Temat postu: | Re: Glob - poradnik dotyczący ataków. |
Szymdaro napisał(a): Nidhogg - czy grupowy atak liczony jest tylko z resów na zimno, czy jakichś innych? Węże niebieskie - mają dwa ataki z czego jeden jest ~2x silniejszy, podobnie jak u Valdka? Zimowy troll - rzuca jakieś "śniegowe kulki" liczone tylko z odporności na zimno? Lempo - podobnie jak wyżej, tylko zimno? I ostatnie co obecnie przychodzi mi do głowy - jak bardzo aura zimna podnosi obrażenia od zimna? Czy zależy to od poziomu aury? Nidhogg - zimno (po rzuceniu odpornosci na zimno dmg spada drastycznie) Zimowy i lempo- zimno aura podnosi dmg zadawany od zimna co do poziomu to nie wiem. krwawienie- resy sieczne/ob/kł moje pytanie: Jakim rodzajem ataku jest kula ognia/meteor/iskra? Iskra na voughu robi bardzo duże spustoszenie, kula niewiele większe. Jak duży wpływ mają obrażenia z łuku/miecza itd? (Tzn czy jakbym ulepszył gjolmar z 0 na 6 to jest spora różnica? szczerze mówiąc nie widzę jej) Wrażka u mo ma zwiększać dmg o 53%. W praktyce tak nie jest. Ile zwiększa? Modyfikator trafień z blasku, jaką daje dodatkową szansę na trafienie? Modyfikatory obrażeń dają realnie tyle, ile jest napisane na przedmiocie? Jak się to sumuje? Dodając % czy po kolei rośnie za każdym założonym przedmiotem? (100% + yurugu= 110% + blask 15% ze 110% czy 100% ? Dodam powyższe. Wzory nie są tak oczywiste jak info w przedmiocie - Willy. Shorty napisał(a): Cytuj: I ostatnie co obecnie przychodzi mi do głowy - jak bardzo aura zimna podnosi obrażenia od zimna? Czy zależy to od poziomu aury? I czy to tyczy sie rownierz lodowej u lucznika. Niby skill ten sam jednak u luka aura nie podbija dmg (no chyba ze % dmg od zimna w lodowej sa tak male ze roznica jest prawie niezauwazalna). Są bardzo zauważalne. Mi dmg podchodzi o jakies 100 po tym jak wejdzie aura, a przy wbiciu aury wchodzi maksymalny hit badz do takiego zblizony. |
Autor: | Shorty [ 10 Sty 2013, o 11:04 ] |
Temat postu: | Re: Glob - poradnik dotyczący ataków. |
To ja dodalbym jeszcze do posta Szymdara jednego moba: Zaba i jej trujaca tarcza. Nie wiem moze zle kombinowalem (ewentualnie moj zasob resow a nubie byl zbyt maly by zauwazyc roznice) ale jaki res zbija dmg od jej tarczy. Cytuj: I ostatnie co obecnie przychodzi mi do głowy - jak bardzo aura zimna podnosi obrażenia od zimna? Czy zależy to od poziomu aury? I czy to tyczy sie rownierz lodowej u lucznika. Niby skill ten sam jednak u luka aura nie podbija dmg (no chyba ze % dmg od zimna w lodowej sa tak male ze roznica jest prawie niezauwazalna). |
Autor: | Calipsis [ 10 Sty 2013, o 11:24 ] |
Temat postu: | Re: Glob - poradnik dotyczący ataków. |
Z tego co pisał kiedyś Willi Valdek bije z lodowego (więc przyda się res na zimno), ale grafika jest z haduokena. |
Autor: | MaxMar [ 10 Sty 2013, o 15:57 ] |
Temat postu: | Re: Glob - poradnik dotyczący ataków. |
Od czego zależy ilość zadanych obrazeń od krwawienia np. u Zito lub u szczurka na statku?? Potrafią odjąć nawet -150 a niekiedy po -10-30. Czy krwawienie zostanie osłabione u niektórych mobków? Jest na to wzór - opiszę go - Willy. @down: a skad 1-2 lvl na statku ma miec resy na uroki? @edit: przy takiej samej liczbie nabitego krwawienia moge odjac upadlycm na 27 lvl'u od 150- do 350 :/ |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |