Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Glob - poradnik dotyczący ataków.
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=25161
Strona 1 z 2

Autor:  Willy [ 9 Sty 2013, o 23:12 ]
Temat postu:  Glob - poradnik dotyczący ataków.

Cześć wszystkich,

Ponieważ pojawiło się ostatnio trochę pytań dotyczących ataków, rodzajów ataków, bonusów ataków, modyfikatorów trafień/obrażeń, sposobu wyliczania obrażeń/celności postaram się wszystko zebrać w jednym miejscu i jak najbardziej "zjadliwie" dla każdego z Was to wyjaśnić.

Poniżej proszę o konkretne pytania dotyczące TYLKO i wyłącznie ataków, na które chcecie poznać odpowiedź.

Proszę nie dublować pytań i nie pisać zbytecznych informacji.

Tylko i wyłącznie precyzyjne pytania.


Poczekam na Wasze opinie kilka dni, a następnie zabiorę się do pracy.

Pozdrawiam:)


@Kyth Moire - algorytm liczenie dmg z zakażenia.

Autor:  seba11pl [ 9 Sty 2013, o 23:17 ]
Temat postu:  Re: Glob - poradnik dotyczący ataków.

Czy oslabicie znowu druida??? -,- korzenie(np żeby dopiero na 7 były na 3 rundy) ????

Ode mnie słowne ostrzeżenie, a od moda może warn/ban za powyższy post. - Willy.

Autor:  Matilon [ 9 Sty 2013, o 23:36 ]
Temat postu:  Re: Glob - poradnik dotyczący ataków.

To chodzilo o tabelke trafien i modyfikatorow obrazen.

swoja droga - Haduoken. Ma modyfikator obrazen magicznych. Czyli to atak magiczny ze wszystkimi tego konswenkcjami?

Będzie opisany w tabelce. Jaki to rodzaj ataku/jakie zadaje obrażenie/co go modyfikuje. - Willy.

Autor:  Galmachar [ 9 Sty 2013, o 23:43 ]
Temat postu:  Re: Glob - poradnik dotyczący ataków.

Jakie resy obniżają dmg z krwawienia? Wg mnie są 2 rodzaje krwawienia fizyczne(sieczne) u barby i urokowe u vd...jednak bardzo często spotykam sie z opiniami że to u barby też jest urokiem. Więc pytam o oficjalne info by wiedzieć co i jak.
2 pytanie odnośnie krwawienia...jak to mozliwe ze np w 1 sheeda wikinga ugryze 3x i dyńka i mam wieksze krwawienie niz na takich samych bufach debufach i innych rzeczach gdy ugryze 4x i dyńka.

Dodam objaśnienie n/t krawienia do poradnika. - Willy.

Autor:  teem2 [ 10 Sty 2013, o 01:55 ]
Temat postu:  Re: Glob - poradnik dotyczący ataków.

A mnie zawsze ciekawiło jakie bronie rarowe biją z jakich obrażen typu kłute, sieczne, obuch etc. Nie wszędzie jest to klarowane i jasne.

Tj. wyglądają :P Ale ok to można dopisać jeżeli nigdzie tego nie znajdę. - Willy.

Autor:  Szymdaro [ 10 Sty 2013, o 02:23 ]
Temat postu:  Re: Glob - poradnik dotyczący ataków.

@up - tężec - podobno kłute, czyli broń, o którą dla fizoli jest ciężko - są obuchy i sieczne, a kłute ma np: strzała u łuka. Gdy taki ryc założy tężec może się okazać, że nagle na karakanach bije więcej niż z lawiny, a różnica w dmg broni jest znaczna.

Ja natomiast ciekaw jestem ataków o bossów/mobków. Widać, że atakują one czymś nigdzie nieokreślonym, nikomu nie znanym, gdzie gracze nie mają informacji o tym jakie odporności wpływają na obniżenie dmg danego ataku.

To co mi przychodzi na myśl:
Valdarog - czy bije z haudokena? Dostałem info, że jest to jakiś "lodowy strzał"
Nidhogg - czy grupowy atak liczony jest tylko z resów na zimno, czy jakichś innych?
Węże niebieskie - mają dwa ataki z czego jeden jest ~2x silniejszy, podobnie jak u Valdka?
Zimowy troll - rzuca jakieś "śniegowe kulki" liczone tylko z odporności na zimno?
Lempo - podobnie jak wyżej, tylko zimno?

Ataki bossów pozostaną małą tajemnicą do odkrycia dla Was wszystkich :) - Willy.

Przykładów można mnożyć bez końca.
Nie wiem czy odpowiedź zostanie ujawniona, zawsze po upie gracze sami musieli poznawać gdzie zakładać na co resy.


Druga sprawa - czy ataki magiczne poza obrażeniami magicznymi mają jakieś inne zakamuflowane typy obrażeń? To samo tyczy się ataków fizycznych z obrażeniami od magii. Przykładowo Kula Ognia - 100% ogień, nic dmg z obuchów itp. Lodowa strzała - 100% zimno, czy coś jeszcze?

Edycja specjalnie dla tych, którzy w temacie pytali o to samo kilka razy. - Szymdaro

Czyli przy zdjętym eq poza amuletem i pierścieniami dostajemy tyle samo od ataków magicznych co mając dodatkowo resy na obrażenia fizyczne?


I ostatnie co obecnie przychodzi mi do głowy - jak bardzo aura zimna podnosi obrażenia od zimna? Czy zależy to od poziomu aury?

Dodam do poradnika - Willy.
@down - to wiem, że z lodu ... chodzi mi tylko o to, czy to 100% lód? czy może jakiś mix np: 80% zimno, 20 kłute itp.
To, że aura podnosi dmg to też wiem, ale nie wiem jak bardzo i w jaki sposób jest to liczone. Nigdy nigdzie nie było o tym info, a efekt widać.


@shorty - lodowa u łuka podnosi dmg z zimna po wejściu widać to doskonale. Aura to aura, nie ma znaczenia chyba w jaki sposób została wsadzona, czy z uroku, czy ze strzałki. Na moje oko ~15%.

@down2: jakby % się po prostu sumowały z bonusów to przy źródle 52%, 2x mauremys na 7 poziomie 34%, buff z gildii 10%, razem 96%, czyli takim MO byś nie zużywał nic many :D Wiadomo, że działa to inaczej.

Autor:  BloodlineMage [ 10 Sty 2013, o 02:44 ]
Temat postu:  Re: Glob - poradnik dotyczący ataków.

Szymdaro napisał(a):
Nidhogg - czy grupowy atak liczony jest tylko z resów na zimno, czy jakichś innych?
Węże niebieskie - mają dwa ataki z czego jeden jest ~2x silniejszy, podobnie jak u Valdka?
Zimowy troll - rzuca jakieś "śniegowe kulki" liczone tylko z odporności na zimno?
Lempo - podobnie jak wyżej, tylko zimno?

I ostatnie co obecnie przychodzi mi do głowy - jak bardzo aura zimna podnosi obrażenia od zimna? Czy zależy to od poziomu aury?


Nidhogg - zimno (po rzuceniu odpornosci na zimno dmg spada drastycznie)
Zimowy i lempo- zimno
aura podnosi dmg zadawany od zimna co do poziomu to nie wiem.
krwawienie- resy sieczne/ob/kł

moje pytanie: Jakim rodzajem ataku jest kula ognia/meteor/iskra? Iskra na voughu robi bardzo duże spustoszenie, kula niewiele większe.
Jak duży wpływ mają obrażenia z łuku/miecza itd? (Tzn czy jakbym ulepszył gjolmar z 0 na 6 to jest spora różnica? szczerze mówiąc nie widzę jej)
Wrażka u mo ma zwiększać dmg o 53%. W praktyce tak nie jest. Ile zwiększa?
Modyfikator trafień z blasku, jaką daje dodatkową szansę na trafienie?
Modyfikatory obrażeń dają realnie tyle, ile jest napisane na przedmiocie? Jak się to sumuje? Dodając % czy po kolei rośnie za każdym założonym przedmiotem? (100% + yurugu= 110% + blask 15% ze 110% czy 100% ?

Dodam powyższe. Wzory nie są tak oczywiste jak info w przedmiocie - Willy.

Shorty napisał(a):
Cytuj:
I ostatnie co obecnie przychodzi mi do głowy - jak bardzo aura zimna podnosi obrażenia od zimna? Czy zależy to od poziomu aury?


I czy to tyczy sie rownierz lodowej u lucznika. Niby skill ten sam jednak u luka aura nie podbija dmg (no chyba ze % dmg od zimna w lodowej sa tak male ze roznica jest prawie niezauwazalna).


Są bardzo zauważalne. Mi dmg podchodzi o jakies 100 po tym jak wejdzie aura, a przy wbiciu aury wchodzi maksymalny hit badz do takiego zblizony.

Autor:  Shorty [ 10 Sty 2013, o 11:04 ]
Temat postu:  Re: Glob - poradnik dotyczący ataków.

To ja dodalbym jeszcze do posta Szymdara jednego moba:

Zaba i jej trujaca tarcza. Nie wiem moze zle kombinowalem (ewentualnie moj zasob resow a nubie byl zbyt maly by zauwazyc roznice) ale jaki res zbija dmg od jej tarczy.

Cytuj:
I ostatnie co obecnie przychodzi mi do głowy - jak bardzo aura zimna podnosi obrażenia od zimna? Czy zależy to od poziomu aury?


I czy to tyczy sie rownierz lodowej u lucznika. Niby skill ten sam jednak u luka aura nie podbija dmg (no chyba ze % dmg od zimna w lodowej sa tak male ze roznica jest prawie niezauwazalna).

Autor:  Calipsis [ 10 Sty 2013, o 11:24 ]
Temat postu:  Re: Glob - poradnik dotyczący ataków.

Z tego co pisał kiedyś Willi Valdek bije z lodowego (więc przyda się res na zimno), ale grafika jest z haduokena.

Autor:  MaxMar [ 10 Sty 2013, o 15:57 ]
Temat postu:  Re: Glob - poradnik dotyczący ataków.

Od czego zależy ilość zadanych obrazeń od krwawienia np. u Zito lub u szczurka na statku??
Potrafią odjąć nawet -150 a niekiedy po -10-30. Czy krwawienie zostanie osłabione u niektórych mobków?

Jest na to wzór - opiszę go - Willy.

@down: a skad 1-2 lvl na statku ma miec resy na uroki? :|

@edit: przy takiej samej liczbie nabitego krwawienia moge odjac upadlycm na 27 lvl'u od 150- do 350 :/

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/